| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Sodelovanje policije in zasebnih varnostnih služb pri skupnem zagotavljanju varnosti v nakupovalnem središču BTC City Ljubljana
Milan Tuš, 2015, diplomsko delo

Opis: Policijsko delo v skupnosti ter sodelovanje policije z varnostnimi službami je v diplomskem delu opisano z namenom predstavitve zagotavljanja varnosti ljudi in premoženja na majhnem, vendar varnostno zelo obremenjenem območju nakupovalnega središča. Oblika dela že v imenu nakazuje, da je za izvajanje le-te prvi pogoj skupnost ljudi z istimi ali podobnimi interesi sobivanja ali soustvarjanja ter zagotavljanje ene od osnovnih človekovih potreb ‒ potrebe po varnosti. S spremembo političnega sistema v Sloveniji, odpiranjem meja in povezovanjem s tujino ter posledično hitrim gospodarskim razvojem se je spremenilo tudi dojemanje ljudi do sprememb v družbi. Kljub odprtosti in želji po vsem novem je potreba ljudi po varnosti vsekakor ostala ista oziroma je in postaja vedno bolj cenjena dobrina. S spreminjanjem zakonodaje, uvajanjem zahodnoevropskih načinov policijskega dela v skupnosti (Lobnikar, Sotlar in Meško, 2013), predvsem pa s pluralno policijsko dejavnostjo (Dolenc, 2010; Modic, Lobnikar in Dvojmoč, 2014) so se poleg tradicionalnih državnih organov za zagotavljanje splošne varnosti v zagotavljanje in nudenje le-te vključili še novo nastali deležniki, kot so varnostno-svetovalne službe, varnostne službe, redarske službe, detektivi. Za to področje zagotavljanja in predvsem nudenja varnosti je bilo zato treba sprejeti tudi nove zakonske ureditve. V nadaljevanju je opredeljena netipična skupnost ‒ nakupovalno središče. Nakupovalna središča glede na svojo specifičnost oziroma prisotnost velikega števila ljudi na razmeroma majhnih območjih za policijo ter varnostne službe predstavljajo območja z visokim varnostnim tveganjem. Zagotavljanje varnosti predstavlja izziv, ki ga je mogoče reševati in uspešno izvajati zgolj z dobrim in usklajenim sodelovanjem vseh deležnikov na vseh ravneh upravljanja in izvajanja nalog za preprečevanje kriminalitete in zagotavljanje javnega reda. Sklepni del zajema opredelitev postavljenih hipotez, analizo ugotovitev pridobljenih mnenj iz intervjujev ter priporočila za nadaljnje delo, predvsem policistov pri zagotavljanju varnosti v nakupovalnih središčih s poudarkom na sodelovanju in posredovanju ugotovitev in zaznanj pri svojem delu. Pomembno je, da se zaznavanja in ugotovitve varnostnikov ali policistov pri delu hitro in na čim kakovostnejši način medsebojno posredujejo. S tem se povečuje učinkovitost dela na področju zagotavljanja varnosti, kakor tudi hitreje odziva na pojave novih oblik izvrševanja kaznivih dejanj ali kršitev javnega reda.
Ključne besede: varnost, zagotavljanje varnosti, policija, policisti, varnostne službe, varnostniki, sodelovanje, nakupovalna središča, BTC City Ljubljana, vprašalniki, diplomske naloge
Objavljeno: 18.09.2015; Ogledov: 1233; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (624,53 KB)

2.
POTROŠNIŠTVO IN FENOMEN MODNEGA OUTLETA
Eva Ogrizek, 2012, diplomsko delo

Opis: Ko govorimo o potrošništvu in potrošnji, le redkokdaj zasledimo pojem outlet. Družboslovje tega področja do sedaj še ni raziskalo, čeprav je danes ta fenomen prodaje že kar razširjen in bi težko rekli, da gre za novost. Tudi ko govorimo o tržnih raziskavah, tega pojma ne zasledimo. Zdi se, kot da ta maloprodajni format nikogar ne zanima. Namen raziskovanja diplomske naloge je umestiti pojem outleta v množično potrošnjo. Naloga se osredotoča na trgovine z oblačili, ki ponujajo blago blagovnih znamk srednjega cenovnega razreda. Blago v outletih torej ni produkt blagovnih znamk najnižje kakovosti, po drugi strani pa se v outletih le redko prodaja blago najprestižnejših imen in najvišje kakovosti. Kaj je outlet, definicije, razlage in utemeljitve tega pojma pojasnjuje drugi del diplomske naloge, medtem ko se prvi osredotoča na vzroke, zaradi katerih se človek oblači, in zakaj se oblači, kot se oblači. V nadaljevanju prvega dela pa je govora o modi in o tem, zakaj človek sledi modi in kateri so družbeni razredi, ki jo dejansko najbolj spremljajo. V poglavju o potrošništvu so opisani in pojasnjeni razlogi, zakaj človek nakupuje; kaj ga vodi v nakupne odločitve in zakaj se pri tem obnaša, kot se. Glavna značilnost outlet trgovin je ta, da so navadno umeščene na oddaljene in tako tudi manj dostopne lokacije. Na ta način ne konkurirajo drugim trgovinam, ki prodajajo blago po normalnih cenah. Za potrošnika to pomeni, da se za obisk teh prodajaln odloča zavestno in v naprej načrtuje obisk.
Ključne besede: outlet, nakupovalna središča, moda, potrošništvo, obleka, stil, kupec, prodajalna
Objavljeno: 10.12.2012; Ogledov: 1625; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (394,88 KB)

3.
NAKUPNO VEDENJE STAREJŠIH S POUDARKOM NA NAKUPOVALNIH SREDIŠČIH
Nataša Žnuderl, 2013, magistrsko delo

Opis: Temo, ki jo obravnavamo v tem magistrskem delu, smo izbrali zato, ker je na osnovi statističnih podatkov in projekcij za svet, Evropo in tudi za Slovenijo pričakovati intenzivno staranje prebivalstva. Staranje prebivalstva ne pomeni le demografskega problema, ampak tudi ekonomskega. In ker sem zaposlena v marketingu nakupovalnega središča, me zanima, kako se bodo morala nakupovalna središča v naslednjih desetletjih prilagoditi in spremeniti, če bodo želela uspešno zadovoljevati potrebe njihovih ciljnih skupin - v tem primeru starejših. Vodstvo nakupovalnih središč se mora zavedati, da bodo (če že niso) starejši v prihodnosti ena izmed njihovih glavnih ciljnih skupin, saj je starejših številčno vedno več, prav tako pa je njihova kupna moč zelo pomembna. Da lahko opredelimo nekaj predlogov za razvoj nakupovalnih središč v Podravju v prihodnosti, je pomembno, da vemo, kakšne so demografske značilnosti starejših v Podravju in kakšne so njihove nakupne navade. Med starejšimi, starimi 55 let in več iz Podravja smo izvedli raziskavo, ki smo jo analizirali in na njeni osnovi potrdili ali zavrnili zastavljene hipoteze, ki se večinoma nanašajo na ugotavljanje statistično pomembnih razlik med različnimi dejavniki, nekatere pa se nanašajo na ugotavljanje statistične povezanosti med dejavniki. Če povzamemo nekaj najpomembnejših ugotovitev, lahko povemo, da so med moškimi in ženskami statistično pomembne razlike pri ocenjevanju pomembnosti dejavnikov nakupovanja v nakupovalnih središčih, prav tako smo ugotovili, da je izobrazba statistično povezana s pogostostjo nakupovanja v nakupovalnih središčih, da je stan starejših statistično povezan z vrsto nakupljenih izdelkov glede na lokacijo in tip prodajaln, prav tako smo ugotovili, da so med starejšimi z različnimi prostočasnimi aktivnostmi statistično pomembne razlike v zadovoljstvu z dejavniki nakupovanja v nakupovalnih središčih, starost starejših je statistično povezana z ocenjevanjem pomembnosti socialnih (in drugih) vidikov nakupovanja ter da so med starejšimi z različnimi dohodki, ki so v zadnjem letu nakupovali v nakupovalnih središlih, statistično pomembne razlike v zadovoljstvu z dejavniki nakupa. Če strnemo vse zapisano, lahko rečemo, da smo ugotovili, da se starejši iz Podravja ne razlikujejo veliko od starejših v Sloveniji, za katere so dostopni statistični podatki.
Ključne besede: STAREJŠI, PORABNIKI, STARANJE PREBIVALSTVA, NAKUPOVANJE, NAKUPNO VEDENJE, NAKUPOVALNA SREDIŠČA, TIPI PRODAJALN, DEJAVNIKI NAKUPOVANJA, POMEMBNOST, ZADOVOLJSTVO
Objavljeno: 06.12.2013; Ogledov: 1080; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (3,45 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici