| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA IN ZADOVOLJSTVO POTROŠNIKOV PODJETJA TELEKOM SLOVENIJE D.D.
Jure Ogrin, 2012, diplomsko delo

Opis: Uspeh podjetja se kaže v upoštevanju želja potrošnikov. Ker je potrošnik vsaka fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago oz. produkte ter storitve za namene izven njene poklicne ali pridobitne dejavnosti, moramo upoštevati tudi potrošnikovo odločitev, ki pa je, ali ostane zvest določenemu podjetju, ali pa preide h konkurenčnemu ponudniku. Za obstoj podjetja na trgu so zelo pomembni obstoječi potrošniki, saj lahko, preko rednega spremljanja zadovoljstva, podjetja pravočasno reagirajo, popravijo oz. si utrdijo svoj položaj na trgu. Prav tako v današnjem času, kjer je konkurenca močno prisotna, podjetja želijo razviti nove metode pristopa k strankam. Svoje produkte in storitve želijo predstaviti širšem okolju potrošnikov in si s svojo blagovno znamko zagotoviti vodilno mesto na trgu.
Ključne besede: Nakupno vedenje in odločanje potrošnika, zadovoljstvo, vrednota, storitev, zvestoba, blagovna znamka.
Objavljeno: 24.10.2012; Ogledov: 1212; Prenosov: 254
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

2.
OGLAŠEVANJE IN VPLIV NA NAKUPNO VEDENJE POTROŠNIKOV PODJETJA TELEKOM SLOVENIJE, D.D.
Jan Mihelič, 2013, diplomsko delo

Opis: Uspešnost, ugled in prepoznavnost določenega podjetja predstavljajo velik faktor na trgu, kjer je konkurenca zelo močno prisotna. Podjetja uporabljajo različne načine in poti komuniciranja z morebitnimi strankami. Način pristopa do le-teh pa lahko predstavlja končni faktor, ki ga pri izbiri ponudnika storitev/izdelkov, potencialni kupec upošteva. Podjetja se na vse pretege trudijo, da bi razvila nove metode pristopanja k strankam, z željo, da svoj izdelek/storitev predstavijo v najboljši luči, na razumljiv in privlačen način. V diplomski nalogi smo skušali ugotoviti, katere načine oglaševanja izbrano podjetje uporablja in kateri načini so tisti, ki najbolj vplivajo na posameznikovo odločitev pri izbiri oglaševanega podjetja, zakaj je temu tako in kako se podjetja soočajo z novimi izzivi na področju oglaševanja. Diplomsko nalogo smo razdelili na dva dela. Prvi del je teoretični del, v katerem smo raziskali in opisali teorijo trženja, promocije, proces nakupnega odločanja končnih potrošnikov in dejavnike, ki vplivajo na kakovost oglaševanja. V empiričnem delu smo uporabili anketni vprašalnik, na katerega je odgovorilo 93 oseb. Analizo anketnega vprašalnika smo grafično ponazorili, jo opisali in razložili. V sklepnem delu diplomske naloge pa navajamo ugotovitve in dejavnike, ki bi lahko izboljšali učinkovitost oglaševanja izbranega podjetja.
Ključne besede: Oglaševanje, anketni vprašalnik, nakupno vedenje potrošnika, promocija, trženje.
Objavljeno: 24.07.2013; Ogledov: 1673; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici