| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv vizualne podobe embalaže na nakupno odločitev potrošnika : magistrsko delo
Tia Maria Tertinek, 2023, magistrsko delo

Opis: Živimo v sodobni potrošniški družbi, kjer smo vsakodnevno obdani z neštetim številom izdelkov različnih ponudnikov, embalaža je zraven svoje tradicionalne vloge zaščite izdelka in z razvojem možnosti potiska materialov postala eden izmed ključnih komunikacijskih in marketinških orodij med izdelkom ter potrošnikom. V magistrskem delu smo se odločili raziskati vpliv vizualne podobe embalaže na potrošnikove odločitve na primeru embalaže bučnih olj. V teoretičnem delu smo opisali embalažo – od njenih glavnih funkcij in materialov do komunikacijskih elementov na njej. V empiričnem delu smo opravili primerjalno analizo in anketo s potrošniki ter ugotovili, da ima vizualna podoba embalaže pozitiven vpliv na potrošnikovo motiviranost za nakup izdelka ter domnevano kvaliteto izdelka, vpliv ocene privlačnosti emalaže izdelka na domnevano ceno izdelka je zanemarljiv.
Ključne besede: embalaža, vizualna podoba izdelka, nakupno odločanje
Objavljeno v DKUM: 04.12.2023; Ogledov: 137; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (8,11 MB)

2.
Pomembnost države porekla pri nakupnem odločanju odjemalcev
Maja Camlek, 2021, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je raziskovanje nakupnih navad odjemalcev. Na nakupno odločanje vpliva več različnih dejavnikov. Različni ponudniki izdelkov in storitev se trudijo spoznati in razumeti naše nakupno vedenje. V tem delu smo raziskovali pomembnost države porekla izdelka. Zanimalo nas je predvsem, ali obstajajo razlike v pomembnosti porekla države izdelka pri nakupnem odločanju glede na demografske dejavnike. V teoretičnem delu smo najprej opredelili vedenje odjemalcev. Nato smo obravnavali teorijo nakupnega odločanja in dejavnike, ki vplivajo na nakupno odločanje. V tem poglavju smo obravnavali tudi proces in stopnje v procesu nakupnega odločanja. V naslednjem poglavju smo najprej opredelili državo porekla izdelka in dejavnike, ki vplivajo na podobo države, nato pa smo naredili še pregled raziskav na to temo. V zadnjem delu teoretičnega dela smo opisali še etnocentrizem ter vzroke za pojav etnocentrizma odjemalcev. V praktičnem delu smo želeli raziskati, koliko ljudi pred nakupom sploh preveri poreklo izdelka, in če ga, pri katerih izdelkih. Ugotoviti smo želeli tudi, ali obstajajo razlike v pomembnosti porekla izdelka glede na spol, starost, izobrazbo in prihodek. Na koncu smo želeli izmeriti in ugotoviti, ali so slovenski odjemalci v povprečju nagnjeni k etnocentrizmu in ali je etnocentrizem povezan z zaznano pomembnostjo izvora izdelka pri nakupu. V raziskavi smo ugotovili, da vsi sodelujoči v raziskavi preverijo poreklo izdelka pri vsaj enem izmed naštetih izdelkov. Med demografskimi dejavniki smo uspeli dokazati, da obstajajo razlike glede pomembnosti porekla izdelka samo med starostnimi skupinami. Ugotovili smo tudi, da slovenski odjemalci v povprečju niso nagnjeni k etnocentrizmu ter da obstaja povezava med etnocentrizmom in zaznano pomembnostjo države porekla izdelka.
Ključne besede: etnocentrizem, država porekla izdelka, vedenje odjemalcev, nakupno odločanje.
Objavljeno v DKUM: 15.04.2021; Ogledov: 1016; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (3,35 MB)

3.
Vpliv vizualne podobe izdelka na nakupne odločitve
Klara Hameršak, 2020, diplomsko delo

Opis: Kaj najprej opazimo pri izdelku? Je to vizualna podoba samega izdelka, njegov dizajn, grafika, barve in material, iz katerega je izdelan ta izdelek? Ob paleti različnih vizualnih podob izdelka, se oko odjemalca v največji meri ustavi na barvitih in zanimivih podobah izdelka. Dejstvo je, da je dobra vizualna podoba tista, ki pripomore, da odjemalec začne o njej razmišljati ter ga motivira k nakupu. V prvem delu diplomskega projekta – teoretičnem delu, smo najprej predstavili, kaj je vizualna podoba, opisali embalažo in jo razvrstili glede na različne funkcije, ki jih opravlja. Prav tako smo opisali, katere vrste embalaže poznamo. Zraven embalaže spadajo tudi njeni komunikacijski elementi kot so barva, material, dizajn in grafika, oblika in dimenzija ter napisi na sami embalaži. Drugi del teorije je zavzela predstavitev nakupnih odločitev. Kašne vrste le teh poznamo, kakšen je njihov potek ter kakšne so njihove ponakupne reakcije. Na koncu teoretičnega dela smo opredelili povezavo med vizualno podobo izdelka in njen vpliv na faze nakupnega odločanja. V drugem delu diplomskega projekta smo izvedli raziskavo, s katero bomo potrdili ali ovrgli postavljene hipoteze. Za pridobitev podatkov smo uporabili metodo anketni vprašalnik, pri katerem sta sodelovala 102 odrasla anketiranca v treh različnih starostnih skupinah. Skozi raziskavo smo anketirancem predstavili tri kategorije izdelkov, med katerimi so morali izbrati en izdelek, ki jih je glede na vizualno podobo privlačil ali so za njegovo izbiro imeli kakšen drugi razlog, ki so ga navedli pod vsako kategorijo izdelkov. Skozi raziskavo smo ugotovili, da je dobra vizualna podoba izdelka pri določenih kategorijah pomembna, pri določenih pa ne.
Ključne besede: odjemalec, izdelek, embalaža, nakupno odločanje, dizajn, vizualna podoba.
Objavljeno v DKUM: 02.12.2020; Ogledov: 930; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

4.
Stališča slovenskih odjemalcev do nakupovanja ekoloških izdelkov
Simona Orter, 2020, magistrsko delo

Opis: Velike spremembe, ki jih je človek povzročil s svojim poseganjem v naravo in ekosistem, ter negativne posledice tovrstnega dejanja so privedle do premišljenega ravnanja z naravo in cenjenja ekoloških izdelkov. V ljudeh sta se prebudili zavest in dolžnost, da naredimo nekaj, dokler je to še mogoče, da obvarujemo naravo in okolje, v katerem živimo. Pojavil se je marketinški trend, ki poudarja številne prednosti ekoloških izdelkov. Trg ekoloških izdelkov doma in po svetu predstavlja hkrati številne priložnosti ter izzive. V magistrskem delu smo se osredotočili na stališča slovenskih odjemalcev do nakupovanja ekoloških izdelkov. V teoretičnem delu smo predstavili proces nakupovanja, nakupnega vedenja in odločanja, stališča odjemalcev, ekološka živila, ekološko kmetijstvo, certificiranje ter označevanje ekoloških izdelkov, nadzor nad njimi in dejavnike, ki privedejo do nakupa ekoloških izdelkov. V empiričnem, raziskovalnem delu smo se osredotočili na slovenske odjemalce in nakupovanje ekoloških izdelkov. Osnovni cilj dela je bil raziskati stališča slovenskih odjemalcev do nakupovanja ekoloških izdelkov. Ugotavljali smo, ali obstajajo značilne razlike pri nakupovanju ekoloških izdelkov glede na starost, spol, izobrazbo in območje bivanja, ali so dejavniki, kot so zdravje, prijaznost okolju, varnost in kakovost, povezani z nakupom ekoloških izdelkov, zanimalo nas je tudi, kateri izmed naštetih dejavnikov je tisti, ki v največji meri privede do nakupa ekoloških izdelkov. Na podlagi zbranih podatkov, zastavljenih hipotez in analize smo prišli do naslednjih ugotovitev: glede na starost obstajajo statistično značilne razlike pri nakupovanju ekoloških izdelkov – ekološke izdelke najpogosteje kupujejo odjemalci, stari 61 let ali več, najmanj pogosto pa tisti odjemalci, ki so stari do 30 let. Pri nakupovanju ekoloških izdelkov prav tako obstajajo statistično značilne razlike glede na spol – ekološke izdelke pogosteje kot ženske nakupujejo moški. Pri nakupovanju ekoloških izdelkov opazimo statistično značilne razlike glede na izobrazbo – ekološke izdelke najpogosteje nakupujejo odjemalci s končano osnovno šolo, najredkeje pa odjemalci s končano srednjo šolo. Obstajajo tudi statistično značilne razlike glede na območje bivanja – ekološke izdelke pogosteje nakupujejo odjemalci, ki prebivajo v mestu. Povezava obstaja med pogostostjo nakupovanja ekoloških izdelkov in zaznanimi pozitivnimi vplivi ekoloških izdelkov na zdravje, med pogostostjo nakupovanja ekoloških izdelkov ter zaznano prijaznost okolju ekoloških izdelkov, med pogostostjo nakupovanja ekoloških izdelkov in zaznano varnostjo ekoloških izdelkov, prav tako med pogostostjo nakupovanja ekoloških izdelkov ter zaznano kakovostjo ekoloških izdelkov. Dejavnik, ki v največji meri privede do nakupovanja ekoloških izdelkov, je zdravje.
Ključne besede: nakupovanje, nakupno odločanje, nakupno vedenje, stališča, ekološki izdelki, ekološko kmetijstvo, ekološke oznake
Objavljeno v DKUM: 09.11.2020; Ogledov: 1158; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

5.
Impulzivno nakupovanje
Ana Marija Zupanič, 2019, diplomsko delo

Opis: Impulzivno nakupovanje je vsem dobro poznano, a velikokrat napačno interpretirano, prav tako ga je težko opredeliti z enotno in celovito definicijo. So pa raziskovalci enotni, da impulzivno nakupovanje vključuje tri ključne značilnosti tovrstnega vedenja. In sicer, nakup je nenačrtovan, težko nadzorovan in spremljan s čustvenimi odzivi. Tovrstno nakupno vedenje na prvi pogled morda izgleda enostavno, vendar temu ni tako. Velja namreč za kompleksno obliko nakupnega vedenja. S časom in večanjem nasičenosti trga z raznimi izdelki in storitvami, se je posledično spremenila tudi kultura potrošnje. Ogromna razpoložljivost izdelkov, vplivi oglasnih sporočil, privlačnost izdelkov, trendi, nagnjenost k potrošnji ipd., odjemalcem omogočajo, da podležejo skušnjavi in opravijo t.i. impulziven nakup. Impulzivno nakupno vedenje je del širšega področja raziskovanja, vedenja odjemalcev, na področju katerega gre za študijo procesov izbire, nakupovanja, uporabljanja ali razpolaganja z izdelki, storitvami, za zadovoljitev potreb in želj posameznikov ali skupin. Odjemalci torej skozi proces nakupovanja sprejemajo nakupne odločitve, da zadovoljijo njihove potrebe. Ta proces odločanja je lahko včasih čisto samodejen oz. rutinski, lahko je tudi povsem čustveno pogojen, spet v nekaterih primerih pa je kompleksen in zahteva večje napore odjemalca za sprejetje prave nakupne odločitve. Tovrsten nakupni proces imenujemo razširjen proces odločanja in temelji na podlagi racionalnih in izredno premišljenih odločitev. V nasprotju s tem nakupnim procesom, pa je impulzivno nakupovanje povsem kontradiktivno. Včasih namreč odjemalci doživijo nakupne impulze, ki jih privedejo do nakupa, ki ni posledica racionalne nakupne odločitve. Odločitve odjemalcev ob impulzivnem nakupu, kršijo temeljna načela modela »homo economicus«, ki predpostavlja, da ima odjemalec popoln dostop do vseh potrebnih informacij in vse relevantne informacije ob sprejemanju svojih nakupnih odločitev tudi racionalno upošteva. Pri klasičnem nakupnem vedenju, torej odjemalci v vseh fazah nakupnega procesa, sprejemajo racionalne nakupne odločitve, ki so neodvisne od njegovih čustev, počutja in psiholoških stanj. Pri impulzivnem nakupnem procesu pa prevlada čisto nasprotje. Pri impulzivnem nakupnem procesu odjemalec namreč ni popolnoma informiran, nima jasno izraženih potreb in je pod vplivom različnih dejavnikov oz. impulzov. Model procesa impulzivnega nakupovanja lepo prikazuje vedenje, ki sledi določeni strukturi, od tvorbe in uveljavitve ali opustitve t.i. potrošniškega impulza. Pri tem pa so izredno pomembni tudi razni dejavniki, ki na tovrstno vedenje vplivajo in ga pogojujejo. Ti dejavniki so tudi osrednja tema tega diplomskega projekta. Za lažje razumevanje so dejavniki razvrščeni na kategorije. In sicer, notranje dejavnike, v okviru katerih je obravnavana nagnjenost posameznika k impulzivnosti, razpoloženje, vrednote, simbolizem in identiteta. Demografske značilnosti, kjer so vključene razlike v nakupnem vedenju med spoloma. Zunanje dejavnike kot so nakupno okolje, nakupovanje kot užitek in t.i. »store browsing«, razpoložljivost časa in denarja. Ter socio-kulturne dejavnike, kot sta kultura in družba. Glavni cilj diplomskega projekta je bil opredeliti in opisati proces impulzivnega nakupovanja, ter opredeliti glavni niz stimulantov, ki vplivajo na impulzivno nakupno vedenje. S pregledom relevantne literature in ključnih raziskav na področju izbrane tematike, sem želela oblikovati smiseln teoretičen konstrukt, ki pojasnjuje obravnavano tematiko.
Ključne besede: Impulzivno nakupovanje, vedenje odjemalcev, nakupno odločanje, proces impulzivnega nakupovanja, dejavniki impulzivnega nakupovanja
Objavljeno v DKUM: 11.12.2019; Ogledov: 1829; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (473,78 KB)

6.
Pregled in analiza etiket piva mikro-pivovarn v Sloveniji
Ana Vrezner, 2017, diplomsko delo

Opis: Z diplomskim projektom želimo pojasniti kaj to etiketa sploh je ter kakšna je njena uporabna vrednost, po čem se etikete mikro-pivovarjev v Sloveniji med seboj razlikujejo, v čem so si podobne in kaj jih naredi edinstvene.
Ključne besede: Etiketa, pivo, mikro-pivovarna, obrtna pivovarna, vedenje potrošnikov, nakupno odločanje.
Objavljeno v DKUM: 23.11.2017; Ogledov: 1115; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (2,84 MB)

7.
ANALIZA ETIKET MIKROPIVOVARN V SLOVENIJI
Maruša Vindiš, 2016, diplomsko delo

Opis: Sodobni trg, na katerem se vsak dan pojavi na tisoče novih izdelkov, bi bilo nemogoče obvladati brez doslednega načina označitve, ki omogoča prepoznavanje vsebine znotraj ovoja, s katerim je obdan izdelek. Etiketa že več tisočletij omogoča identifikacijo izdelka, skozi razvoj pa je pridobila tudi druge funkcije, kot sta funkcija opisovanja in funkcija promoviranja. Etiketa odjemalcem lajša nakupni proces in omogoča razlikovanje različnih proizvajalcev istovrstnih izdelkov. Zmanjšuje tveganje, ki ga pri nakupu zaznavajo odjemalci, saj lahko s pomočjo etikete ponovno najdejo izdelek, s katerim so bili zadovoljni, ali se izognejo izdelku, s katerim niso bili zadovoljni. Etiketa je hkrati tudi pomembno orodje tržnega komuniciranja, saj je v neposrednem stiku z odjemalci, zato se mora skladati s celostno podobo blagovne znamke, hkrati pa mora pritegniti pozornost odjemalca in ga prepričati k nakupu. Diplomski projekt se osredinja na etikete mikropivovarn, ki so zadnje čase v razcvetu tako v Evropi kot tudi v Sloveniji in omogočajo zahtevnejšim pivcem piva diverzificirano ponudbo piv unikatnega okusa. Izdelke številnih slovenskih mikropivovarn že lahko najdemo na policah maloprodajnih prodajaln, opremljene z etiketami številnih različnih motivov in stilov. V raziskavi, katere namen je bila analiza etiket slovenskih miropivovarn, smo preučevali všečnost, osebnost in pritegnitev pogleda pri posamezni etiketi. Želeli smo izvedeti, kako pomemben dejavnik nakupa piva je etiketa in kako se pri tem razlikujejo ženske in moški. Ugotovili smo, da je etiketa pivovarne Bevog pri anketirancih najbolj všečna etiketa v naboru analiziranih etiket, bila pa je tudi največkrat izbrana kot nakupna odločitev, če bi se odločali na podlagi dizajna. Pomembnost dizajna se razlikuje glede na nakupni položaj, v katerem se nahajajo odjemalci, saj je dizajn za odjemalce pomembnejši, ko kupujejo pivo za posebne priložnosti, in manj pomemben pri kupovanju za osebno porabo. Med moškimi in ženskami lahko opazimo različno stopnjo pomembnosti dizajna etikete, saj je ženskam dizajn pri odločitvi o nakupu pomembnejši kot moškim. Preverjali smo tudi, kateri element na etiketi najbolj pritegne pogled anketiranih, in ugotovili, da v večini primerov najbolj pritegnejo elementi ilustracije, zato bi morali biti mikropivovarji pri izbiri slikovnega materiala etikete še posebej pozorni. S preučevanjem osebnosti etiket smo želeli ugotoviti, katere osebnostne lastnosti etiketam pripisujejo anketirani, saj lahko z njihovo pomočjo določimo ciljne skupine za izdelek.
Ključne besede: etiketa, mikropivovarna, nakupno odločanje
Objavljeno v DKUM: 23.11.2016; Ogledov: 1735; Prenosov: 216
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

8.
ANALIZA KUPCEV ZA IZBIRO KANALOV PRODAJE PRI PRODAJI OPREME ZA MOBILNE TELEFONE
Matija Zaviršek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali problem slabega odziva potrošnikov na prodajne akcije oziroma nakupne priložnosti podjetja X. V teoretičnem delu nas zanima vpliv različnih dejavnikov na nakup ter proces nakupnega odločanja. Osredotočili smo se na potrošnika, opisali različne vrste le teh ter njihovo vedenje. Nadaljevali smo z analizo trženja, ki smo jo razdelili na tržne koncepte in tržno komuniciranje. V empiričnem delu diplomskega dela smo s pomočjo raziskave pridobili pomembne podatke o dejavnikih, ki vplivajo na nakupno odločitev, ter o prodajnih pristopih pri prodaji dodatkov za mobilni telefon. Postavili smo sedem hipotez, ki smo jih analizirali s pomočjo programa SPSS, ter jih na podlagi pridobljenih rezultatov sprejeli oziroma zavrnili. S pomočjo raziskave smo podjetju X predlagali, kako izboljšati proces prodaje, jim predstavili ustrezne prodajne pristope ter pomembne dejavnike, ki vplivajo na nakup dodatkov za mobilne telefone. Predlagali smo, da pričnejo kupce nagrajevati za njihovo zvestobo (kartica ugodnosti), s tem si pridobijo tudi novo bazo podatkov, ki naj jo uporabijo za oglaševanje preko elektronske pošte. Svojo spletno trgovino naj nadgradijo, dodajo izdelkom podrobnejše opise in slikovni material, svojo maloprodajno trgovino pa uporabijo kot »show room« za prikaz in predstavitev izdelkov kupcem.
Ključne besede: - nakupno odločanje - potrošnik - trženje - oprema ali dodatki za mobilni telefon
Objavljeno v DKUM: 11.11.2016; Ogledov: 994; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

9.
Analiza odločitvenega procesa kupca
Damjan Uršič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen in cilj diplomske naloge je bil spoznati kaj vse vpliva na odločitveni proces kupca, kaj kupci kupujejo in pa predvsem, zakaj. Problem je, da je na slovenskem tržišču foto opreme moč zaznati veliko nihanje nakupov. Tako je problem vsakega posameznika ali podjetja, ki se ukvarja s prodajo, vedenje o obnašanju kupca, o njegovih željah, vrednotah, ipd. To predvsem velja za prodajni proces maloprodaje, torej prodaji končnim kupcem. V empiričnem delu smo z metodo anketiranja prišli do vzorca naključnih kupcev. Odgovore na vprašanja, ki so bil zastavljena v anketi, smo analizirali s statističnim programom SPSS. Ugotovili smo, da kupci še vedno najraje kupujejo direktno v trgovini, ter da na samo doživljanje nakupnega procesa kupca mesečni dohodek nima vpliva. Na podlagi našega vzorca anketirancev smo ugotovili tudi, da določeni oglaševalski slogani enako vplivajo tako na kupce ženskega spola kakor tudi na moške. V teoretičnem delu diplomske naloge smo ugotovili, da se potrošnikovo obnašanje lahko razume in razlaga z analiziranjem potreb ki upravljajo z njegovim obnašanjem. Med drugim, ravno porušeno razmerje potreb privede do odločitve kupca za pričetek procesa nakupa. Ugotovili smo, da če bomo razumeli povezavo med kupčevo naklonjenostjo izdelku oz. storitvi in njegovim doživljanjem vsakdana, bomo mogoče dobili vpogled v svet sodobnega potrošništva.
Ključne besede: potrošnik, nakupno odločanje, trg, odločitve potrošnika
Objavljeno v DKUM: 11.11.2016; Ogledov: 920; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

10.
VIZUALNO MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE
Gregor Črešnar, 2016, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje predstavlja pomemben del našega vsakdanjega življenja. Potrebno je vedeti, da pri komuniciranju ne gre samo za izmenjavo besed, temveč ima mnogo širši pomen. Dandanes smo izpostavljeni mnogim sporočilom, ki nas obdajajo skoraj na vsakem koraku. Tega se vsekakor dobro zavedajo tudi organizacije, ki poskušajo preko različnih medijev vizualnega komuniciranja doseči svoje odjemalce. Pri tem igra zelo pomembno vlogo marketinško komuniciranje, ki je dandanes pomemben del vsake uspešne organizacije. S pomočjo vizualnih sporočil lahko organizacije učinkovito komunicirajo s ciljnimi javnostmi, zato morajo pri oblikovanju sporočil vedno poskrbeti, da so sporočila kreativna, zanimiva in pritegnejo pozornost odjemalcev. V diplomskem projektu smo ugotavljali posebnosti vizualne komunikacije ter predstavili temeljne značilnosti tovrstnega komuniciranja na primeru posameznih aktivnosti spleta marketinškega komuniciranja. V raziskavi smo ugotavljali, kako vizualno marketinško komuniciranje vpliva na nakupne odločitve odjemalcev ter kateri dejavniki vizualnega komuniciranja pripomorejo k hitrejšemu in predvsem lažjemu odločanju pri nakupu. Ugotovili smo, da so vizualna sporočila vsekakor tista, ki pripomorejo k lažjim nakupnim odločitvam, vendar sta potrebna dobra in učinkovita zasnova sporočila ter integracija vizualnih elementov, ki so pri tovrstnem komuniciranju ključnega pomena. V diplomskem seminarju smo ugotavljali posebnosti vizualne komunikacije ter predstavili temeljne značilnosti tovrstnega komuniciranja na primeru posameznih aktivnosti spleta marketinškega komuniciranja. V raziskavi smo ugotavljali kako vizualno marketinško komuniciranje vpliva na nakupne odločitve odjemalcev ter kateri dejavniki vizualnega komuniciranja pripomorejo k hitrejšemu in predvsem lažjemu odločanju pri nakupu. Ugotovili smo, da so vsekakor vizualna sporočila tista, ki pripomorejo k lažjim nakupnim odločitvam, vendar je potrebna dobra in učinkovita zasnova sporočila in integracija vizualnih elementov, ki so pa ključnega pomena pri tovrstnem komuniciranju.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, vizualno komuniciranje, nakupno odločanje
Objavljeno v DKUM: 09.11.2016; Ogledov: 1333; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 1.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici