| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv TikTok vplivnežev na nakupne odločitve slovenskih uporabnikov TikToka
Sebastjan Zobec, 2024, diplomsko delo

Opis: Vzpon digitalnih medijev in družbenih omrežij je omogočil prihod novih načinov komuniciranja za podjetja. TikTok je v zadnjem času eno izmed bolj priljubljenih družbenih omrežij. Ob nastanku družbenih omrežij je nastal tudi vplivnostni marketing, ki je del digitalnega marketinga in za svojo komuniciranje uporablja digitalne marketinške kanale. Pomemben vidik so vplivneži, ki s svojo avtentičnostjo in kreativnostjo vplivajo na nakupne odločitve uporabnikov družbenih omrežij. Ti imajo ključno vlogo pri promociji podjetja, saj imajo močan vpliv na zaupanje in percepcijo svojih sledilcev. Diplomsko delo se osredotoča na uporabo TikTok vplivnežev in njihov vpliv na nakupne odločitve slovenskih uporabnikov TikToka.
Ključne besede: TikTok, vplivnež, nakupne odločitve, družbeno omrežje, vplivnostni marketing
Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

2.
Vpliv digitalnega oglaševanja na nakupne odločitve mlajših odjemalcev
Tjaša Trobas, 2022, magistrsko delo

Opis: V današnjem času digitalizacija predstavlja velik del našega vsakdana. Oglaševanje kot tako se vedno razvija in sčasoma nam je poleg tradicionalnih oglasov prineslo digitalno oglaševanje. Možnosti imamo odjemalci izredno veliko, zato se morajo ponudniki potruditi, kako nas bodo prepričali, da so prav oni primerni za nas. Digitalni oglas lahko srečamo praktično vsakič, ko prižgemo računalnik ali telefon. Lahko bi rekli, da je trenutno digitalno oglaševanje najbolj primerno, enostavno, priročno in modernizirano orodje ponudnikov, da prepričajo svoje odjemalce v nakup.Sama digitalizacija oglasnih mest pa ni zgolj trend, je tudi nuja. Predvsem je velika priložnost. Spremembe, ki so nastale zaradi uporabe novih tehnologij in družbenih omrežij, niso ostale omejene na svet informacijske tehnologije. Veliko smo izpostavljeni tudi prikritim oglasnim sporočilom. Ljudje smo naveličani rutine, zato potrebujemo dinamiko, saj nas prej pritegne nekaj, kar se premika in je obarvano. Človeško oko nagonsko zazna gibe in povzroči akcijo, ki lahko vodi od oglasa vse do nakupa. V magistrskem delu želimo opredeliti digitalno oglaševanje in odločanje porabnikov. Izbrali smo si mlajše odjemalce, stare med 20 in 30 let, saj so ta leta nekako najbolj dovzetna in odvisna od same digitalizacije in oglaševanja na spletu. Ugotavljali bomo, koliko česa dejansko naša starostna skupina nameni digitalnemu oglaševanju, kako ta na njih vpliva pozneje, ko se odločajo za nakup, katere so tiste stvari, ki so jim pri videnem oglasu najpomembnejše in katere najmanj, ter s katerimi oblikami samega oglaševanja se največkrat srečujejo.
Ključne besede: oglaševanje, digitalno oglaševanje, nakupne odločitve, mlajši odjemalci
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 536; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

3.
Uporaba mobilne tehnologije za nakupne odločitve uporabnikov
Katarina Črepinšek, 2022, diplomsko delo

Opis: Mobilna tehnologija je v zadnjih letih postala del našega vsakdana. Uporabljamo jo praktično kjerkoli in kadarkoli. Pomaga nam pri izobraževanju, delu in v zadnjem času vedno bolj tudi pri nakupnih odločitvah. Tudi zaradi pandemije se je spletna trgovina pospešeno razvijala. Veliko trgovcev s fizičnimi trgovinami je bilo v povezavi z ukrepi za zajezitev virusa primoranih za nadaljevanje obratovanja, sploh med zaprtjem države, prestaviti poslovanje na splet. V diplomskem projektu je predstavljena mobilna tehnologija. Opisana je vloga potrošnika in njegove nakupne navade ter modeli potrošnikovega odločanja. Ker je z nakupnimi odločitvami povezana tudi uporaba komunikacijske in informacijske tehnologije pa je v nalogi predstavljeno elektronsko poslovanje. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotovili, da so se tradicionalnim kupcem na spletu pridružili tudi novi kupci. Primerjali smo razlike med vrstami izdelkov, ki jih kupujejo in ugotovili, da se jim zdi nakup na spletu bolj enostaven kot v fizični trgovini. Sklenili smo, da večini populacije strah pred okužbo ni poglaviten razlog za nakup na spletu, ampak prevladuje želja po prihranku časa in dostop do informacij o izdelkih in možnosti primerjave ponudbe.
Ključne besede: mobilna tehnologija, spletna trgovina, epidemija covida-19, potrošniki, nakupne odločitve
Objavljeno v DKUM: 12.07.2022; Ogledov: 627; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

4.
Proizvodni proces in povpraševanje po pvc stavbnem pohištvu : magistrsko delo
Alen Auer, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo skozi teoretičen del pojasni postopek proizvodnje stavbnega pohištva ter se osredotoči na dejavnike nakupnega odločanja. V praktičnem delu pa smo s pomočjo primarne raziskave proučili proizvodni proces na obravnavanem podjetju ter pomen kakovosti, cene, nadgradnje izdelkov, konkurence, družbenih dejavnikov in poprodajnih aktivnostih pri kupcih stavbnega pohištva. Dognali smo, da na nakupno odločitev pri nakupu stavnega pohištva pomembno vlogo igrajo popusti, dodatne ugodnosti, ki ob nespremenjeni ceni dvignejo kakovost vgrajenega stavbnega pohištva, ter zaupanje blagovni znamki. Ugotovili smo tudi, da večina kupcev zbere vsaj še eno konkurenčno ponudbo, prav tako pa je kupcem izjemo pomembno, da ima podjetje urejeno servisno službo. Za kakovost končnih izdelkov je pomembno, da je proizvodni proces tehnično dovršen in da je kakovost vgrajenih surovin visoka.
Ključne besede: Proizvodni proces, PVC stavbno pohištvo, analiza trga, nakupne odločitve, povpraševanje, konkurenca.
Objavljeno v DKUM: 22.10.2020; Ogledov: 1182; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (3,84 MB)

5.
Vpliv znižanja cene na nakupne odločitve potrošnikov v trgovskem centru Mercator v Kranju
Sandra Bodiroža, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Trgovska podjetja na različne načine poskušajo prepričati in motivirati kupce, da kupujejo pri njih. Osredotočajo se predvsem na čim večjo prodajo izdelkov lastne trgovske blagovne znamke. V diplomski nalogi smo podrobneje analizirali trgovsko podjetje Mercator, kjer opažamo problem v očitnem zmanjševanju zvestobe kupcev do izdelkov trgovske blagovne znamke Mercator. S pomočjo rezultatov, pridobljenih z anketo, izvedeno med kupci, smo ugotovili, da je cena najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na nakupno odločitev potrošnikov v trgovskem centru Mercator Primskovo v Kranju. Kupci se za nakup izdelkov trgovske blagovne znamke Mercator odločajo predvsem zaradi nižje cene v primerjavi z istovrstnimi izdelki drugih blagovnih znamk. Problem nastane, ko se cene istovrstnih izdelkov drugih blagovnih znamk znižajo, saj večina anketirancev v tem primeru ne ostane zvesta izdelkom trgovske blagovne znamke Mercator. S pomočjo testne statistike smo utemeljili rezultate anketnega vprašalnika in odgovorili na raziskovalna vprašanja. Da bi povečali zvestobo kupcev do izdelkov trgovske blagovne znamke Mercator, predlagamo, da zvesti kupci pri vsakem naboru 100 točk zvestobe pridobijo 30 % popust na celoten nakup.
Ključne besede: cena, nakupne odločitve potrošnikov, trgovska blagovna znamka
Objavljeno v DKUM: 02.04.2019; Ogledov: 1161; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (998,15 KB)

6.
MLADI PORABNIKI IN NJIHOVE NAKUPNE ODLOČITVE
Sabina Teran Šifrer, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo je osredotočeno na preučevanje nakupnih navad različnih generacij, izpostavljena je generacija Y. Trženje je eden najstarejših družbenih procesov, s katerim podjetja zbirajo informacije o določeni skupini porabnikov. Ko izberejo svojo ciljno skupino, poiščejo najustreznejši pristop, s katerim se ji bodo približali. Predstavniki generacije Y so odraščali v dobi razcveta informacijske tehnologije. Internet jih spremlja že od samega otroštva, zato imajo največ znanja o njem, predvsem pa zelo dobro razumejo namen oglaševanja. Tako o tem, kar jih zanima, kot o tem, kar jim ni znano, zelo hitro pridobijo informacije. Trženje, namenjeno tej ciljni skupini, mora biti zato zelo premišljeno. V raziskovalnem delu naloge smo pripravili anketni vprašalnik, ki ga je izpolnilo 105 pripadnikov generacije Y. Zanimalo nas je, kakšne so splošne navade mladih, predvsem smo se osredotočili na načine trženja, ki jih prepričajo v nakup. Poleg tega smo želeli izvedeti tudi, katere načine nakupovanja uporabljajo, v prvi vrsti, ali nakupe opravljajo tudi preko spleta ter ali so impulzivni, rutinski ali vsakodnevni kupci. Zbrali smo tudi njihove demografske podatke, saj smo želeli izvedeti, kolikšen delež anketirancev je zaposlenih. Zanimal nas je njihov odnos do blagovnih znamk, kaj vse vpliva na njihovo odločitev zanje in koliko sta pomembni tako cena kot kakovost izdelka oziroma storitve. Dotaknili smo se tudi načinov plačila, saj nas je zanimalo, ali mladi plačujejo z gotovino. Podjetje, ki nima zagotovljenega dobrega trženja, je neuspešno in ne more konkurirati. Dobro poznavanje trga in porabnikov gradi pravi odnos, ki bo kupce prepričal.
Ključne besede: Generacije, trženje, nakupne odločitve
Objavljeno v DKUM: 10.10.2016; Ogledov: 1172; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

7.
NAKUPNE ODLOČITVE SLOVENSKEGA POTROŠNIKA PRI NAKUPU V TRGOVSKI VERIGI SPAR
Tina Gosar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Obravnavamo področje nakupnih odločitev potrošnikov, ki nakupujejo v trgovski verigi Spar Slovenija d.o.o.. Predstavljamo potrošnika v njegovi vlogi in dejavnikih, ki vplivajo nanj. Opredeljujemo potrošnika, dejavnike, procese in odločitve, ki vplivajo na nakup, ter jih podrobneje razdelamo. Opredeljujemo tudi trenutne trende in trende v prihodnosti. Zanima nas potrošnik in njegova izhodišča za nakup. V ospredju se nam vedno pojavlja kupec, ki bodisi deluje kot potrošnik, porabnik, bodisi kot kupec in ne porabnik.
Ključne besede: Nakupne odločitve, nakupni proces, dejavniki vplivanja na nakup, cena, država porekla, promocije, izkušnje z izdelkom, zdravstvena varnost izdelka, priporočila prijateljev in znancev, kvaliteta, embalaža, storitve prodajnega osebja, blagovna znamka, oglaševanje, okus, označevanje izdelkov, izgled prodajnega mesta, kupec, potrošnik, Spar Slovenija d.o.o., spletna trgovina, trendi nakupovanja, marketing, prodaja, segmentacija
Objavljeno v DKUM: 06.10.2016; Ogledov: 1960; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

8.
TRŽENJSKI SPLET KMETIJSKO GOZDARSKE ZADRUGE SAVA Z.O.O., LESCE IN NAKUPNE ODLOČITVE KUPCEV
Petra Nadižar, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili Kmetijsko gozdarsko zadrugo Sava z.o.o., Lesce. Na kratko bomo opisali zgodovino zadruge, seznanili se bomo z vsemi dejavnostmi, s katerimi se ukvarjajo, vam predstavili vse, kar imajo na tržišču, torej katere storitve in izdelke ponujajo, predstavili prvine ter 4 x P – trženjski splet zadruge. Glavni namen naše diplomske naloge bo ugotoviti, zakaj se kupci odločajo za nakup v kmetijski zadrugi, ugotoviti zadovoljstvo kupcev s ponudbo izdelkov, cenami izdelkov, blagovnimi znamkami, plačilnimi pogoji, kakšno je zadovoljstvo pri urejenosti zunanjosti in notranjosti kmetijske zadruge, kakšne so izkušnje z izdelki in trgovino, ocenjevali bomo tudi prijaznost in strokovnost zaposlenih. V teoretičnem delu bomo opisali pomen trženjskega spleta, prvine trženjskega spleta (7 x P), pomen nakupnega odločanja, proces nakupnega odločanja, nakupne vloge kupcev, nakupno vedenje, stopnje v procesu nakupnega odločanja in predstavili dejavnike, ki vplivajo na nakupne odločitve. V raziskovalnem delu bomo uporabili anketni vprašalnik, ki smo ga izvedli v njihovi kmetijski trgovini v Lescah, in na katerega je odgovorilo 70 anketirancev. Naredili bomo celotno analizo vprašalnika, vprašanja opisali ter jih odstotkovno in grafično ponazorili. V sklepnem delu bomo navedli ugotovitve raziskave in možne predloge za izboljšanje delovanja organizacije.
Ključne besede: trženjski splet, nakupne odločitve, zadovoljstvo, dejavniki, Kmetijsko gozdarska zadruga Sava z.o.o., Lesce
Objavljeno v DKUM: 03.09.2014; Ogledov: 1593; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici