1.
Spolnost v oglaševanju ter odziv študentov in starejših na spolno obarvane oglaseAneja Krautberger, 2024, diplomsko delo
Opis: Napredek v oglaševanju in sodobni način življenja sta povzročila, da smo ljudje vsak dan preplavljeni s sporočili podjetij, ki promovirajo svoje izdelke in storitve na vsakem koraku. V zadnjem času opažam, da je večina oglasov, ki se pojavljajo v tiskanih medijih, radiu, televiziji in spletu, izrazito spolno naravnanih.
Diplomsko delo obravnava spolnost v oglaševanju, pri čemer je v teoretičnem delu predstavljena zgodovina spolnosti v oglaševanju ter razvoj različnih pojavnih oblik spolnosti skozi čas. Prav tako so obravnavani etični in regulativni vidiki uporabe spolnosti za oglaševanje.
Empirični del naloge analizira odzive študentov in starejših na spolno obarvane oglase ter ponuja vpogled na njihove odzive in posledično tudi njihove nakupne namere.
Poleg starostnih razlik raziskava poudarja tudi razlike med spoloma. Ženske so bolj kritične do spolno obarvanih oglasov in so bolj naklonjene nevtralnim oglasom, medtem ko moški pogosteje reagirajo pozitivno na spolno vsebino v oglaševanju. To poudarja potrebo po premišljenem in odgovornem oglaševanju, ki upošteva demografske in kulturne značilnosti ciljnih skupin.
Ključne besede: oglaševanje, spolnost v oglaševanju, nakupne namere, raziskava
Objavljeno v DKUM: 02.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 15
Celotno besedilo (5,59 MB)