| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
KOMUNICIRANJE KAPITALSKE DRUŽBE D.D. V PROCESU ODDAJANJA NEPREMIČNIN V NAJEM
Miha Rihtar, 2010, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi se bomo osredotočili na komunikacijo zaposlenega na Kapitalski družbi d.d. ob procesu oddajanja nepremičnin, ki so v lasti družbe v najem. Zave-damo se, da je zadovoljstvo najemnika, v veliki meri odvisno od načina komuniciran-ja, kot tudi količine dobljenih informacij, ki so odločilnega pomena za samo realizacijo posla oziroma sklenitev pogodbe o oddajanju nepremičnine v najem. Torej, v nalogi bomo opisovali in čim podrobneje predstavili celoten proces komuniciranja na Kapitalski družbi ob oddajanju nepremičnine v najem, ki zajema pripravo teksta javne objave v okviru zbiranja ponudb za oddajo nepremičnin v najem; izbiro sredstev javnega obveščanja, v katerih bo izvedla javno objavo oddaje nepremičnine v najem; dajanje informacij zainteresiranim najemnikom v zvezi z nepremičnino oziroma izvajanjem postopka oddaje v najem in izvajanje ogledov nepremičnine; poročanje izvršnemu direktorju Sektorja za upravljanje premoženja in upravi družbe o poteku postopka oddaje v najem; priprava predloga upravi družbe o izbiri najemnika nepremičnine; posredovanje podlag za pripravo najemne pogodbe; izvajanje ostalih nalog v zvezi z oddajanjem nepremičnine v najem. Postopek oddajanja naložbenih nepremičnin v najem na omenjeni družbi ureja Navodilo o upravljanju naložbenih nepremičnin KAD, katerega bomo podrobneje predstavili v nadaljevanju same naloge. Izpostaviti moramo, da gre pri oddajanju nepremičnine v najem za dvostranski bila-telarni odnos med najemnikom kot stranko in zaposlenim Kapitalske družbe d.d., odgovornim za oddajo nepremičnin, kot najemodajalcu. Najemnik si že pred osebnim kontaktom ustvari različne predstave o pričakovanem osebnem odnosu. Glede na dejstvo, da sem od 1. 9. 2009 skladno z reorganizacijo Kapitalske družbe d.d. premeščen v Sektor za upravljanje premoženja in je ena izmed nalog, ki jih opravljam tudi upravljanje z nepremičninami, sem imel možnost celoten postopek oddaje nepremičnine v najem izpeljati sam. Torej, moja raziskava temelji na ugotovi-tvah in beležkah nastalih ob procesu dejanske komunikacije pri oddaji nepremičnine v najem. V magistrski nalogi ugotavljamo, da je komuniciranje Kapitalske družbe d.d. v pro-cesu oddajanja nepremičnin v najem ustrezno. Ustreznost opravičujemo in pojasnju-jemo v prvi vrsti z vsemi uspešno oddanimi nepremičninami. Če torej na kratko pov-zamemo ugotovitve raziskave te magistrske naloge lahko navedemo, da gre za ustrezen način komunikacije pri oddajanju nepremičnin v najem, podprt z vso potre-bno informacijsko tehnologijo.
Ključne besede: Ključne besede: nepremičnina, Kapitalska družba d.d., nepremičninski trg, posre-dovanje, najem.
Objavljeno: 04.05.2010; Ogledov: 2270; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

2.
RENT A CAR PODJETJE V PROMETNEM SISTEMU
Nejc Kolar, 2011, diplomsko delo

Opis: Rent a car podjetja se s svojo dejavnostjo uvrščajo med ponudnike javnih prevoznih sredstev. V podjetjih je mogoče najeti različne vrste cestnih vozil, posledično je njihova dejavnost v cestnem prometnem sistemu vedno bolj razvita in aktivna. Podjetja so pomemben člen tudi v turistično-potovalni panogi. Rent a car panoga se je začela razvijati kmalu po začetku masovne proizvodnje vozil po celem svetu. V Republiki Sloveniji je panoga še v razvoju, največja slovenska rent a car podjetja pa so tako posledično podružnice ali franšize globalnih rent a car podjetij. Podjetja morajo biti logistično dobro organizirana in vodena, da poslujejo s čim manjšimi stroški ter da pri tem dosežejo čim boljšo izkoriščenost vseh vozil, ki jih imajo v voznem parku. V diplomski nalogi smo s pomočjo terenskega dela in anketiranja večjih slovenskih rent a car podjetij poskušali ugotoviti ter analizirati probleme, s katerimi se podjetja redno srečujejo.
Ključne besede: rent a car, najem, vozilo, organizacija
Objavljeno: 16.10.2011; Ogledov: 1119; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (852,99 KB)

3.
DEJAVNIKI OBLIKOVANJA PREOSTANKOV VREDNOSTI PRI POSLOVNEM NAJEMU OSEBNIH VOZIL
Luka Buhanec, 2012, magistrsko delo

Opis: Pri tipičnem lizinškem dogovoru o poslovnem najemu osebnega vozila, finančna inštitucija (najemodajalec) kupi novo vozilo od pooblaščenega trgovca in ga daje v najem fizični ali pravni osebi (najemojemalcu). Pri večini tovrstnih najemov gre za najeme zaprtega tipa (angl. closed-end lease), kar pomeni, da tveganje morebitne razlike med tržno vrednostjo predmeta najema in njegovim preostankom vrednosti v času izteka najemne pogodbe, ostaja pri najemodajalcu. Velik del od strani najemojemalca odplačanih najemnin skozi pogodbeno obdobje predstavlja razlika med nabavno vrednostjo predmeta najema in njegovim preostankom vrednosti. Preostanek vrednosti je tista vrednost vozila, ki ne bo pokrita z odplačilom mesečnih obrokov najemnine, ki jih bo najemodajalcu skozi trajanje najemne pogodbe odplačal najemojemalec. Je tudi neamortizirana nabavna vrednost vozila, zmanjšana za del depreciacije, nastale v času trajanja najemne pogodbe in je nenazadnje tudi ocena bodoče vrednosti vozila v času izteka pogodbe o poslovnem najemu, ki jo najemodajalec postavi neodvisno od tržne vrednosti le-tega. Ex-ante določeni kalkulirani preostanek vrednosti naj bi bil v idealnih okoliščinah enak njegovi kasnejši tržni oziroma dejanski odkupni vrednosti. Interes najemodajalca je namreč ustvarjati prihodke iz naslova poslovnega najema osebnega vozila in ne iz naslova njegove kasnejše (od)prodaje). S ciljem omejitve tržnega tveganja iz naslova morebitnih izgub pri odprodaji osnovnih sredstev v času izteka pogodbe o poslovnem najemu, mora tako le-ta posebno pozornost namenjati nekaterim dejavnikom, ki imajo na določanje odkupne vrednosti osebnega vozila pomembnejši vpliv. To magistrsko delo se je omejilo na podrobnejšo obravnavo vpliva znamke, barve, dodatne opreme, poškodb in emisij CO2 na slednjo. Izsledki raziskave na podlagi pridobljenih sekundarnih podatkov podjetja X, kažejo, da ima znamka pomemben vpliv na odkupno vrednost osebnih vozil, pri čemer velja dodati, da slovenski kupec še vedno bolj preferira vozilo nemškega, kot pa denimo francoskega porekla. Močna povezanost obstaja tudi med dodatno opremo in odkupno vrednostjo osebnih vozil, vendar je le-ta izrazitejša pri dražjih osebnih vozilih, dočim pri vozilih z nižjo odkupno vrednostjo na slednjo nima bistvenega vpliva. Glede priljubljenosti barv potrjuje izvedena raziskava podobna dognanja kot v tujini, saj pri izbiri barv pri osebnih vozilih v poslovnem najemu prednjačijo srebrna, siva, črna in bela vozila. Dodam lahko, da je povezanost med barvo in odkupno vrednostjo osebnih vozil večja v višjih tržnih segmentih. Kljub temu, da na podlagi pridobljenih rezultatov izvedene raziskave ni moč z gotovostjo trditi, da obstaja povezanost med emisijami CO2 in odkupno vrednostjo osebnih vozil v poslovnem najemu, bi na omenjeno temo raziskave gotovo veljalo nadaljevati tudi v prihodnje, saj evropske uredbe o določitvi standardov emisijskih vrednosti za nove osebne avtomobile v sklopu celostnega pristopa EU za zmanjšanje emisij CO2 na področju prometa, med drugim opredeljujejo velike olajšave za avtomobile z manjšimi izpusti, kot tudi za tiste, katerih ciljne vrednosti specifičnih emisij bodo zmanjšane zaradi uporabe inovativnih tehnologij. Ocenjujem, da bo navedeno imelo pomemben vpliv pri nakupnih odločitvah glede okolju prijazn(ejš)ih vozil v prihodnosti.
Ključne besede: poslovni najem, osebna vozila, preostanek vrednosti, odkupna vrednost, depreciacija, znamka, barva, dodatna oprema, poškodbe, emisije CO2.
Objavljeno: 20.02.2013; Ogledov: 1067; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (3,24 MB)

4.
5.
6.
Logistična analiza embaliranja in skladiščenja rezervnih delov podjetja Gorenje, d.d.
Uroš Daić, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom »Logistična analiza embaliranja in skladiščenja rezervnih delov podjetja Gorenje, d. d.« smo reševali aktualne probleme, ki se nanašajo na neučinkovito vodenje embalaže in skladiščno poslovanje. V teoretičnem delu diplomskega dela smo navedli ključne pojme in trditve, ki zadevajo embaliranje in skladiščno poslovanje proizvodnega podjetja. Prikazali smo obstoječi potek embaliranja vhodnega blaga in analizirali temeljne procese skladiščnega poslovanja. Na osnovi poglobljenega posnetka obstoječega stanja in kritične analize smo definirali vzroke, ki imajo za posledico neučinkovito skladiščno poslovanje v navedenem podjetju. V analizi rešitev, ki je zasnovana na pomanjkljivostih, opisanih v kritični analizi, smo predlagali uvedbo novejše strojne opreme, ki bi izboljšala čas in kakovost embaliranja blaga. Glede problematike pomanjkanja skladiščnega prostora smo predlagali možnost izgradnje novega avtomatiziranega visokoregalnega skladišča ali pa najem ustreznega skladišča. Izdelali smo primerjavo obeh možnosti in izpostavili tisto, ki bi bila za podjetje učinkovitejša in stroškovno ugodnejša.
Ključne besede: skladiščenje, embaliranje, rezervni deli, izgradnja/najem skladišča, logistična analiza.
Objavljeno: 27.10.2012; Ogledov: 1415; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (3,23 MB)

7.
RAZVOJ APLIKACIJ S TEHNOLOGIJO SPA
Jure Štok, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je zajeto delovanje aplikacije in tehnologije, ki smo jih uporabili pri razvoju aplikacije. Namen dela je bil, razviti spletno aplikacijo za najem in izposojo stvari. V teoretičen delu so podrobno opisane tehnologije in funkcionalnosti, ki smo jih uporabili. V praktičnem delu lahko vidimo izgled aplikacije, kako je aplikacija razdeljena in vse njene funkcionalnosti. Predstavljene so prednosti in slabosti enostranskih spletnih aplikacij (SPA) nad namiznimi aplikacijami, ter klasičnimi spletnimi aplikacijami.
Ključne besede: SPA, HTML, REST, najem, spletna aplikacija
Objavljeno: 06.11.2015; Ogledov: 329; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (2,71 MB)

8.
Rent a car podjetje v prometnem sistemu
Nejc Kolar, 2011, diplomsko delo

Ključne besede: rent a car, najem, vozilo, organizacija
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 277; Prenosov: 38
URL Povezava na celotno besedilo

9.
Analiza panoge rent a car v Sloveniji
Davorin Lukić, 2016, diplomsko delo

Opis: Panoga rent-a-car v segmentu kratkoročnih najemov sodi v turistično panogo in je kot taka odvisna od dogajanj v tej panogi. Drug segment predstavljajo poslovni najemi, ki ima v Sloveniji še potencial za rast, saj podjetja še ne poznajo vseh prednosti, ki jih prinese upravljanje voznega parka zunanjega izvajalca. Spremembe, katerim smo trenutno priča v svetu, so posledica digitalizacije, spremenjenih vrednot po gospodarski krizi ter prihoda generacije Y na trg delovne sile in na drugi strani kot potrošnikov. Car sharing, ki temelji na konceptu souporabe vozil, je posledica teh sprememb in bo igral pomembno vlogo v rent-a-car panogi v Sloveniji. Za analizo rent-a-car panoge smo se odločili zaradi izkušenj, ki smo jih pridobili z delom za Avant car od leta 2004 (zaposleni od januarja leta 2007). V tem času se je podjetje prebilo med vodilna podjetja, kar dokazuje z uvajanjem inovativne storitve električnega car sharinga, potrjujejo pa to hipotezo tudi finančni kazalniki, ki jih izračunavamo v zadnjem poglavju.
Ključne besede: kratkoročni najem vozil, poslovni najem, souporaba vozil, ekonomija delitve, digitalizacija, finančna analiza
Objavljeno: 02.09.2016; Ogledov: 627; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (439,35 KB)

10.
IZBOR STRATEGIJE RAZVOJA INFORMACIJSKEGA SISTEMA V GRADBENEM PODJETJU
Gregor Mestek, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrska naloga obravnava odločitveni problem, s katerim se srečuje veliko organizacij. Izbira strategije izvajanja informatike glede na obstoječe stanje strategije razvoja na nivoju organizacije in informatike je kompleksen problem, ki ima za posledico zagotavljanje finančnih in kadrovskih virov. V ta namen bomo razvili odločitveni model najema ali nakupa IT opreme v gradbenem podjetju Gorenjska gradbena družba d.d.. Opravili bomo analizo obstoječega stanja, pripravili seznam kriterijev, ki vplivajo na odločitve in opredelili alternative. Odločitveni model bomo razvili z metodologijo za večkriterijsko modeliranje in implementirali v programu DEXi. Na koncu bomo analizirali alternative in predlagali rešitev.
Ključne besede: Odločitveni model, najem IT opreme, storitev v oblaku, računalništvo v oblaku, večkriterijsko modeliranje.
Objavljeno: 04.07.2016; Ogledov: 314; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici