| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 42
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu v podjetju Swarco Lea d.o.o.
Lara Blažič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V svetu podjetništva je zelo pomembno, da podjetje spremlja zadovoljstvo zaposlenih, saj je le zadovoljen delavec lahko uspešen na svojem delovnem mestu in le zadovoljen delavec se še bolj trudi za dobro vseh zaposlenih in je ključ uspešnega in konkurenčnega podjetja. Po drugi strani pa uspešno in konkurenčno podjetje gradi ugled ne samo samemu sebi, temveč tudi vsakemu zaposlenemu v podjetju. Med diplomskim delom smo želeli ugotoviti, ali so zaposleni v podjetju Swarco Lea d. o. o., zadovoljni na svojih delovnih mestih ali ne. Da bi lahko podrobno proučili zadovoljstvo zaposlenih v izbranem podjetju, smo najprej pregledali in analizirali teoretične ugotovitve s področja zadovoljstva zaposlenih. Osredotočili smo se na osem dejavnikov, in sicer, kako so zaposleni zadovoljni z izobraževanjem, s plačo in nagrajevanjem, z medsebojnimi odnosi, delovnimi razmerami na delovnem mestu, motivacijo, napredovanjem in razvojem zaposlenega in s samim opravljanjem njihovega dela ter z delovnim časom v podjetju. Na osnovi temeljitega pregleda teoretičnih spoznanj smo izvedli raziskavo zadovoljstva zaposlenih v izbranem podjetju. Rezultati raziskave so pokazali, da se zaposleni v podjetju Swarco Lea d. o. o., dobro zavedajo dejstva, da vsak zadovoljen delavec prispeva k celostni podobi podjetja. Zaposleni v podjetju so z večino dejavnikov zadovoljni, in ker je vsak zaposlen dragocen košček mozaika, lahko rečemo, da je v podjetju Swarco Lea d. o. o., vsak košček trdno in zadovoljno pripet v skupni mozaik podjetja.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, motivacija, nagrajevanje zaposlenih, kadrovska struktura, dejavniki zadovoljstva
Objavljeno: 25.09.2018; Ogledov: 794; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

2.
Zadovoljstvo zaposlenih na Gimnaziji Franca Miklošiča Ljutomer
Aljaž Tišler, 2017, diplomsko delo

Opis: Danes si organizacije ne morejo več privoščiti neučinkovitih zaposlenih in ljudi, ki prihajajo na delovno mesto gledat na uro. Organizacije so iz lokalnega okolja prešle na globalno shemo, kar je pomenilo visok porast konkurence. Menjava in iskanje novih dobaviteljev sta prav tako postala nekaj vsakdanjega. Posledično so organizacije začele spreminjati način dela, prešla na vitko proizvodnjo, začela so se informacijsko modernizirati in podobno. Zaposleni bi poleg odjemalcev morali biti glavni predmet pogovorov v organizacijah. Ob nižanju stopnje brezposelnosti bi si organizacije morale prizadevati za dobro organizacijsko okolje svojih zaposlenih. Tudi modernizacija zaposlovanja in oglaševanje preko socialnih omrežij lahko pri zaposlenih povzroči negotovost. Zaradi vseh faktorjev morajo organizacije na svoje zaposlene gledati iz širšega zornega kota. Včasih je za ugotavljanje nezadovoljstva potreben le pogovor. Organizacija mora stremeti k temu, da zaposlenim omogoči najboljše možne delovne pogoje in klimo, v kateri se delo opravlja. V diplomskem projektu smo preučevali zadovoljstvo zaposlenih na Gimnaziji Franca Miklošiča Ljutomer. Projekt je sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo se osredotočili na management človeških virov , teorije zadovoljstva in motivacije ter dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih. Okvirno smo za razumevanje zadovoljstva nekaj povedali o MČV in podali tudi nekaj definicij. V nadaljevanju smo opisali zadovoljstvo pri delu ter preko teorij zadovoljstva in motivacije poskušali predstaviti načine, kako zadovoljstvo zaposlenih izboljšati. Teoretični del smo zaključili z opisom dejavnikov zadovoljstva. Skupno smo poskušali postaviti teoretični okvir za razumevanje empiričnega dela. Empirični del smo začeli z opisom obravnavane organizacije. Predstavili smo njeno zgodovino, vizijo in poslanstvo ter področje dela. V zadnjem delu diplomskega projekta smo analizirali rezultate ankete, ki smo jo izvedli v organizaciji. Vprašanja so bila poleg demografskih v večini vezana na dejavnike zadovoljstva. Rezultate smo prikazali preko grafikonov in jih komentirali. V zaključku smo rezultate primerjali z danimi hipotezami, ki smo jih posledično zavrnili ali potrdili. Delo smo zaključili s predlogi za izboljšanje zadovoljstva in sklepom.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, Gimnazija Franca Miklošiča Ljutomer, povezava med motivacijo in zadovoljstvom, dejavniki zadovoljstva pri delu, nagrajevanje
Objavljeno: 23.11.2017; Ogledov: 599; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

3.
Pravni in ekonomski vidik nagrajevanja zaposlenih v Sloveniji v primerjavi z Veliko Britanijo
Zlatko Zver, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu se ukvarjamo z vidikom nagrajevanja zaposlenih v gospodarskem sektorju. Delo temelji na deskriptivni metodi. Podatki, ki so bili obdelali v praktičnem delu diplomskega projekta, so statistične narave. Z metodo interpretacije smo podali razlago iz pridobljenih statističnih podatkov. Namen dela je primerjati vidik plačnega sistema in nagrajevanja zaposlenih, kjer se predvsem osredotočimo na nagrade za poslovno uspešnost, in sicer na področju Slovenije v primerjavi z Veliko Britanijo. Najprej tako opredelimo temeljne opredelitve nagrajevanja, kjer opredelimo finančno in nefinančno nagrajevanje. Predstavimo tudi delovno in poslovno uspešnost ter nagrajevanje v povezavi z obema. Nato vidik nagrajevanja razčlenimo glede na vidik obravnave, in sicer ekonomski in pravni vidik. Sledi primerjalna analiza nagrajevanja zaposlenih v Sloveniji v primerjavi z Veliko Britanijo. V nadaljevanju ugotavljamo, kakšne možnosti in kakšna orodja ima delodajalec na razpolago ter kako naj jih uporabi, da bo sistem nagrajevanja zadostil vsem pravnim okvirjem in da bo hkrati tudi ekonomsko učinkovit.
Ključne besede: nagrajevanje zaposlenih, pravni vidik, ekonomski vidik, ureditev plač, Slovenija, Velika Britanija
Objavljeno: 07.11.2017; Ogledov: 685; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (554,59 KB)

4.
Organizacija dogodkov za zaposlene podjetja Aerodrom Ljubljana, d.o.o.
Anita Žumer, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: V začetnem delu magistrske naloge, s pomočjo pregleda domače in tuje literature, preučujemo notranje komuniciranje, orodja in načine notranjega komuniciranja ter prednosti in slabosti le teh. Pri organiziranju dogodkov je pomemben celoten potek posameznega dogodka, zato po korakih opisujemo vsako fazo, od planiranja, izvedbe do beleženja končnih rezultatov. V nadaljevanju predstavljamo načine spodbujanja ter motiviranja zaposlenih za udeležbo na dogodkih ter kako se teorija ujema v praksi. Zanimajo nas tudi prednosti in slabosti organiziranja dogodkov za zaposlene. Končni rezultati posameznega dogodka so spodbuda, vprašanje vodstvu ali naj dogodke še organizira ali naj to dejavnost opusti. Raziskavo smo usmerili v ugotavljanje zainteresiranosti zaposlenih v sodelovanje pri organizaciji dogodkov. Zanimalo nas je ali se dogodkov zaposleni udeležujejo in katerih dogodkov v povprečju najbolj. Raziskavo smo nadaljevali z vprašanjem, ali so zaposleni pripravljeni sodelovati pri organizaciji in pri katerih dogodkih je v povprečju največ zanimanja. Ugotavljali smo tudi, katero orodje notranjega komuniciranja, za iskanje informacij o dogodkih, v povprečju najbolj pogosto uporabljajo. Rezultate ankete smo analizirali in podatke uporabili za statistično raziskavo. Ugotavljali smo, ali moramo zastavljene hipoteze sprejeti ali zavrniti.
Ključne besede: organiziranje dogodkov, komuniciranje, motiviranje zaposlenih, nagrajevanje zaposlenih, intranet, aerodrom
Objavljeno: 26.10.2017; Ogledov: 576; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

5.
PRIČAKOVANJA DELODAJALCEV PRI ZAPOSLOVANJU TER NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V RAČUNOVODSKEM PODJETJU X
Ines Zajc, 2017, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega projekta smo obravnavali dva problema na primeru računovodskega podjetja X. Najprej smo reševali problem pričakovanja delodajalcev pri zaposlovanju kadrov, nato pa problem nagrajevanja zaposlenih. Delo diplomskega projekta smo razdelili na dva dela, in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo najprej predstavili tehnike za ustvarjalno reševanje problemov. Najprej smo prestavili tehnike za definiranje idej in priložnosti, nato pa še tehnike za generiranje idej. V nadaljevanju smo opisali, kako poteka postopek pridobivanja novih sodelavcev, ter podali nekaj koristnih nasvetov, ki nam lahko pomagajo priti do zaposlitve. Na koncu smo v teoretičnem delu tudi opisali pomen in cilje nagrajevanja, ter vrste nagrad. V praktičnem delu smo najprej opisali nastanek računovodskega podjetja X, nato smo predstavili organizacijsko strukturo podjetja, dejavnost s katero se podjetje ukvarja in storitve, ki jih opravlja za svoje stranke. Na kratko smo tudi opisali, kakšen je sistem nagrajevanja zaposlenih v tem podjetju. Tehnike za ustvarjalno reševanje problemov, ki smo jih predstavili v teoretičnem delu, smo kasneje uporabili v praktičnem delu. Problem pričakovanja delodajalcev pri zaposlovanju kadrov smo reševali s tehniko W, s tehniko ribjo kost in morfološko analizo. Problem nagrajevanja zaposlenih pa smo reševali s tehniko petih zakajev, z miselnim vzorcem in s tehniko lista oznak. Ugotovili smo, da je nagrajevanje zaposlenih v podjetju zelo pomembno, vendar veliko podjetij temu posveča premalo pozornosti in da je zelo pomembno vedeti, koga bomo zaposlili, saj nam lahko novo zaposlen delavec v nasprotnem primeru naredi v podjetju, več škode kakor koristi.
Ključne besede: • računovodsko podjetje X, • pričakovanja delodajalcev pri zaposlovanju kadrov, • nagrajevanje zaposlenih, • ustvarjalno reševanje problemov, • tehnike za ustvarjalno razmišljanje.
Objavljeno: 09.08.2017; Ogledov: 621; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

6.
Nagrajevanje zaposlenih v finančnem podjetju
Tina Zadnikar, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Nagrajevanje zaposlenih je v sodobnem svetu in današnjem času velik izziv za vsako organizacijo. Kako naj uspešen vodja oziroma menedžer pravično nagradi in s tem posledično motivira svoje zaposlene? To vprašanje tare vse številnejše organizacije, v obdobju recesije pa je ta izziv še toliko večji. Pomanjkanje sredstev je nagrajevanje zelo otežilo. Delodajalci iščejo rešitve, kolikor jih lahko, kljub temu pa podjetja propadajo, veliko se jih znajde v stečaju. Podjetja brez težav so redka, večina se jih srečuje s težavami, kako vsak mesec zagotoviti sredstva za plače zaposlenih, kako preživeti na trgu, kako najti izhod iz krize. Bojevanje z osnovnim preživetjem zmanjšuje možnosti za nagrajevanje zaposlenih. Vendar kljub temu nagrajevanja ne bi smeli zanemariti, saj je to eden od dejavnikov, ki v kolektiv prinaša zadovoljstvo in motiviranost, posledično pa povečuje uspešnost podjetja. Številne analize so pokazale, da zaposlenih ne motivira samo denarna nagrada, temveč obstaja še mnogo drugih dejavnikov, s katerimi lahko nagradimo posameznike in z njimi dvignemo motiviranost ter zadovoljstvo. Anketa je pokazala, da so nagrado pomenili in bili visoki motivacijski dejavniki tudi uporaba službenega vozila, službenega telefona, počitniških nastanitev podjetja, napredovanje na višji položaj, dobri medsebojni odnosi, priznanje ali samo pohvala od nadrejenega. Nekaj od teh motivacijskih dejavnikov imajo podjetja še vedno na voljo, in teh nagrad, ki nimajo velikih finančnih posledic, bi morala podjetja pogosteje izkoriščati. Pohvala ali priznanje delavcu za podjetje ne pomeni porabe finančnih sredstev, pri zaposlenem pa lahko sproži zadovoljstvo, občutek pripadnosti in predanosti, še večjo motiviranost za delo, posledično pa tudi boljšo delovno učinkovitost.
Ključne besede: Nagrajevanje, nagrade, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija zaposlenih
Objavljeno: 23.06.2017; Ogledov: 521; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

7.
Razvoj kadrov v proizvodnem podjetju X d. o. o.
Jernej Balantič, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrsko delo opisuje pomembna področja razvoja kadrov, ki pripomorejo k dobro usposobljenim, zadovoljnim, motiviranim zaposlenim, s tem pa neposredno vplivajo na učinkovito doseganje poslovnih ciljev podjetja. V prvem delu predstavljamo teoretična izhodišča, ki se nanašajo na področja izobraževanja in usposabljanja, delovno uspešnost, motivacijo, nagrajevanja in napredovanja, zadovoljstvo zaposlenih ter redne letne razgovore. V drugem (empiričnem) delu smo analizirali stanje razvoja kadrov v proizvodnem podjetju X d. o. o. Zaposleni v največji meri izražajo nezadovoljstvo s področji ocenjevanja delovne uspešnosti, nagrajevanja ter rednih letnih razgovorov, kjer so izpostavljeni problemi povratnih informacij, nezaznavanje ocenjevanja oziroma vrednotenja dela zaposlenih ter neuresničevanja in neupoštevanja dogovorov, ki so zastavljeni na letnem razgovoru. Na podlagi rezultatov raziskave smo potrdili oziroma zavrnili predpostavke magistrskega dela. Ugotovili smo, da so zaposleni, ki so bolj zadovoljni z nudenjem dodatnih izobraževanj posledično bolj motivirani za delo ter da tisti, ki so v boljših odnosih z nadrejenimi, višje ocenjujejo zadovoljstvo z ocenjevanjem delovne uspešnosti, ravno tako zaposleni, ki so bolj zadovoljni s plačo posledično bolje ocenjujejo sam sistem nagrajevanja. Pri zadovoljstvu z rednimi letnimi razgovori se kaže večje zadovoljstvo zaposlenih, pri katerih se bolje upoštevajo njihove želje in mnenja. Predpostavljali smo, da mlajši zaposleni bolje ocenjujejo sistem delovne uspešnosti, kot starejši, ampak smo s testiranjem ugotovili, da to ne drži in s tem to predpostavko zavrgli. Na koncu smo na podlagi ugotovitev podali predloge za izboljšanje sistema razvoja kadrov in s tem k doprinosu boljših rezultatov dela ter samega zadovoljstva zaposlenih.
Ključne besede: - Razvoj kadrov - Izobraževanje in usposabljanje - Delovna uspešnost - Motivacija - Nagrajevanje in napredovanje - Zadovoljstvo zaposlenih - Redni letni razgovori
Objavljeno: 29.03.2017; Ogledov: 1143; Prenosov: 245
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

8.
Organizacijski model klicnega centra
Tanja Žvižaj, 2016, magistrsko delo

Opis: Osnova za kvalitetno in učinkovito vodenje podjetij, oddelkov in poslovnih procesov znotraj njih je vsekakor v njihovi pravilno zastavljeni organizaciji. Zato je uvodni del naloge namenjen prav organizaciji in sodobnih organizacijskim teorijam. Od sodobnih organizacijskih teorij v ospredje postavljamo učečo se organizacijo kot najsodobnejši organizacijski model, ki je tudi osnova za pripravljen organizacijski model klicnega centra. Nenehno učenje je namreč še posebej pomemben sestavni del uspeha le-tega. Pri organizaciji pa vsekakor ne moremo mimo kadrovanja. Sposobnost odkriti pravi kadrovski potencial je posebna, a zelo pomembna veščina. Izkušnje so nas pripeljale do marsikaterih spoznanj, predvsem, da ima delo prodajnega agenta v klicnem centru kar nekaj posebnosti in zahteva tudi poseben profil kadra. V povezavi s tem morajo biti tudi posebni postopki pri izbiri pravih oseb za delo v klicnem centru. Ugotavljamo tudi, da se vloga vodij v podjetjih vse bolj spreminja. Ukazovalni pristop pri vodenju ne deluje več, vsaj na dolgi rok ne. Podjetja iščejo vodje, ki si bodo, poleg doseganja rezultatov, sposobni pridobiti tudi zaupanje in spoštovanje svojih podrejenih. Koncept, ki dosledno upošteva filozofijo učeče se organizacije, je avtentično vodenje, ki se od drugih konceptov vodenja loči po tem, da ne opredeljuje sloga vodenja, ki bi ga moral vodja prevzeti, ampak izpostavlja osebnost vodje, ki naj sledi svojemu značaju (Dimovski in ostali, 2009, str. 102). Ocenjujemo, da je avtentično vodenje primeren koncept pri vodenju klicnega centra. Podrobnejši profil menedžerja klicnega centra predstavljamo v organizacijskem modelu. V poglavjih, kjer opisujemo delovanje in organizacijo klicnih centrov, najprej navajamo njegove značilnosti, prednosti in tudi slabosti. Odgovoriti poskušamo tudi na vprašanje, kdaj je smiselno razmišljati o odprtju klicnega centra, kako velik naj bo in kakšna je najprimernejša oziroma nujna tehnologija, preko katere naj klicni center svoje naloge izvaja. Ko govorimo o prodajnem pristopu v outbound klicnem centru, moramo poudariti, da že dolgo ne uporabljamo več »šablonskih« prodajnih scenarijev. Nemogoče je namreč pripraviti univerzalni scenarij, ki bi stranko pripeljal do pozitivne odločitve o nakupu. Pri prodajnem klicu je bistvenega pomena vzpostaviti dialog s stranko. O tehnikah, kako vzpostaviti dialog s stranko, ki nas bo pripeljal do prodaje, je opisano v poglavju o izobraževanju prodajnih agentov. Poleg rednega izobraževanja pa je pomembno ves čas, torej dnevno, spremljati učinkovitost v klicnem centru. Predstavljamo nekaj najpogostejših kazalnikov oziroma kriterijev za merjenje učinkovitosti agentov v klicnem centru in kako se odzvati na odstopanja. Organizacijski model klicnega centra zaključujemo z modelom nagrajevanja in motiviranja agentov v njem. Osnovni cilj vsakega zaposlenega je zaslužek in ta je tudi največja motivacija za doseganje ciljev tudi agentov v klicnem centru. Pri tem pa je vsekakor nujno, da so ti cilji zastavljeni realno, v nasprotnem primeru bodo na agente vplivali precej demotivacijsko. Velik oziroma pomemben del zaslužka agentov v klicnem centru je provizija od dosežene prodaje, ki se izračuna na podlagi vnaprej pripravljene provizijske lestvice. Ta naj bo, če se le da, zastavljena progresivno. S tem bodo agentje motivirani, da prodajo še več, da pridejo čim višje po prodajni lestvici. Več kot prodajo, višji bo odstotek provizije. Poleg rednih dohodkov pa je smiselno pripraviti še sistem dodatnega nagrajevanja agentov, in sicer za posebne dosežke posameznega agenta kot tudi za dosežke celotne ekipe. Vsekakor pa ni nujno, da so te dodatne nagrade finančne. Njihov glavni namen je predvsem dodatna motivacija posameznika k temu, da bi dosegel še več. Hkrati pa z ekipnimi nagradami spodbujamo timski duh v oddelku, z njim pa je možno doseči sinergijo v končnih rezultatih oddelka.
Ključne besede: sodobna teorija organizacije, učeča se organizacija, avtentično vodenje, klici center, organizacija klicnega centra, vodenje, zaposlovanje, usposabljanje, izobraževanje, učinkovitost agentov, nagrajevanje zaposlenih
Objavljeno: 20.12.2016; Ogledov: 1149; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

9.
NAGRAJEVANJE IN OCENJEVANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU TERMIT D.D.
Gregor Brate, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Termit d. d. je srednje veliko podjetje z približno 120 zaposlenimi. Ukvarja se z izkopom in predelavo kremenčevega peska. Proizvodni program obsega proizvod oplaščenih peskov, livarskih jeder, livarska pomožna sredstva ter gradbene agregate primerne za sanacijo degradiranih površin. Celotno podjetje z izkopi vred se nahaja v Moravški dolini, uprava in proizvodnja pa v Drtiji. V vse bolj konkurenčnih časih se podjetje zaveda pomena zaposlenih in njihov vpliv na poslovno uspešnost organizacije. Bolj, ko zadovoljimo potrebe zaposlenih, bolje delajo in večji je njihov doprinos k uspešnosti podjetja. Ocenjevanje in nagrajevanje je zapleten proces na katerega vpliva mnogo faktorjev, zato smo v diplomskem delu podali teoretična izhodišča v drugem delu pa smo s pomočjo raziskave ugotavljali v kolikšni meri se zaposleni v izbranem podjetju seznanjeni z ocenjevanjem in nagrajevanjem in kako to vpliva na zaposlene. Po analizi podatkov smo podali predloge za izboljšavo oziroma smernice za uvedbo sistema za ocenjevanje in nagrajevanje zaposlenih.
Ključne besede: Termit d.d, ocenjevanje zaposlenih, nagrajevanje, zadovoljstvo, poslovna, uspešnost
Objavljeno: 23.11.2016; Ogledov: 799; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

10.
MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Tjaša Železnik, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomske seminarju so predstavljeni različni vidiki tako motiviranja kot tudi nagrajevanja. Predstavljene so različne motivacijske teorije, ki se jih uporablja tudi v današnjem času. Na kratko so opisani tudi vzroki za nemotiviranost zaposlenih na delovnem mestu. Poglavje nagrajevanje je razdeljeno na pomen, ki ga ima nagrajevanje in seveda na različne nagrade, ki jih srečujemo v današnjem času. Potem pa sledi praktični primer, ki temelji na opravljenem anketnem vprašalniku v podjetju x.
Ključne besede: Motiviranje, motivacijske teorije, vzroki za nemotiviranost zaposlenih, nagrajevanje, denarne nagrade, nedenarne nagrade, praktični primer podjetja x.
Objavljeno: 08.11.2016; Ogledov: 782; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (779,84 KB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici