| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 42
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
KAZNOVANJE PREDŠOLSKIH OTROK
Vladka Tot, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi z naslovom Kaznovanje predšolskih otrok je v teoretičnem delu napisano nekaj besed iz različne literature o tem kaj sploh je kaznovanje, kako kaznovati, kakšno je učinkovito kaznovanje in kako se lahko izognemo kaznovanju. Napisanih je nekaj predlogov za sodobno kaznovanje, zraven tega pa smo napisali nekaj besed o tem, kdaj je kazen lahko vzgojna. Dotaknemo se različnih nagrad kot so pohvale, ali druge materialne nagrade ter napišemo nekaj o mejah, ki jih je potrebno jasno postavljati otroku. V empiričnem delu pa želimo preko vprašalnikov, ki jih posredujemo staršem predšolskih otrok, ugotoviti dejansko stanje današnjega kaznovanja in ugotoviti, kako so bili kaznovani starši. Vprašalniki so zajemali vprašanja kako, koliko, na kakšen način starši kaznujejo otroka in kaj menijo o telesnem ali kakršnem koli drugem kaznovanju. Zadali smo si nekaj vprašanj in dobili želene odgovore ter ovrgli ali potrdili določene hipoteze.
Ključne besede: kaznovanje, ljubezen, avtoriteta, vzgoja, meje, nagrade, kritika, spoštovanje, disciplina, učinkovitost, doslednost.
Objavljeno: 13.08.2009; Ogledov: 2446; Prenosov: 413
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

3.
MOTIVACIJA IN NAGRAJEVANJE V PODJETJU AC LOVŠE D.O.O.
Kristina Dobnikar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo preučevali motivacijo in sistem nagrajevanja v konkretnem podjetju. Želeli smo izvedeti ali ima podjetje dobro urejen sistem motiviranja in nagrajevanja. Za to temo smo se odločili, da bi bolje spoznali na kakšen način motivirati zaposlene in kako poteka sistem nagrajevanja . Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, in sicer na teoretični in raziskovalni del. V prvem teoretičnem delu diplomske naloge bomo predstavili teoretične osnove o tem, kako najbolje motivirati zaposlene. Pogledali si bomo motivacijske dejavnike, tako materialne kot nematerialne. Opozorili bomo na to, kje se lahko pojavijo težave pri motiviranju in na kaj je treba biti pozoren pri sistemu nagrajevanja. Dotaknili se bomo tudi različnih motivacijskih teorij, ker bomo preverili ali posameznika pri njihovem delu bolj spodbujajo denarne ali nedenarne nagrade. Poskušali bomo izvedeti kako je podjetje lahko konkurenčno in kaj je zaposlenim najbolje pomembno pri njihovem delu. Drugi, raziskovalni del bomo izvedli v podjetju AC Lovše d.o.o., kjer bomo izvedli raziskavo na področju motiviranja in nagrajevanja. S pomočjo omenjene raziskave bomo ugotovili ali so zaposleni za svoje delo dovolj motivirani in ali so zadovoljni s sistemom nagrajevanja.
Ključne besede: - motivacija - nagrajevanje - uspešnost - nagrade - zaposleni
Objavljeno: 29.09.2009; Ogledov: 1767; Prenosov: 271
.pdf Celotno besedilo (2,90 MB)

4.
MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU DOLINŠEK-S, D.O.O.
Nataša Štefančič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavila motiviranje in nagrajevanje zaposlenih v teoriji in nato še na podlagi praktičnega primera, in sicer podjetja Dolinšek-S, d.o.o. V današnjem času, ko je konkurenčna bitka na trgu neizprosna, se mora vsako podjetje potruditi, da čim bolje zadovolji potrebe in želje strank, predvsem pa svojih zaposlenih, saj so le-ti najpomembnejši element za doseganje dobrih poslovnih rezultatov. Zaposleni morajo biti zato ustrezno motivirani, saj so motivirani ljudje bolj zagnani za svoje delo, imajo drugačen odnos do dela, dosegajo boljše rezultate in posledično tudi podjetje bolje posluje. Usklajeni način motivacije in nagrajevanja zaposlenih predstavlja ideal vsakega podjetja.
Ključne besede: motivacija, motiv, motivacijski dejavniki, nagrajevanje, sistemi nagrajevanja, plača, nedenarne nagrade, analiza motiviranja in nagrajevanja v podjetju Dolinšek-S, d.o.o.
Objavljeno: 25.01.2010; Ogledov: 2927; Prenosov: 396
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

5.
ANALIZA KMETIJSKO ŽIVILSKEGA SEJMA V GORNJI RADGONI ZA PODJETJE FARMTECH LJUTOMER
Sašo Potočnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili sejemsko dejavnost. Podrobneje smo predstavili kmetijsko-živilski sejem v Gornji Radgoni in sejemski nastop podjetja Farmtech Ljutomer. V delu smo obdelali zgodovino, dejavnosti, prednosti in slabosti ter stroške in prihodnost sejma. Podrobneje je bilo predstavljeno podjetje Farmtech Ljutomer in njihovi nastopi na sejmu. Seznanili smo se z njihovimi pripravami, dejavnostjo na sejmu ter stroški in nagradami, ki jih prejmejo na kmetijsko-živilskem sejmu. Sejmi predstavljajo enega najpomembnejših elementov tržnega komuniciranja, četudi so jim napovedovali propad zaradi novih oblik komuniciranja. Vendar so svetovni trendi pokazali drugačno sliko. Še zmeraj sta namreč najboljša pristopa neposredni stik med ljudmi in pridobivanje informacij iz prve roke. Še posebej to velja za kmetijstvo. Podjetje Farmtech Ljutomer je s svojimi predstavami na sejmu zelo zadovoljno, saj beleži veliko dobrih pogovorov s strankami, poslovnim partnerji, povečuje se njihova prepoznavnost doma in v tujini. Nagrade, ki jih prejmejo, pa ta dejstva potrdijo in pri kupcih ustvarijo še večje zaupanje v njihove izdelke.
Ključne besede: sejem, priprave na sejem, sejemska dejavnost, razstavni prostor, razvoj, kmetijstvo, promet, kmetijsko-živilski sejem, priznanja in nagrade, analiza nastopa.
Objavljeno: 17.12.2009; Ogledov: 2026; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (2,73 MB)

6.
NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V MERCATORJEVEM KMETIJSKEM ODDELKU AGROOPREMA MURSKA SOBOTA
Martina Šiftar, 2009, diplomsko delo

Opis: Nagrajevanje zaposlenih je zelo pomembno področje, zato bi moralo biti v vsaki organizaciji sistematično urejeno. Takšen sistem namreč zna prepoznati prispevek vsakega posameznika in ga temu primerno tudi nagraditi. Nagrajevanje zaposlenih danes, vsekakor predstavlja pomemben motivacijski dejavnik. Usklajen način motivacije in nagrajevanja zaposlenih pomeni ideal vsakega podjetja. Čeprav vsa podjetja težijo k temu, da bi bila ta dva elementa popolnoma usklajena, jih na poti do tega čaka mnogo ovir. Motiviranje zaposlenih je pristop do ljudi, ki zagotavlja, da se bodo trudili dosegati čim boljše delovne uspehe. Da bi si pri zaposlenih zagotovili dolgoročno usmerjenost v doseganje čim boljših delovnih rezultatov in uspehov, pa nam le dober način motivacije ni dovolj. Podpirati ga mora ustrezen sistem nagrajevanja. Dober sistem nagrajevanja pa zagotavlja, da bomo izpolnili obljube in uresničili želje in pričakovanja zaposlenih, ki smo jih spodbudili z motiviranjem. Le tako bo organizaciji moč dolgoročno ohraniti visoko stopnjo motivacije zaposlenih. V diplomski nalogi smo predstavili nagrajevanje zaposlenih v teoriji in na praktičnem primeru, to je v Mercatorjevem kmetijskem oddelku Agrooprema Murska Sobota. Dodali smo tudi rezultate raziskave, ki smo jo izvedli med zaposlenimi v tem oddelku.
Ključne besede: nagrade, nagrajevanje, sistem nagrajevanja, plača, materialne nagrade, nematerialne nagrade
Objavljeno: 25.11.2009; Ogledov: 1919; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

7.
8.
POSEBNE DENARNE IN NEDENARNE OBLIKE V UKC - MARIBOR
Simona Vodopivec, 2010, diplomsko delo

Opis: Kot navaja Lipičnik (1995), ko si ljudje postavljajo vprašanje, zakaj delajo, se sprašujejo po silnicah, ki človeka motivirajo, da dela, da se napreza, porablja svoje sile in vlaga fizičen in psihičen napor. Mnogim se zdi vprašanje povsem preprosto. Človek dela, da bi sebi in tistim, ki so od njega odvisni, priskrbel sredstva za življenje oziroma, da bi si pridobil denar. Po logiki takšnega odgovora bi moralo obstajati pravilo, da ljudje delajo toliko več, kolikor več možnosti imajo, da si pridobijo denar. Življenje in številni primeri kažejo, da takšne logike in takšnega pravila v mnogih primerih ni. Drugi menijo, da ljudje delajo zato, da bi se uveljavili. Resnično se pri delu navadno uveljavijo tisti, ki se trudijo in uspevajo. Vendar je takšnih, ki se uveljavijo in zato dobivajo tudi posebna priznanja okolice mnogo manj, kakor tistih, ki se neprestano trudijo, vendar se nikoli posebno ne uveljavijo in ne dobivajo posebnih priznanj. Kaj vse te ljudi, pridne delavce, vendarle spodbuja k delu? Mogoče zaslužek? Mnogi od njih bi na drugih mestih več zaslužili in se lažje uveljavili, vendar ostajajo tam, kjer so. Številna preučevanja na področju delovne motivacije so privedla strokovnjake do zelo pomembnega sklepa. Niti ena sama človekova aktivnost, tako tudi delo ne, ni nikoli spodbujena samo z enim, temveč s številnimi zelo zapletenimi, poznanimi in nepoznanimi dejavniki. Zato ni treba hlastati z odgovorom na vprašanje, zakaj človek dela. Tudi tedaj, ko mislimo, da smo, in včasih tudi smo odkrili, večino poglavitnih gibal človekove aktivnosti, se ne smemo slepiti, da smo odkrili univerzalno resnico o človekovi motivaciji za delo. V moji diplomski nalogi želim pokazati, kateri so tisti dejavniki, ki medicinske sestre v intenzivnih enotah motivirajo, da delajo, ter kateri so tisti dejavniki, ki ne motivirajo.
Ključne besede: motivacija, motivi, motivacijske teorije, nagrade (denarne, nedenarne)
Objavljeno: 12.04.2010; Ogledov: 1810; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

9.
MOTIVACIJA IN NAGRAJEVANJE V PODJETJU FOTO TABOR IN PRINT DIVISION
Mateja Žgur, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Motivacija je gibalo človekove dejavnosti. Visoko motiviran zaposlen je zagnan, odgovoren in pripravljen na dodatne napore. K učinkoviti motivaciji in nagrajevanju v podjetju pripomore priprava in razvoj ustrezne motivacijske strukture, kot tudi ustrezen sistem nagrajevanja. Glavni problem podjetij je še zmeraj, da svojih zaposlenih ne motivirajo dovolj in posledično tudi ne nagrajujejo ustrezno. K uspešnosti in učinkovitosti organizacije še zmeraj veliko prispevata dobro opravljeno delo in zadovoljni zaposleni. Motivirati zaposlene pomeni uporabljati različne motivacijske dejavnike, ki dajejo zaposlenim vzpodbudo, da so pri svojem delu še bolj učinkoviti, kreativni in pa tudi inovativni. Pomembno pa je tudi, da posledično podjetje to učinkovitost, uspešnost in inovativnost ustrezno nagradi. Pa to ne pomeni, da je potrebno to nagraditi z denarjem. Nekateri zaposleni bolj cenijo nefinančne nagrade, ki so morda tudi bolj osebne, kajti če podarimo denar, je najenostavneje. Pri denarju ne rabimo razmišljati, kaj bi morda bilo posamezniku všeč, ali morda, kaj si želi. Ima pa denar tudi krajšo dobo zadovoljstva, kajti denar zaposleni porabi in nanj nekako pozabi. Ko pa zaposleni prejme nefinančno nagrado, pa se mu to nekako bolj vtisne v spomin. Pri motiviranju in nagrajevanju je pomembno, da vodje spoznajo, kaj si zaposleni želijo in morda, kaj pričakujejo. Tako bosta ta dva sistema v podjetjih tudi uspešna. V času velike konkurence je za podjetja pomembno, da se na trgu pojavljajo kot zanesljiva in dobra podjetja. To pa lahko dosežejo tudi s tem, da njihovi zaposleni delo opravljajo z veseljem in imajo dobre odnose tako s kupci kot tudi dobavitelji ter so podjetju lojalni. Zato je v podjetju pomembno, da managerji skrbijo za svoje zaposlene in tudi vlagajo v njih, jih motivirajo in nagrajujejo, vendar pa morajo biti pri tem tudi sposobni poiskati tiste dejavnike motivacije in nagrajevanja, ki zaposlene resnično motivirajo in nagrajujejo. Pomembno pa je tudi, da jih ne motivirajo in nagrajujejo zmeraj na enak način in tako ohranjajo vzdušje in zadovoljstvo v podjetju.
Ključne besede: motivacija, motivacijski dejavniki, motivacijske teorije, nagrajevanje, finančne nagrade, nefinančne nagrade, analiza motivacije in nagrajevanja v podjetjih Foto Tabor in Print Division
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 2362; Prenosov: 305
.pdf Celotno besedilo (766,68 KB)

10.
SNOVANJE DELOVNIH SKUPIN V ORGANIZACIJI
Matej Ferk, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Delovna skupina je pomembna sestavina vsakega podjetja, saj udeleženci skupine s svojimi znanji in povezanostjo pripomorejo k hitrejšem, kakovostnejšem in bolj ekonomičnem opravljanju nalog v podjetju. Pomemben člen delovne skupine predstavlja vodja skupine, ki mora skupino voditi tako, da je le-ta produktivna, obenem pa mora biti pazljiv, da prepreči oziroma reši morebitne konflikte med člani delovne skupine. S pomočjo poslovnih sestankov, ki potekajo v vsakem podjetju pa poskuša vodja z uporabo načel uspešnega komuniciranja podati navodila za opravljanje nalog kar se da jasno. Seveda pa je pomebno tudi ocenjevanje, motiviranje in nagrajevanje članov, saj le-tako vzdržujemo produktivnost delovne skupine. Z ocenjevanje pridobimo informacije o znanju članov, njihovi zagnanosti za opravlanje nalog in podobno, prav tako pa moramo preučiti pomen motivacije in motivacijske dejavnike, vplivajo na člane delovne skupine. Vsako delo mora biti tudi poplačano, zato poznamo več načinov nagrajevanja, bodisi s plačami ali pa z drugimi načini kot so bonitete in napredovanja na delovnem mestu
Ključne besede: Delovna skupina, vodja skupine, vodenje, poslovni sestanek, motivacija zaposlenih, plače, nagrade, komuniciranje, uspešno komuniciranje, ocenjevanje zaposlenih
Objavljeno: 27.01.2011; Ogledov: 1645; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (344,20 KB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici