| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIKAZ PODATKOV O DELOVANJU AVTOMOBILA NA MOBILNI NAPRAVI Z UPORABO OBDII
Rok Prah, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je prikazana implementacija programa za prikaz podatkov preko OBD-II Najprej spoznamo standard OBD, njegovo zgodovino in razvoj, natančneje so predstavljene tudi razlike med standardoma OBD-I ter OBD-II. Pozneje se seznanimo z lastnostmi protokola OBD-II in proučimo delovanje povezave med avtomobilom ter prenosno napravo. Program smo implementirali v programskem jeziku C#, in sicer v Microsoftovem orodju Visual Studio 2010. Implementiran je za operacijski sistem Windows ter ima značilnost Windows form aplikacij. V tem primeru gre za univerzalni program, ki lahko prebere podatke iz nadzorne enote motorja pri večini sodobnih avtomobilov izdelanih po letu 2001. Program je prilagojen delovanju z vmesnikom ELM 327 Interface bluetooth. Program je namenjen avtomehanikom, da pridobijo določene podatke o samem delovanju avtomobila in ostalim uporabnikom avtomobila, kateri se želijo malo poglobiti v stanje svojega vozila.
Ključne besede: OBD, OBD-II, ELM 327 bluetooth vmesnik, nadzorna enota motorja, motorna diagnostika
Objavljeno: 14.09.2011; Ogledov: 2366; Prenosov: 297
.pdf Celotno besedilo (2,87 MB)

2.
PRIKAZ PODATKOV O DELOVANJU AVTOMOBILA Z UPORABO VMESNIKA OBD-2
Matjaž Cehner, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili avtomobilski diagnostični sistem OBD-II in zgodovino uporabe standarda OBD v avtomobilski industriji. V nadaljevanju je podrobno opisana naša programska oprema za diagnostiko, spremljanje različnih senzorjev v motornem sklopu ter branje in brisanje napak. Program smo implementirali v programskem jeziku C#, s pomočjo razvojnega okolja Microsoft Visual Studio 2010. Za komunikacijo z vozilom smo uporabili vmesnik ELM 327, priključen na računalnik preko bluetootha ali USB serijskega vmesnika. Naša programska oprema je prilagojena vozilom znamke Opel/Vauxhall in Alfa Romeo, vendar bi morala delovati na večini v Evropi prodajanih vozil, mlajših od letnika 2001.
Ključne besede: OBD, ELM 327, diagnostika avtomobila, ECU, nadzorna enota motorja, branje napak.
Objavljeno: 16.11.2012; Ogledov: 1477; Prenosov: 267
.pdf Celotno besedilo (2,50 MB)

3.
Fizikalno modeliranje jopiča z zračno blazino
Aleš Krumpak, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava zmanjševanje in preprečevanje poškodb z uporabo jopiča z zračno blazino. Predstavljena je zgodovina jopiča in ovire pri njegovi uporabi. Za boljše razumevanje so opisane teoretične osnove klasičnih zračnih blazin sledi pa podrobna obravnava jopiča z zračno blazino s primerjavo mehanskega in elektronskega sistema. Delovanje jopiča je pojasnjeno s funkcijsko strukturo, določeni pa so tudi fizikalni principi delovanja in njihova uporaba v drugih sistemih. Na koncu diplomskega dela so predstavljene možnosti za optimizacijo na podlagi vplivnih parametrov.
Ključne besede: zračna blazina, jopič z zračno blazino, nadzorna enota, mehanski sistem, elektronski sistem, Newtonov zakon, kinetična teorija plinov, jeklenka s plinom, Maxwell-Boltzmannova distribucija
Objavljeno: 17.10.2013; Ogledov: 669; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

4.
UPORABA CAN-VODILA IN SIGNALA PWM ZA KONTROLO IN NADZOR POLNJENJA LITIJEVIH AKUMULATORJEV ELEKTRIČNEGA AVTOMOBILA
Jože Podbrežnik, 2016, diplomsko delo

Opis: V svetu se vedno več ljudi zaveda onesnaženja okolja in dajejo čedalje večji pomen cenejšim alternativnim pogonom in virom energije. Razvoj hibridnih, priključno-hibridnih ali popolnoma električnih vozil je odvisen predvsem od razvoja zmogljivejših akumulatorjev in načina nadzora polnjenja hranilnika energije. Električna vozila morajo imeti za polnjenje standardizirani električni priključek, ki omogoča hiter in predvsem varen način regeneracije porabljene električne energije, zato smo v uvodu opisali razvoj dosedanjih sistemov. Glavni namen naloge je bil skonstruirati in implementirati prototip elektronskega vezja z vgrajenim CAN krmilnikom, ki s pomočjo CAN-vodila in PWM-signala omogoča nadzor konduktivnega polnjenja litijevih akumulatorjev električnega vozila, v skladu s standardom SAE_J1772 oziroma IEC 61851-3.
Ključne besede: električni avto, nadzorna enota, polnjenje, praznjenje, litij-ionske baterije, regulator polnjenja, pulzno širinska modulacija, CAN-vodilo
Objavljeno: 06.09.2016; Ogledov: 477; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (5,50 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici