| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 64
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
MANAGEMENT ZALOG V PODJETJU STEKLARNA ROGAŠKA d.d.
Daniel Hribar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavil nabavno funkcijo in management zalog, ki sta medsebojno odvisna. Nabava je pomembna da do zalog sploh pride, management zalog pa te zaloge vodi in nad njimi izvaja kontrolo. Obe funkciji pa sta pomembni, da podjetje lahko nemoteno proizvaja proizvode ali storitve. Za podjetje je zelo pomembna količina oziroma raven zalog, saj zaloge predstavljajo za podjetja strošek, ki neposredno vpliva na uspešnost podjetja. Zato vsa podjetja stremijo k optimalnim zalogam, ki so tista višina zalog, pri katerih so stroški skladiščenja, stroški nabave in stroški financiranja zalog najnižji na enoto proizvodnje. Da bi bile zaloge v podjetju čim bolj optimalne, pa mora biti vodenje zalog čimbolj natančno in dosledno. Pri tem si podjetja pomagajo z ABC analizo, katero uporabljamo pri izbiri politike zalog, ki je najprimernejša za posamezne izdelke ali skupine izdelkov. Ker so prvine poslovnega procesa redke in drage je treba z njimi racionalno gospodariti. Zato je potrebna dobra kontrola zalog, da materialne izgube odpravimo. To pa lahko dosežemo z rednimi inventurami. V delu sem predstavil podjetje Steklarna Rogaška d.d. in njihov management zalog ter predloge izboljšav, ki so vezani na vodenje in kontrolo zalog.
Ključne besede: ABC analiza, management zalog, nabava, nabavna funkcija, nabavni proces, stroški zalog
Objavljeno: 03.07.2009; Ogledov: 3106; Prenosov: 533
.pdf Celotno besedilo (978,65 KB)

6.
UVEDBA CELOVITE PROGRAMSKE REŠITVE SAP ERP NA PRIMERU NABAVNEGA PROCESA
Katja Jakofčič, 2009, diplomsko delo

Opis: Za uspešno poslovanje potrebuje podjetje ustrezno informacijsko podporo, ki zagotavlja splošno preglednost in hiter dostop do bistvenih informacij za pomoč pri sprejemanju poslovnih odločitev. Medijska hiša Delo, d. d. je trenutno na pragu uvajanja celovite programske rešitve v svoj informacijski sistem. V diplomski nalogi so v prvem delu opisane osnove celovitih rešitev ter možni pristopi k prenovi poslovanja podjetja. Predstavljena je celovita rešitev SAP ERP. V drugem delu je analiza obstoječega stanja v podjetju Delo, d. d. narejena z obravnavo procesa nabave izdelkov (surovin za izdelavo časopisa, kot so barve, papir, itd.) za proizvodnjo in tisk časopisov. Predstavljen je tudi prototip celovite rešitve SAP ERP na primeru nabavnega procesa. Nakazana je pot od zapisa novega izdelka v bazo do obdelave prejetega računa. Problem, ki se v nabavnem procesu v podjetju Delo, d. d. pojavlja, je predolgo trajanje od zaznave potrebe po izdelku do plačila računa. S pomočjo večje transparentnosti podatkov ter enotnim poslovanjem bi lahko veliko pripomogli k skrajšanju tega časa, prav to pa prinaša uvedba rešitve SAP ERP. Namen diplomske naloge je prikazati celovito rešitev SAP ERP in njeno uporabnost v podjetju Delo, d. d. na primeru nabavnega procesa.
Ključne besede: - Celovita programska rešitev (ERP) - Prenova poslovnih procesov - SAP ERP - Nabavni proces
Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 3746; Prenosov: 657
.pdf Celotno besedilo (3,08 MB)

7.
ANALIZA NABAVNEGA PROCESA V PODJETJU MERKUR, D.D.
Patricija Krivec, 2009, diplomsko delo

Opis: Nabava je poleg proizvodnje in prodaje eden najpomembnejših procesov v vsakem podjetju. Zato je v diplomskem delu podrobno analiziran prav nabavni proces v večjem slovenskem trgovskem podjetju. V prvem delu diplome je s pomočjo strokovne literature opisan vidik procesa nabave, kaj menijo o tem domači in tuji avtorji s tega področja in prenova poslovnih procesov, kamor spada tudi analiza obstoječega stanja. V aplikativnem delu je predstavljeno podjetje Merkur, d.d. Opisane so najpomembnejše faze nabavnega procesa v tem podjetju, s pomočjo metodologije ARIS pa je prikazan posnetek obstoječega stanja dveh izbranih procesov. Nato sledi analiza, kjer je na podlagi nekaterih kriterijev ocenjen celoten proces in na koncu dodane lastne ugotovitve. Iz analize izhaja, da ima podjetje dokaj dobro organiziran nabavni proces in da so procesi v nabavi natančno predpisani.
Ključne besede: nabava, nabavni proces, prenova, analiza, metodologija ARIS
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 2593; Prenosov: 605
.pdf Celotno besedilo (757,51 KB)

8.
PRENOVA NABAVNIH PROCESOV V GALENSKEM LABORATORIJU
Jani Škrbec, 2009, diplomsko delo

Opis: Tradicionalno obravnavanje nabavnih procesov, ki jih nekateri vidijo kot podporne procese, v današnjih časih predstavlja neizkoriščen potencial. Njegovi glavni razlogi pa tičijo v prevladi funkcijske (silosne) organiziranosti in enostranskem poudarjanju pomena posameznih poslovnih funkcij. Celovit pristop k vodenju (managementu) nabavnih verig je zato resnično potreben, saj kot kaže struktura stroškov, največji del končne cene izdelka predstavlja ravno nabavljeni material in storitve. Nabavne verige imajo nalogo oskrbeti podjetje z blagom in storitvami, ki so potrebne za proizvodnjo oziroma za izvajanje storitev. Te naloge obsegajo: ugotavljanje in opredeljevanje nabavnih potreb naročanja pri dobaviteljih, transport, kontrolo kakovosti (preventivne narave) pri dobavitelju oziroma v lastnem podjetju ter skladiščenje blaga v vhodnem skladišču. V aplikativnem delu diplomske naloge je predstavljena nabavna veriga in njena prenova v proizvodni enoti Lekarne Ljubljana. Za celovito obvladovanje nabavne verige smo uporabili procesni pristop, ki smo ga oblikovali s pomočjo programskega orodja (in njegove metodologije) ARIS.
Ključne besede: nabavni procesi, metodologija ARIS, procesni pristop, prenova poslovnih procesov
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 1516; Prenosov: 268
.pdf Celotno besedilo (732,74 KB)

9.
NABAVNO POSLOVANJE V TRGOVSKEM IN POSREDNIŠKEM PODJETJU DOMINO TRADE D.O.O.
Breda Horvat, 2009, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge je predstavljen povzetek splošnih dejstev o nabavnem poslovanju. Gre za opredelitev pojmov same nabave, njenih temeljnih ciljev in nalog. Opisan je potek nabavnega procesa in potek raziskave nabavnega trga. Nekaj pozornosti sem posvetila tudi dobaviteljem in nabavnemu trženju. Podrobneje sem opisala trgovsko podjetje na debelo, nabavno poslovanje v takem podjetju in skladiščno poslovanje. Praktični del naloge predstavlja oris nabavnega poslovanja v konkretnem podjetju, kjer sem zaposlena. Predstavila sem osnovne značilnosti podjetja, opisala s kakšnim trgovskim blagom trgujemo, kdo so naši dobavitelji in kupci. V osrednjem delu sem se osredotočila na potek nabavnega poslovanja, oz. na faze nabavnega procesa. Nalogo sem zaključila s konkretnimi predlogi za izboljšanje nabavnega poslovanja v podjetju.
Ključne besede: nabava, nabavni proces, dobavitelji, nabavno trženje, trgovsko podjetje, skladiščno poslovanje
Objavljeno: 24.11.2009; Ogledov: 2447; Prenosov: 93
URL Povezava na celotno besedilo

10.
NABAVNI POSTOPEK IN OCENJEVANJE DOBAVITELJEV V PODJETJU TALUM D.D.
Suzana Caf, 2009, diplomsko delo

Opis: Nabava predstavlja v vsakem podjetju posebno vlogo, saj je njena funkcija ena od pomembnejših poslovnih funkcij v podjetju. Če želijo biti podjetja poslovno uspešna, morajo posvetiti veliko pozornosti sami nabavi, saj le gospodarna in učinkovita nabavna funkcija pripomore k uspešnosti podjetja. Njena temeljna naloga je, da pravočasno, v ustrezni količini, primerni kakovosti in ob ustrezni ceni oskrbuje podjetje s potrebnimi surovinami in storitvami. Izbira primernega, ustreznega dobavitelja je ključna naloga nabave, saj dobavitelj vpliva na uspeh in konkurenčnost podjetja. Na izbiro primernega dobavitelja vpliva zelo veliko dejavnikov. Pogoj za pravilno izbiro sta dobra raziskava potencialnih dobaviteljev in pravilen postopek izbire. Podjetje si mora pred začetkom izbire in ocenjevanja potencialnih dobaviteljev oblikovati spisek zahtev in kriterijev, ki naj bi jih izbrani dobavitelji čim bolje zadovoljili. Z izbiro dobavitelja se naloga nabave ne konča. Podjetje mora določiti kakšen bo njegov odnos do izbranega dobavitelja, tega dobavitelja spremljati in ta odnos z njim razvijati.
Ključne besede: Ključne besede: nabava, nabavni postopek, dobavitelj, izbor dobavitelja, odnosi z dobavitelji
Objavljeno: 10.12.2009; Ogledov: 3968; Prenosov: 640
.pdf Celotno besedilo (629,02 KB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici