| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 55
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Nabavno poslovanje v podjetju Košaki tmi d. o. o.
Lea Jug, 2021, diplomsko delo

Opis: V današnjih časih se vsako podjetje zaveda, da je izjemnega pomena uspešno nabavno poslovanje. S tem lahko samo podjetje veliko privarčuje in s tem ustvarja večji dobiček. Dejstvo je, da se nabavne cene oblikujejo na podlagi stroškov z nabavo ustreznega materiala in seveda še ostalih stvari, ki so potrebne za izdelavo. Če si podjetje prizadeva znižati te stroške, lahko veliko prihrani in ravno iz tega izhaja, da je nabavno poslovanje eden ključnih procesov. V teoretičnem delu diplomskega projekta bomo predstavili pojem nabavnega poslovanja, osnovne naloge, predstavili bomo organizacijske oblike nabavnega poslovanja. Potem bomo podrobneje spoznali sam nabavni proces, ki vključuje določene korake oziroma faze samega procesa. Opisali bomo tudi sodelovanje nabavnega oddelka z drugimi oddelki v podjetju. Nadalje bomo prešli na praktičen del diplomskega projekta, kjer bomo predstavili podjetje Košaki TMI d. o. o. in pojasnili nabavno poslovanje v podjetju Košaki TMI d. o. o. Največji poudarek bomo dali samemu nabavnemu procesu v podjetju Košaki TMI d. o. o. in podrobno opisali posamezne faze v procesu. Delo diplomskega projekta pa bomo zaključili s predlogi za izboljšanje nabavnega poslovanja v podjetju Košaki TMI d. o. o., ki bodo izhajali iz spoznanj teoretičnega in praktičnega dela diplomskega projekta.
Ključne besede: nabava, nabavno poslovanje, podjetje, nabavni proces, nabavni oddelek.
Objavljeno: 16.04.2021; Ogledov: 282; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

2.
Nabavni proces v izbranem podjetj
Nives Vantur, 2020, diplomsko delo

Opis: V zadnjih letih se nabava v podjetju spreminja, kar se kaže v čedalje večjem zanimanju managerjev in nabavnega osebja v proizvodnih podjetjih za to dejavnost. Če upoštevamo finančna sredstva, ki so ponavadi povezana s pripravo in uresničevanjem nabavnih odločitev, ni to nič nenavadnega. Gospodarna in učinkovita nabavna funkcija lahko veliko pripomore k uspešnemu poslovanju podjetja. Zaradi izvajanja izboljšav v managementu razvoja izdelkov, proizvodnje in logistike se je v številnih podjetjih pokazala potreba po izboljšanju odnosov z dobavitelji, tako da bi za razvoj izdelkov potrebovali manj časa, prešli na dobavo ravno ob pravem času in brez napak pri novih in sedanjih vhodnih sestavnih delih. Nabavni oddelek je posrednik, ki prevzema tovrstne dogovore z dobavitelji in nadzoruje njihovo izpolnjevanje.
Ključne besede: nabava, nabavni oddelek, poslovanje, dobavitelji, nabavni proces, nabavno poslovanje.
Objavljeno: 16.04.2021; Ogledov: 265; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (4,21 MB)

3.
Nabavno poslovanje v podjetju mlinopek d. d.
Marina Balaic, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov: v teoretičnem delu so predstavljeni nabavna funkcija z definicijami različnih avtorjev, bistvene odgovornosti, cilji, strategije nabave in nabavnega procesa, opisani pa so tudi postopek poteka iskanja dobaviteljev v podjetju, sklepanje pogodb, naročilo in prevzem materiala ter evidentiranje. V drugem, praktičnem delu diplomskega projekta sta najprej predstavljeni živilskopredelovalna industrija in uspešnost poslovanja v Sloveniji na splošno. Nato predstavimo podjetje Mlinopek d. d., njegovo vizijo in cilje. V nadaljevanju sta opisana nabavno poslovanje ter potek nabave v enem izmed nabavnih oddelkov podjetja, v pekarni. Na koncu podamo svoje predloge za izboljšanje nabave v organizaciji.
Ključne besede: Nabava, management nabave, nabavni proces, Mlinopek, živilska industrija
Objavljeno: 11.11.2020; Ogledov: 196; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

4.
Analiza nabavnega procesa na primeru podjetja Talum, d.d.
Tamara Jaušovec, 2020, magistrsko delo

Opis: Z vedno ostrejšo konkurenco na trgu, prihodom digitalizacije in hitrega načina življenja, morajo temu tempu slediti tudi organizacije oz. podjetja. Nekatere temu tempu sledijo uspešnejše kot druge. V magistrskem delu se osredotočimo na osnovni pojem nabave, kaj torej sploh nabava je in kakšen je njen strateški pomen v podjetju. Razčlenimo strukturno organiziranost nabavne funkcije na dejavnike organiziranja nabave, njene organizacijske oblike poslovanja ter dejavnike odločanja o organizacijski obliki. Poglobimo se v sam nabavni proces, kjer razčlenimo, kako le-ta poteka ter katere nabavne strategije uporabljajo zaposleni v nabavnem oddelku. Na koncu se dotaknemo še elektronskega poslovanja ter predstavimo njegove prednosti in slabosti za podjetje. V praktičnem delu predstavimo podjetje Talum, d.d., in njegovo zgodovino. Osredotočimo se tudi na zastavljeno vizijo in vrednote podjetja. V nadaljevanju predstavimo naš pogled na portal za dobavitelje oz. EDI izmenjavo podatkov ter vizijo, kako bi to uvedli v podjetju. To idejo bomo z anketo med obstoječimi dobavitelji podjetja tudi preverili, da ugotovimo ali je uvedba takšne oblike poslovanja sploh smiselna.
Ključne besede: nabava, nabavni proces, EDI, elektronsko poslovanje, digitalizacija
Objavljeno: 25.08.2020; Ogledov: 247; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

5.
Nabavno poslovanje v podjetju ocean orchids d. o. o.
Urška Berden, 2019, diplomsko delo

Opis: Nabava v podjetju je tista, ki mu daje priložnost za odpiranje in širitev na trg. Posledično ima to zelo pomemben strateški vpliv na razvoj gospodarstva. Pomembno je, da vsako podjetje nabavlja zalogo materiala od najugodnejših dobaviteljev. V teoretičnem delu diplomskega projekta je na podlagi različnih strokovnih virov natančneje opredeljen pojem nabava in vse kar je povezano z nabavo. Predstavljene so podrobnosti procesa nabave ter kako poteka nabava v sodelovanju z ostalimi poslovnimi funkcijami. V praktičnem delu diplomskega projekta je predstavljeno nabavno poslovanje v podjetju Ocean Orchids d. o. o., ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo tropskih orhidej Phalaenopsis. Opisana je vizija in strategija podjetja, njegova organizacijska struktura ter trajnostne prakse.
Ključne besede: nabava, nabavni marketing, reverzibilni marketing, organizacija nabavne funkcije, centralizirano nabavno poslovanje, decentralizirano nabavno poslovanje, proces nabavnega poslovanja, proces nabave, Ocean Orchids, vizija podjetja, strategija podjetja, organizacijska struktura, analiza nabavnega poslovanja, analiza nabave, raziskava nabave.
Objavljeno: 29.10.2019; Ogledov: 507; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

6.
Ocenjevanje dobaviteljev in izdelava odločitvenega modela za izbiro dobavitelja kot optimizacija nabavnega oddelka v podjetju sip d.d.
Lara Koren, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Izbira in ocenjevanje že obstoječih in morebitnih novih dobaviteljev je pomemben del optimizacije proizvodnega podjetja. S preučevanjem izbrane teme želimo predstaviti pomen nabavnega oddelka in poslovnih procesov nabavne funkcije v podjetju Sip d.d., opisati problem izbire in ocenjevanja dobaviteljev ter pripraviti model večparametrskega pristopa reševanja kot rešitev problema.V magistrskem delu bomo razvili računalniško podprt model za oceno in izbiro dobavitelja za proizvodno podjetje SIP d.d. z vključevanjem več parametrov izbire. S predstavitvijo rezultatov izbire in ocenjevanja dobaviteljev bomo prikazali uporabnost hierarhične metode večparametrskega odločanja AHP – analitični hierarhični proces pri odločanju o kompleksnih odločitvenih procesih. V raziskavo smo zajeli 41 največjih dobaviteljev glede na vrednost nakupov, ki jih je podjetje opravilo pri posameznem dobavitelju v letu 2017. V raziskavo smo vključili tudi uslužbence podjetja Sip d.d. iz nabavnega oddelka, skladišč in oddelka razvoja.
Ključne besede: Analitični hierarhični proces, ocena dobavitelja, nabavni proces, optimizacija
Objavljeno: 05.02.2019; Ogledov: 552; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

7.
Analiza nabavne funkcije v podjetju Eurel d. o. o.
Sara Medik, 2018, diplomsko delo

Opis: Danes živimo v dobi, kjer so spremembe prisotne na vseh področij naših življenj. Za podjetja sama in gospodarstvo je dobro, da so ta uspešna. Dobro organizirana služba nabave lahko s svojim delovanjem močno prispeva k uspešnosti podjetja. Vendar nabavna funkcija pridobiva svoj pomen šele v zadnjih letih, saj jo nekatera podjetja še vedno opredeljujejo kot nepomembno, takšen položaj pa seveda ni skladen z obsegom stroškov, s katerimi nabava upravlja. Zato je pomembno, da podjetja vedo, da učinkovita nabava pripomore k zniževanju stroškov ter k doseganju ciljev podjetja. Da je nabava uspešna, je v veliki meri odvisno od izbire in ocenjevanja dobaviteljev, zato je pomembno, da nabava veliko časa nameni raziskavam nabavnega trga, ocenjevalnim vzorcem ter obiskom pri dobaviteljih. Dobavitelj je tisti, ki zagotavlja kakovost svojih izdelkov, jih dobavlja ob pravem času, ima dostopne cene izdelkov oziroma storitev ter je zmožen odpraviti morebitne napake. Vsi ti dejavniki so ključ do uspeha nabavne funkcije. Diplomski projekt sem razdelila na dva dela. V prvem delu je obrazložen pojem nabavne funkcije in vsega, kar je z njo povezano. V drugem delu pa sem predstavila in analizirala obstoječo nabavno funkcijo in podrobneje opisala način izbiranja in ocenjevanja dobaviteljev na konkretnem primeru, in sicer v podjetju Eurel, d. o. o., kjer sem tudi opravljala dvomesečno prakso v tretjem letniku študija v sklopu praktičnega izobraževanja.
Ključne besede: Nabavna funkcija, nabavni proces, izbira dobavitelja, ocenjevanje dobavitelja
Objavljeno: 13.11.2018; Ogledov: 514; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (781,31 KB)

8.
Uvedba brezpapirnega poslovanja v nabavni proces podjetja Unior d. d.
Anže Podgrajšek, 2018, diplomsko delo

Opis: Verjamem, da nisem edini, ki se mu zdi, da smo vse preveč obremenjeni s papirjem. Že na dom prejmemo kupe reklam, ki jih potem preprosto zavržemo. Enako se dogaja tudi v večini pisarn. Zaposleni na dan prejmejo velike kupe dokumentov, za katere v resnici ni nujno, da so natisnjeni. Zato je bila tudi tema diplomskega projekta brezpapirno poslovanje. Večina podjetij je že zaznala, da je treba iti v korak s časom, da je nujno potrebno, da so vsi pomembni dokumenti na voljo takoj, kadar koli in kjer koli. Uvedbe brezpapirnega poslovanja si želijo tudi v podjetju Unior, d. d. Diplomski projekt bomo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu bomo opredelili, kaj predstavlja pojem brezpapirno poslovanje, opredelili, kaj so dokumentni sistemi in njihove funkcionalnosti, predstavili slabosti in prednosti uvedbe, prikazali nekaj dobrih primerov uvedbe, prikazali bomo tudi proces uvedbe in kaj je pri procesu uvedbe bistvenega pomena, da bo uvedba uspešna. V praktičnem delu pa bomo opredelili nabavni proces, opisali nabavni proces v podjetju Unior, d. d., ter opisali proces uvedbe brezpapirnega poslovanja v nabavni proces.
Ključne besede: brezpapirno poslovanje, dokumentni sistem, uvedba brezpapirnega poslovanja, nabavni proces
Objavljeno: 07.11.2018; Ogledov: 472; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

9.
Management nabave v podjetju vobo d.o.o.
Sebastijan Vozič, 2017, diplomsko delo

Opis: Kupovanje izdelkov je nekaj vsakdanjega, tako za fizično osebo kot za podjetje. Vse se začne pri zaznavanju potreb in iskanju načinov kako jih zadovoljiti. Bolj kot je pomembna potreba za nas, več časa in truda zapravimo pri iskanju rešitev. Enako je pri podjetjih, kjer je potrebno zadovoljiti mnogo potreb vseh oddelkov in ljudi znotraj njih. Razlika med podjetji pa nastane v učinkovitosti, ekonomičnosti in znanju nabave. Zato je pomembno, kako podjetje upravlja z nabavo oziroma njen management nabave. Nabavni management ima dandanes velik vpliv na konkurenčnost, uspeh in učinkovitost podjetij. Povezan mora biti z vsemi oddelki podjetja in vsi oddelki morajo delati v korist podjetja. V tem diplomskem projektu bomo opisovali management nabave na praktičnem primeru podjetja Vobo d.o.o. Raziskovali bomo proces nabave, upravljanje zalog, skladiščenje zalog in računalniško podporo v nabavi znotraj tega podjetja. Ta področja bomo podrobno obdelali in izpostavili vse podrobnosti in njihove slabosti ter prednosti.
Ključne besede: Nabava, management nabave, upravljanje zalog, skladiščenje, nabavni proces
Objavljeno: 04.12.2017; Ogledov: 590; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

10.
Poslovni procesi v rešitvi Microsoft Dynamics NAV 2016
Pia Zavec, 2017, diplomsko delo

Opis: Hiter razvoj informacijske tehnologije zelo pomembno vpliva na podjetja, saj se morajo nenehno prilagajati novim spremembam iz okolja, če želijo ostati uspešna in konkurenčna. Za učinkovito prilagajanje morajo obstoječe informacijske rešitve zamenjati s sodobnejšimi, funkcionalnejšimi rešitvami. Uvedba ERP rešitev je nujen korak in pripomore k pridobitvi konkurenčne prednosti, pozitivno vpliva na poslovanje, čeprav povzroči visoke stroške. V delu diplomskega projekta spoznamo izvedbo osnovnih poslovnih procesov (nabava, proizvodnja, prodaja) z uporabo ERP rešitve MS Dynamics NAV 2016. V teoretičnem delu opišemo opredelitve poslovnih procesov, postopek modeliranja in prenove poslovnih procesov ter osnovne poslovne procese, opredelitev ERP rešitev in njihove ključne značilnosti, arhitekturo, postopek uvedbe, trende in predstavnike na področju ERP rešitev. V praktičnem delu sledi predstavitev rešitve MS Dynamics NAV 2016, kjer smo vključili osnovne opredelitve o rešitvah MS Dynamics NAV, njihovo arhitekturo in metodologijo uvedbe Sure Step. Osrednji del diplomskega projekta predstavlja podrobno opisana in izpeljana izvedba nabavnega, proizvodnega in prodajnega poslovnega procesa skozi rešitev MS Dynamics NAV 2016.
Ključne besede: Poslovni proces, modeliranje poslovnih procesov, prenova poslovnih procesov, ERP rešitev, Microsoft Dynamics NAV 2016, nabavni, proizvodni, prodajni poslovni proces.
Objavljeno: 24.11.2017; Ogledov: 879; Prenosov: 123 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (5,72 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici