| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RACIONALIZACIJA NAVODIL ZA UPORABO PRI DOBAVITELJU PODJETJA BSH HIŠNI APARATI D.O.O.
Klemen Skok, 2012, diplomsko delo

Opis: Nabava je poleg proizvodnje in prodaje najpomembnejša poslovna funkcija tako v proizvodnem kot tudi v trgovinskem podjetju. Temeljna funkcija nabave je preskrba podjetja s surovinami, storitvami, energijo, pomožnim materialom, itd. Pravilna nabavna strategija je pogoj za nemoten proces proizvodnje. Tudi prihranki so v podjetju zelo pomembni, saj ohranjajo konkurenčno prednost podjetja. Pogoj za uspešno nabavo je poznavanje nabavnega trga, to je dobaviteljev in njihove ponudbe. Najpomembnejša področja raziskave nabavnega trga so povezana s ponudbo in povpraševanjem po materialu in storitvah in s tem povezanimi tržnimi gibanji. S poznavanjem omenjenega tudi dobivamo nove ideje, kaj lahko v določeni zadevi, še izboljšamo, naredimo z nižjimi stroški, oziroma prihranimo. Za uspeh podjetja so pomembne pravilne in pravočasne odločitve in neprestano prilagajanje tržnim zahtevam in iskanje racionalnejših rešitev. Nabava je v podjetju pomembna funkcija, prav tako pomembno pa je kvalitetno sodelovanje med vsemi službami v podjetju. Za uspešno nabavno poslovanje moramo odgovoriti na naslednja vprašanja: kaj kupiti, koliko kupiti, kdaj kupiti, pod kakšnimi pogoji kupiti, koliko plačati za nabavljeno blago in vedno znova iskati potenciale za doseganje prihrankov. Nabavna politika mora biti usklajena z delovanjem podjetja, njegovo zastavljeno politiko, z vodenjem in izvajanjem politike vsakega posameznega funkcijskega področja v podjetju. Najpogosteje se nabava nanaša na izbiro dobaviteljev, na izbiro sortimenta proizvodov, na izbiro nabavnih poti, višino nabavnih stroškov in velikost zaloge blaga, vedno znova pa prihaja v ospredje tudi iskanje potencialov za ustvarjanje prihrankov. Pri vseh teh funkcijah pa moramo izvajati kotrolo in analizo le-teh.
Ključne besede: Nabava, nabavni strategija, prihranek, konkurenčna prednost, nabavni trg, dobavitelji, ponudba, povpraševanje, nove ideje, nižji stroški, pravilne/pravočasne odločitve, nabavno poslovanje, nabavni pogoji, nabavne funkcije, nabavna politika, iskanje potencialov, kontrola in analiza nabavnih funkcij.
Objavljeno: 31.05.2012; Ogledov: 1613; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (3,56 MB)

2.
IZBOLJŠAVE NABAVNEGA PROCESA V AMZS D. D. POSLOVNA ENOTA KOPER
Darija Pahor, 2012, diplomsko delo

Opis: POVZETEK V diplomskem delu sem z uporabo različne strokovne literature opredelila nabavni proces ter prikazala potek nabavnega procesa v podjetju AMZS d.d. ter poslovni enoti Koper ter ugotovila, da je potrebno na ravni poslovne enote Koper, nabavo bolje organizirati. Za podjetja je pomembno, da ima dobro organizirano nabavno službo, saj uspešnost nabave vpliva na uspešno poslovanje vseh ostalih funkcij v podjetju. Sodobna nabava v svoje delovanje vključuje tudi elemente trženja, kar pomeni, da opravlja tudi raziskave trga, neprestano išče nove dobavitelje, nove materiale ter aktivno sodeluje v raziskovalno- razvojni dejavnosti v podjetju in pri dobaviteljih. Ravno iz navedena razloga je nabava poleg proizvodnje in prodaje en najpomembnejših funkcij v podjetju.
Ključne besede: Ključne besede: nabavni proces, funkcije podjetja, dobavitelji in dobavni pogoji.
Objavljeno: 16.11.2012; Ogledov: 998; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (631,43 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici