| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRTOVANJE IN IZBIRANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU RUDIS MONT D.O.O.
Lucija Jež, 2009, diplomsko delo

Opis: Med najpomembnejše dejavnosti vsakega uspešnega podjetja lahko štejemo načrtovanje in izbiranje zaposlenih. Če smo zaposlili prave ljudi, se bo to odražalo v rezultatih podjetja, posledično pa bo boljša tudi delovna klima v podjetju. Pravilno izbrani kadri lahko v pravilno sestavljenem timu delajo čudeže. Ti čudeži pa pomenijo dobro tržno pozicijo za podjetje.Še preden pa podjetje sploh začne s pridobivanjem zaposelnih, mora preučiti potrebe po odprtju novega delovnega mesta. Ali je delovno mesto zares potrebno, ali bi kdo od že zaposlenih ustrezal razpisanemu delovnemu mestu, sta vprašanji, ki si ju velja zastaviti. Pri iskanju novih sodelavcev se večrat poslužujemo sredstev javnega obveščanja in raznih zaposlitvenih agencij oziroma zavoda za zaposlovanje, ki namesto nas poiščejo primerne kandidate. To so kandidati, ki ustrezajo naših razpisanim zahtevam. Nato sledi najzahtevnejši korak, ki od nas zahteva tudi ogromno časa. Gre namreč za postopek izbire novih sodelavcev. Kandidate je potrebno dobro spoznati in ugotoviti ali lahko funkcionirajo v našem podjetju. Z vsakim kandidatom opravimo intervju in z najboljšimi tudi testiranje v praksi. Po opravljenem testiranju se moramo skozi ocenjevanje posameznega kandidata odločiti, kateri kandidat je oziroma so najprimernejši za naše podjetje. Pri ocenjevanju je potrebno upoštevati vse točke oziroma lastnosti in znanja, ki smo jih navedli že v samem razpisu za delovno mesto. Sledi zaposlitev izbranega kandidata oziroma kandidatov.
Ključne besede: Kadri, ljudje, kandidati, zaposleni, načrtovanje zaposlenih, izbiranje zaposlenih, sodelavci, intervju, testi, kadrovanje
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 4060; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (461,77 KB)

2.
UPRAVLJANJE KLJUČNIH KADROV V PODJETJU POŠTA SLOVENIJE D.O.O.
Roland Horvat, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava proces upravljanja kljucnih kadrov v podjetju Pošta Slovenije d.o.o. Raziskovalni problem smo obravnavali s teoreticnega in prakticnega vidika na podlagi konkretnega primera.
Ključne besede: Ključni kadri, upravljanje ključnih kadrov, znanje, konkurenčna prednost, motivacija, načrtovanje človeških virov, razvijanje zaposlenih, zadržanje zaposlenih, plača, Pošta Slovenije, orodje DNLA, manager, kadrovski oddelek.
Objavljeno: 13.12.2010; Ogledov: 2813; Prenosov: 639
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

3.
NAČRTOVANJE IN IZBIRA ZAPOSLENIH V PODJETJU ŠTRUČKA ROGAŠOVCI D.O.O.
Sašo Tomović, 2011, diplomsko delo

Opis: Zaradi velike konkurence na trgu dela so dandanes podjetja prisiljena čim hitreje in bolje izbirati ter načrtovati svoj kader. Kader, katerega bo podjetje izbralo, bo v veliki meri vplival na rast in razvoj podjetja. Potreba po novih delavcih zahteva veliko dela in časa. Prosta delovna mesta lahko nastanejo iz več vzrokov, kot so upokojitev, širjenje podjetja … Pred iskanjem novega delavca za prosto delovno mesto se mora podjetje ustrezno pripraviti in na ustrezen način pristopiti k iskanju kadra. Pravilno izbrani delavci lahko pozitivno vplivajo na podjetje, nepravilno izbrani (brez dobrih sposobnosti), pa slabo. Organizacija mora izbrati delavce precizno in natančno, saj bodo le-ti kasneje vodili k doseganju zastavljenih ciljev podjetja. Glavna tema diplomskega seminarja je bila predstaviti podjetje Štručka Rogašovci d.o.o. ter sistem načrtovanja in izbire zaposlenih. Predstavili smo tudi management človeških virov in postopke pridobivanja in izbiranja kadrov ter analizo kadrovanja v podjetju Štručka Rogašovci d.o.o. Analizirali smo prosta delovna mesta, predstavili zaposlitvene oglase ter prikazali notranje in zunanje iskanje virov. Podjetja se morajo zavedati, da je načrtovanje in izbira zaposlenih zamuden postopek. Pravilno izbrani kader bo v marsičem prispeval k učinkovitosti podjetja. Slabo izbran kader pa bo v prihodnosti lahko slabo vplival na podjetje, prinesel pa tudi kakšne nadležne obveznosti in težave. Samo sposobnosti nagrajevanja, motiviranja in sporazumevanja med delavci bodo v prihodnosti prinesli podjetju dobre odnose in rezultate.
Ključne besede: Management človeških virov, načrtovanje in izbira zaposlenih, kadri.
Objavljeno: 13.12.2011; Ogledov: 1473; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

4.
KOMUNICIRANJE Z VIDIKA UPRAVLJANJA ČLOVEŠKIH VIROV
Barbara Tomić, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo raziskovali komuniciranje z vidika upravljanja človeških virov. Teorijo smo želeli preveriti na praktičnem primeru s pomočjo študije primera v podjetju Elektro Maribor, d.d. V teoretičnem delu smo najprej opredelili, kaj komuniciranje je, nato pa smo predstavili poslovno komuniciranje, njegov pomen, posebnosti, vlogo, vrste komuniciranja, nekatere oblike pisnega in ustnega komuniciranja ter neverbalno komuniciranje. Raziskovali smo tudi upravljanje človeških virov. Da smo lažje razumeli ta pojem, smo na začetku pojasnili, kaj človeški viri so in kakšne zmožnosti imajo. Opredelili smo pojem upravljanje človeških virov in spoznali aktivnosti upravljanja človeških virov. V praktičnem delu smo s pomočjo študije primera potrdili obe zastavljeni tezi iz uvodnega dela. Ugotovili smo, da komuniciranje pozitivno vpliva na upravljanje človeških virov, saj le-to zajema več aktivnosti, ki se ne bi mogle uspešno izvajati brez komuniciranja. Prav tako smo potrdili tudi tezo, da sta za uspešno upravljanje človeških virov potrebni interna in eksterna komunikacija. Interna komunikacija je nujna, če želimo, da so zaposleni v podjetju dovolj informirani. Z namenom uspešnega poslovanja podjetja veliko časa in denarja namenijo eksternemu komuniciranju, ki je prav tako potrebno za uspešno upravljanje človeških virov, kar smo predpostavili tudi v hipotezi, saj zaposleni veliko informacij dobijo prav iz medijev. Odnosi z javnostmi so sestavina, ki odgovarja za uspešen odnos med organizacijo in njenim okoljem (Gruban, Verčič in Zavrl 1997, 17). Za uspešno upravljanje zunanjega in notranjega okolja organizacije, ki je ena od petih aktivnosti upravljanja človeških virov, je nujno treba pridobivati informacije iz okolja in jih lansirati vanj. Trdimo, da upravljanje človeških virov ni mogoče brez komuniciranja. Vsako podjetje potrebuje ustrezno usposobljene managerje in druge zaposlene, ki obvladajo veščine komuniciranja za lažje upravljanje človeških virov. Tudi na komuniciranje se je treba pripraviti, saj je v primeru, če izrečemo kaj neprimernega, to lahko škodljivo za organizacijo. Ko so besede enkrat izrečene, pa se jih ne da več izbrisati.
Ključne besede: Komuniciranje, poslovno komuniciranje, opravljanje človeških virov, upravljanje zunanjega in notranjega okolja, ocenjevanje dela in rezultatov, nagrajevanje zaposlenih, načrtovanje in izbira kadrov, razvoj in izobraževanje.
Objavljeno: 26.11.2012; Ogledov: 1237; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

5.
PROBLEMATIKA PRIDOBIVANJA NOVIH SODELAVCEV V ČISTILNEM SERVISU
David Santro, 2012, diplomsko delo

Opis: Učinkovita kadrovska politika postaja vse pomembnejši del delovanja podjetja. Dandanes si mnogo podjetij brez učinkovitega kadrovanja sploh več ne predstavlja svojega učinkovitega poslovanja. Politika kadrovanja je takorekoč postala nuja za vsako podjetje, naj bo to majhno družinsko podjetje ali pa večja podjetja. Danes poznamo različne metode in strategije kadrovanja, med katerimi se podjetja lahko odločajo. Vsako podjetje lahko prilagodi metode kadrovanja in se odloči za strategije, za katere smatra, da lahko najboljše udejanjijo njihovo politiko kadrovanja. V diplomskem delu sem opisal teoretični in praktični del kadrovske politike. V teoretičnem delu sem se posvetil različnim metodam, ki podjetjem pomagajo, da uresničijo svojo kadrovsko politiko. V teoretičnem delu seminarske naloge sem opisal celotno zasnovo kadrovske politike, ki se začne pri snovanju ciljev kadrovanja, načrtovanju kadrovskih virov, pomembnosti vplivov okolja na kadrovanje in vse do izbora primernih kadrov. V praktičnem delu naloge sem predstavil politiko kadrovanja podjetja, ki samo izbira svoj potencialni kader in se temu tudi osebno posveti. V nalogi sem izbrano podjetje primerjal s konkurenčnimi podjetji, ki mnogokrat širši izbor kadrov prepustijo najetemu podjetju, katero za njih izbere potencialno primerne kandidate. Na koncu diplomske naloge sem primerjal še politiko zaposlovanja med podjetji in ugotovil, da se ta bistveno ne razlikuje med seboj. Ugotovil sem, da večja podjetja kader daljši čas preizkušajo in kasneje zaposlijo za nedoločen čas.
Ključne besede: načrtovanje kadrovskih virov, strategija načrtovanja kadrovskih virov, zaposlitvena agencija, zaposlitveni portali, spodbujanje in nagrajevanje zaposlenih.
Objavljeno: 10.12.2012; Ogledov: 1069; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (597,56 KB)

6.
NAČRTOVANJE KADROV V PODJETJU
Rok Lešnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je sestavljena iz štirih ključnih poglavij. Uvodoma je pojasnjen problem, na katerega se nanaša celotna naloga. Določene so predpostavke in omejitve. Postavljeni so tudi cilji, ki sem jih skušal doseči v diplomski nalogi. V drugem poglavju je predstavljen predvsem teoretični del naloge. Predstavljeno je kaj sploh je načrtovanje kadrov, vloga kadrovanja, metode, ki jih lahko uporabljamo pri kadrovanju, pogoji za uspešno kadrovanje ter problemi na katere lahko naletimo pri kadrovanju. V tretjem poglavju je opisan proces planiranja kadrov in dejavniki, ki vplivajo na proces planiranja. Bolj podrobno sta opisana dejavnika, kot sta fluktuacija in absentizem. Pomembno v tem poglavju je tudi načrtovanje človeških virov ter njihova uskladitev. Načrtovanje človeških virov je eno izmed najbolj pomembnih dejavnosti, če hoče biti podjetje uspešno, saj zadovoljni delavci širijo pozitivno vzdušje v podjetju, to pa se kaže v poslovnih rezultatih podjetja. V četrtem poglavju je opisano izbiranje novo zaposlenih v podjetju. Sam proces zaposlovanja, metode za izbiro novih kandidatov ter končna izbira zaposlenih. Izbira kandidatov je ena najbolj zahtevnih faz pridobivanja novih zaposlenih. Večina podjetij se v tej fazi odloči spoznati kandidata z najbolj razširjeno metodo - intervjujem. Ko je izbirni postopek končan, se mora management odločiti za najbolj primernega kandidata in ga nato tudi ustrezno uvesti v delo in seznaniti z organizacijo, ki ga je zaposlila.
Ključne besede: kadri, organizacija, načrtovanje zaposlenih, delavci, človeški viri, kadrovanje, zaposlovanje.
Objavljeno: 25.10.2013; Ogledov: 1992; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (380,71 KB)

7.
PRIDOBIVANJE NOVEGA KADRA V GRADBENEM PODJETJU
Silvo Forjan, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu opišemo teoretični in praktični del pridobivanja kadra v podjetju in z njo kadrovsko politiko. V teoretičnem delu opišemo različne metode od osnov zasnove potreb po kadrih do izbiranja metod, ki se lahko izvajajo. Prav tako nismo pozabili na postopke selekcioniranja in izbiranja ter ostale določitve, kot so nagrajevanje in spodbujanje ter izobraževanje za celotno zasnovo kadrovske politike.
Ključne besede: načrtovanje kadrovskih virov, strategija načrtovanja kadrovskih virov, pridobivanje in izbiranje kadra, spodbujanje in nagrajevanje zaposlenih, usposabljanje in izobraževanje kadrov
Objavljeno: 07.06.2016; Ogledov: 464; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (901,80 KB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici