SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRTOVANJE MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V ORGANIZACIJI
Uroš Žarković, 2009, diplomsko delo

Opis: Razviti dolgoročen odnos s strankami, pridobiti in ohraniti čimveč dobrih in zvestih strank postaja eden izmed glavnih ciljev marketinško usmerjenih podjetij. Zvest kupec je zadovoljen kupec. In kakšen je zadovoljen kupec? Zadovoljen je s kvaliteto storitve, s ceno, s servisom, je obveščen, ima občutek, da je poslušan in nagrajen za svojo zvestobo. Potrebno je spoznati kdo so naši kupci, kaj so njihove želje, potrebe in predvsem pričakovanja. Dvosmerna komunikacija, individualne, stranki na kožo pisane ponudbe, programi zvestobe so stvari, ki dajejo storitvi dodano vrednost in so pogosto razlog, da stranke ne odidejo drugam. Nezadovoljen kupec pove svojo izkušnjo najmanj devetim ljudem, ki to informacijo še razširijo. Največji problem govoric je njihova nenadzorovanost. Da bi izboljšali govorice je potrebno spremeniti vedenje in komuniciranje organizacije. Dobre govorice, ki jih širi obstoječi kupec, lahko dosegajo učinkovite marketinške učinke. Vsekakor so odraz dolgoročnega in uravnoteženega komuniciranja podjetja z okoljem.
Ključne besede: • Cilji marketinškega komuniciranja • Načrtovanje marketinškega komuniciranja • Instrumenti marketinškega komuniciranja • Oglaševanje • Pospeševanje prodaje • Neposredni marketing • Osebna prodaja • Interenetno oglaševanje • Vrednotenje rezultatov marketinškega komuniciranja
Objavljeno: 22.01.2010; Ogledov: 1297; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (453,75 KB)

2.
VODENJE IN RAVNANJE S PRODAJNIM OSEBJEM V PODJETJU HIKO TRADE D.O.O.
Boštjan Cink, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo govori o podjetju Hiko trade d.o.o. in o blagovnih znamkah, s katerimi podjetje nastopa na tržišču. Ker namerava podjetje v prihodnje širiti prodajno divizijo Professional, so v diplomskem delu predstavljeni vsi koraki vodenja in ravnanja s prodajnim osebjem, ki bodo podjetju služili kot vodilo ob prihajajočem zaposlovanju novih prodajnih moči. Predstavljeni so tudi ključni elementi osebne prodaje in pogajanj, s katerimi se bodo prodajalci na terenu vsakodnevno srečevali. Skozi napisano so že podane smernice za prihodnje delovanje vodje prodaje in prodajne ekipe na terenu.
Ključne besede: načrtovanje prodajnega osebja / nagrajevanje prodajnega osebja / zaposlovanje / usposabljanje prodajnega osebja / vodenje in nadzor prodaje / motivacija / osebna prodaja / pogajanja.
Objavljeno: 28.07.2010; Ogledov: 1769; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

3.
NAČRTOVANJE IN ORGANIZIRANOST PRODAJE V PODJETJU AERO D.D.
Urška Mauer, 2010, diplomsko delo

Opis: V praksi se podjetja premalo posvečajo načrtovanju prodaje, zato velikokrat pride na koncu do nezaželjenih izidov. V podjetju Aero se tega dobro zavedajo, zato poskušajo pripravljati čimbolj natančne plane prodaje, ki jih redno spremljajo in sproti korigirajo. Podjetje Aero d.d. je znano slovensko podjetje, katerega korenine segajo že več kot 50 let nazaj. Predstavljajo ga predvsem ljudje, ki imajo izkušnje, znanje, vizijo. Kljub konstantnim nihanjem se vsakič postavijo nazaj na noge in ne pustijo konkurenci, da bi jih prehitela. Podjetje je izvozno usmerjeno, saj več kot 80% prihodkov ustvarijo na tujih trgih. Prav zaradi tega dejstva, je zanje toliko pomembnejše načrtovanje. Ker je njihova prodaja razčlenjena glede na posamezna geografska področja, se v podjetju poslužujejo načrtovanja le-te na osnovi geografskih področij. Za vsako področje mesečno in letno opravljajo načrtovane količine prodaje, ki jih sproti preglejujejo in korigirajo. To jim omogoča tudi lažje proizvodne procese, saj proizvodnjo prilagajajo začrtanim kratkoročnim načrtom. Na koncu vse načrte združijo, da dobijo celosten pogled na prodajo podjetja. Da pa vse to poteka po ustaljenem redu in brez zapletov je pomembno nenehno usklajevanje posameznih funkcij v podjetju. Podjetje Aero zaradi svoje organizacijske strukture in doslednega načrtovanja prodaje kot tudi celotnega poslovnega procesa, uspešno pluje po domačem in tujih tržiščih.
Ključne besede: načrtovanje, prodaja, organiziranost, analiza stanja, cilji, strategije, taktika, izvajanje, nadzor, načrt prodaje, organizacijska struktura, načela organiziranosti prodaje, marketing
Objavljeno: 04.10.2010; Ogledov: 2773; Prenosov: 378
.pdf Celotno besedilo (417,65 KB)

4.
IZBOLJŠANJE PRODAJNEGA POSLOVANJA V PODJETJU VAŠ PROFIT D.O.O.
Bojana Čuješ, 2011, diplomsko delo

Opis: Nobena organizacija ni popolna, vendar je njeno poslanstvo, da teži k popolnosti. Da jo doseže oz. se ji čim bolj približa, so potrebni določeni napori. V diplomski nalogi sem proučevala podjetje, ki se ukvarja s prodajo oglasnega prostora. Njihova prodaja temelji na osebni prodaji, ter na prodaji preko telefona, za zadovoljstvo svojih odjemalcev poskuša poskrbeti z dobrimi poprodajnimi aktivnostmi, ki jih mora nenehno izpopolnjevati. Prav tako se podjetje zaveda pomembnosti predprodajnih aktivnosti, s katerimi želi priti v stik s potencialnimi oglaševalci. Da lahko podjetje vse našteto dobro izpelje mora poskrbeti za dobre temelje, na katerih bo lahko gradilo svoje poslovanje. Tako sem podjetju podala predloge, ki izhajajo iz managemeta prodaje. Moji predlogi temeljijo na načrtovanju, izvajanju ter nadzoru prodaje oz. poslovanja. Pri načrtovanju sem se osredotočila na poslanstvo podjetja, s katerim bo podjetje, ko ga bo opredelilo dobilo odgovore na vprašanja: s kakšno dejavnostjo se ukvarja sedaj, kakšna naj bi bila njihova dejavnost, ter kaj lahko storijo najbolje. Prav tako si mora podjetje postaviti cilje, ki jih bo v prihodnosti zasledovalo, ter poslovno strategijo, pri kateri mora opredeliti sredstva s katerimi bo dosegalo zastavljene cilje. Pri izvajanju poslovanja sem podala predloge, ki se nanašajo na kadrovanje, motiviranje in nagrajevanje zaposlenih, saj sem mnenja, da so zaposleni v podjetju ključnega pomena za uspešno poslovanje. Načrtovanje in izvajanje česarkoli v podjetju pa je nesmiselno, če za njima ne sledi faza nadzora, ki se mora izvajati sproti in dosledno.
Ključne besede: prodaja, osebna prodaja, telefonska prodaja, zadovoljstvo odjemalcev, management prodaje, načrtovanje prodaje, izvajanje prodaje, nadzor prodaje
Objavljeno: 09.05.2011; Ogledov: 1296; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

5.
ANALIZA PRODAJE V PODJETJU PIVOVARNA LAŠKO D.D.
Sandra Trstenjak, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem analizirala prodajo v podjetju Pivovarna Laško, d.d.. V teoretičnem delu diplomske naloge sem s pomočjo strokovne literature opredelila pojme trga in trženja ter prodaje, vključeno je načrtovanje prodaje ter proces pogajanj v prodaji. V praktičnem delu je predstavljena analiza prodaje v podjetju med leti 2005 in 2009. V praktičnem delu me je predvsem zanimalo, kako uspešna je prodaja njihovih izdelkov in s katerimi problemi se sooča podjetje. Pivovarna Laško ima na področju prodaje pijač v Sloveniji največji tržni delež že veliko let. Kljub slabšim prodajnim rezultatom v zadnjih letih, ta tržni delež uspešno ohranja. V podjetju se predvsem soočajo s prihodom konkurenčnih nizko cenovnih pijač iz uvoza, kar ima negativni vpliv na prodajo. Prav tako pada stopnja izvoza, kar je povezano z višjimi carinami ter z uvedbo zaščitnih cen.
Ključne besede: trg, trženje, prodaja, načrtovanje prodaje, pogajanja v prodaji, podjetje Pivovarna Laško, analiza prodaje
Objavljeno: 06.07.2011; Ogledov: 2517; Prenosov: 651
.pdf Celotno besedilo (1003,86 KB)

6.
NAČRTOVANJE PRODAJE SOKOV SMOOTHIE
Sara Šiker, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Trend zdravega načina življenja je danes za potrošnike izrednega pomena in ta trend se iz dneva v dan veča. Na vsakem koraku nas opominjajo na pomen zdravega življenja. Nedvomno je podjetje Fructal podjetje, ki mu ta trend uspeva, saj z svojimi izdelki vedno znova preseneča, tako kot je presenetil trg z sokovi Smoothie, ki so dali nov pečat v sklopu zdravega načina življenja. Fructal je podjetje, ki je sposobno zadovoljiti zahteve na trgu kot tudi želje kupcev oz. potrošnikov. Z vedno novimi idejami je podjetje Fructal svojo pozicijo na trgu dobro utrdilo, to dokazujejo tudi z kakovostjo, ki ostaja temeljna vrednota v podjetju. Vendar se kljub temu podjetje zaveda, da je konkurenca na trgu vedno močnejša in da je potrebno vedno biti korak pred njo. Prav zaradi tega v ospredje vedno bolj prihaja načrtovanje prodaje, saj si tako podjetje začrta pot, do katere želi priti oz. kaj želi doseči. Dobro načrtovanje pa mora vsebovati vse korake od: analize stanja, postavljanja ciljev, strategij, taktike, izvajanja in nadzora. V podjetju Fructal se zavedajo pomena načrtovanja prodaje in temu posvetijo tudi veliko časa. Natančno opredelijo ciljne skupine, si postavijo merljive in jasne cilje in na podlagi ciljev oblikujejo takšne strategije, z katerimi dosežejo želeno smer. Rezultati uspešnega načrtovanja so rast prodaje, večje število novih odjemalcev, še večje zaupanje stalnih odjemalcev in seveda za podjetje najpomembnejša, konkurenčna prednost in ugled v družbi.
Ključne besede: prodaja, management prodaje, načrtovanje prodaje, proces načrtovanja prodaje.
Objavljeno: 07.11.2011; Ogledov: 1982; Prenosov: 397
.pdf Celotno besedilo (8,11 MB)

7.
ORGANIZACIJA PRODAJE V PODJETJU ACK D.O.O.
Saša Slavnić, 2011, diplomsko delo

Opis: Današnje stanje na trgu za večino podjetij predstavlja boj za obstanek. Edina gotovost v pričakovanju so nenehne spremembe, ki podjetja pripravijo do tega, da se razvijajo, spreminjajo in prilagajajo tem spremembam. Na osnovi tega je načrtovanje in organizacija prodaje postala zelo pomembna funkcija v podjetju. Vendar šteje le učinkovito načrtovanje prodaje in primerna organizacija prodaje. Pomembno je pravilno načrtovanje prodaje, torej po korakih od analize stanja, oblikovanja ciljev in strategij, taktično – izvajalne stopnje in na koncu učinkovit nadzor. Podjetja, ki uberejo takšen pristop bodo natančno vedela kam v prihodnosti in kako slediti zadanim ciljem. Tega se vedno bolj zavedajo tudi v obravnavanem podjetju. Podjetje ACK d.o.o. je srednje podjetje, v katerem je prodaja ključnega pomena. Tako ima načrtovanje prodaje v podjetju veliko vlogo. Vodja hotela pripravlja v sodelovanju z ostalimi zaposlenimi prodajne načrte in navodila ter vodila za izvajanje prodajnih aktivnosti. Na podlagi tega zaposleni izvajajo prodajne aktivnosti, ki se mesečno vrednotijo.
Ključne besede: prodaja, management prodaje, načrtovanje, načrtovanje prodaje, proces načrtovanja prodaje.
Objavljeno: 20.01.2012; Ogledov: 1937; Prenosov: 279
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

8.
INFORMACIJE ZA POTREBE MANAGEMENTA PRODAJE V PODJETJU TEHNIKA-SET D.D.
Anica Stegne, 2011, diplomsko delo

Opis: Poslovni uspeh je osnovi cilj in vodilo sodobnega gospodarstva ter je gibalo razvoja in finančne rasti. Globalno gledano so v politični prednosti države z močno razvitim gospodarstvom. Gibalo osnovnega napredka svetovne ekonomije je ustvarjanje dodane vrednosti. Izzivi današnjim upravam so ustvarjanje čim višjih donosov, obenem pa upoštevati tudi človeške faktorje in zahteve okolij. Čeprav majhna, tudi slovenska podjetja lahko dosegamo dosežke svetovnih multinacionalk, zato pa moramo biti zelo prilagodljiva in prožna. Upoštevati moramo spoznanja že razvitih, preizkušenih preprostih konceptov upravljanja, saj je kombinacija navedenega je lahko močno orožje na svetovnem trgu. V prvem delu diplomskega dela – teoretičnem delu sem predstavila proces prodaje, načrtovanje in analize procesa, v drugem delu pa sem se opredelila na podjetje Tehnika SET d.d., na podlagi katerega sem opisala problem in razvoj novega sistema informacij v podjetju. Kar nekaj časa smo posvetili analiziranju dokumentov, ki smo jih želeli vključiti v sistem. Izogniti smo se želeli nepotrebnim informacijam, ki bi služile samo svojemu namenu. Tako smo izdelali popise potrebnih dokumentov po opredeljenih procesih, izdelali analizo želenih podatkov in na osnovi te analize izdelali način izgradnje informacijskega sistema. Ugotavljamo, da informacijski sistem zadovoljuje naše zastavljene cilje, izdelali pa smo tudi podatkovno bazo, ki ne obsega preobsežnega in zapletenega upravljanja. Toda sistem ne sme obstati, še naprej ga bomo razvijali in izboljševali. Želimo si, da informacijski sistem postane »glasnik« našega podjetja, da ga bomo obravnavali kot sodelavca in informatorja.
Ključne besede: prodaja, načrtovanje prodaje, analiza uspešnosti prodaje, prepoznavanje dokumentov, informacije, informacijski sistem prodaje
Objavljeno: 28.05.2012; Ogledov: 879; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (748,79 KB)

9.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE PRIREDITEV
Nina Uršič, 2012, diplomsko delo

Opis: Bistvo prireditev je njihovo načrtovanje in uporaba ustreznih instrumentov marketinškega komuniciranja. Posledica pravilne izbire instrumentov predstavlja obisk oziroma ne obisk prireditve. Instrumenti morajo biti takšni, da pritegnejo pozornost ciljnih skupin in vsebujejo vse potrebne informacije o dogodku. Prireditev mora biti oblikovana tako, da bo zadovoljila obiskovalce, da bo čim večji obisk in s tem čim večji prihodki.
Ključne besede: marketinško komuniciranje oglaševanje pospeševanje prodaje osebna prodaja odnosi z javnostmi neposredno trženje prireditev načrtovanje prireditve
Objavljeno: 06.12.2012; Ogledov: 958; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (2,77 MB)

10.
NAČRTOVANJE PRODAJE ZA IZDELEK X V PRIDOBITNI ORGANIZACIJI
Lara Učakar, 2012, diplomsko delo

Opis: Načrtovanje prodaje je ključnega pomena za vsa podjetja, ki svoje izdelke ali storitve nudijo na trgu. Prav zato je pomembno, da se taka podjetja zavedajo, da jih dobro načrtovanje prodaje naredi konkurenčne ali celo boljše od konkurence. Načrtovanje prodaje tudi pomeni, da se podjetja lažje prilagajajo spremembam na trgu in ukrepajo pravočasno. Tega se zavedajo tudi v podjetju Mariborska livarna Maribor, ki ga obravnavamo v diplomskem seminarju. Podjetje Mariborska livarna Maribor je veliko industrijsko podjetje, ki je dobavitelj avtomobilski, elektro in strojni industriji ter proizvajalec sanitarne armature in aluminijskih radiatorjev. V diplomskem seminarju smo se osredotočili na načrtovanje prodaje v poslovni enoti Alutec v kateri izdelujejo aluminijske tlačne ulitke, ki se uporabljajo v avtomobilski industriji ter elektro in strojni industriji. V Mariborski livarni Maribor se zavedajo, da je za preživetje na trgu pomembno načrtovanje prodaje, ki jim omogoča, da spremljajo realizirano prodajo ter se hitro prilagajajo, če pride do kakšnih odstopanj.
Ključne besede: Načrtovanje prodaje, management prodaje, Mariborska livarna Maribor, poslovna enota Alutec.
Objavljeno: 13.12.2012; Ogledov: 692; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (655,29 KB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici