| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA INTEGRIRANE PRAKSE S PODROČJA PLESNE VZGOJE NA PREDŠOLSKI STOPNJI
Sanja Kladnik, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava področje plesne vzgoje na predšolski stopnji in je sestavljeno z dveh delov. Prvi del predstavlja teorija, ki opredeljuje vzgojno področje plesne vzgoje, značilnosti tega in vpliv, ki ga plesna vzgoja povzroča na gibalni in plesni razvoj predšolskega otroka. V sklop razvoja teh dveh področij so vključene zakonitosti psihofizičnega razvoja pri gibalnih dejavnostih in dejavniki, ki vplivajo na gibalni in plesni razvoj. V delu je predstavljen tudi razvoj plesne sposobnosti ali plesnosti. Prav tako delo obravnava pomen spodbud in metod, ki vplivajo na razvoj plesnosti. Navedene in opisane so vrste gibalno-plesnih dejavnosti, vzgojna načela, oblike in metode dela, ki se jih poslužujemo pri plesni vzgoji. Pomemben del zajema načrtovanje vzgojnega dela na področju plesne vzgoje, v sklopu katerega se delo dotika kurikuluma za vrtce, kateri služi kot temelji dokument pri delu s predšolskimi otroki. Obravnavane so tudi teme, kot so načrtovalna obdobja na področju plesne vzgoje, dnevno načrtovanje priprav dejavnosti in metodični postopki. Podrobneje je v delo vključena tudi analiza vzgojnega dela s področja plesne vzgoje, ki je teoretično izhodišče za empirični del diplomskega dela. Teorijo diplomskega dela sklepa predstavitev študija predšolske vzgoje, ciljev, ki jih študentje morajo doseči tekom študija, praktičnega usposabljanja študentov in kompetenc, ki si jih študentje pridobijo ob zaključku študija predšolske vzgoje na Pedagoški fakulteti v Mariboru. Drugi, empirični, del diplomskega dela skozi posamezne dnevne priprave in analize dela, pridobljene na integrirani praksi, predstavlja vzgojno delo s področja plesa. V tem delu je moč opaziti dosego cilja, osvojitev plesne dramatizacije Janko in Metka, s pomočjo postopnih in sistematičnih priprav. Eksperimentalno skupino, vključeno v delo, predstavlja 21 otrok vrtca Borisa Pečeta, enote Bresternica, starih od tri do šest let.
Ključne besede: Ples, plesna vzgoja, plesnost, vrste gibalno-plesnih dejavnosti, metode in oblike dela, načrtovanje plesnih dejavnosti, analize plesnih dejavnosti, študij predšolske vzgoje.
Objavljeno: 16.02.2015; Ogledov: 1062; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (945,92 KB)

2.
OTROCI S POSEBNIMI POTREBAMI IN PLESNO IZRAŽANJE V VRTCU
Doroteja Perše, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava plesne dejavnosti otrok na predšolski stopnji v povezavi z otroki s posebnimi potrebami. V teoretičnem delu so podane vsebine, ki omogočajo vpogled v plesno vzgojo. Opisane so plesna vzgoja in dejavnosti v nacionalnih dokumentih ter njihovo načrtovanje. V drugem delu teoretičnega dela predstavimo vsebine, ki obravnavajo problematiko otrok s posebnimi potrebami. Namen empiričnega dela je bil ugotoviti, kakšna je ocena vzgojiteljev o vključevanju otrok s posebnimi potrebami v načrtovane in nenačrtovane plesne dejavnosti. Na podlagi pridobljenih podatkov iz anketnega vprašalnika je bilo ugotovljeno, da vzgojiteljice večkrat mesečno pripravljajo načrtovane dejavnosti plesne vzgoje, da otroke s posebnimi potrebami vključujejo vanje ter da aktivnosti prilagajajo glede na zmožnosti otrok. Otrokom se individualno posvečajo glede na pomoč, ki jo potrebujejo.
Ključne besede: plesna vzgoja, otrok s posebnimi potrebami, predšolsko obdobje, načrtovanje plesnih dejavnosti, vključevanje otrok s posebnimi potrebami v plesne dejavnosti
Objavljeno: 27.08.2013; Ogledov: 1506; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (450,34 KB)

3.
ZDRAVSTVENO STANJE IN PLESNO USTVARJANJE OTROK NA PREDŠOLSKI STOPNJI
Helena Dobnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, kakšno vlogo in pomen ima zdravstveno stanje otrok pri gibalno-plesni dejavnosti otrok ter igri. V diplomskem delu smo se najprej osredotočili na igro otroka kot njegovo primarno in osnovno dejavnost. Opredelili smo, kaj igra pomeni za otrokov razvoj, in skušali ugotoviti, katere osebe lahko kakor koli pripomorejo k njenemu izboljšanju v korist otroka. Prav tako smo opredelili vrste iger glede na njihovo vsebino in se natančneje posvetili gibalnemu razvoju otroka. Podrobneje smo predstavili ples kot osnovno gibalno dejavnost otrok. Izpostavili smo pomen in značilnosti plesne vzgoje, poudarili tiste značilnosti, ki jih plesna vzgoja pri otroku razvija, in podrobno opredelili nekatera posamezna področja, ki so prav tako pomembna pri razvoju plesne vzgoje. V nadaljevanju diplomskega dela smo našteli dejavnike, ki podrobneje vplivajo na otrokovo igro in ustvarjanje, ter natančneje opisali zdravje kot pomemben dejavnik za razvoj gibalnih dejavnosti pri otrocih. Osredotočili smo se na otrokovo igro in gibanje v posebnih pogojih in natančneje opredelili, kaj je potrebno upoštevati, kadar načrtujemo kurikularno temo.
Ključne besede: Igra, gibalni razvoj, ples, zdravstveno stanje, načrtovanje plesnih dejavnosti.
Objavljeno: 14.07.2010; Ogledov: 2294; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (504,21 KB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici