| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketing v športu in oglaševanje Karate kluba Kovinar Maribor
Maša Simonič, 2020, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema diplomske naloge je oglaševanje, natančneje oglaševanje v športu, in njegovo načrtovanje. Na začetku smo predstavili marketing v športu, blagovne znamke v športu in ciljne skupine. Nato smo se posvetili definiciji oglaševanja, saj ga različni avtorji različno opredeljujejo. Za oglaševanje izdelka ali storitve ni dovolj samo ideja, ki si jo ustvarimo v svojih mislih, ampak je treba ustvariti načrt, ki pomaga pri celotnem procesu oglaševanja, in pri tem upoštevati več faktorjev. Eden izmed pomembnejših dejavnikov je medij. Poznamo več vrst medijev, ki nam lahko koristijo za različne namene; treba je ugotoviti, kateri medij je za naše oglaševanje in naš cilj najprimernejši. Naša naloga se navezuje na oglaševanje športa, ki je v primerjavi z ostalimi športnimi panogami medijsko manj izpostavljen. Ravno zato je oglaševanje v karateju zelo pomembno, da ga lahko opazi čim več ljudi. V zaključku smo tako predstavili karate in njegovo zgodovino ter klub, za katerega smo izdelali terminski načrt objav na omrežju Facebook, ki bi mu pomagal pri organiziranju različnih objav.
Ključne besede: marketing, oglaševanje, šport, načrtovanje oglaševanja, karate
Objavljeno v DKUM: 24.11.2020; Ogledov: 1053; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

2.
IZDELAVA PROMOCIJSKEGA SPLETA ZA SPLETNO PRODAJALNO ZELENA TRGOVINA
Aleksandra Klemenc, 2016, diplomsko delo

Opis: Podjetje, ki želi uspeti na zelo konkurenčnem trgu, potrebuje dobro strategijo, ki bo tako zanimiva, da bo lahko zadovoljila razvajenega kupca. Premik k okolju prijazni proizvodnji, ki je v mnogih severnih državah že postala standard, zahteva čas in denar. A rezultati poleg enostavno merljivih dolgoročno nižjih stroškov delovanja zaradi okolju prijazne proizvodnje prinašajo še nešteto neopredmetenih koristi. Prinesejo boljšo podobo podjetja, srečnejše in bolj zadovoljne zaposlene. V tujini in tudi pri nas postajajo vedno bolj cenjena podjetja, ki se namesto z mastnimi zaslužki lahko pohvalijo s skrbnim in odgovornim odnosom do narave, živali in ljudi v procesu proizvodnje. Mnogi ugledni strokovnjaki menijo, da si podjetje, ki želi biti uspešno v prihodnosti, ne more privoščiti, da se ne bi obnašalo okolju prijazno. Zaradi izpostavljanja prednosti naših izdelkov, ki jih v svojih sporočilih vedno bolj uporabljajo tudi določena konkurenčna podjetja s precej večjimi finančnimi zmožnostmi za oglaševanje, se moramo nenehno truditi in iskati vedno nove informacije ter predstavljati zanimive, napredne, okoljevarstvene ter človekoljubne ideje, ki bodo v kupcu vzbudile zanimanje za nakup naših izdelkov.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, načrtovanje oglaševanja, oglaševanje na internetu, orodja in metode pospeševanja prodaje, gradnja blagovne znamke, potrošnik oziroma kupec
Objavljeno v DKUM: 26.07.2016; Ogledov: 1402; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici