| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POSLOVANJE PODJETJA TOVARNA MERIL KOVINE NA MEDNARODNEM TRGU
Barbara Pušnik, 2013, magistrsko delo

Opis: V zadnjem času je internacionalizacija deležna velike pozornosti avtorjev, njena pomembnost pa z liberalizacijo mednarodne trgovine, vse večjo integracijo ter globalizacijo še narašča. Dandanes je za podjetja internacionalizacija nujna, ne le za uspešno poslovanje, temveč v veliko primerih že za samo preživetje. Razlogov, zakaj se podjetja internacionalizirajo, je več. Glavni motiv je v večini primerov dobiček, vendar pa ni edini. Drugi dejavniki za internacionalizacijo so tudi zasičenost domačega trga, omejujoča zakonodaja, želja po hitrejši rasti… Internacionalizacija je kompleksen proces, sestavljen iz več delov. Najpomembnejši so preudarna izbira novih trgov, način vstopa na nove trge in izbira produktov, ki jih bo podjetje na tem trgu ponudilo. Tovarna meril Kovine d.d. je ena izmed štirih večjih evropskih proizvajalcev merilnih orodij za področje gradbeništva. Proizvaja merila, s katerimi merimo vodoravnost, navpičnost, kotnost in dolžino. Tovarna meril Kovine večino svojih izdelkov izvaža na tuje trge. V letu 2011 je podjetje 86,5% svojih prihodkov ustvarilo na tujih trgih in 13,5% na domačem trgu. Magistrska naloga je razdeljena na dva dela, teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo opredelili internacionalizacijo in razloge zanjo, predstavili proces internacionalizacije ter ovire in tveganja, ki se pojavljajo pri tem procesu. Na kratko smo preleteli internacionalizacijo v slovenskih podjetjih, predstavili smo teorije in modele internacionalizacije, preučili načrtovanje mednarodnega poslovanja ter opisali različne načine vstopa na tuje trge. V empiričnem delu smo predstavili podjetje Tovarna meril Kovine ter poslovanje le tega na mednarodnem trgu.
Ključne besede: mednarodno poslovanje, internacionalizacija, proces internacionalizacije, teorije internacionalizacije, načrtovanje mednarodnega poslovanja, načini vstopa na tuje trge
Objavljeno: 28.08.2013; Ogledov: 878; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici