1. Marketinško komuniciranje v Kaviar kozmetiki d.o.o.Saša Golob, 2016, diplomsko delo Opis: Komuniciranje je aktivnost prenosa in izmenjave informacij med ljudmi. Podjetja komunicirajo s svojimi ciljnimi javnostmi, z namenom da dosežejo cilje marketinškega komuniciranja. Pri tem pa uporabljajo različne pristope oziroma instrumente.
Podjetje Kaviar kozmetika d.o.o., s široko ponudbo izdelkov za nego predvsem zahtevne, zrele in težavne kože, deluje medorganizacijsko. Z izdelki cilja na kozmetične salone in lekarne, ki zaposlujejo ustrezne strokovnjake za delo in uporabo profesionalne kozmetike, v namen njihove ustrezne uporabe pa izvaja usposabljanja. Pri komuniciranju s svojimi ciljnimi skupinami uporablja različne instrumente marketinškega komuniciranja. Veliko pozornost namenja pospeševanju prodaje, največ udeležbi na sejmih, saj jim ti zagotavljajo pridobitev pomembnih kontaktov in sklepanje poslov ter vzdrževanje odnosov s svojimi stalnimi kupci.
Na osnovi teh pridobljenih kontaktov izvajajo osebne predstavitve pri potencialnih kupcih, za druge največkrat podporne dejavnosti uporabljajo instrumente neposrednega trženja, kot so telefonsko komuniciranje in komuniciranje s pomočjo elektronske pošte. Ključne besede: marketinško komuniciranje, načrtovanje in izvajanje marketinškega komuniciranja, instrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, sejmi Objavljeno v DKUM: 01.06.2016; Ogledov: 1505; Prenosov: 142
Celotno besedilo (1,07 MB) |
2. NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V KOROŠKI OSREDNJI KNJIŽNICI DR. FRANCA SUŠNIKAMarja Mori, 2013, magistrsko delo Opis: V današnjem času je učinkovit način komuniciranja ključnega pomena pri uvajanju in prepoznavnosti blagovne znamke izdelka in podjetja na trgu. Zato je za podjetje nujno, da na trgu nenehno komunicira s svojimi obstoječimi in potencialnimi kupci, pa tudi z ostalo javnostjo (lokalno skupnostjo, zaposlenimi in drugimi).
Pri tem je potrebno poznati instrumente marketinškega komuniciranja in jih dosledno izvajati, skladno z načrtovano strategijo in cilji marketinškega komuniciranja v podjetju.
Pomembnosti marketinškega komuniciranja se zavedajo tudi v Koroški osrednji knjižnici dr. Franca Sušnika. Knjižnica je svojo blagovno znamka gradila aktivno vse od svoje ustanovitve v povojnih letih dalje, še posebej do leta 2002, ko je bila ustanovljena kot samostojna knjižnica. Nenehno si prizadeva za ohranjanje zaupanja pri širši javnosti in posledično stremi k pridobivanju novih članov in povečanju obsega storitev pri obstoječih članih.
V obravnavani knjižnici je marketinško komuniciranje zasnovano, pa vendar je glede na njene cilje smiselno posamezne aktivnosti tudi strateško načrtovati in jih jasno opredeliti v internih aktih.
Tako bodo cilji marketinškega komuniciranja v knjižnici tudi izmerjeni in lahko bomo ugotovili, ali smo bili pri komuniciranju uspešni. Glede na navedeno področje raziskave je magistrska naloga sestavljena iz dveh glavnih delov. To sta:
- teoretični del, ki obsega temelje ter proces in načrtovanje marketinškega komuniciranja. Predstavljeni so ključni instrumenti marketinškega komuniciranja;
- praktični del, ki je glavna tema magistrske naloge in v katerem smo glede na ključne ugotovitve iz teoretičnega dela predlagali načrt marketinškega komuniciranja v Koroški osrednji knjižnici dr. Franca Sušnika.
Pri raziskavi in pisanju magistrske naloge smo zaznali prispevek, ki ga s svojo nalogo lahko podamo obravnavani knjižnici, saj lahko predlagani marketinški instrumenti komuniciranja pomembno vplivajo na rast in razvoj blagovne znamke knjižnice ter pridobivanje novih članov.
Seveda bomo s sistematičnim merjenjem odjemalcev knjižnice izvedeli, katere izmed predlaganih instrumentov komuniciranja bi bilo glede na predlagano terminsko opredelitev njihovega izvajanja smotrno še pogosteje načrtovati ali jih nadgraditi. Ključne besede: Marketinško komuniciranje, načrtovanje marketinškega komuniciranja, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem. Objavljeno v DKUM: 19.06.2013; Ogledov: 2278; Prenosov: 455
Celotno besedilo (1010,88 KB) |
3. MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V NEPROFITNIH ORGANIZACIJAH NA PRIMERU JAVNEGA SKLADA RS ZA KULTURNE DEJAVNOSTIMarko Rakuša, 2010, diplomsko delo Opis: Marketinško komuniciranje neprofitnih organizacij je postalo pomemben dejavnik za realizacijo poslanstva posamezne organizacije. Metodologija izvajanja marketinškega komuniciranja v neprofitnih organizacijah je enaka tisti v profitnem sektorju. Bistvena razlika med obema je samo v cilju. Neprofitne organizacije želijo z marketinškim komuniciranjem vplivati na vedenje ciljne skupine in s tem povečati njeno korist oziroma korist družbe kot celote, medtem ko želijo profitne organizacije z marketinškim komuniciranjem povečati svojo korist.
V teoretičnem delu diplomskega dela je opredeljeno marketinško komuniciranje v neprofitnih organizacijah. Navedene in opisane so vse faze procesa načrtovanja marketinškega komuniciranja. Na podlagi teoretičnih spoznanj o marketinškem komuniciranju v neprofitnih organizacijah smo v praktičnem delu analizirali marketinško komuniciranje Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti in na podlagi analize izdelali predlog programa marketinškega komuniciranja. Predlog zajema novo obliko organiziranosti, cilje in iz ciljev izpeljane strategije marketinškega komuniciranja.
Nobena organizacija, naj bo profitna ali neprofitna, ne mora obstajati brez komunikacije s ciljnimi skupinami. Marketinško komuniciranje omogoča organizaciji, da se ciljna skupina organizacije zaveda, pokaže zanjo določeno zanimanje in željo po uporabi njenih izdelkov oz. storitev in na koncu spodbudi k dejanju, ki vodi do uporabe izdelka oz. storitve. Vse te faze lahko organizacija doseže s sistematičnim upravljanjem marketinškega komuniciranja, ki temelji na uspešnem načrtovanju le-tega.
JSKD ima s svojo razvejano mrežo območnih izpostav ogromen potencial pri izvajanju marketinškega komuniciranja. S strateškim pristopom in pravilno uporabo instrumentov marketinškega komuniciranja, predvsem osebne prodaje, bi lažje zbrali prepotrebna občinska sredstva. Prav tako bi z uspešnim komunikacijskim programom dvignili zadovoljstvo svojih ključnih odjemalcev — kulturnih društev — in poskrbeli za večjo prepoznavnost in boljšo podobo organizacije v družbi. Ključne besede: Neprofitne organizacije, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, načrtovanje marketinškega komuniciranja, Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, ljubiteljska kultura. Objavljeno v DKUM: 27.09.2010; Ogledov: 2377; Prenosov: 325
Celotno besedilo (1,55 MB) |
4. NAČRTOVANJE MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V ORGANIZACIJIUroš Žarković, 2009, diplomsko delo Opis: Razviti dolgoročen odnos s strankami, pridobiti in ohraniti čimveč dobrih in zvestih strank postaja eden izmed glavnih ciljev marketinško usmerjenih podjetij. Zvest kupec je zadovoljen kupec. In kakšen je zadovoljen kupec? Zadovoljen je s kvaliteto storitve, s ceno, s servisom, je obveščen, ima občutek, da je poslušan in nagrajen za svojo zvestobo.
Potrebno je spoznati kdo so naši kupci, kaj so njihove želje, potrebe in predvsem pričakovanja. Dvosmerna komunikacija, individualne, stranki na kožo pisane ponudbe, programi zvestobe so stvari, ki dajejo storitvi dodano vrednost in so pogosto razlog, da stranke ne odidejo drugam.
Nezadovoljen kupec pove svojo izkušnjo najmanj devetim ljudem, ki to informacijo še razširijo. Največji problem govoric je njihova nenadzorovanost. Da bi izboljšali govorice je potrebno spremeniti vedenje in komuniciranje organizacije. Dobre govorice, ki jih širi obstoječi kupec, lahko dosegajo učinkovite marketinške učinke. Vsekakor so odraz dolgoročnega in uravnoteženega komuniciranja podjetja z okoljem. Ključne besede: • Cilji marketinškega komuniciranja
• Načrtovanje marketinškega komuniciranja
• Instrumenti marketinškega komuniciranja
• Oglaševanje
• Pospeševanje prodaje
• Neposredni marketing
• Osebna prodaja
• Interenetno oglaševanje
• Vrednotenje rezultatov marketinškega komuniciranja Objavljeno v DKUM: 22.01.2010; Ogledov: 2291; Prenosov: 320
Celotno besedilo (453,75 KB) |