| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj kadrovskih virov vzdravstveni negi
Jože Lozinšek, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je proučevan pomen načrtovanja in razvoja kadrovskih virov za uspešno delovanje neke organizacije. Glavni namen je bil ugotoviti, kdo je dejansko odgovoren za razvoj posameznega zaposlenega v neki organizaciji. Zanimalo nas je tudi, kako je z razvojem kadrov na področju zdravstvene nege. Na podlagi študija literature je bilo dognano, da je za svoj razvoj v veliki meri odgovoren posameznik sam, vendar pa do razvoja ne more priti, če organizacija ni razvojno naravnana, in da je razvoj kadrovskih virov v zdravstveni negi v veliki meri povezan s finančnimi sredstvi, ki sta jih posameznik in organizacija pripravljena vložiti v razvoj. Ugotovljeno je bilo tudi, da je v zdravstveni negi posebno pomembno permanentno izobraževanje, ker se stroka hitro razvija. Izobraženost in znanje izvajalcev zdravstvene nege bo pomembno vplivalo na pridobivanje samostojnosti in avtonomnosti stroke. Znanje pridobivamo v različnih oblikah formalnega in neformalnega izobraževanja. Zdravstvena nega zahteva profesionalno specifična znanja in spretnosti ter veliko mero humanosti, občutenja in razumevanja.
Ključne besede: Ključne besede: organizacija, načrtovanje, razvoj kadrov, izobraževanje, zdravstvena nega.
Objavljeno: 10.06.2010; Ogledov: 1644; Prenosov: 318
.pdf Celotno besedilo (362,41 KB)

2.
NAČRTOVANJE IN IZBIRANJE KADROV V PODJETJU X
Vid Lavrenčič, 2010, diplomsko delo

Opis: Načrtovanje in izbiranje ustreznega kadra je nedvomno pomembno za vsako organizacijo, ki deluje v pogojih konkurence na trgu. V teoretičnem razdelku tega diplomskega dela prikazujemo prevladujoča izhodišča in smernice pri načrtovanju, pridobivanju in izbiranju kadrov. V empiričnem razdelku predstavljamo podjetje X, njegovo organizacijsko enoto in kadrovsko strukturo zaposlenih. Bolj podrobno prikazujemo praktično izvedbo procesa načrtovanja in izbiranja kadrov v tem podjetju oziroma njegovi organizacijski enoti. Delo zaključujemo z nekaterimi primerjavami med teoretičnimi izhodišči in praktično izvedbo ter dodajamo nekaj sugestij za izboljšanje dela na tem področju
Ključne besede: kadrovanje, zaposlovanje, načrtovanje kadrov, izbiranje kadrov
Objavljeno: 20.12.2010; Ogledov: 1483; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

3.
Vloga in pomen načrtovanja človeških virov v vojaškem managementu : magistrsko delo
Gorazd Tomažič, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Ugotovitev, da so kadri najpomembnejše premoženje vsake vojaške organizacije, daje kadrovskim virom strateški pomen. Uspeh vojaške organizacije ni odvisen le od finančnih in materialnih naložb in materialno tehničnih sredstev, ampak ključ do uspeha postaja ustrezno ravnanje s kadrovskimi viri in njihova stopnja usposobljenosti za delo. Pravilno ravnanje s kadri zagotavlja, da lahko dosežemo uspeh, če je kadrovska politika s svojimi ukrepi tesno povezana s strategijo in cilji sprejete obrambne doktrine neke države in vloge vojske v njej. Vojaški kadri, ki so ustvarjalno izoblikovani, lahko sodelujejo pri delu, načrtovanju, odločanju in izvajanju nalog za dosego osebnih in delovnih ciljev v vojaški organizaciji. Zaključek vsega pa je, da management kadrovskih virov tako resnično postaja ena izmed vodilnih in najperspektivnejših strok današnjega časa. Človek v njem postaja središče vsega zanimanja in edini pogoj za obstoj in delovanje vsake organizacije in njenega uspeha v njej.
Ključne besede: vojska, kariera, izobraževanje, razvoj kadrov, načrtovanje kadrov
Objavljeno: 03.09.2010; Ogledov: 2057; Prenosov: 239
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

4.
UPRAVLJANJE KLJUČNIH KADROV V PODJETJU POŠTA SLOVENIJE D.O.O.
Roland Horvat, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava proces upravljanja kljucnih kadrov v podjetju Pošta Slovenije d.o.o. Raziskovalni problem smo obravnavali s teoreticnega in prakticnega vidika na podlagi konkretnega primera.
Ključne besede: Ključni kadri, upravljanje ključnih kadrov, znanje, konkurenčna prednost, motivacija, načrtovanje človeških virov, razvijanje zaposlenih, zadržanje zaposlenih, plača, Pošta Slovenije, orodje DNLA, manager, kadrovski oddelek.
Objavljeno: 13.12.2010; Ogledov: 2788; Prenosov: 637
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

5.
OPERATIVNI MANAGEMENT IN KADROVSKA FUNKCIJA V IZVRŠNEM PODROČJU TEHNIKA PODJETJA MERCATOR, D.D.
Ines Smrke Štepec, 2010, diplomsko delo

Opis: Zaposleni so nedvomno eden izmed najpomembnejših elementov delovnega procesa in ustvarjanja dodane vrednosti v vsakem podjetju. Počutje zaposlenih, njihova pripadnost delodajalcu in motiviranost so le nekateri izmed dejavnikov, ki vplivajo na učinkovitost dela in doseganje rezultatov. Delovni proces se vedno bolj specializira, potrebna so nova znanja in sposobnosti, ki jih je treba združiti v učinkovit delovni proces. Velik vpliv na spremembe pri zaposlovanju je nedvomno prinesla tudi globalizacija in prost pretok dela preko državnih mej. S tem se je sicer olajšalo prehajanje znanja in izkušenj, hkrati pa se je povečala tudi konkurenčnost na trgu delovne sile. Delodajalci pri iskanju ustreznih kadrov tako ne tekmujejo le s tekmeci v lokalnem okolju, temveč se na tem trgu soočajo s tekmeci iz cele regije ali celo širše. Spreminjajo pa se tudi zahteve delavcev pri iskanju zaposlitve. Poleg plače vse bolj stopajo v ospredje drugi dejavniki, ki vplivajo na posameznika, ko se odloča za sklenitev pogodbe o zaposlitvi, kot so prilagodljivost delovnega časa, socialna varnost, možnost izobraževanja na delovnem mestu ipd. Vse to predstavlja izziv za zaposlene v operativnem managementu. Glavna naloga vodenja določene skupine posameznikov je organizacija delovnih procesov ter razdeljevanja nalog in informiranje o ciljih organizacije oziroma podjetja. Poleg tega manager opravlja tudi kadrovsko funkcijo, saj njegova naloga ni zgolj najti ustrezne kadre, temveč le-te tudi povezati v optimalno delujočo celoto
Ključne besede: management, manager, vodenje, načrtovanje, organizacija, kadrovska funkcija in planiranje kadrov
Objavljeno: 06.01.2011; Ogledov: 1790; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (607,24 KB)

6.
POSTOPEK ZAPOSLOVANJA KADROV V PODJETJU VRBNJAK S.P.
Valerija Vogrinec, 2010, diplomsko delo

Opis: Postopek zaposlovanja kadrov je zelo pomemben proces v podjetju, saj izbrani kadri vplivajo na kakovost opravljenega dela na določenem delovnem mestu, na delovanje tima in posredno tudi na delovanje celotnega podjetja. Še posebej je to pomembno v današnjem času, ko je edina stalnica nenehna sprememba, ko je okolje nepredvidljivo in se hitro spreminja. Najnovejša spoznanja kažejo, da je ravno človek vir konkurenčne prednosti. Veliko podjetij se tega ne zaveda dovolj, tako ostajajo nedojemljiva za spremembe in ukrepe na tem področju, zmožnosti ljudi pa ne izrabljajo in jih ne razvijajo. Ustrezno definirani potek in poglobljena raziskava kadrovskih procesov so ključnega pomena za vsako podjetje, ki želi uspešno delovati. V podjetju Vrbnjak s.p. takšnega poteka nimajo definiranega in prav to je bilo osnovno vodilo naše raziskave diplomskega dela. Tako smo v teoretičnem delu predstavili postopek načrtovanja, izbire, uvajanja in motiviranja kadrov. Navedli smo spoznanja iz področja kadrovanja. Za podjetje je namreč ključnega pomena, da pri poslovanju ne zanemari kadrovske funkcije, ki podjetju pomaga k optimizaciji rezultatov podjetja, v današnjih časih pa predstavlja tudi pomembno konkurenčno prednost. V empiričnem delu smo raziskali postopek načrtovanja, izbire, uvajanja in motiviranja kadrov v podjetju Vrbnjak s.p. in v zaključnem delu ugotovili pozitivne in negativne smernice posameznih postopkov in področij. Podali smo predloge, za katere smatramo, da bi jih kazalo v podjetju upoštevati.
Ključne besede: načrtovanje kadrov, izbira kadrov, uvajanje kadrov, motiviranje kadrov
Objavljeno: 17.03.2011; Ogledov: 1626; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (999,09 KB)

7.
SELEKCIJA KADROV ZA PODJETJE X
Žiga Rajterič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučevali selekcijo kadrov, ki je ena izmed najpomembnejših dejavnosti vsakega podjetja. Dobra izbira se lahko kasneje odraža v poslovnih izidih podjetja in boljši delovni klimi med zaposlenimi. Do procesa selekcije kadrov v podjetju X smo bili kritični ter tako želeli dokazati njegovo zastarelost. Postavili smo si tudi teze, katere smo poskušali dokazati in razložiti. V prvem delu diplomskega dela so predstavljene teoretične osnove različnih strokovnjakov iz področje načrtovanja, pridobivanja in selekcioniranja kadrov. V drugem – raziskovalnem delu pa analiziramo celotni postopek zaposlovanja v podjetju X. Na podlagi statistične obdelave anket pridemo do različnih rezultatov kot npr.: močna povezanost točnosti in vzdušja na intervjuju, starosti in delovne dobe v podjetju X. Na koncu pa proces poskušamo še izboljšati z nekaterimi našimi predlogi, kot so časovna usklajenost in združitev/razdružitev nekaterih procesov.
Ključne besede: Kadri, Načrtovanje kadrov, Pridobivanje kadrov, Selekcija kadrov, Intervju.
Objavljeno: 10.08.2011; Ogledov: 1209; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (930,60 KB)

8.
ODLOČITVENI MODEL ZA IZBOR POSLOVODJE V TRGOVINI
Metoda Tekavec, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen odločitveni model pri izbiri primernega kandidata za delovno mesto poslovodje v trgovskem podjetju. Odločitveni model smo zgradili s pomočjo računalniškega programa DEXi, ki nam je predvsem pri končni odločitvi izjemno olajšal postopek. Predvsem pa smo s pomočjo programa pridobili kvalitetnejše, bolj objektivne rezultate. S pomočjo Dexi-ja smo namreč oblikovali drevo kriterijev, z naborom kriterijev, ki so za delovno mesto velikega pomena. Primer smo uporabljali na izbranem podjetju, vsekakor pa se je izkazal kot zelo uporabnega v vsakodnevni praksi nabora in izbire kandidatov za določeno delovno mesto.
Ključne besede: Načrtovanje kadrov, Večparametrsko odločanje, Odločitveni model, DEXi.
Objavljeno: 16.05.2012; Ogledov: 1106; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (880,67 KB)

9.
10.
KOMUNICIRANJE Z VIDIKA UPRAVLJANJA ČLOVEŠKIH VIROV
Barbara Tomić, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo raziskovali komuniciranje z vidika upravljanja človeških virov. Teorijo smo želeli preveriti na praktičnem primeru s pomočjo študije primera v podjetju Elektro Maribor, d.d. V teoretičnem delu smo najprej opredelili, kaj komuniciranje je, nato pa smo predstavili poslovno komuniciranje, njegov pomen, posebnosti, vlogo, vrste komuniciranja, nekatere oblike pisnega in ustnega komuniciranja ter neverbalno komuniciranje. Raziskovali smo tudi upravljanje človeških virov. Da smo lažje razumeli ta pojem, smo na začetku pojasnili, kaj človeški viri so in kakšne zmožnosti imajo. Opredelili smo pojem upravljanje človeških virov in spoznali aktivnosti upravljanja človeških virov. V praktičnem delu smo s pomočjo študije primera potrdili obe zastavljeni tezi iz uvodnega dela. Ugotovili smo, da komuniciranje pozitivno vpliva na upravljanje človeških virov, saj le-to zajema več aktivnosti, ki se ne bi mogle uspešno izvajati brez komuniciranja. Prav tako smo potrdili tudi tezo, da sta za uspešno upravljanje človeških virov potrebni interna in eksterna komunikacija. Interna komunikacija je nujna, če želimo, da so zaposleni v podjetju dovolj informirani. Z namenom uspešnega poslovanja podjetja veliko časa in denarja namenijo eksternemu komuniciranju, ki je prav tako potrebno za uspešno upravljanje človeških virov, kar smo predpostavili tudi v hipotezi, saj zaposleni veliko informacij dobijo prav iz medijev. Odnosi z javnostmi so sestavina, ki odgovarja za uspešen odnos med organizacijo in njenim okoljem (Gruban, Verčič in Zavrl 1997, 17). Za uspešno upravljanje zunanjega in notranjega okolja organizacije, ki je ena od petih aktivnosti upravljanja človeških virov, je nujno treba pridobivati informacije iz okolja in jih lansirati vanj. Trdimo, da upravljanje človeških virov ni mogoče brez komuniciranja. Vsako podjetje potrebuje ustrezno usposobljene managerje in druge zaposlene, ki obvladajo veščine komuniciranja za lažje upravljanje človeških virov. Tudi na komuniciranje se je treba pripraviti, saj je v primeru, če izrečemo kaj neprimernega, to lahko škodljivo za organizacijo. Ko so besede enkrat izrečene, pa se jih ne da več izbrisati.
Ključne besede: Komuniciranje, poslovno komuniciranje, opravljanje človeških virov, upravljanje zunanjega in notranjega okolja, ocenjevanje dela in rezultatov, nagrajevanje zaposlenih, načrtovanje in izbira kadrov, razvoj in izobraževanje.
Objavljeno: 26.11.2012; Ogledov: 1224; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici