| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
SISTEM NAČRTOVANJA IN VODENJA PROIZVODNJE V PODJETJU KOLEKTOR
Marko Vihtelič, 2009, specialistično delo

Opis: V nalogi je obravnavana problematika načrtovanja in potrjevanja izvedbenih, končnih rokov izdelkov za dobave kupcem. Obdelana je problematika na tem področju in vpeljava dodatne ravni izdelka, ki nam omogoča bolj natančno načrtovanje končnih rokov. Do sedaj so bili izdelovalni časi sicer dobro ocenjeni, vendar zaradi specifičnosti proizvodnje ne dovolj dobro. Končni rezultat nam tudi pove, da je bila smer razmišljanja prava, vendar so poleg spremembe sistema načrtovanja potrebne še dodatne tehnične rešitve kot so konstrukcija orodij za hitro menjavo le teh, kakor tudi standardizacija orodij oz. grupiranje izdelkov glede na zunanje dimenzije. Predstavljene so tudi različne metode pri vodenju proizvodnje.
Ključne besede: Informacijski sistem, Metode vodenja proizvodnje, Teoretične osnove načrtovanja, Prednostna pravila, Operativno načrtovanje, Vpeljava dodatne ravni izdelka.
Objavljeno: 18.06.2009; Ogledov: 3189; Prenosov: 290
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

7.
MODEL OBVLADOVANJA KAKOVOSTI V DIVIZIJSKO ORGANIZIRANEM PODJETJU
Peter Sterle, 2010, magistrsko delo

Opis: Pod pritiskom tržne konkurenčnosti se danes podjetja razhajajo na razpotju ali bodo vstopila v Evropo kot inovativna ali kot izkoriščena. Samo korenita sprememba v miselnosti zmore podjetja postaviti na konkurenčni vrh. Podjetja želijo pogosto izboljšati uspešnost vodenja procesov z reorganizacijo in vpeljavo novega informacijskega sistema, pozabljajo pa na prenovo ključnih inovativnih procesov. V magistrski nalogi predstavljamo nov prenovljen model kakovosti v raziskovanem podjetju, ki se od stare usmeritve iz funkcije nadziranja izdelave v proizvodnih obratih pomika v ospredje naprednega načrtovanja kakovosti procesov. To vodi k kakovostnemu izdelku ali storitvi, zadovoljstvu kupcev, zaposlenih, družbe, stalnemu izboljševanju, inovativnosti, kakovostnemu poslovanju in ne nazadnje tudi k dobrim poslovnim rezultatom. Prenovljen model kakovosti temelji na enotnem avtomobilskem standardu ISO/TS 16949, ki harmonizira različne zahteve avtomobilskih združenj. S pomočjo pristopa naprednega načrtovanja kakovosti izdelkov (APQP) smo prenovili procese trženja, razvoja izdelkov in razvoja tehnologij ter na ta način ustvarili temeljne pogoje za dvig učinkovitosti potenciala razvojnih timov. Skupaj z realizacijo še drugih podpirajočih strateških ciljev lahko postanemo razvojno in tehnološko inovativno naravnano podjetje, saj bomo le s tehnološko inovativnimi izdelki pod lastnimi blagovnimi znamkami konkurenčni na zahtevnem evropskem in svetovnem trgu. V zaključku je podana le kvalitativna ocena učinkov novega modela, saj je za resno kvantitativno analizo od vpeljave in pridobitve certifikata ISO/TS 16949 minilo manj kot šest mesecev.
Ključne besede: napredno načrtovanje kakovosti izdelka, odobritev proizvoda in procesa, kupčeve specifične zahteve, procesni pristop, vodenje, kultura podjetja, poslovna uspešnost, celovito obvladovanje kakovosti, zadovoljstvo kupca, organizacijske spremembe
Objavljeno: 19.08.2010; Ogledov: 1961; Prenosov: 335
.pdf Celotno besedilo (7,04 MB)

8.
RAZVOJ IN NAČRTOVANJE PROIZVODNJE MEDICINSKEGA VOZIČKA
Peter Gselman, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljeno majhno družinsko podjetje Gselman & Gselman d.o.o., ki je ob moji pomoči razvilo in v proizvodnjo implementiralo nov produkt - medicinski voziček. Najprej je bil izveden sistematičen razvoj, ki sestoji iz iskanja idej in konstruiranja izdelka. Sledilo je načrtovanje proizvodnje in kalkulacija lastne cene vozička. Na koncu je bil izračunan poslovni izid celotnega projekta za obdobje 3 let.
Ključne besede: razvoj izdelka, konstruiranje izdelka, načrtovanje proizvodnje, delovni potek, delovna risba, lastna cena
Objavljeno: 30.08.2010; Ogledov: 1496; Prenosov: 341
.pdf Celotno besedilo (5,69 MB)

9.
RAZVOJ IN NAČRTOVANJE PROIZVODNJE OSI ZA VEČNAMENSKO UPORABO
Robert Kelavić, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen razvoj novega izdelka — dveh osi — za večnamensko uporabo. Delo vsebuje razvoj osi od iskanja ideje, konstrukcijske zasnove, do načrtovanja proizvodnje in izračunavanja lastne cene ter podaja napoved poslovanja podjetja za naslednja tri leta.
Ključne besede: Razvoj izdelka, načrtovanje proizvodnje, delovni potek, analiza dela, strojni list, delovna risba, lastna cena.
Objavljeno: 07.12.2010; Ogledov: 1495; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

10.
NAČRTOVANJE PRODAJE KOT SESTAVNI DEL NAČRTOVANJA MARKETINGA V PODJETJU RADGONSKE GORICE D.D.
Marko Filipič, 2013, diplomsko delo

Opis: Podjetja želijo v svojem delovanju izstopati, poiskati konkurenčne prednosti, ki bodo prinašale nadaljnji razvoj in nove priložnosti na trgu. Podjetniška pot je pogosto polna nepredvidenih dogodkov, na katere se moramo v današnjem dinamičnem okolju odzvati v najkrajšem možnem času. Da pa bomo težave na podjetniški poti kar najlažje premagali, je potreben proces, brez katerega človeška družba težko deluje, dolgega obstoja pa brez njega ne gre pričakovati niti pri organizaciji. Načrtovanje je torej proces, brez katerega si težko predstavljamo delovanje organizacije in je podlaga za nadaljnje aktivnosti. Pomembne sestavine so natančne analize, postavljanje ciljev in strategij, na koncu pa vedno sledita vrednotenje in nadzor, ki ju po navadi izvaja vrhnji management samega podjetja. Skozi pisanje diplomskega seminarja smo lahko tudi razbrali, kako povezana sta marketing in prodaja, saj eden drugemu služita kot podpora. Prodaja dejansko predstavlja funkcijo, ki podjetje ohranja pri življenju, medtem ko marketing nudi močno podporo pri vseh sestavinah prodaje in pri porabnikih ustvarja potrebe po nakupu. V diplomskem seminarju smo se dotaknili tudi razvoja novega izdelka, ki dolgoročno predstavlja gonilo, hkrati pa podjetju prinaša tudi svežino. Na realnem primeru Radgonskih goric d.d. bi lahko poleg aktivnosti, ki jih že izvajajo, še dodatno sistematizirali proces razvoja novega izdelka, dodali še kakšen kanal pri marketinškem komuniciranju, vendar pa to v njihovem poslovanju ni ključnega pomena. Veliko smo izvedeli tudi o sami vinski branži, ki je zelo tradicionalna, spreminjanje navad porabnikov pa je morda veliko težje kot v drugih panogah. Če ne vemo, kam smo namenjeni, je vsaka pot prava, zato je načrtovanje nujnega pomena za dolgoročen obstoj.
Ključne besede: Prodaja, načrtovanje prodaje, načrtovanje marketinga, marketing, marketinško komuniciranje, razvoj izdelka.
Objavljeno: 25.10.2013; Ogledov: 763; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (705,63 KB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici