| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza otroških pesmi revije Cicido in Ciciban med letoma 2011 in 2023
Maruša Kajzba, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na analizo pesemskega gradiva oz. uglasbenih otroških pesmi, ki jih najdemo v revijah Cicido in Ciciban med letoma 2011 in 2023. V teoretičnem delu smo predstavili: otroški reviji Cicido in Ciciban, elemente analize pesemskega gradiva, načrtovanje glasbenih dejavnosti v vrtcu, Kurikulum za vrtce ter razvoj glasbenih sposobnosti otrok. V empiričnem delu smo zbrali objavljene pesmi iz revij Cicido in Ciciban od leta 2011 do leta 2023 in jih analizirali glede na ritmično-melodično strukturo, vsebino, obliko in značaj pesmi. Ugotovili smo, da so otroške pesmi in vsebine iz revije Cicido primerne za predšolsko obdobje, otroške pesmi in vsebine iz revije Ciciban pa so primerne za šolsko obdobje. Pridobljene analize in ugotovitve lahko odpirajo možnosti za kasnejše načrtovanje, izvajanje in vrednotenje pesemskega gradiva za predšolske otroke.
Ključne besede: revija Cicido, revija Ciciban, analiza otroških pesmi, načrtovanje glasbenih dejavnosti, razvoj glasbenih sposobnosti otrok
Objavljeno v DKUM: 23.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (22,57 MB)

2.
NAČRTOVANJE IN IZVAJANJE GLASBENIH DEJAVNOSTI V VRTCU
Tjaša Doma, 2016, diplomsko delo

Opis: Tema diplomske naloge je Načrtovanje in izvajanje glasbenih dejavnosti v vrtcu. Glasba pomembno vpliva na otrokov celostni razvoj, zato je pomembno, da ji posvečamo veliko pozornosti že v vrtcu. Cilj, ki mu odrasli moramo slediti, je ta, da pri otroku vzbujamo veselje do glasbe, to pa dosežemo z različnimi glasbenimi dejavnostmi, ki naj bodo prisotne vsak dan. V teoretičnem delu, ki ima šest poglavij, je opisan vpliv, ki ga ima glasba na otroka. Naštete in opisane so glasbene dejavnosti. Predstavljeni so Kurikulum za vrtce ter dejavniki, ki nam pomagajo pri načrtovanju in izvajanju glasbenih dejavnosti. V empiričnem delu je bila izvedena raziskava o načrtovanju in izvajanju glasbenih dejavnosti. Anketni vprašalnik so izpolnjevale vzgojiteljice mariborskih vrtcev Borisa Pečeta, Studenci in Otona Zupančiča. Podatki so bili obdelani na ravni opisne statistike. Namen raziskave je bil ugotoviti značilnosti načrtovanja in izvajanja glasbenih dejavnosti v vrtcih. Na osnovi zastavljenih in raziskovalnih vprašanj smo ugotovili, da ima glasba velik pomen tudi v vrtcu, saj večina vzgojiteljev igra na kak instrument. V svoji skupini imajo glasbene kotičke. Z glasbenimi dejavnostmi se ukvarjajo vsaj enkrat na teden. Vzgojiteljice menijo, da pri načrtovanju in izvajanju glasbenih dejavnosti nimajo posebnih težav, kar nas veseli, saj to pomeni, da se jih rade lotijo.
Ključne besede: vpliv glasbe na otroka, glasbene dejavnosti, kurikulum za vrtce, načrtovanje glasbenih dejavnosti, izvajanje glasbenih dejavnosti
Objavljeno v DKUM: 08.11.2016; Ogledov: 4076; Prenosov: 999
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

3.
UPORABA ORFFOVEGA INSTRUMENTARIJA V VRTCU
Lucija Lenarčič, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Uporaba Orffovega instrumentarija v vrtcu smo želeli ugotoviti, ali imajo v vrtcih celjske regije Orffov instrumentarij, ali ga uporabljajo ter katerim ciljem sledijo. Želeli smo tudi ugotoviti, ali strokovni delavci poznajo celoten Orffov učni koncept in ali pri svojem delu vključujejo elemente oziroma njegove pedagoške ideje. V teoretičnem delu je predstavljeno življenje Carla Orffa, značilnosti in dejavnosti Orff-Schulwerka, njegov pedagoški pristop, sledi načrtovanje glasbene vzgoje v vrtcu ter glasbene dejavnosti. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika med strokovnimi delavci vrtcev celjske regije ugotovili, da imajo Orffov instrumentarij v vrtcih. Odgovori glede uporabe pa se razlikujejo, saj imajo v vrtcih različno zastopanost instrumentov. Strokovni delavci pogosteje posegajo po ritmičnih instrumentih. Dobra polovica anketirancev meni, da je usposobljena za delo z Orffovim instrumentarijem, vendar več kot 80 odstotkov anketirancev ne pozna Orffovega učnega koncepta. Želijo pa si tudi dodatnega izobraževanja na tem področju. Strokovni delavci najpogosteje sledijo ciljem, kot so: razvijanje ritmičnega posluha, eksperimentiranje z zvokom in ustvarjalno spremljanje ob pevskem, gibnem, plesnem in govornem izvajanju. Orffove instrumentalne skupine so zastopane le v štirih vrtcih celjske regije. S pomočjo intervjuja smo predstavili primer dobre prakse − Orffove instrumentalne skupine iz Vrtca Tončke Čečeve Celje pod strokovnim vodstvom vzgojiteljice Silve Smrečnik.
Ključne besede: Carl Orff, Orff-Schulwerk, Orffov instrumentarij, načrtovanje glasbenih dejavnosti, glasbene dejavnosti
Objavljeno v DKUM: 01.06.2016; Ogledov: 3280; Prenosov: 489
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici