1. Marketinško komuniciranje v Turistični agenciji KlasŽiga Titan, 2024, diplomsko delo Opis: Marketinško komuniciranje je za podjetja v današnjem času ključnega pomena. Je pogoj za uspešno poslovanje. Pripomore k prepoznavnosti znamke, izdelkov ali storitev, vodi k povečanju prodaje in s tem tudi k večjemu dobičku.
Marketinško komuniciranje je proces s katerim podjetje ciljnim skupinam sporoča, jih nagovarja in posreduje informacije o svoji ponudbi. S pomočjo komuniciranja podjetje gradi tudi svoj imidž in ugled v očeh javnosti. Večina ljudi marketinško komuniciranje nepravilno imenuje in posplošuje kar na oglaševanje, ki pa je le eden od instrumentov marketinškega komuniciranja. Zaradi nasičenosti trga in zaradi konkurence med podjetji je nenehno dobivanje informacij iz vseh strani postalo del našega vsakdana. Navajeni smo že, da nas vsepovsod neprestano obkrožajo oglasi, ne glede na to, kje se nahajamo. Lahko bi rekli, da je prišlo že do točke, da se oglaševanja včasih niti ne zavedamo in mu niti ne namenimo veliko pozornosti, saj smo se ga že tako privadili.
V delu diplomskega projekta se poglabljamo in raziskujemo, kaj vse poleg že omenjenega oglaševanja, obsega proces marketinškega komuniciranja. Teoretično znanje, ki ga pridobimo iz proučenega gradiva nato uporabimo za raziskavo marketinškega komuniciranja v Turistični agenciji Klas. Ključne besede: komuniciranje, marketinško komuniciranje, Turistična agencija Klas, instrumenti marketinškega komuniciranja, komunikacijski načrt, turizem. Objavljeno v DKUM: 09.01.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 5 Celotno besedilo (3,65 MB) |
2. Načrt marketinškega komuniciranja za novoustanovljeno podjetje XDavor Luetić, 2022, diplomsko delo Opis: Odjemalci so mnogokrat skeptični do marketinških aktivnosti, zato organizacije namenjajo veliko truda, da bi pridobile in zadržale njihovo pozornost. Pri tem ključno vlogo odigra marketinško komuniciranje podjetij, s katerim lahko slednja učinkovito, kreativno in informativno prenašajo sporočila in ideje do ciljnega občinstva ter tako vzbudijo želje in potrebe odjemalcev.
Rdeča nit diplomskega dela je bila priprava načrta za marketinško komuniciranje novoustanovljenega podjetja X. Kakovostni komunikacijski načrt je eden izmed ključnih dejavnikov, s katerim bo analizirano podjetje pridobilo in ohranilo nove odjemalce ter postalo bolj prepoznavno na slovenskem trgu.
V teoretičnem delu smo se ukvarjali z osnovami marketinškega komuniciranja, s posameznimi fazami komunikacijskega načrta ter z aktivnostmi, s katerimi dosežemo ciljno občinstvo, pri čemer smo se fokusirali na družbeni omrežji Facebook in Instagram.
V praktičnem delu smo s pridobljenim teoretičnim znanjem zasnovali načrt marketinškega komuniciranja za obravnavano podjetje. Ključne besede: marketinško komuniciranje, načrt komuniciranja, Facebook, Instagram, podjetje X. Objavljeno v DKUM: 18.08.2022; Ogledov: 897; Prenosov: 165 Celotno besedilo (2,49 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
3. Priprava načrta marketinškega komuniciranja za podjetje »x«Nik Herga, 2021, diplomsko delo Opis: Na izbiro teme je vplivalo predvsem podjetje »X« in potencial, ki ga ustvarja na trgu. Marsikdo podcenjuje potencial, ki ga družinsko podjetje lahko ustvari na trgu. Na nek način mora vsako podjetje delovati kot družina, če želi biti na trgu uspešno in imeti močen položaj.
V diplomskem delu bomo v teoretičnem delu opisali, kaj sploh je marketinško komuniciranje. V predstavitev in opis bomo vključili njegov pomen, instrumente, strategije in strukturo učinkovitega marketinškega načrta. Marketinško komuniciranje sestavljajo štirje pomembni instrumenti: oglaševanje, osebna prodaja, odnos z javnostmi in pospeševanje prodaje. Z uporabo teh instrumentov poskuša podjetje svoj izdelek približati odjemalcem in jih prepričati za nakup.
V praktičnem delu bomo najprej predstavili družinsko podjetje »X« in pripravili načrt za marketinško komuniciranje podjetja. V tem podjetju se zavedajo, da je marketinško komuniciranje in načrtovanje le-tega izjemno pomembno, posebej pri širjenju na novi trg. S pravilnim načrtom marketinškega komuniciranja lahko dosežejo prepoznavnost kot spletna tiskarna ter na tak način povečajo obseg prodaje in posledično dobiček. Ključne besede: načrt marketinškega komuniciranja, oglaševanje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, družinsko podjetje, odjemalec Objavljeno v DKUM: 06.09.2021; Ogledov: 1118; Prenosov: 141 Celotno besedilo (814,79 KB) |
4. Načrt marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijevTeja Lešnik, 2019, diplomsko delo Opis: V diplomskem projektu smo se ukvarjali z opredelitvijo marketinškega komuniciranja, načrta komuniciranja ter opredelitvijo spleta in družbenih omrežij. Načrt marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijev smo pripravili za podjetje Bonatura, s. p., in sicer pripravili smo ga za mesec avgust 2019. Podjetje se ukvarja z razvojem in prodajo vzglavnikov naravnih polnil ter izdelkov za zdravje. Ker so njihovi izdelki dobro marketinško razviti, se v podjetju zavedajo, da je za uspešno prodajo potrebno tudi učinkovito marketinško komuniciranje. Torej, zavedajo se, da morajo komunicirati z že obstoječimi kot tudi s potencialnimi odjemalci, prav tako pa tudi z ostalimi javnostmi. Kadar govorimo o uspešnem marketinškem komuniciranju, je pomembno, da poznamo njegove aktivnosti (oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi). Šele nato, ko smo seznanjeni s tem, lahko določimo ciljne skupine in cilje, ki jih želimo doseči, ter tako pripravimo načrt komuniciranja. V teoretičnem delu diplomskega projekta se bomo ukvarjali predvsem z opredelitvijo marketinškega komuniciranja, načrta komuniciranja ter spleta, v empiričnem delu pa se bomo ukvarjali s pripravo načrta marketinškega komuniciranja s podporo spletnih medijev za podjetje Bonatura, s. p. Podjetje je na trgu prisotno od leta 2012, kar pomeni, da ima za seboj že kar nekaj let izkušenj, vendar pa se zavedajo, da je za uspešnost podjetja potrebno tudi uspešno komuniciranje. Po izpeljanem komunikacijskem načrtu bi rezultate, pridobljene s pomočjo orodij Facebook pixel in Google analitike, primerjali z zadanimi cilji ter ugotovili, ali smo bili uspešni ter učinkoviti. Seveda pa je potrebno nenehno slediti novim trendom na področju zdravja, kar pa podjetje z iskanjem in ponujanjem novih izdelkov zagotovo dosega. Ključne besede: marketinško komuniciranje, načrt komuniciranja, podjetje Bonatura, s. p., splet, družbena omrežja Objavljeno v DKUM: 17.03.2020; Ogledov: 1904; Prenosov: 390 Celotno besedilo (631,20 KB) |
5. KOMUNICIRANJE V MARKETINGU V ŠOLI VOŽNJE MARKO LORBEK S.P.Marko Lorbek, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu sem izdelal načrt komuniciranja v marketingu za dejavnost šole vožnje za leti 2016 in 2017. Podlaga za načrt so bile poleg teoretičnih izhodišč ugotovitve iz strateške analize trga, iz pilotne raziskave med ciljnimi skupinami in moje dosedanje izkušnje, saj se s to dejavnostjo ukvarjam skoraj 10 let.
Kot samostojni podjetnik sem si v okviru študija zastavil izziv, uporabiti strokovne metode, ki sem jih spoznaval pri posameznih predmetih, na primeru lastnega podjetja, in na ta način sistematično razmišljati o svoji poslovni prihodnosti.
Ugotovil sem, da mora biti komuniciranje v marketingu dobro načrtovano. Le tako je lahko učinkovito in služi svojemu namenu. Brez učinka je marketing zgolj strošek, če pa daje rezultate, je investicija v ključne deležnike: odjemalce.
Prepričan sem, da sta sistematično razmišljanje in celosten pristop k dejavnosti nujna za uspešno poslovanje, še posebej, če si na trgu sam, odvisen zgolj od lastnega dela, lastne podjetnosti in iznajdljivosti. Ključne besede: marketing, komuniciranje, planiranje, načrt komuniciranja, strateška analiza Objavljeno v DKUM: 22.06.2016; Ogledov: 1006; Prenosov: 102 Celotno besedilo (1,53 MB) |
6. Načrt marketinškega komuniciranja za hotel MitraAndreja Alič, 2016, specialistično delo Opis: Turizem je dinamična dejavnost, ki ima pomembno vlogo v nacionalnem in globalnem gospodarskem svetu. Ob ekonomskih ima tudi številne neekonomske prednosti, ki omogočajo spoznavanje in povezovanje ljudi ter prispevajo k razumevanju razlik, kultur in zgodb preteklosti, ki vplivajo tudi na sedanje življenje. Iskanje in pripovedovanje zanimivih zgodb skozi oblikovanje turistične ponudbe je eden izmed trendov sodobnega turizma, predstavlja pa tudi izziv njihove uporabe v marketinškem komuniciranju.
Hotel Mitra, ki se nahaja v osrčju starega mestnega jedra Ptuja, je izkoristil to priložnost in v oblikovanje svoje ponudbe vpletel mnogo zanimivih zgodb okolja iz katerega izhaja. Ideja o hotelu z zgodbo oziroma vizija oblikovanja hotelske verige pod znamko »Story Hotels«, se je rodila v okviru svetovalnega podjetja za turizem Hosting d.o.o. in bila realizirana leta 2007.
Specialistično delo je namenjeno pripravi načrta marketinškega komuniciranja za hotel Mitra in predstavlja izhodišče za nadaljnje razvojno marketinške aktivnosti hotela. Vsebina predlaganih rešitev je podana na podlagi proučenih teoretičnih značilnosti uporabe posameznega marketinškega orodja v luči doseganja zastavljenih ciljev ter na podlagi analize stanja in možnosti, s katerimi hotel trenutno razpolaga.
Po preučitvi teoretičnih osnov je sledilo načrtovanje komunikacijskih aktivnosti v okviru posameznega komunikacijskega orodja in oblikovanje skupnega načrta uporabe, v duhu integriranega marketinškega komuniciranja, s ciljem doseganja optimalnih rezultatov ob vloženih sredstvih in pričakovanih marketinško komunikacijskih učinkih.
Glede na razpoložljivost sredstev namenjenih marketinškemu komuniciranju in zastavljenih ciljih, ostaja ključno orodje komunikacije osebna prodaja, s podporo neposredne prodaje in pospeševanja prodaje. Za doseganje in utrjevanje pozitivne podobe, ki prav tako vpliva na obisk in koriščenje storitev pa bodo še naprej pomembni okrepljeni odnosi z javnostmi in v manjši meri tudi oglaševanje, ki je zaradi cenovne zahtevnosti, uporabljeno v najmanjšem obsegu aktivnosti, vendar pa pomeni pomembno podporo ostalim komunikacijskim orodjem.
Aktivnosti v okviru posameznega komunikacijskega orodja so bile izbrane v luči doseganja zastavljenih ciljev posameznega orodja oziroma razvojnih in marketinških ciljev podjetja. Sledilo je načrtovanje njihove izvedbe z določitvijo finančnega obsega, terminskega plana ter določitve odgovornih oseb izvedbe posamezne načrtovane aktivnosti po posameznem orodju. Za lažje spremljanje in kontrolo izvedbe aktivnosti so bili podani tudi indikatorji spremljanja pričakovanih rezultatov. Tako smo s predstavljeno vsebino dela iskali odgovore na ključna vprašanja priprave marketinškega načrta po metodi SOSTAC, kot tudi identificirali ključne aktivnosti izvedbe po modelu MMMMM.
Specialistično delo podaja enega izmed možnih predlogov kombinacij aktivnosti in uporabe marketinških orodij z namenom doseganja zastavljenih marketinško komunikacijskih ciljev. Uporaba predlaganega načrta bo pokazala pravo uporabno vrednost podanih rešitev oziroma predstavljala izhodišče za prihodnje načrtovanje in izboljšave marketinških aktivnosti hotela Mitra. Ključne besede: marketing, komuniciranje, marketinško komuniciranje, načrt marketinškega komuniciranja, komunikacijska orodja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredna in elektronska prodaja, odnosi z javnostmi, interno komuniciranje, turizem, hotel Mitra Objavljeno v DKUM: 29.03.2016; Ogledov: 2117; Prenosov: 242 Celotno besedilo (3,00 MB) |