| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČINI MOTIVIRANJA UČENCEV PRI POUKU MATEMATIKE
Katja Ilc, 2012, diplomsko delo

Opis: Učna motivacija obsega vse, kar daje pobude za učenje, ga usmerja, mu določa intenzivnost, trajanje in kakovost (Marentič Požarnik, 2003, str. 184). Učna motivacija je lahko zunanja, ki se kaže na primer v oceni oziroma pohvali, ali notranja, ki se kaže v želji po razvoju lastnih sposobnosti. Cilj motiviranja je večje prevzemanje odgovornosti učencev za lastno znanje, skrb učitelja za kakovost pouka, večanje radovednosti in ustvarjalnosti učencev, spodbujanje pozitivnega odnosa do matematike in znanja nasploh. V diplomski nalogi smo predstavili devet načinov motiviranja učencev pri pouku matematike s primeri. Ti načini so: izhajanje iz pomanjkljivega znanja učencev, opazovanje vzorcev, predstavitev izziva, matematični »triki«, prikaz uporabnosti matematike, uporaba razvedrilnih nalog, pripovedovanje slikovitih zgodb, aktivno vključevanje učencev v utemeljevanje matematičnih zanimivosti ter uporaba didaktičnih modelov in gradiv. Pri predstavitvi načinov motiviranja smo izhajali iz predlogov v knjigi The Art of Motivating Students for Mathematics Instruction, avtorjev Alfreda Posamentiera in Stephena Krulika, dodali pa smo tudi nekaj lastnih primerov motivacijskih nalog. V zadnjem delu diplomske naloge smo pregledali en učbeniški komplet za srednjo šolo, pri čemer nas je zanimala vključenost predstavljenih motivacijskih pristopov v omenjenih učbenikih.
Ključne besede: motivacijske tehnike, načini motiviranja, popularizacija matematike, pouk matematike, učna motivacija, učne metode
Objavljeno: 16.04.2012; Ogledov: 3618; Prenosov: 462
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

2.
VPLIV STILA VODENJA MANAGERJA NA MOTIVACIJO ZAPOSLENIH V BANKI X
Maša Jankelj, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar je sestavljen iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu podrobneje prikazujemo dva pojma, to sta vodenje in motivacija. Pri vodenju smo se osredotočili predvsem na spoznavanje različnih stilov in načinov vodenja ter se ukvarjali z vprašanjem, kako postati odličen vodja. V poglavju o motivaciji smo največ pozornosti namenili motivaciji zaposlenih ter ugotavljali, kakšno vlogo ima vodja pri motiviranju in spoznavali različne načine motiviranja ter motivacijske dejavnike. Vse omenjene in tudi ostale razložene pojme v teoretičnem delu smo povezali z raziskovalnim delom diplomskega seminarja, ki vsebuje rezultate anketnega vprašalnika. V njem so anketiranci ocenjevali stopnjo zadovoljstva z delovnim mestom, z odnosom z vodjo, njegovim stilom vodenja in načinom motiviranja, ki ga pri vodenju uporablja, ter podali odgovor na vprašanje, kaj jih pri delu najbolj motivira. Zaradi vse večjih sprememb v poslovnem svetu in odseva finančne krize je za podjetja zelo pomembno, da skušajo v kar največji meri izkoristiti človeške potenciale. Razvijanje potencialov zaposlenih v korist podjetja je naloga vodij, zato morajo čim bolje poznati svoje podrejene in imeti z njimi dobre odnose. Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu sta najpomembnejša elementa, ki sta potrebna za to, da bodo zaposleni dobro opravljali svoje delo in si prizadevali za doseganje zastavljenih ciljev v korist podjetja. Ker pa vseh zaposlenih ne motivirajo enaki motivacijski dejavniki, je naloga vodij ugotoviti, kaj motivira vsakega posameznika, ter jim prilagoditi načine motiviranja tako, da bodo zaposleni na delovnem mestu zadovoljni. Naloga vodje je prilagoditi tudi stil vodenja tako, da ga bodo zaposleni ocenjevali kot dobrega, z njimi mora imeti dvosmerno komunikacijo ter jim nuditi povratne informacije in se na ta način skupno truditi za doseganje dobrih delovnih rezultatov. V diplomskem seminarju smo prišli do ugotovitev, da je splošno zadovoljstvo zaposlenih v banki X ter njihovo zadovoljstvo z vodjem in njegovim stilom vodenja na visoki ravni. To se kaže predvsem pri odgovoru na anketno vprašanje, kjer so zaposleni morali odgovoriti, ali menijo, da jih zna vodja primerno motivirati za delo, kjer je razvidna razmeroma visoka stopnja motiviranosti zaposlenih, ki je posledica delovnega zadovoljstva. Raziskava je prav tako pokazala, da ima največji pomen za motivacijo zaposlenih pri delu varnost zaposlitve, na drugem mestu so dobri odnosi s sodelavci in šele na tretjem višina plače. Vzrok takšnemu rezultatu je prav gotovo prisotnost vsesplošne gospodarske in finančne krize, zaradi katere je večina zaposlenih zadovoljna že, da zaposlitev imajo in da jo kljub trenutni situaciji obdržijo.
Ključne besede: Vodenje, motivacija, zaposleni, stili vodenja, načini motiviranja, motivacijski dejavniki, zadovoljstvo zaposlenih.
Objavljeno: 13.12.2012; Ogledov: 1789; Prenosov: 232
.pdf Celotno besedilo (736,13 KB)

3.
MOTIVACIJA PRODAJNEGA OSEBJA V PODJETJU X
Danijela Klajžar, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi obravnavamo motivacijske teorije in prikažemo različne načine motiviranja. Ker uspešnost posameznika vpliva na uspešnost podjetja, je želja vsakega managerja, da so njegovi zaposleni motivirani za opravljanje svojega dela. Obstaja veliko različnih načinov motiviranja. Tudi zato je motiviranje zaposlenih zahtevna naloga, ki zahteva veliko časa in poznavanje zaposlenih. Motiviranje zaposlenih je ena od strategij managementa v okviru katere sprejemajo določene aktivnosti, ki vodijo do večje prizadevnosti zaposlenih za dosego ciljev. V nalogi obravnavamo prodajno osebje, ki se ukvarja z direktno prodajo. Cilj naloge je povezan z ugotovitvijo, ali so zaposleni zadovoljni z obstoječimi motivacijskimi dejavniki. Ugotovili smo, da so zaposleni delno zadovoljni z obstoječimi načini motiviranja. Velik poudarek dajejo finančni motivaciji. Kljub temu, da lastniki podjetja skušajo motivirati zaposlene na različne načine, obstaja še veliko možnosti za izboljšanje obstoječega sistema.
Ključne besede: motivacija, teorije motivacij, načini motiviranja, zadovoljstvo zaposlenih.
Objavljeno: 07.10.2014; Ogledov: 784; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

4.
MOTIVIRANOST IN ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Mojca Tratnjek, 2016, diplomsko delo

Opis: Motivacijo lahko predstavimo kot glavni temelj človekove dejavnosti, saj nas spremlja vsak dan, na vsakem koraku. Ker pa je vsak posameznik za sebe edinstven, žal ni enotnega načina, s katerim bi lahko motivirali vse zaposlene. Pomembno je, da organizacije poznajo motivacijo in zakonitosti motiviranja, da lahko to potem uporabijo. Poleg tega, da morajo dobro poznati motivacijo, pa se od njih zahteva tudi to, da poznajo svoje zaposlene v organizaciji in vedo, s čim jih bodo pripravili do tega, da bodo opravili svoje delo učinkovito in po najboljših zmogljivostih. Splošno znano je, da so redna mesečna plača, varnost zaposlitve, možnosti komuniciranja v organizaciji in tudi dobri odnosi znotraj celotnega kolektiva najpogostejši dejavniki motiviranja zaposlenih. Obstaja veliko različnih motivacijskih dejavnikov, ki se jih lahko uporabi za motivacijo zaposlenih in ravno ti dejavniki delujejo kot spodbuda zaposlenim, da se pri svojem delu maksimalno potrudijo. Skrb za zaposlene, vlaganje v njih in njihovo motiviranje je glavna skrb vodstva v organizacijah. Vsekakor pa je ob tem potrebno paziti, da se vedno ne motivira na enak način, kajti ena in ista rutina motivacije sčasoma izniči učinek le-te. Anketni vprašalnik o motiviranosti zaposlenih smo izvedli v podjetju X. S tem nam je bilo omogočeno, da dobimo odgovore na naša vprašanja, ali so zaposleni zadovoljni na svojem delovnem mestu, kaj najbolj vpliva na njihovo motivacijo in kaj je po njihovem mnenju potrebno storiti za izboljšanje stopnje motiviranosti v organizaciji.
Ključne besede: motivacijske teorije, motivacija, motivi, načini motiviranja, samomotivacija, motivacija v podjetju X
Objavljeno: 01.04.2016; Ogledov: 976; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

5.
Krepitev motiviranosti za projektno delo v podjetju AJM, okna-vrata-senčila, d. o. o.
Adriana Žnidar, 2018, diplomsko delo

Opis: Motivacija je nekaj, kar mnogi ljudje in organizacije uspešno izvajajo in uporabljajo, (pre)pogosto pa se to zelo premalo izkorišča. Biti motiviran – ko se počutiš dobro ob tem kar počneš in zagnano zreš v nove izzive – je osebna prvina, znati motivirati pa sposobnost, ki lahko v poslu izjemno koristi. Motiviranost za delo na projektih ob vzporedni motiviranosti za delo na »rednem«, praviloma kontinuiranem delu, pa sta dva pojma, ki ju je zelo težko povezati in hkratno dosegati. In prav to je bistvo tega diplomskega projekta – poiskati načine, kako zaposlene v podjetju AJM okna-vrata-senčila, d.o.o., motivirati, da bi še bolj aktivno, učinkovito in zavzeto sodelovali na različnih projektih, ob tem, da zaradi narave dela in poslovanje tega podjetja hkrati še s podobno mero učinkovitosti in zavzetosti opravljajo tudi svoje kontinuirane naloge.
Ključne besede: motivacija, projekt, projektno delo, kontinuirano delo, sodobni načini motiviranja.
Objavljeno: 16.11.2018; Ogledov: 202; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (874,44 KB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici