| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Integracija matematike z drugimi področji kurikuluma z vidika bodočih vzgojiteljev
Eva Škerget, 2024, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela z naslovom Integracija matematike z drugimi področji kurikuluma z vidika bodočih vzgojiteljev smo predstavili razvojne značilnosti učenja predšolskih otrok, različna kurikularna področja v slovenskih javnih vrtcih; kaj je integracija področij, kakšen je njen pomen in na kakšne načine se izvaja. Podrobneje smo opredelili tudi pomen matematike v zgodnjem otroštvu, ustrezne pristope pri učenju predšolskih otrok in povezovanje matematike z ostalimi področji kurikuluma. Želeli smo izpostaviti predvsem pozitivne posledice, ki jih prinaša integracija vseh področij kurikuluma, z osredotočenostjo na povezovanje matematike z ostalimi področji. V empiričnem delu diplomske naloge smo preučevali zaznavanje integracije matematike z ostalimi področji z vidika študentov Predšolske vzgoje. Anketni vprašalnik so izpolnjevali redni in izredni študenti 1., 2. in 3. letnika Pedagoške fakultete Maribor, smeri Predšolska vzgoja. Želeli smo predvsem raziskati, kako pogosto študenti zaznavajo povezovanje matematike z ostalimi področji; odvisnost zaznavanja od posameznikovega odnosa do matematike in s katerimi področji se matematika največkrat povezuje. Raziskava je pokazala, da študenti predšolske vzgoje zaznavajo integracijo različnih kurikularnih področij v majhni meri, pri čemer je integracija s področjem matematike najredkeje zaznana. Študenti najpogosteje opažajo povezovanje matematike s področjema jezika in narave, najmanj pa s področjem družbe. Poleg tega rezultati kažejo, da študenti s pozitivnim odnosom do matematike pogosteje zaznavajo povezovanje matematike z drugimi področji kot študenti z negativnim odnosom do matematike. Prav tako izredni študenti to integracijo opažajo v večji meri v primerjavi z rednimi študenti.
Ključne besede: zgodnje učenje matematike, integracija kurikularnih področij, načini izvajanja integracije.
Objavljeno v DKUM: 12.12.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici