| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Obravnava in izvedba muzikala v 4. in 5. razredu osnovne šole
Maja Sitar, 2021, magistrsko delo

Opis: V teoretičnem delu magistrskega dela smo predstavili glasbeno obliko muzikal, danes poznano po celem svetu. Predstavili smo njegove začetke, razvoj ter njegovo vlogo danes. V empiričnem delu smo želeli raziskati, ali učitelji razrednega pouka, ki poučujejo v 4. in 5. razredu, pri pouku glasbene umetnosti obravnavajo in izvajajo glasbeno obliko muzikal. V raziskavi je sodelovalo 100 osnovnošolskih učiteljev 4. in 5. razreda. Podatke smo zbirali v mesecu septembru 2020 s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je bil ustvarjen v aplikaciji za spletno anketiranje 1ka. Podatke smo statistično obdelali v programu SPSS. S pomočjo tabel smo prikazali dobljene rezultate in jih interpretirali. Odgovore na odprta vprašanja smo kategorizirali, kategorije smo nato tabelarično predstavili. Pri analizi rezultatov smo uporabili naslednje statistične metode: absolutne (f) in odstotne frekvence (f %), ꭓ² preizkus hipoteze in Kullbackov test. Rezultati so pokazali, da je izvedba muzikala odvisna od okolja poučevanja učitelja. Ugotovili smo, da poučevanje, izvedba in število ur, ki jih učitelji namenijo obravnavi in izvedbi muzikala, niso odvisni od starostne skupine učitelja. Raziskava je pokazala, da učitelji na razredni stopnji obravnavajo in izvajajo glasbeno obliko muzikal.
Ključne besede: glasbena umetnost, muzikal, obravnava in izvedba muzikala, muzikal za otroke, razredna stopnja
Objavljeno: 25.01.2021; Ogledov: 242; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (2,53 MB)

2.
Muzikal Mojca Pokrajculja
Zala Hrastnik, 2018, magistrsko delo

Opis: Glavni namen magistrskega dela je bil po literarni predlogi ustvariti avtorski muzikal za otroke, ki bi ga lahko izvajali tako odrasli kot otroci. Teoretično smo predstavili muzikal in glasbeno pravljico. Muzikal je odrska zvrst, v katero so vključeni ples, glasba in dramska igra. Na oder lahko postavimo tudi glasbene pravljice, ki vključujejo podobne elemente kot muzikal, vendar je ta kompleksnejši. Pri pripravi in izvajanju muzikalov oziroma glasbenih pravljic razvijamo učenčeve sposobnosti in ustvarjalne potenciale ter izpolnjujemo cilje na različnih področjih. V praktičnem delu smo ustvarili, podrobno predstavili in uprizorili muzikal Mojca Pokrajculja. Pričujoče delo omogoča, da lahko učitelji (in drugi) s pomočjo tega magistrskega dela poustvarijo muzikal Mojca Pokrajculja, saj so v delu vsa besedila pesmi, notni zapisi, scenarij ter opis scen in posameznih delov priprave tega muzikala. Muzikal Mojca Pokrajculja smo izvedli pred osnovnošolskim občinstvom in si s pomočjo empirične raziskave pridobili povratne informacije o predstavi. Rezultati so pokazali, da je bila predstava všeč vsem gledalcem, ne glede na spol in starost, in da bi učenci želeli sodelovati v takšnih predstavah.
Ključne besede: Mojca Pokrajculja, muzikal, muzikal za otroke, glasbena pravljica.
Objavljeno: 22.01.2018; Ogledov: 1952; Prenosov: 475
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici