| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Organiziranje multiprojektnega dela v marketinški agenciji
Maja Zupan, 2023, diplomsko delo

Opis: Multiprojektno delo v organizaciji zahteva dobro organiziranost, komunikacijo, informacijsko podporo, strukturiranost in določeno stopnjo formalizacije, da so projekti lahko pravočasno in uspešno izpeljani. To je še toliko bolj potrebno in pomembno v multiprojektnih okoljih, kot so marketinške agencije, kjer isti ljudje delajo na več projektih hkrati. V diplomskem delu smo s pomočjo znanstvenih in strokovnih virov predstavili osnove projektnega managementa, formalizacije vsebine projektov in procesov projektnega managementa ter ključne točke za uspešno in učinkovito delo z ljudmi. Zatem smo s kvalitativno raziskovalno metodo pripravili posnetek stanja v marketinški agenciji in stanje analizirali. Na podlagi ugotovitev in prepoznanih problematik s področij dela z ljudmi, shranjevanja dokumentov, sistema informacijske podpore, medsebojnega komuniciranja ter opredeljenosti delovnih procesov smo oblikovali predloge za izboljšanje stanja in reševanje problematik. Ugotovili smo, da je za sodelavce v marketinški agenciji najbolj kritično področje z vidika problematik področje medsebojnega komuniciranja, najmanj pa področje sistema shranjevanja dokumentov. Kot predloge za izboljšanje prepoznanih problematik v marketinški agenciji smo podali oblikovanje dogovora o občasnem sodelovanju z zunanjimi sodelavci, ki so strokovno podkovani in srednje izkušeni, in oblikovanje učinkovitega sistema uvajanja novega kadra ter natančnejše določanje in opredelitev sistema shranjevanja dokumentov na platformi, ki je že vpeljana v agenciji. Za izboljšanje tako problemov s področja informacijske podpore, kjer je trenutno v uporabi preveliko število različnih programov, kot tudi problemov z drugih področij, ki so le posledica slabe informacijske podpore, predlagamo, da se investira in implementira kakovosten ter celosten program za organiziranje dela in vodenje projektov. Za izboljšanje problematike na področju medsebojnega komuniciranja smo pripravili predlogo za oblikovanje navodil za delo ob začetku projekta. Na področju opredeljenosti delovnih procesov smo ugotovili, da pretirana formalizacija lahko škoduje kreativnim procesom znotraj agencije in da se formalizira le ključne točke v procesu ter modelira krovni proces vodenja projektov z aktivnostmi, ki so v večini enake pri vseh projektih.
Ključne besede: organiziranje, multiprojektno delo, marketinška agencija
Objavljeno v DKUM: 15.09.2023; Ogledov: 502; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

2.
FORMALIZACIJA IN INFORMACIJSKA PODPORA MULTIPROJEKTNEGA DELA V PROIZVODNEM PODJETJU
Andreja Novak, 2010, diplomsko delo

Opis: Danes ni podjetja, ki se ne bi srečevalo s projekti, čeprav sistema projektnega managementa nima vzpostavljenega. Vrste različnih projektov zahtevajo urejenost, natančnost in sledljivost, da so doseženi želeni, konkurenčni rezultati. V diplomskem delu je obravnavan problem neučinkovitega obvladovanja multiprojektnega dela, kar pomeni, da se projekti, ki se izvajajo istočasno, hkrati pa so v različnih življenjskih ciklih, ne obvladujejo dovolj učinkovito. Takšno neobvladovanje lahko pripelje do zamud pri izvajanju projekta, do povišanja stroškov in, kar je najpomembnejše, do nezadovoljstva naročnikov. Razlog za to je predvsem v neformalizaciji projektnega dela, neustrezno vzpostavljeni informacijski podpori, nepravočasnem odzivu in pridobivanju informacij ter nezadostni kulturi podjetja na področju projektnega dela. Rešitev problema ni enostavna. Ni mogoče formalizirati multiprojektnega dela tako, da bi ustrezal vsem vrstam projektov. Potrebno je izdelati selekcijo in prioritetno listo le-teh, jih ločiti po vrstah projektov in nato za vsakega izbrati najprimernejši način izvajanja glede na vzpostavljen enovit sistem vodenja. Danes obstaja na trgu vrsta programskih orodij, ki pomagajo formalizirati multiprojektno delo, vendar so v prvi vrsti zaposleni tisti, ki morajo nov sistem dela vzeti za svojega in spoznati prednosti, ki jih prinaša. V diplomskem delu je izdelan predlog prenovljene organizacijske strukture podjetja z umestitvijo projektne pisarne, ki je predlagana kot del rešitve problema skupaj s formaliziranim novim delovnim mestom vodje projektne pisarne. Nakazan je formaliziran proces izvajanja projektov in predstavljen pomen multiprojektnega dela za podjetje. Navedenih je nekaj ponujanih programskih orodij in smernice za izbiro najprimernejšega. Od vodstva podjetja pa je odvisno, ali bodo predlagane rešitve sprejete ali ne.
Ključne besede: projektni management, multiprojektno delo, formalizacija projektnega dela, projektna pisarna, proizvodno podjetje
Objavljeno v DKUM: 02.09.2010; Ogledov: 2501; Prenosov: 6

Iskanje izvedeno v 0.53 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici