| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
The online communication of corporate social responsibility in subsidiaries of multinational companies in Hungary
Richard Szanto, 2018, pregledni znanstveni članek

Opis: Background and Purpose: Many studies have explored the differences in the management of corporate social responsibility (CSR) of multinational companies across the globe. The main question of the study was, are there differences between CSR practices between home country and host country operations? Design/Methodology/Approach: This study investigates the differences in online CSR communication between global corporate websites and the webpages of local subsidiaries in Hungary. The sample contains 70 multinational companies (MNCs) and their Hungarian subsidiaries. All the subsidiaries of the sample are listed amongst the largest 200 companies (based on turnover) in Hungary. Both the local (Hungarian) and the global internet sites of these MNCs were visited, and pre-defined categories were sought on the corporate websites. The presence/lack of these CSR themes and topics on the websites were recorded. Results: The findings show that online CSR disclosure of the subsidiaries is usually more limited than the global communication. Moreover, distance from the headquarters seems to matter, the farther the headquarters of the MNC is located, the narrower CSR presence on the websites of the local subsidiary can be observed. Conclusion: The paper’s main contribution is to deepen our knowledge about the CSR strategies of the multinational companies across their operations. It was confirmed that their CSR practices significantly differ between the host and home countries.
Ključne besede: Madžarska, multinacionalne družbe, družbena odgovornost, komuniciranje, svetovni splet
Objavljeno v DKUM: 10.10.2018; Ogledov: 1457; Prenosov: 332
.pdf Celotno besedilo (477,47 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
RAZSEŽNOSTI NEGATIVNIH VPLIVOV MULTINACIONALK NA DRŽAVE V RAZVOJU
Griša Grauf, 2011, diplomsko delo

Opis: Dejanja multinacionalnih družb vplivajo na ekonomske, socialne ter politične cilje neke države. Medtem ko lahko pozitivno vplivajo na določene cilje (npr. na zaposlenost), lahko imajo sočasno negativne posledice za druge cilje države (npr. nadzor nad gospodarstvom). Oblikovala sta se dva pola, pri čemer nasprotniki multinacionalnih družb zatrjujejo, da družbe ustvarjajo nepravično razdeljene dohodke, okoljsko opustošenje ter socialno osiromašenje. Diplomsko delo želi opozoriti na negativne vidike vpliva, ki ga imajo multinacionalna podjetja na države v razvoju. V ta namen je bila uporabljena metoda analize virov in študijskih primerov. Potrjeno je bilo, da imajo multinacionalne družbe negativen vpliv tako na družbeno-kulturno okolje kot na naravno okolje v drugih državah, v katerih oz. s katerimi poslujejo. Opozorjeno je bilo tudi na neupoštevanje moralnega in etičnega vidika kulturnega okolja drugih držav. Multinacionalna podjetja bi morala biti obvezana, da koristijo in spodbujajo razvoj ne samo v matični državi, temveč v vsaki, na katero imajo vpliv. Analiza teorije s področja mednarodnega poslovanja in analiza konkretnih primerov iz prakse poslovanja multinacionalnih družb kažeta na razhajanja med teorijo in prakso.
Ključne besede: Multinacionalne družbe, globalizacija, mednarodni trg, vplivi poslovanja, države v razvoju.
Objavljeno v DKUM: 12.07.2011; Ogledov: 1899; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (302,48 KB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici