| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
PROMETNA POLITIKA V FUNKCIJI AFIRMACIJE MEDNARODNEGA MULTIMODALNEGA PROMETA
Tina Velenšek, 2009, diplomsko delo

Opis: Prometna politika je zelo pomemben dejavnik razvoja gospodarstva države saj ima nadvse velik vpliv na proizvodnjo prometnih storitev. Z dobro zastavljenimi cilji ter uporabo ustreznih instrumentov lahko prometna politika izboljša funkcioniranje celotne prometne industrije s tem pa vpliva tudi na proizvodnjo prometnih storitev v mednarodnem multimodalnem prometu, ki je eden od najsodobnejših oblik prometa. Zaradi neučinkovite prometne politike je tako v Evropski uniji kot tudi v Republiki Sloveniji prišlo do neenakomernega razvoja posameznih vrst prometa. Cestni promet je kljub svojim negativnim posledicam na okolje postal preveč razširjen, ob tem pa so nazadovali železniški promet, zračni promet ter pomorski promet, ki predstavljajo pomembne elemente multimodalnega prometa. Multimodalni promet se izvaja na osnovi ene pogodbe o prevozu blaga, ves proces organizira ena oseba - operator multimodalnega transporta blaga, v proizvodnjo prometnih storitev vključuje več vrst prometa in je zaradi tega blagodejen faktor za razvoj uravnoteženega prometnega sistema. Cilj raziskovanja je bil izdelati model prometne politike z uporabo katerega bi se zagotovilo uspešno afirmacijo mednarodnega multimodalnega prometa v Sloveniji. Model je sestavljen iz petindvajsetih elementov, ki imajo pomembno vlogo pri afirmaciji mednarodnega multimodalnega prometa. Kot posledica realizacije tega modela bi se izboljšalo delovanje celotnega prometnega sistema ter gospodarstva Republike Slovenije.
Ključne besede: Prometna politika, mednarodni multimodalni promet, model prometne politike, afirmacija mednarodnega multimodalnega prometa
Objavljeno: 11.11.2009; Ogledov: 2258; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

8.
Fersped v funkciji evropskega logističnega operaterja
Ervin Bužan, 2009, magistrsko delo

Opis: Špedicija oziroma klasični špediterji obstajajo že od prvih pojavov denarja in trgovine. Z razvojem novih tehnologij (železnica, cestna vozila) so se razvijali in rasli tudi špediterji. Skozi stoletja je klasična špedicija predstavljala glavnega organizatorja prometnih storitev. S pojavom novejših transportnih tehnologij (paletizacije, kontejnerizacije, RO-RO, FO-FO, LO-LO, bimodalne in Huckepack transportne tehnologije) in naglo rastjo mednarodne trgovine, so se bili špediterji prisiljeni prilagajati novim zahtevam naročnikov po hitrem, varnem, zanesljivem in cenovno ugodnem premeščanju blaga. Z naraščanjem globalne trgovine se spreminjajo tudi akterji. K nam prihajajo velika internacionalna podjetja, domača podjetja se iz nacionalnih podjetji spreminjajo v mednarodna oziroma globalna podjetja. Z razvojem informacijskih tehnologij, ki je na eni strani olajšala trgovanje in pospešila izmenjavo, na drugi pa ta tehnologija predstavlja platformo za nove storitve in pomoč pri izpolnjevanju zahtev naročnikov, po optimalni in celoviti logistični storitvi. V kolikor želijo klasični špediterji preživeti se morajo preoblikovati. Preobrazba iz klasičnih špediterjev v logistične operaterje je nujna, saj lahko le tako zadovoljujejo zahtevo naročnikov po celoviti logistični storitvi »od vrat do vrat«. Podobno usodo klasičnih špediterjev je doživljalo tudi podjetje Fersped d.d. Od same ustanovitve je opravljalo dejavnosti klasičnega mednarodnega železniškega špediterja, z velikim poudarkom na carinskem posredovanju. Svojo prvo preobrazbo je doživelo leta 1991 z osamosvojitvijo Slovenije in izgubo enotnega jugoslovanskega tržišča, drugo pa z vstopom Slovenije v Evropsko integracijo. Glavnino svojih prihodkov je še v letu 2004 ustvaril s carinskim posredovanjem. V istem letu je v okviru preoblikovanja ob skorajšnjem vstopu Slovenije v Evropsko Unijo, trgu in svojim naročnikom ponudil storitve celovitih logističnih rešitev in s tem naredil prvi korak na poti preoblikovanja v evropskega logističnega operaterja. Predstavljeni model, ki upošteva vse pomembne elemente preobrazbe klasičnega špediterja v evropskega logističnega operaterja omogoča podjetjem kot je Fersped d.d. postopno in učinkovito transformacijo in ohranjanje konkurenčne prednosti na trgu logističnih storitev ter sebi in celotni oskrbovalni verigi zagotavljanje dolgoročnega razvoja.
Ključne besede: Fersped d.d., logistika, logistični sistemi, primarni logistični sistemi, sekundarni logistični sistemi, terciarni logistični sistemi, kvartarni logistični sistemi, kvintarni logistični sistemi, logistična industrija, fizična distribucija, logistična distribucija, konvencionalni promet, multimodalni promet, kombinirani promet, logistična infrastruktura, logistična suprastruktura, klasična špedicija, logistična špedicija, kontejnerizacija, transportna tehnologija, logistični outsourcing
Objavljeno: 21.12.2009; Ogledov: 4056; Prenosov: 371
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

9.
MODEL ODLOČANJA PRI IZBIRI NAČINA DOSTOPA IN IZBIRI ŽELEZNIŠKIH POSTAJALIŠČ
Gregor Rak, 2014, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava način dostopa in izbire železniških postajališč uporabnikov potniškega železniškega prevoza v suburbanem okolju Slovenije. Za razumevanje dejavnikov dostopnosti do postajališč smo oblikovali dva modela. Prvi predvideva ugotavljanje prostorske dostopnosti do železniških postajališč z analizo vplivnih območij (angl. buffer analysis), drugi pa način dostopa do postaje in izbire vstopne postaje z metodo drevesnega logit modela (angl. nestet logit model) iz skupine GEV (angl. generalized extreme value) modelov. Podatke za modela smo pridobili z anketo neposrednega intervjuja na postajah, s katero smo ugotavljali obstoječe preference potnikov glede načina dostopa in izbire postajališča (ang. revealed preferences survey). S pomočjo drevesnega logit modela (angl. nestet logit model) smo ocenili vpliv posamičnih dejavnikov dostopnosti na verjetnost izbire vstopne postaje oz. načina dostopa do nje. Razumevanje dejavnikov odločanja potnikov, ki vplivajo na izbiro odhodne postaje in način dostopa do nje, ima več praktičnih posledic za oblikovanje politik za upravljanje železniškega potniškega prometa.
Ključne besede: železniški potniški promet, modeliranje prometa, dostopnost do postajališč, multimodalni logit model, drevesni logit model
Objavljeno: 22.01.2014; Ogledov: 1146; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici