2.
TRŽENJE VELIKIH LED ZASLONOV V PODJETJU IZID, D.O.O.Tone Trček, 2010, diplomsko delo
Opis: Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. Vsebuje pet glavnih poglavij v katerih smo predstavili vse glavne prvine trženjskega komuniciranja in trženjsko komunikacijskega spleta, ki smo jih predstavili s teoretičnimi izhodišči, nato pa smo jih uporabili na primeru prodaje velikih LED zaslonov v podjetju IZID, d.o.o. Na kratko smo predstavili tudi obravnavan izdelek, ki ga tržimo. Zadnji sklop diplomskega dela pa je namenjen analizi raziskav in odgovorom na postavljene hipoteze ter sklepnim ugotovitvam in zaključnemu priporočilu. V diplomski nalogi je prikazan konkreten postopek in način trženja velikih LED zaslonov. Velik LED zaslon predstavlja za kupca relativno drago naložbo, zato je še posebej pomembno, da se trženja le-teh lotimo premišljeno in na pravi način. Ciljni trg, ki ga obravnavamo, predstavljajo slovenske občine. S pomočjo anketnega vprašalnika smo prišli do poceni in tržno zanimivih informacij.
Ključne besede: Velik LED zaslon, Digitalni multimedijski prikazovalnik, Trženje, Oglaševanje, Slovenska občina.
Objavljeno v DKUM: 20.08.2010; Ogledov: 2730; Prenosov: 292
Celotno besedilo (3,25 MB)