| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
INTERAKTIVNA KOMUNIKACIJA V OKVIRU DIGITALNE TELEVIZIJE IP
Marko Sodin, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema predstavitev digitalne televizije, njen nastanek in razvoj ter ponudbo in možnosti spremljanja klasične televizije v sodobni tehniki. Razvoj digitalizacije je napredoval s pomočjo interneta, ki uporabnika popelje v različno dodelane rešitve s prihodom IPTV. Opisani so začetki IPTV, njeno delovanje ter razvoj na področju spremljanja televizije z vključitvijo spleta. V delu je predstavljena zasnova tematskega multimedijskega zaslona, ki uporabniku ponuja sodobne tematske aplikacije, vezane na izbrano aplikacijsko domeno. Te nudijo uporabniku širok spekter povezanih informacij in mu omogočajo učinkovito interakcijo.
Ključne besede: IPTV, digitalna televizija, interaktivna televizija, multimedijski zaslon
Objavljeno v DKUM: 06.03.2015; Ogledov: 1457; Prenosov: 275
.pdf Celotno besedilo (4,14 MB)

2.
TRŽENJE VELIKIH LED ZASLONOV V PODJETJU IZID, D.O.O.
Tone Trček, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. Vsebuje pet glavnih poglavij v katerih smo predstavili vse glavne prvine trženjskega komuniciranja in trženjsko komunikacijskega spleta, ki smo jih predstavili s teoretičnimi izhodišči, nato pa smo jih uporabili na primeru prodaje velikih LED zaslonov v podjetju IZID, d.o.o. Na kratko smo predstavili tudi obravnavan izdelek, ki ga tržimo. Zadnji sklop diplomskega dela pa je namenjen analizi raziskav in odgovorom na postavljene hipoteze ter sklepnim ugotovitvam in zaključnemu priporočilu. V diplomski nalogi je prikazan konkreten postopek in način trženja velikih LED zaslonov. Velik LED zaslon predstavlja za kupca relativno drago naložbo, zato je še posebej pomembno, da se trženja le-teh lotimo premišljeno in na pravi način. Ciljni trg, ki ga obravnavamo, predstavljajo slovenske občine. S pomočjo anketnega vprašalnika smo prišli do poceni in tržno zanimivih informacij.
Ključne besede: Velik LED zaslon, Digitalni multimedijski prikazovalnik, Trženje, Oglaševanje, Slovenska občina.
Objavljeno v DKUM: 20.08.2010; Ogledov: 2730; Prenosov: 292
.pdf Celotno besedilo (3,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici