| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
VPELJAVA MREŽNEGA MARKETINGA V PODJETJU VALENCA D.O.O.
Primož Gorišek, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava vpeljavo mrežnega marketinga v podjetju Valenca, zavarovalniško zastopanje d. o. o. Prenova prodajnih procesov z vpeljavo mrežne strukture predstavlja možno izboljšavo trenutne situacije v podjetju. V uvodnem delu so podane predpostavke in omejitve, ki morajo biti pri oblikovanju rešitve upoštevane in ki sovpadajo z vizijo podjetja. Na koncu uvodnega poglavja so določeni cilji raziskave in postavljene hipoteze. Teoretične osnove postavk, povezanih z delovanjem mrežnega marketinga, so opisane v poglavju Marketing, podrobneje v podpoglavju Mrežni marketing. Proučene so s pomočjo obstoječe literature o obravnavani tematiki, z internetnimi viri ter obstoječimi raziskavami in statističnimi obdelavami. Obravnavano okolje, trenutna organizacijska struktura podjetja ter delovni procesi, ki se izvajajo pri opravljanju osnovne dejavnosti so podrobno prikazani v poglavju Obstoječe stanje. V drugem delu poglavja je opisana problematika, s katero se podjetje zaradi povečanega obsega dela srečuje in zaradi katere je prišlo do težnje po reorganizaciji. V poglavju Raziskava smo s pomočjo anketnega vprašalnika, poslanega potencialnim sodelavcem in potencialnim strankam ter z intervjujem s strokovnjakom obravnavanega področja poskusili ugotoviti primernost vpeljave mrežnega marketinga v dano okolje. Raziskava proučuje splošno mnenje ljudi o mrežnem marketingu, zanimanje za delo svetovalca v mrežnem marketingu ter stopnjo korektnosti, ki jo le-ti dosegajo v tako organiziranih podjetjih. Pridobljene podatke smo analizirali, statistično obdelali in jih predstavili v poglavju Rezultati raziskave. Podani so zanimivi zaključki o mrežnem marketingu. V zadnjem poglavju Predlog prenove je predstavljena za podjetje ugodna rešitev. Izhaja iz analize rezultatov, pridobljenih v raziskavi te diplomske naloge, in iz vizije podjetja. Poglavje je sklenjeno s smernicami, ki naj bi jih podjetje, če želi ostati konkurenčno, upoštevalo v prihodnosti.
Ključne besede: zavarovalništvo, mrežni marketing, produkti, stranke, svetovalci
Objavljeno: 10.08.2011; Ogledov: 1527; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

3.
Kriminalistično preiskovanje piramidnih sistemov : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Urška Vidmar, 2013, diplomsko delo

Opis: »Oropaj enega, da izplačaš drugega« je misel, ki zelo nazorno in jedrnato sporoči bistvo piramidnih iger. Piramidne igre so torej dejavnost, pri kateri udeleženci vplačujejo denarne zneske z namenom, da dobijo vplačila povrnjena z velikimi obrestmi. Vlagateljem je na začetku, ob vstopu v piramidno igro, obljubljen zelo visok zaslužek brez velikega truda. Za izplačila morajo v sistem vedno znova vstopati novi vlagatelji, da se z njihovimi vložki povrnejo obresti starim članom piramidne igre. Vsak mora po vstopu v igro pripeljati še nekaj novih članov. Sistem pa se ne more širiti v neskončnost. Piramidna igra je obsojena na propad, saj se zalomi, ko zmanjka novih vlagateljev. V igro ni več priliva svežega denarja, s katerim bi odplačevali obresti vseh vlagateljev, in s tem se kroženje denarja zaključi. Več časa kot piramidna igra traja, večje je število oškodovancev, ki so sodelovali in na koncu ostali brez prihrankov, vloženega denarja in obresti, ki so jim bile obljubljene na začetku. Začetnik piramidnih iger je italijanski poslovnež Charles Ponzi, po katerem se ta sistem tudi imenuje, in včasih namesto izraza piramidni sistem zasledimo tudi izraz Ponzijeve sheme. Poleg Ponzija je drugi najbolj znani goljuf, ki se je ukvarjal s piramidnimi sistemi, Bernard Madoff. Ta je eden redkih, ki je za svoj zločin tudi kazensko odgovarjal in zaradi goljufije pristal v zaporu. Piramidne sheme so po slovenski zakonodaji nelegalne in so opredeljene kot kaznivo dejanje v kazenskem zakoniku. Obravnavamo jih kot kaznivo dejanje v 212. členu, organiziranje denarnih verig in nedovoljenih iger na srečo, lahko pa tudi po 221. členu goljufije ali po 228. členu poslovne goljufije. Piramidne igre velikokrat povezujemo z mrežnim marketingom. Med njima je tanka meja, gre le za vprašanje namena. Če je cilj prodaja in oglaševanje izdelka, je to mrežni marketing in je stvar zakonita, če pa je namen le pobrati denar naivnih vlagateljev, gre za piramidno igro in posledično za kaznivo dejanje. Piramidne igre so potekale tudi v Sloveniji. Najbolj odmevne so bile Catch the Cash, Fair Play, Gem Collection, Remius, Finanzas Forex …
Ključne besede: gospodarska kriminaliteta, goljufije, poslovne goljufije, piramidne igre, mrežni marketing, preiskovanje, odkrivanje, diplomske naloge
Objavljeno: 07.06.2013; Ogledov: 4693; Prenosov: 513
.pdf Celotno besedilo (317,32 KB)

4.
ANALIZA DRUŽBENEGA OMREŽJA SITETALK
Bojan Novaković, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo govori o revoluciji družbenih medijev. V prvem delu smo se osredotočili na nekaj zanimivih dejstev in statističnih podatkov, s katerimi želimo bralcem prikazati razsežnosti družbenih medijev danes. Izpostavili smo tudi nekaj prednosti ter slabosti uporabe le-teh. Nato smo predstavili osrednjo tematiko, ki govori o predstavniku nove generacije družbenih omrežij – SiteTalk. Slednjega smo opisali z vidika uporabnika, podjetja in neodvisnega poslovnega predstavnika, ki je aktivno vključen v poslovni model in uporablja SiteTalk kot orodje za svoj neodvisen posel. To smo storili tako, da smo nadgradili članstvo tudi mi in raziskali različne možnosti uporabnika. SiteTalk uporablja in ustvarja osnovne funkcije, ki so podobne številnim družbenim skupnostim, a so med prvimi na tržišču družbenih medijev, v tako obsežni meri, združili kombinacijo družbene skupnosti, spletne trgovine in model mrežnega marketinga. Predstavili smo osnovni princip slednjega ter ga tudi kritično ovrednotili. V zadnjem delu smo opravili primerjalno analizo med SiteTalkom in Facebookom. Za to primerjavo smo se odločili predvsem zaradi tega, ker javnost dobro pozna Facebook, saj velja trenutno za najbolj priljubljeno družbeno omrežje. Na videz sta tudi podobni spletni skupnosti, a z drugače zastavljenim poslovnim modelom. Na koncu sledijo še rezultati raziskave in sprejetje oz. zavrnitev hipotez, postavljenih na začetku.
Ključne besede: SiteTalk, OPN, družbeno omrežje, mrežni marketing, Facebook, primerjalna analiza
Objavljeno: 03.10.2013; Ogledov: 2377; Prenosov: 369
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

5.
Pasti mrežnega marketinga : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Simona Majal, 2014, diplomsko delo

Opis: Mrežni marketing je dejavnost, ki v preteklosti ni veljala za legalno, kar pa se je s časom in z njegovim nenehnim razvojem spremenilo. Danes se številna svetovna podjetja širijo prav na način mrežnega marketinga oziroma mreženja in so pri tem zelo uspešna. Pri mrežnem marketingu gre za delovanje brez vmesnih členov, kar posel poenostavi, zmanjša stroške in poveča hitrost prodaje ali opravljene storitve. Na začetku diplomskega dela predstavimo splošne opredelitve trženja, mrežnega marketinga in njegovega nastanka. V tretjem poglavju se lotimo primerjave delovanja mrežnega marketinga z drugimi oblikami prodaje. Sledi predstavitev strukture mrežne prodaje, pri čemer se osredotočimo na izgradnjo ravni in pridobivanje novih članov. V nadaljevanju predstavimo prednosti in slabosti mrežnega marketinga z vidika kupca, zastopnika in tudi posameznega podjetja. V šestem poglavju obravnavamo praktične primere legalnega in nelegalnega mrežnega marketinga in predstavimo primere finančnih goljufij. V zaključku diplomskega dela podamo vzroke za današnjo širitev mrežnega marketinga, njegov ključni namen in obete za prihodnost.
Ključne besede: trženje, mrežni marketing, mrežna prodaja, piramidni sistemi, diplomske naloge
Objavljeno: 16.06.2014; Ogledov: 1128; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (538,46 KB)

6.
PREVARE V OBLIKI PIRAMIDNIH SHEM IN NJIHOV VPLIV NA OŠKODOVANCE
Anja Rajher, 2014, magistrsko delo

Opis: Spretni posamezniki iščejo vse mogoče poti, kako si pridobiti čim več denarja na škodo drugih. Pri tem izkoriščajo lahkovernost, pomanjkanje znanja in naivnost malega človeka. Tako so spretni posamezniki ugotovili način, kako priti do denarja, seveda s prevaro. Omislili so si prevaro v obliki piramidne sheme. Piramidna shema deluje na način, da posamezniki vstopajo s svojimi investicijskimi vložki v sam sistem. Pri tem je seveda nujno, da pripeljejo čim več novih vlagateljev, da se sistem enormno poveča. Organizatorji takšne prevare prepričujejo posamezne vlagatelje, da bodo brez posebnega truda zaslužili ogromne vsote denarja. Na začetku sistema organizatorji resnično izplačujejo donose prvim vlagateljem, saj le tako lahko zagotovijo, da se bo vse več in več novih vključilo v delujoč sistem. Dlje kot prevara deluje, več vlagateljev se priključi v sistem, ker pričakujejo donose. Ko organizatorji ne uspejo poplačati pričakovane in obljubljene donose vlagateljem, sistem propade, kot hišica iz kart. Veliko vlagateljev ostane brez svojega vložka, obljubljenih donosov in z izigranim zaupanjem. Seveda pa prevare v obliki piramidnih shem ne moremo enačiti z mrežnim marketingom. Sistema sta si zelo podobna, vendar je potrebno poznati tudi njune razlike. Velikokrat je njihova razlika zelo majhna in gre le za vprašanje njihovega namena delovanja. Če je cilj delovanja družbe prodaja in oglaševanje izdelkov, je mrežni marketing zakonit. Če pa je cilj te družbe le pobrati denar naivnih vlagateljev, je piramidna shema kaznivo dejanje. Prevare v obliki piramidnih shem so v Sloveniji opredeljene kot kaznivo dejanje in so organizatorji kazensko odgovorni. V zdajšnjem veljavnem zakonu KZ – 1 je organiziranje denarnih verig in nedovoljeno prirejanje iger opredeljeno v 212. členu. Ena izmed najbolj poznanih prevar v obliki piramidnih shem v zgodovini je nedvomno piramida Italijana Charlesa Ponzi, tako imenovana Ponzijeva piramida. Drugi največji goljuf vseh časov, s katerim je »čudežno izginilo« 50 milijard ameriških dolarjev, je bil Bernard Madoff. Na prevarantski način je uspel ustvariti največjo piramidno prevaro v zgodovini človeštva, katero je gradil in uspešno vodil kar 30 let. Njegova prevara je vključevala organizacije in posameznike iz celega sveta. Tudi v Sloveniji so potekale prevare v obliki piramidnih iger. Nekatere so k nam prinesli organizatorji iz tujine, druge so priredili naši spretni Slovenci. Delovale so naslednje: Fair Play, Catch the cash, Magic Gold, Hoff Design, Euro Success, Remius, Finanzas Forex, Profit Club, Future Trade Investment Holding. V magistrskem delu smo se poglobili v predstavitev in analizo prevar v obliki piramidnih shem in njihov vpliv na oškodovance. Z intervjuji smo želeli preveriti, kako so prevare v obliki piramidnih shem v Sloveniji vpliva na življenje oškodovancev.
Ključne besede: piramidne sheme, denarne verige, prevare, mrežni marketing, Ponzijeva shema.
Objavljeno: 30.01.2015; Ogledov: 1702; Prenosov: 359
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)

7.
Potrošniške goljufije ter nepoštene poslovne prakse na slovenskem trgu
Anja Golec, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava tematiko potrošniških goljufij in nepoštenih poslovnih praks ter srečevanje potrošnikov z njimi na slovenskem trgu v vsakodnevnem življenju. Zaradi vse večje konkurence med podjetji ter boja za obstanek na trgu in ob enem ustvarjati dobiček se podjetja lahko poslužujejo različnih trikov in zvijač, s katerimi največkrat mimo zakona zmanjšujejo stroške proizvodnje. Pri tem je oškodovan potrošnik, ki takšne nekvalitetne ali celo nevarne dobrine kupuje in uporablja. V ta namen smo opravili analizo domačih in tujih primarnih ter sekundarnih virov. Ugotovili smo, da je iznajdljivost tako podjetij kot posameznikov pri goljufanju praktično neomejena. Prav tako niso prevare omejene samo na določena področja kupovanja ter sklepanja pogodb ampak na potrošnika prežijo skoraj vsepovsod, pa naj bo to pri izbiri različnih dobrin v trgovinah, pri nakupovanju ali zgolj brskanju preko spleta, prav tako pa prevaranti poskušajo izrabiti potrošnikovo sočutje do sočloveka ali pa izkoristijo njegove zdravstvene težave za lasten profit. Tukaj bistveno vlogo odigra potrošnik, ki mora biti podučen in osveščen, da lažnim ponudbam ne verjame in ne nasede. Izvedli smo spletno anketo o prisotnosti potrošniških goljufij na našem trgu ter različnih vrst goljufij med slovenskimi potrošniki. Ugotovili smo, da slovenski potrošniki menijo, da niso dovolj ozaveščeni o potrošniških goljufijah in da se pogosto srečujejo z goljufijami na področju prehrane. Menijo, da v naši državi nadzor nad potrošniškimi goljufijami in nepoštenimi poslovnimi praksami ni zadosten, prav tako pa je pomanjkljiv nadzor pristojnih institucij glavni razlog, da do tovrstnih goljufij in praks sploh prihaja. Menimo, da je za preprečevanje nepoštenih poslovnih praks ter potrošniških goljufij potrebno sodelovanje med potrošniki in institucijami, pristojnimi za nadzor podjetij. Prav tako pa je zaradi odprtega in pretočnega trga potrebno sodelovanje med državami članicami Evropske unije.
Ključne besede: potrošniki, potrošniške goljufije, mrežni marketing, piramidne prevare, diplomske naloge
Objavljeno: 18.10.2016; Ogledov: 710; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

8.
Mrežni marketing in piramidni sistem - prednosti in slabosti
Monika Pucko, 2018, diplomsko delo

Opis: Veliko je nejasnosti ali je mrežni marketing podoben piramidnemu sistemu in ali obstajajo kakršnekoli prednosti pri obema sistemoma. Zato smo se odločili to temo raziskati še bolj. Namen diplomskega dela je razlikovati med mrežnim marketingom in piramidnim sistemom ter poznavanje njunih prednosti in slabosti. Vprašali smo se, kateri izmed poslovnih sistemov ima več slabosti, ali lahko nekdo preko takšnega načina poslovanja (mrežnega marketinga) postane uspešen in ali obstaja kakršnakoli podobnost med obema sistemoma. Pri samem raziskovanju smo uporabili tri različne metode, in sicer metodo deskripcije, ker je osnova za nadaljnjo interpretacijo informacij, analizo sekundarnih virov, ki temelji na že obstoječi literaturi in metodo komparacije, ki temelji na primerjanju enega sistema z drugim. Analiza je pripeljala do zaključkov, da je piramidni sistem tisti, ki ima več slabosti kot mrežni marketing. Prav tako smo ugotovili, da lahko nekdo preko mrežnega marketinga postane uspešen, če pride do svojih zaslužkov s trdim delom in pozitivnim odnosom, vendar se mora zavedati, da ta uspeh verjetno ne bo trajal večno. Pri zadnjem vprašanju pa smo glede na primerjavo med obema poslovnima sistemoma, kjer smo med sabo primerjali slabosti in prednosti enega in drugega, prišli do ugotovitev, da obstajajo neke skupne točke, to je prodaja in rekrutiranje novih članov ali strank. Vendar so razlike med obema sistemoma še vseeno očitne. Prav tako je treba vedeti, da je mrežni marketing zakonit poslovni sistem, medtem ko piramidni sistem deluje nezakonito in je kot kaznivo dejanje opredeljen tudi v slovenskem kazenskem zakoniku.
Ključne besede: diplomske naloge, mrežni marketing, piramidna shema, prednosti, slabosti, goljufija
Objavljeno: 10.10.2018; Ogledov: 572; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (447,37 KB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici