SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OBLIKOVANJE ORGANIZACIJSKE STRUKTURE PODJETNIŠKEGA INKUBATORJA NA PRIMERU ALUREG - PIN D.O.O.
Aleš Brumec, 2009, diplomsko delo

Opis: V nalogi smo preučevali organizacijsko strukturo novoustanovljenega podjetja Alureg PIN d.o.o. v Slovenski Bistrici. Podjetniški inkubator je pomemben za bližnja podjetja, kot tudi za kraj oziroma občino. Podjetniški inkubator bo pomagal podjetjem pri večjih projektih, kot tudi pri inkubiranju podjemov in podjetij. V podjetniškem inkubatorju naj bi se kazalo združenje Slovensko Bistriških podjetij, kar bi za njih predstavljalo dodatno konkurenčno prednost na trgu. Kot za vsa druga podjetja je tudi za podjetniški inkubator zelo pomembna pravilna izbira organizacijske strukture, katera bo omogočila optimalno delovanje in maksimalno izrabo resursov podjetja. Opredelitev organizacijske strukture ni le teoretična preučitev struktur in izbira najprimernejše. Podjetje mora ves čas spremljati in dopolnjevat organizacijsko strukturo, katera se lahko skozi čas delovanja podjetja spreminja. Ugotovitve ali smo zasnovali pravo organizacijsko strukturo lahko začnemo analizirati šele po nekem obdobju delovanja, katero pokaže ustreznost zasnove. Potreba po hitrem reagiranju in spremembah v okolju je spodbudila nastanek vrste novih organizacijskih konceptov, ki vključujejo komponenti dinamičnosti in odprtosti. Za obravnavan primer smo izbrali organizacijsko strukturo, ki jo avtorji raznih knjig imenujejo dinamična mreža. V literaturi lahko zasledimo tudi izraz virtualna organizacija. Menimo, da je ta organizacijska struktura najprimernejša, saj edina obravnava podjetje združeno kot virtualno celoto. Organizacijska struktura je pri nas dokaj mlada, zato so starejši managerji do nje nezaupljivi. Zraven tega je pri dinamični mreži potrebnega veliko medsebojnega zaupanja in discipliniranosti, kar pa pri novo zasnovanem kadru ni lahko uresničiti. Uspešna podjetja, kot je Alureg PIN d.o.o. morajo znati izkoristit gospodarsko recesijo, ki trenutno prizadeva podjetja po vsem svetu. V takšnih trenutkih se še bolj izrazito kažejo fleksibilnost in dinamičnost podjetij, kot jo omogoča dinamična mreža. Temu bi z drugimi besedami lahko rekli prilagajanje podjetja situacijskim spremenljivkam.
Ključne besede: o Organizacija o Urejenost organizacije o Organizacijska struktura o Virtualna organizacija o Podjetniški inkubator o Dinamična mreža o Mrežna povezanost o Management
Objavljeno: 11.06.2009; Ogledov: 2094; Prenosov: 321
.pdf Celotno besedilo (492,06 KB)

2.
OJAČITEV NEVEZANIH NOSILNIH SLOJEV VOZIŠČNIH KONSTRUKCIJ S PROSTORSKO MREŽNO STRUKTURO TRAKOV
Samo-Peter Medved, 2016, doktorska disertacija

Opis: Voziščne konstrukcije so najpomembnejši element vsake prometnice in tisti del, od katerega je najbolj odvisna varnost, in nivo uporabe prometnice. Prav tako je element, ki pomeni bistven investicijski element pri vsaki gradnji prometnice in element, v katerega se največkrat posega, vzdržuje, obnavlja … Čeprav se zdi, da gre za enostavno konstrukcijo, tako po izboru materialov, tehnologiji gradnje kot matematičnemu modelu za analizo konstrukcije, pa v praksi vse do danes nismo uspeli učinkovito rešiti probleme trajnih deformacij voziščnih konstrukcij. Kljub razvoju materialov v zadnjem obdobju, vsaj kar se tiče vezanih nosilnih plasti, pa problemi voziščnih konstrukcij ostajajo enaki, malo je inovativnih rešitev in modelov. Nevezane nosilne plasti imajo izrazito slabost, da niso sposobne prevzeti nateznih napetosti v horizontalni ravnini. Zaradi tega prihaja do plastičnih deformacij, ki se posledično prenašajo na površino vozišča v obliki razpok in kolesnic. Kljub preoblikovanju naravnega kamnitega materiala in dodajanjem veziv, se še posebej pri preobremenitvah ali poslabšanih hidrogeoloških pogojih naravnih temeljnih tal, ne moremo izogniti vertikalnim deformacijam vozišča, ki so posledica prekomernih horizontalnih napetosti v nevezanih plasteh voziščne konstrukcije. Reševanje z uporabo ojačitvenih mrež (geomrež) v horizontalnem nivoju nevezanih nosilnih plasti, ne da želenih rezultatov, saj prihaja do strižnih deformacij med nivoji ojačitev. V zadnjih letih pa vse do danes, je ideja doživela velik razvoj v smeri 3D struktur vertikalno nameščenih trakov - geocelic. Vezane deformabilne obrabno-nosilne plasti v kombinaciji z geocelicami ojačenimi nevezanimi nosilnimi plastmi zemljin predstavljajo učinkovit inovativen sistem voziščne konstrukcije, ki s svojo sestavo zagotavlja trajno elastičnost, fleksibilnost in zadostno nosilnost same konstrukcije. Eksperimentalna analiza je pokazala bistveno izboljšanje nosilnosti in zmanjšanje deformacij z uporabe mrežne strukture vertikalnih trakov geocelic. Uporabljen material za takšno strukturo, pa je lahko v celoti uporabljen iz recikliranih sintetičnih materialov, kar je z uporabo lokalnih gradbenih materialov lahko tudi pomemben prispevek ekološki gradnji, manjši porabi energije in zmanjšanju emisij v okolje.
Ključne besede: voziščne konstrukcije, geocelice, geosintetiki, nevezani nosilni sloji, fleksibilne voziščne konstrukcije, ojačitev, mrežna struktura, trakovi, prodi
Objavljeno: 18.07.2016; Ogledov: 550; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (10,95 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici