| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
PRODAJA MOTORNIH MAZIV NA SLOVENSKEM TRŽIŠČU – ABL TEHNIKA, D.O.O (VALVOLINE SLOVENIJA)
Aleš Prek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Temo diplomske naloge prodaje maziv VALVOLINE na slovenskem tržišču smo si izbrali, ker so raziskava in njeni rezultati temelj za nadaljnje odločitve in usmeritev poslovanja podjetja. Podjetje ABL TEHNIKA D.O.O. je pooblaščeni distributer olj ter maziv za Slovenijo. Z vstopom Slovenije v Evropsko unijo ter zaradi centralne pozicije Slovenije v Evropi smo dočakali invazijo neznanih in cenenih motornih olj in sivega uvoza ali pa celo ponaredkov premium blagovnih znamk. Vsa podjetja, ki delujejo na tržišču prodaje motornih olj, morajo vedno znova iskati nove prodajne prijeme ali strategije prodaje, da bi prepričali nove stranke v nakup ali pa da vsaj zadržijo svoje obstoječe kupce.
Ključne besede: Prodaja, Motorna olja, Izdelek, Prodajne cene, Pospeševanje prodaje
Objavljeno: 30.11.2016; Ogledov: 715; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici