| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Povečanje moči motorja z notranjim zgorevanjem z uporabo tlačnega polnjenja
Gregor Ferenčak, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je prikazan potek predelave motorja z notranjim zgorevanjem z uporabo tlačnega polnjenja. Predelavo smo izvedli praktično, po predhodnih teoretičnih izračunih. Osrednji del naše predelave je bila vgradnja turbopolnilnika na motor. Za učinkovito delovanje le-tega pa smo med drugim vgradili še hladilnik polnilnega zraka, krmilno napravo in izpušni sistem. Rezultat predelave je več kot 100% povečanje moči motorja.
Ključne besede: motorji z notranjim zgorevanjem, povečanje moči motorja, tlačno polnjenje, turbopolnilnik, hladilnik polnilnega zraka.
Objavljeno v DKUM: 15.01.2014; Ogledov: 2007; Prenosov: 330
.pdf Celotno besedilo (5,34 MB)

3.
Izgube moči sinhronskega reluktančnega motorja
Damijan Miljavec, Miralem Hadžiselimović, Konrad Lenasi, Ivan Zagradišnik, 2003, izvirni znanstveni članek

Opis: V članku smo najprej predstavili osnovne lastnosti, zgradbo in delovanje sinhronskega reluktančnega motorja, nato pa v okviru dvoosne teorije zapisali vezni model obravnavanega električnega stroja. Reluktančni navor omogoča vrtenje rotorja v sinhronizmu z glavnim vrtilnim poljem. Pri takšnem načinu delovanja (sinhronsko vrtenje) je v rotorju gostota magnetnega pretoka vedno enosmerna, kar narekuje brezizguben rotor. Vendar imamo zaradi statorskih utorov spremembo magnetne upornosti zračne reže, kar pri vrtenju povzroči utorske pulzacije magnetnega polja in s tem površinske izgube na rotorju. Na podlagi temeljnih elektromagnetnih zakonitosti smo izpeljali enačbo in z njo ovrednotili površinske izgube na rotorju motorja. Z obremenilnim preizkusom in preskusom prostega teka smo analizirali obratovalne karakteristike in izgube motorja. Kot posledico izgub smo nastalo temperaturno polje v motorju in na njem prikazali v obliki temperaturne slike.
Ključne besede: sinhronski reluktančni motorji, reluktančni navor, površinske izgube, izgube moči, temperaturna slika
Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 2224; Prenosov: 80
URL Povezava na celotno besedilo

4.
Zmanjšanje faznega kota med zbiralkami v NE Krško
Alojz Kos, 1990, diplomsko delo

Ključne besede: elektroenergetika, fazni kot, lastna raba, asinhronski motorji, pretoki moči
Objavljeno v DKUM: 26.07.2007; Ogledov: 1908; Prenosov: 0

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici