| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
MOTIVACIJA ZA IZOBRAŽEVANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU MM KARTON KOLIČEVO D.O.O.
Štefan Daničič, 2010, diplomsko delo

Opis: Vsak dober vodja se vsakodnevno srečuje z vrsto vprašanj, kako motivirati svoje zaposlene, je to višja plača, nagrada, pohvala, ali kaj drugega. Tako motivacija ostaja ena izmed primarnih, a težjih nalog managementa. Le motivirani ljudje stremijo k svojim ciljem, ki so istočasno cilji podjetja. Taka naravnanost zagotavlja njihovo osebno zadovoljstvo in dobre poslovne rezultate, saj so le zadovoljni zaposleni ključ do uspešnega poslovanja. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem delu je predstavljen pojem motivacije, motiva, motivacijskih teorij, pojem izobraževanja, izobraževanja odraslih ter motivi za izbiro dodatnega izobraževanja in ovire, ki pri tem lahko nastopijo. Drugi del pa je raziskovalni, v katerem so podani odgovori v povezavi z motiviranostjo zaposlenih za dodatno izobraževanje v podjetju MM Karton Količevo d.o.o.. Namen oz. cilj raziskave je priti do podatkov, koliko so zaposleni v podjetju naklonjeni dodatnim oblikam izobraževanja, v kolikšni meri podjetje to spodbuja in ali so zaposleni sploh motivirani pri svojem delu ter kakšne motivacijske metode uporabljajo v podjetju. Ugotovitve kažejo, da je izobraževanje v podjetju zelo dobro organizirano. Rezultati so pokazali, da je veliko število anketirancev dobro seznanjenih z možnostjo izobraževanj v podjetju. Raziskava je tudi pokazala, da so anketiranci izredno pozitivno naravnani do izobraževanja, da so motivirani in da so se pripravljeni izobraževati tudi prostovoljno, ker se zavedajo, da je to zanje pomembno in koristno, in da takšna klima hkrati ugodno vpliva tudi na poslovne rezultate podjetja. Vodstvo je izobraževanju naklonjeno, ga spodbuja in intenzivno sodeluje z zaposlenimi, tako da prisluhne njihovim željam in potrebam.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, motivi, zaposleni, vodstvo.
Objavljeno: 04.03.2011; Ogledov: 2190; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (3,08 MB)

5.
MOTIVACIJA IN MOTIVIRANJE ZA IZOBRAŽEVANJE NA OKROŽNEM/ OKRAJNEM SODIŠČU V KRANJU
Fatima Šarić, 2013, diplomsko delo

Opis: Moje diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu sem predstavila pojem motivacije, obrazložila pojem motiv in motivacijske dejavnike, motivacijske teorije, pojem izobraževanja, metode in oblike izobraževanja ter motiviranje za izobraževanje. Prav tako pa predstavila sodni sistem ter organizacijo s pomočjo katere sem lahko izvedla raziskovalni del. Raziskovalni del sem izvajala s pomočjo anonimne ankete, ki je bila razdeljena med zaposlene na Okrajnem in Okrožnem sodišču v Kranju. V raziskovalni nalogi sem se posvetila raziskovanju vpliva motivacije na zaposlene, ali so zaposleni sploh motivirani, kaj zaposlenim pomeni dodatno izobraževanje, njihovo trenutno zadovoljstvo, koliko času so sploh pripravljeni vložiti v dodatno izobraževanje in kdo in kateri so njihovi motivatorji. V diplomski nalogi sem ugotovila, da je na sodišču zaposlenih anketirancev več kot polovica ženskega spola (85%), moških pa le 15%, njihova starost pa je med 30-imi in 50-imi leti. Več kot polovica vprašanih ima narejeno 4-letno srednjo šolo, nekaj med njimi pa tudi višjo, visoko ter univerzitetno izobrazbo. Vsi anketiranci so mnenja, da delajo zato, da preživijo ter si zagotovijo brezskrbno življenje. Nekolikem številu anketirancev delo predstavlja zadovoljstvo in veselje. Vprašani so zelo zadovoljni z odnosi s sodelavci ter samostojnostjo pri delu, kar je pokazal visok odstotek odgovorov. Nekoliko manj pa so zadovoljni z ponujenimi napredovanji, nagradami in bonitetami organizacije. Več kot polovica anketiranih se je pripravljeno dodatno izobraževati in je tudi zelo motivirana, v kolikor bi bila organizacija pripravljena plačati celotne ali pa vsaj polovične stroške izobraževanja. Večina vprašanih anketirancev si želi izboljšati življenjske pogoje in kvaliteto svojega trenutnega dela. Glede na dodatno izobraževanje, bi nekateri anketiranci svoj obstoječi poklic zamenjali. Rezultati so pokazali, da bi se večina anketirancev z veseljem udeležila enodnevnih seminarjev s področja dela. Želeli bi si tudi drugih oblik izobraževanja, za kar so pripravljeni vložiti tudi do osem ur tedensko svojega prostega časa. Kljub dobri motiviranosti zaposlenih obstajajo tudi ovire za dodatno izobraževanje in to so družinske obveznosti in visoki stroški izobraževanja. Skupni rezultati vseh anketnih vprašanj nam povedo, da je večina anketirancev zelo močno motivirana in si želi dodatnega izobraževati in nadgrajevanja svojega znanja. Problem nastane pri stroških izobraževanja, ki pa ga lahko rešila le organizacija, in tako zadrži svoje zaposlene.
Ključne besede: motivacija, motivi za delo, motivacija za izobraževanje, zaposleni, organizacija, sodišče, sodni sistem
Objavljeno: 17.07.2013; Ogledov: 975; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

6.
Motiviranost upokojencev za vključitev v izobraževanje
Katrin Kukovič, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo se ukvarjali z motiviranostjo upokojencev za vključitev v izobraževanje. Zanimalo nas je, ali je odraslim osebam poznan izraz ''univerza za tretje življenjsko obdobje''. V nadaljevanju smo ugotavljali, katerih programov se upokojenci udeležujejo, kakšno mnenje imajo glede izobraževanje in kakšni so njihovi motivi, da srečanja oziroma predavanja sploh obiskujejo. V empiričnem delu nas je zanimala vključenost upokojencev v univerze in njihovi motivi ter cilji za sodelovanje na le-teh. Namen raziskave, ki smo jo opravili na treh univerzah za tretje življenjsko obdobje, je bil ugotoviti zgoraj navedene trditve. Raziskava je zajemala 130 anketirancev. S pomočjo 2-preizkusa smo iskali razlike glede na spol, starost ter status. Ugotovili smo, da nobena od treh spremenljivk ne vpliva na motive, ki jih imajo udeleženci za vključevanje v izobraževanje. Osrednji motiv, zaradi katerega se upokojenci vključujejo v izobraževanje, je želja po nečem novem, prav tako želijo pridobiti novo znanje in le-tega izkoristiti.
Ključne besede: Univerza za tretje življenjsko obdobje, upokojenci, izobraževanje, motivi, cilji
Objavljeno: 19.10.2018; Ogledov: 192; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1012,69 KB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici