SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH ZA DNEVNO MOBILNOST
Klara Cofl, 2010, diplomsko delo

Opis: Vsak človek je svet zase, je edinstven in v sebi nosi lastne motive, težnje, želje, cilje. Načinov in metod, kako motivirati zaposlene, pa je ravno toliko kot njih samih. Namen raziskave je bil ugotoviti, kaj na splošno motivira ljudi pri delu, kaj jih motivira za sprejem nekega dela ter kaj motivira tiste, ki sprejmejo dela v oddaljenih krajih in se tako odločijo za dnevno mobilnost. Najprej je bil zastavljen cilj ugotoviti profil ljudi, ki se dnevno vozijo dolge kilometre v službo in motive za mobilnost. So to pretežno moški ali ženske, mlajši ali starejši, poročeni ali neporočeni, z otroki ali brez otrok, delajo v velikih državnih podjetjih oziroma ustanovah ali pri zasebnikih, so s trenutnim stanjem bolj zadovoljni delavci, ki stanujejo blizu kraja dela ali bolj oddaljeni, se prioritete razlikujejo glede na oddaljenost, bi bili pripravljeni sprejeti podobno delovno mesto bližje domu ali je glavni motiv za sprejem delovnega mesta osebni dohodek ter ali je glavni motivacijski dejavnik pri opravljanju dela plača. Raziskava je pokazala, da plača ni glavni motiv za sprejem nekega dela, temveč veselje do dela in občutek usposobljenosti za opravljanje le-tega. Prav tako rezultati kažejo, da dejavniki kot so spol, starost, izobrazba, starševstvo, partnerska situacija vplivajo na sprejem dela v oddaljenih krajih. Stopnja zadovoljstva ni pogojena z oddaljenostjo kraja dela od kraja bivanja, sprejem podobnega dela bližje domu, za nižje plačilo pa je. Zaradi zaostritve razmer na trgu delovne sile, kot posledice gospodarske krize, se je od leta 2008 naprej dvigala stopnja brezposelnosti. Pomanjkanje dela v domačem in bližnjih krajih je tako postalo še dodaten motiv za dnevno mobilnost v bolj oddaljene kraje. Posledično so se na lestvici pomembnosti dvignili dejavniki kot so varnost in stalnost zaposlitve, narava dela, odnosi s sodelavci. Pomembnost posameznih motivacijskih dejavnikov pri delu se razlikujejo glede na oddaljenost zaposlenih od kraja dela. Podatki, zbrani na osnovi anketnega vprašalnika, so statistično pregledani, prikazani v tabelah in z grafi ter interpretirani.
Ključne besede: motivacija, motivacijski dejavniki, trg dela, dnevna mobilnost, motivi za mobilnost.
Objavljeno: 01.12.2010; Ogledov: 1894; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (2,72 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici