| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POMEN MOTIVIRANJA ZA USPEŠNOST ZAPOSLENIH V BANČNIŠTVU
Demian Srpčič, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je predstaviti pomen pojma motivacije za delo pri zaposlenih in ugotoviti, kako lahko motivacija vpliva na poslovno uspešnost posameznika, tima in organizacije, v kateri je zaposlen. Teoretični del zajema definicije, razlage in delitev motivacije. Obrazloži temeljne pojme, povezane z motivacijo, in razčleni motivacijske dejavnike, ki vplivajo na motivacijo za delo. Poglobi se v cilje motiviranja, pomembnost motivacije v vsakdanjem življenju in v motivacijske teorije različnih avtorjev. Dotakne se tudi motivacijskih modelov, po katerih se je priporočljivo ravnati v vsakem podjetju, opozori pa nas tudi na težave, ki so povezane z vzpostavitvijo in vzdrževanjem motivacije pri zaposlenih na daljši rok. V raziskavi smo se osredotočili na vpliv in medsebojno povezovanje motivacijskih dejavnikov, ki ga imajo na zaposlene in njihovo uspešnost v Gorenjski banki, d. d. Od petih nastavljenih hipotez je bila samo prva tudi statistično potrjena, ostale pa so bile zavrnjene. Kot je bilo ugotovljeno, je denar močan motivacijski dejavnik. Ugotovili smo, da podjetje Gorenjska banka, d. d. omogoča napredovanje in karierni razvoj zaposlenih in motivira vse starostne skupine ne glede na spol. Tudi ambicije za prevzemanje dodatnih pooblastil in odgovornosti na delovnem mestu ne glede na delovno dobo posameznika so med zaposlenimi v ravnovesju. Dejavniki zanimivo delo, varna zaposlitev in ugodni delovni čas kotirajo zelo visoko, vendar pa je jasno, da zaposlenim največ pomenijo dobri medosebni odnosi in pogoji dela ter možnost napredovanja. S statističnimi izračuni smo ugotovili, da kakovost zasebnega življenja, odnosov s sodelavci in neposrednim vodjo niso dejavniki, ki bi kazali premo sorazmernost z ambicijami za doseganje visoke kakovosti svojega dela in razvojem v vrhunskega strokovnjaka, prav tako statistično ni dokazano, da zaposlenim, katerih ambicije in zastavljeni cilji močno vplivajo na njihovo delovno uspešnost in učinkovitost, največ pomenijo sprotno reševanje konfliktov in sodelovanje ter cenjenje dobrega dela sodelavcev. Ugotovili smo, da bi se dalo na področju motiviranja še veliko storiti, in sicer v smislu izboljšanja kadrovskega sistema, ki bi zaposlenim omogočal soustvarjati kulturo in klimo podjetja. Podjetje bi moralo imeti kvalitetne kadrovike, ki bi s svojim znanjem, veščinami in veseljem do dela z ljudmi oblikovali ustrezne pogoje dela za zaposlene in jih usmerjali v skupno dobro poslanstva organizacije.
Ključne besede: motivacija, motivacijski dejavniki, motivacijski modeli, medosebni odnosi, učinkovitost in uspešnost pri delu
Objavljeno: 17.01.2011; Ogledov: 1852; Prenosov: 255
.pdf Celotno besedilo (520,76 KB)

2.
VPLIV KULTURE PODJETJA NA MOTIVIRANJE ZAPOSLENIH V ČASU GOSPODARSKE KRIZE
Nataša Deutsch, 2013, diplomsko delo

Opis: Motiviranje zaposlenih danes zagotovo velja za eno najkompleksnejših nalog managementa. Globalizacija je s seboj prinesla nadvse močno konkurenčnost, s katero se podjetja spopadajo na različne načine. A najpomembnejši ključ za doseganje uspešnega poslovanja podjetja, in konkurenčnosti podjetja, so zaposleni. V času močne recesije, ko se podjetja nenehno spopadajo s pomanjkanjem finančnih sredstev je še kako pomembno, da managerji znajo ohraniti uspešne, perspektivne in nadarjene zaposlene, ki lahko danes in v prihodnje veliko pripomorejo k uspešnosti poslovanja podjetja. To lahko storijo s kakovostnim motiviranjem. Produktivnost zaposlenih in motiviranost je mogoče doseči z nenehnim spremljanjem želja in potreb zaposlenih, ter omogočanje poistovetenja slednjih s cilji in interesi podjetja. Slovenska podjetja se premalo zavedajo pomena spremljanja interesov in potreb zaposlenih. Kljub temu, da je z leti mogoče zaznati napredek pri vnašanju nedenarnih metod motiviranja, podjetja še vedno uporabljajo zastarele in velikokrat nekakovostne metode motiviranja. A je moč zaznati, da je vse bolj prisotno zavedanje, da je ravno ustrezno motiviranje in delo z ljudmi tisto, ki omogoča uspešnost poslovanja in doseganje ciljev podjetja. Z obsežno raziskavo smo prišli do spoznanja, da se slovenska podjetja zavedajo motiviranja zaposlenih, da skušajo spremljati želje in potrebe zaposlenih, vendar se hkrati zavedajo, da so njihovi prijemi pomanjkljivi in da v prihodnje potrebujejo spremembe, ki lahko še dodatno izboljšajo poslovanje podjetja. Podjetja se strinjajo, da na motiviranje v veliki meri vpliva tudi kultura podjetja, katero s svojim vedenjem, potrebami, mišljenjem, dopolnjujejo tudi zaposleni. Vsak izmed zaposlenih v podjetju pusti pečat, del sebe in pripomore k oblikovanju podjetja. Pomembno je, da podjetja spoznajo, da je lahko gospodarska kriza tudi izziv in priložnosti.
Ključne besede: motiviranje zaposlenih, metode motiviranja, motivacijski modeli, organizacijska kultura, gospodarska kriza
Objavljeno: 25.03.2014; Ogledov: 629; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

3.
Kultura in motivacija na delovnem mestu na primeru dveh držav
Metod Škerget, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo predstavili dva zelo pomembna pojma, ki sta ključna za dobro delovanje podjetja in njegovih zaposlenih. V prvem delu, ki je bil teoretičen, smo predstavili pojma kultura in motivacija ter državi, v katerih je potekala raziskava – Slovenijo in Španijo. V sklopu kulture smo opredelili kulturo, njeno vlogo, ravni kulture, razvrščanje nacionalnih kultur, kulturni šok, dimenzijo in sestavo kulture. V sklopu motivacije pa smo opredelili motivacijo samo, vrste motivov, motivacijsko strukturo in modele, lestvico delovnih motivov, motivacijske dejavnike in kako uničiti motivacijo. V sklopu predstavitve držav pa smo se osredotočili predvsem na njune poslovne običaje, gospodarstvo, prebivalstvo in državno ureditev. V drugem, empiričnem delu, pa smo s pomočjo anketnega vprašalnika naredili raziskavo in skušali ugotoviti, kateri so najučinkovitejši motivacijski dejavniki na delovnem mestu v Španiji in Sloveniji. Izpostavili smo najučinkovitejše dejavnike, ki vplivajo na motivacijo zaposlenih. Na podlagi pridobljenih anketnih vprašalnikov smo naredili analizo podatkov s pomočjo programa IBM SPSS Statistics. Analizirali smo vsak dejavnik posamezno in naredili primerjavo med državama. Rezultate, ki smo jih pridobili, smo nato povzeli in zapisali naše ugotovitve. Rezultate smo prikazali tudi grafično, in sicer s prej omenjenim programom. Z rezultati lahko podjetje izboljša motiviranje svojih zaposlenih. Dandanes se vedno več organizacij zaveda, kako pomembna sta kultura, v kateri podjetje posluje, in motivacija na delovnem mestu. Če v podjetju ne poznajo kulture, v kateri poslujejo, lahko nehote pride do veliko napačnih odločitev pri poslovanju. Prav tako morajo v podjetju poznati tujo kulturo, če želijo uspešno motivirati svoje zaposlene, saj lahko napačni načini motiviranja povzročijo demotivacijo pri zaposlenih. Zelo pomembno je, da imamo na delovnem mestu zadovoljnega in motiviranega zaposlenega. To bi moral biti eden izmed glavnih ciljev vsakega podjetja. Zadovoljen in motiviran delavec bo bolj predan podjetju in bo bolje opravljal svoje delo, kar se bo kazalo v uspešnosti podjetja.
Ključne besede: Kultura, ravni kulture, dimenzije kulture, sestavine kulture, kulturni šok, motivacija, vrste motivov, motivacijska struktura, motivacijski modeli, motivacijski dejavniki, anketni vprašalnik, Slovenija, Španija.
Objavljeno: 07.07.2017; Ogledov: 246; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici