| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kultura in motivacija na delovnem mestu na primeru dveh držav
Metod Škerget, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo predstavili dva zelo pomembna pojma, ki sta ključna za dobro delovanje podjetja in njegovih zaposlenih. V prvem delu, ki je bil teoretičen, smo predstavili pojma kultura in motivacija ter državi, v katerih je potekala raziskava – Slovenijo in Španijo. V sklopu kulture smo opredelili kulturo, njeno vlogo, ravni kulture, razvrščanje nacionalnih kultur, kulturni šok, dimenzijo in sestavo kulture. V sklopu motivacije pa smo opredelili motivacijo samo, vrste motivov, motivacijsko strukturo in modele, lestvico delovnih motivov, motivacijske dejavnike in kako uničiti motivacijo. V sklopu predstavitve držav pa smo se osredotočili predvsem na njune poslovne običaje, gospodarstvo, prebivalstvo in državno ureditev. V drugem, empiričnem delu, pa smo s pomočjo anketnega vprašalnika naredili raziskavo in skušali ugotoviti, kateri so najučinkovitejši motivacijski dejavniki na delovnem mestu v Španiji in Sloveniji. Izpostavili smo najučinkovitejše dejavnike, ki vplivajo na motivacijo zaposlenih. Na podlagi pridobljenih anketnih vprašalnikov smo naredili analizo podatkov s pomočjo programa IBM SPSS Statistics. Analizirali smo vsak dejavnik posamezno in naredili primerjavo med državama. Rezultate, ki smo jih pridobili, smo nato povzeli in zapisali naše ugotovitve. Rezultate smo prikazali tudi grafično, in sicer s prej omenjenim programom. Z rezultati lahko podjetje izboljša motiviranje svojih zaposlenih. Dandanes se vedno več organizacij zaveda, kako pomembna sta kultura, v kateri podjetje posluje, in motivacija na delovnem mestu. Če v podjetju ne poznajo kulture, v kateri poslujejo, lahko nehote pride do veliko napačnih odločitev pri poslovanju. Prav tako morajo v podjetju poznati tujo kulturo, če želijo uspešno motivirati svoje zaposlene, saj lahko napačni načini motiviranja povzročijo demotivacijo pri zaposlenih. Zelo pomembno je, da imamo na delovnem mestu zadovoljnega in motiviranega zaposlenega. To bi moral biti eden izmed glavnih ciljev vsakega podjetja. Zadovoljen in motiviran delavec bo bolj predan podjetju in bo bolje opravljal svoje delo, kar se bo kazalo v uspešnosti podjetja.
Ključne besede: Kultura, ravni kulture, dimenzije kulture, sestavine kulture, kulturni šok, motivacija, vrste motivov, motivacijska struktura, motivacijski modeli, motivacijski dejavniki, anketni vprašalnik, Slovenija, Španija.
Objavljeno v DKUM: 07.07.2017; Ogledov: 1367; Prenosov: 324
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

2.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH V PODJETJU KREBE TIPPO D. O. O.
Simon Krepek, 2016, diplomsko delo

Opis: Motivacija je glavni temelj kadar govorimo o človekovi dejavnosti. Zaradi tega ker je vsak posameznik individualen ni enotnega načina, s katerim bi lahko motivirali vse zaposlene. Tukaj pa pride do izraza manager, saj mora načine motiviranja prilagoditi vsakemu zaposlenemu posebej. Zato mora vse zaposlene dobro poznati in se hkrati zavedati tistih stvari, s katerimi jih lahko navduši in spodbudi k boljšemu delu. Cilje, ki si jih ljudje zastavimo in jih poskusimo doseči pa predstavljajo motivacijski dejavniki. Odvisni so od različnih okolij in obdobij, so različno pomembni za različne ljudi in se med seboj dopolnjujejo ter nadomeščajo.
Ključne besede: motivacija, motivacijska struktura, moč in cilji motivacije, motivacijski dejavniki, tenzija, potreba, motivacija zaposlenih v podjetju Krebe Tippo
Objavljeno v DKUM: 06.01.2017; Ogledov: 1430; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

3.
MOTIVACIJA V PODJETJU KOVINOPLASTIKA BENDA D.O.O.
Rok Tkavc, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Temeljna raziskava diplomskega seminarja je bila motivacija v podjetju. Najprej smo v teoretičnem delu predstavili kaj pomeni pojem motivacija ter kako jo razumejo in opisujejo različni avtorji. V tem delu smo tudi spoznali različne vrste motivov, ki smo jih razdelili na primarne in sekundarne ter jih bolje spoznali. V poglavju motivacijske teorije smo se podrobneje spoznali z različnimi motivacijskimi teorijami. Ugotovili smo, da se te delijo na vsebinske in procesne motivacijske teorije. Vsebinske proučujejo predvsem človeške potrebe ter motive, ki povzročajo določene oblike vedenja, procesne pa temeljijo na načinu, kako se neka sprememba v vedenju posameznika pojavi in kako pravzaprav pride do te oblike vedenja. V poglavju motivacijskih dejavnikov, smo opisali kako ti vplivajo na motivacijo zaposlenih v podjetju. Spoznali smo več različnih vrst motivacijskih dejavnikov, nekatere tudi podrobneje predstavili in hkrati spoznali, da se delijo na materialne in nematerialne. Nadaljnje smo predstavili tudi motivacijsko strukturo, njeno sestavo in pomen za podjetja. V zadnjem teoretičnem poglavju smo opisali probleme motiviranosti v podjetjih, ter z vidika različnih avtorjev (tudi s primeri dobre prakse) predlagali rešitve in izboljšave problema. Zadnje poglavje pa predstavlja empirični del tega dela diplomskega seminarja, kjer smo analizirali raziskavo o problemu motiviranosti v podjetju Kovinoplastika Benda d.o.o. Najprej smo predstavili podjetje, nato pa analizirali spoznane ugotovite iz vprašalnika, ki smo ga zastavili zaposlenim v obravnavanem podjetju. Spoznali smo, da ima podjetje izgrajen sistem motiviranja, ki pa ga bo moralo na nekaterih področjih malo izboljšati, saj si bo s tem zagotovilo še večje zadovoljstvo s strani zaposlenih. Delo diplomskega seminarja se zaključi z analiziranjem vprašanj, ki so se navezovala na zastavljene hipoteze, s sprejetjem oziroma zavrženjem le teh.
Ključne besede: Motivacija, motivacijske teorije, motivi, motivacijski dejavniki, motivacijska struktura, problemi motiviranja.
Objavljeno v DKUM: 08.11.2011; Ogledov: 2826; Prenosov: 274
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici