| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 114
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Vpliv stila vodenja na zadovoljstvo zaposlenih : diplomsko delo
Helena Jus, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: vodenje, stili vodenja, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija
Objavljeno: 14.01.2009; Ogledov: 6227; Prenosov: 1913
.pdf Celotno besedilo (699,86 KB)

7.
8.
UGOTAVLJANJE ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH Z IZOBRAŽEVANJEM IN DELOM V DOMU UPOKOJENCEV DANICE VOGRINEC
Marjetka Smolinger Galun, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK V stroki zdravstvene nege, ki se izredno hitro razvija, je potrebno permanentno strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje izvajalcev zdravstvene nege, vendar pa razvoj lastne stroke od njih pričakuje tudi številna druga znanja, le tako bo zagotovljena učinkovita in kakovostna zdravstvena nega. Da bi to dosegli, potrebuje organizacija ne samo sposobne, ampak tudi motivirane kadre, ki so pripravljeni na permanentno pridobivanje strokovnega znanja. Diplomska naloga obravnava zadovoljstvo zaposlenih v Domu upokojencev Danice Vogrinec z izobraževanjem in delom, delovnimi pogoji in razmerami za delo. Predstavljene so teoretične osnove izobraževanja in usposabljanja zaposlenih, vrste motivov in motivacijski dejavniki za izobraževanje ter zadovoljstvo zaposlenih. Nato sledi predstavitev doma upokojencev in raziskava izvedena med zdravstveno negovalnim osebjem. V raziskavi smo ugotovili, da so zaposleni v splošnem zadovoljni z delom in delovnimi pogoji, manj pa so zadovoljni z izobraževanjem, ki jim ga nudi delovna organizacija. Rezultati raziskave pa se razlikujejo med posameznimi enotami, tako pri zadovoljstvu z delom kot z izobraževanjem. Ugotovimo pa, da bi se večina zaposlenih ponovno odločilo za poklic, ki ga opravljajo. Na osnovi rezultatov so predlagani tudi ukrepi za izboljšanje zadovoljstva z izobraževanjem in delom v delovni organizaciji.
Ključne besede: Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, motivacija, izobraževanje, izvajalci zdravstvene nege.
Objavljeno: 17.07.2009; Ogledov: 2541; Prenosov: 617
.pdf Celotno besedilo (16,80 MB)

9.
POMEN ZADOVOLJSTVA PRODAJNEGA OSEBJA V TRGOVSKEM CENTRU MERKUR LUCIJA
Linda Rotter, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen mojega diplomskega dela je poudariti pomen zadovoljstva prodajnega osebja kot pomemben dejavnik oblikovanja uspešnega promocijskega spleta. Saj menim, da je zadovoljstvo zaposlenih ključnega pomena za oblikovanje uspešne osebne prodaje. Zastavila sem si izmeriti zadovoljstvo prodajnega osebja v izbranem Mekurjevem centru- Merkur Lucija. Prvi in tudi obsežnejši del moje diplomske naloge sem namenila opredelitvi in poglobitvi zadovoljstva zaposlenih. Saj menim, da poznavanje teoretične podlage na tem področju lahko veliko pripomore k izboljšanju produktivnosti zaposlenih. V drugem delu želim predstaviti osebno prodajo in značilnosti uspešnega prodajalca. Korelacija prvega in drugega dela je v misli, da uspešno prodajo lahko opravi le uspešen prodajalec. Prodajalec je lahko uspešen, le če je s svojim delom zadovoljen. Predpostavko, torej da obstaja vzročno posledični odnos med zadovoljstvom prodajnega osebja v TC Merkur Lucija in zadovoljstvom kupcev s prodajnim osebjem, želim potrditi oziroma ovreči na podlagi dveh vprašalnikov. In sicer prvim, ki je namenjen merjenju zadovoljstva prodajnega osebja in drugim, ki je namenjen kupcem. Odločila sem se da bom vprašana kupcem oblikovala tako, da se nanašajo na prodajno osebje. Kot prvo me je zanimalo kaj sploh zadovoljstvo je, v zvezi z delom se najdem v Lešnikovi definiciji : << Nekdo, ki ni zadovoljen na delovnem mestu, ne bo imele neke posebne motivacije za opravljanje svojega dela. Ni pa že samo zadovoljstvo zagotovilo, da bo nekdo motiviran za opravljanje svojega dela. Seveda ja pa pri zadovoljnem posamezniku večja verjetnost, da bo delo opravljal z dodatno mero motivacije>>. Na podlagi zgoraj navedene definicije lahko razberemo, da je motivacija ključnega pomena. Iz tega razloga sem ta pojem podrobneje predstavila v zvezi z zaposlenimi in korelacijo zadovoljstva le teh s kupci. Kakor sem že omenila zato, da ugotovim ali obstaja vzročno posledični odnos med zadovoljstvom kupcev in zadovoljstvom zaposlenih sem sestavila dva niza vprašanj namenjena enim in drugim. Anketa namenjena zaposlenim se torej nanaša na dejavnike, ki neposredno vplivajo na motivacijo. Anketa kupcem pa na zadovoljstvo z delom zaposlenih. Kakor predhodno prikazano rezultati kažejo, da so kupci razmeroma zadovoljni z delom zaposlenih vendar so zaposleni nekoliko manj zadovoljni s svojim delom. Glavna dejavnika nezadovoljstva sta plača in možnost napredovanja, kar v dolgem roku lahko pripelje zaposlene do manjše motivacije pri svojem delu. Manjša motivacija torej lahko vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in posredno na zadovoljstvo kupcev. V tem primeru je potrebno zavzemanje vodstva in vodij posameznic trgovskih centrov , da zagotovijo učinkovitejši sistem motiviranja zaposlenih.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo kupcev, uspešna prodaja, motivacija, vodstvo
Objavljeno: 22.02.2010; Ogledov: 2687; Prenosov: 249
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

10.
MOTIVIRANJE ZAPOSLENIH ZA IZOBRAŽEVANJE
Tomislav Mitrović, 2009, diplomsko delo

Opis: Najpogostejše vprašanje pri izobraževanju zaposlenih je, zakaj se zaposleni izobražujejo. Cilj diplomske naloge je bil ugotoviti kateri motivi spodbujajo zaposlene za izobraževanje in kakšne cilje si zaposleni želijo doseči z doseganjem višje stopnje izobrazbe. Cilji uravnavajo delovanje zaposlenih, zato je analiza ciljev izobraževanja zaposlenih poleg analize motivacijskih dejavnikov za izobraževanje ključnega pomena za postavljanje strategije kadrovanja izobraževanja zaposlenih v podjetju. Cilj diplomske naloge je bil raziskati področje motiviranosti zaposlenih za izobraževanje, proučiti vrste motivov, motivacijskih dejavnikov, raziskati, analizirati in predstaviti motiviranje zaposlenih za izobraževanje. V diplomski nalogi so proučene korelacije med opisnimi spremenljivkami; konkretno kako spol, dohodek, starost, kraj bivanja in zakonski stan vplivajo na odločanje zaposlenih za nadaljnje izobraževanje. V diplomski nalogi so prikazani osnovni teoretični prispevki in ugotovitve s področja motiviranja zaposlenih za izobraževanje. Glede na pomembnost in motivacijsko moč za izobraževanje zaposlenih ter na podlagi spoznavnih teorij o motivaciji in opravljene empirične raziskave so prikazani konkretni motivacijski faktorji, ki so odločilnega pomena za dvig izobrazbene ravni zaposlenih. Diplomska naloga je podala konkretne rešitve, kako dodatno motivirati zaposlene za izobraževanje.V diplomski nalogi so prikazane različne teorije motivacije, ki govorijo o različnih definicijah motivacije in različnih motivacijskih dejavnikih. S pomočjo različne strokovne literature so predstavljeni motivacijski dejavniki za izobraževanje zaposlenih. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, kaj je motivacija in zakaj se zaposleni odločajo za izobraževanje ter kaj jih pri tem spodbuja. V diplomski nalogi je prikazana povezava med demografskimi spremenljivkami in dejavniki, ki vplivajo na izobraževanje zaposlenih.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, izobraževalni management, prednosti in nevarnosti izobraževanja zaposlenih
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 3010; Prenosov: 690
.pdf Celotno besedilo (4,93 MB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici