| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 33
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Primerjalna analiza motivacije za študij : diplomsko delo univerzitetnega študija
Marko Gaber, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: motivacija, študij, učenje
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 2152; Prenosov: 478
.pdf Celotno besedilo (645,89 KB)

3.
POVEZANOST UČNIH STRATEGIJ Z MOTIVACIJO UČENCEV V OSNOVNI IN SREDNJI ŠOLI
Tadeja Mernik, 2009, diplomsko delo

Opis: Z empirično raziskavo sem želela odgovoriti na vprašanje, ali obstaja korelacija med notranjo učno motivacijo pri posamezniku in njegovo oceno pomembnosti uporabe kognitivnih in metakognitivnih strategij pri učenju, ki med drugim predstavljata osnovo za samoregulacijsko učenje. V raziskavi, ki je bila izvedena med mladostniki različnega spola in starosti, sta bili uporabljeni deskriptivna in kavzalno-neeksperimentalna metoda empiričnega pedagoškega raziskovanja. Rezultati so pokazali, da med spoloma sicer ni prisotnih statistično značilnih razlik v predanosti delu kot dimenziji notranje motivacije, da pa se dekleta bolj kot fantje posvečajo učenju in delu za šolo iz lastnega interesa. Če upoštevamo še naslednjo ugotovitev, in sicer, da dekleta pripisujejo višji pomen rabi učnih strategij, lahko rečemo, da so dekleta bolj učno samoregulativna v primerjavi s fanti. Nadalje se je izkazalo, da med mladostniki različnih starosti ni opaznih razlik v oceni pomembnosti rabe učnih strategij, obstajajo pa statistično pomembne razlike v notranji motivaciji. Medtem ko je za mlajše mladostnike značilna večja predanost šolskemu delu in učenju v primerjavi s starejšimi, pa se slednji pogosteje učijo zaradi lastnega zanimanja in želje, da bi poglobili in utrdili svoje znanje. Kot ključno ugotovitev raziskave pa navajam naslednjo; in sicer da obstaja povezanost med posameznikovo notranjo motivacijo in njegovo oceno pomembnosti uporabe strategij pri učenju. Rezultati raziskave namreč kažejo, da mladostniki, pri katerih je prisotna večja notranja motivacija, tudi višje ocenjujejo rabo učnih strategij.
Ključne besede: samoregulacijsko učenje, notranja učna motivacija, učne strategije, lastni interes, predanost delu
Objavljeno: 09.07.2009; Ogledov: 3382; Prenosov: 714
.pdf Celotno besedilo (579,07 KB)

4.
5.
Motivacija študentov za študij na FVV : diplomsko delo
Eva Sitar, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: učenje, motivacija, študij, študenti, raziskave, diplomske naloge
Objavljeno: 21.08.2009; Ogledov: 3873; Prenosov: 645
.pdf Celotno besedilo (854,74 KB)

6.
RAZVOJ IN USPOSABLJANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU NAFTA LENDAVA D.O.O.
Tomaž Skledar, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetja, ki želijo napredovati na trgu konkurence, morajo slediti razvoju, kar pomeni, da morajo skrbeti za razvoj svojih zaposlenih, ki predstavljajo njihov največji kapital. Uspešen delavec je tisti, ki se želi izobraževati in usposabljati ter se ne izmika pred dodatnimi obveznostim, ker se zaveda, da mu le-te prinašajo napredek v prihodnosti. Razvoj zaposlenih opredeljujemo kot aktivnosti, s katerimi se povečuje vrednost zaposlenih. Je področje managementa človeških virov in zajema dejavnosti, kot so izobraževanje, usposabljanje in učenje. Izobraževanje lahko opredelimo kot razvijanje znanj, sposobnosti in navad. Usposabljanje je razvijanje znanj, sposobnosti in raznih spretnosti za opravljanje različnih del. Z učenjem pa zaposleni pridobiva nova znanja in spretnosti na podlagi izkušenj in prakse, kar je pogoj za strokovni in osebnostni razvoj posameznika. V podjetju Nafta Lendava d.o.o. se zavedajo pomena razvoja zaposlenega. Zaposlenih je približno 517 delavcev, od tega je približno 100 žensk. Starost vseh zaposlenih je v povprečju 46 let. Med letom se izobražuje in usposablja preko 61 % vseh zaposlenih, kar je glede na velikost podjetja veliko. Podjetje omogoča tudi izobraževanje ob delu ter izvaja razgovore z zaposlenimi, neformalno mentorstvo in štipendiranje.
Ključne besede: razvoj, usposabljanje, izobraževanje, učenje, zaposleni, motivacija, izobraževanje ob delu, štipendiranje, pripravništvo
Objavljeno: 26.07.2010; Ogledov: 2262; Prenosov: 233
.pdf Celotno besedilo (692,77 KB)

7.
ANALIZA UKREPOV ZMANJŠEVANJA BOLEČINE OB PREOBREMENJENOSTI HRBTENICE PRI ZDRAVSTVENIH DELAVCIH V DOMOVIH ZA STAREJŠE OBČANE
Vesna Avdić, 2010, diplomsko delo

Opis: Nega ostarelih in bolnih je težko delo. Zato je prav, da poleg na njih, pomislimo tudi na izvajalce zdravstvene nege. Njihovo delo zahteva celega človeka štiriindvajset ur na dan in ravno preobremenjenost je vzrok vse pogostejših bolniških odsotnosti. Najpogostejši vzroki bolniških odsotnosti zdravstvenih delavcev so ponavadi obolenja mišično-kostnega sistema. Za lažjo predstavo, s kakšnimi problemi se srečujemo v domovih za starejše občane, smo v diplomski nalogi opisali potek dela na oddelkih in podali vzroke, zakaj pri zdravstvenih delavcih pravzaprav pride do preobremenjenosti hrbtenice. Ugotavljali smo, ali je promocija zdravja na delovnem mestu pomemben dejavnik pri nastanku in omejevanju obolenj hrbtenice. Primerjali smo navodila in predpise, ki urejajo področje varnosti in zdravja pri delu s prakso. Analizirali smo vpliv demografskih dejavnikov na pojav bolečine v hrbtenici in izvajanje ergonomije v zdravstvu. Prav tako smo ugotavljali, ali redno izvajanje ergonomskih metod in tehnik vpliva na nastanek bolečine v hrbtenici ter kateri motivacijski ukrepi bi bili potrebni, da bi zaposleni izvajali delo na varen način. Podatke smo pridobili z raziskavo, ki smo jo opravili pri zdravstvenih delavcih v domovih za starejše občane. Podali pa smo tudi možne rešitve, ki so usmerjene v izboljšavo stanja problematike obolenj hrbtenice pri zdravstvenih delavcih zaradi preobremenjenosti v domovih.
Ključne besede: obolenja hrbtenice, promocija zdravja, predpisi in navodila, kurativni ukrepi, motivacija za učenje
Objavljeno: 12.04.2010; Ogledov: 1853; Prenosov: 275
.pdf Celotno besedilo (878,16 KB)

8.
IZOBRAŽEVANJE KOT FUNKCIJA KVALITETE DELOVNEGA ŽIVLJENJA V ZAVAROVALNICI TRIGLAV, D.D.
Iztok Šekoranja, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava izobraževanje kot funkcijo kvalitete delovnega življenja na primeru Zavarovalnice Triglav s poudarkom na motivaciji za izobraževanje, ki je pogoj za uspešno izobraževanje tako udeležencev kot izvajalcev izobraževanj. Tako teoretični del prikazuje splošno teorijo motiva in motivacije, uporabo teorij pri motivaciji za izobraževanje, kvaliteto delovnega življenja in vseživljenjsko učenje. Raziskovalni del temelji na analizi stanja na področju izobraževanja v izbrani organizaciji na osnovi aktivne udeležbe zaposlenih v izbrani organizaciji. Na osnovi analizirane literature in lastnega empiričnega dela v zadnjem poglavju potrjujem hipoteze povezane z izobraževanjem glede; vpliva izobraževanja na kvaliteto delovnega življenja, večje podpore delovnega okolja vpliva na večjo motivacijo za izobraževanje in ugodnejših izhodiščnih psiho-socialnih dejavnikov,ki vplivajo na večjo motivacijo za izobraževanje posameznika.
Ključne besede: izobraževanje, motivacija, delovno okolje, vseživljenjsko učenje
Objavljeno: 26.08.2010; Ogledov: 1899; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

9.
STRATEGIJE ZA SPODBUJANJE MOTIVACIJE V OSNOVNI ŠOLI
Mateja Cankar, 2010, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomskega dela avtorica povzame pojem motivacije v izobraževanju in pristope, ki jih za motiviranje učencev priporočajo uveljavljeni psihologi. V empiričnem delu avtorica preučuje s pomočjo ankete in njene razčlembe, kakšne strategije za spodbujanje motivacije uporabljajo slovenski učitelji. Hkrati preveri, kako učitelji razumejo pojem motivacijskih strategij in če jih uporabljajo zavestno. Rezultate ankete primerja glede na dobo poučevanja učiteljev in glede na triado poučevanja.
Ključne besede: motivacija, notranja motivacija, motivacijske strategije, samoregulacijsko učenje.
Objavljeno: 06.09.2010; Ogledov: 3484; Prenosov: 646 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1001,55 KB)

10.
UČENJE NEMŠKEGA JEZIKA KOT TUJEGA JEZIKA V STAROSTI
Nina Bertalanič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Učenje nemščine kot tujega jezika v starosti so v ospredju starejši, ki so se odločili za učenje tujega jezika nemščine. Starejši so specifična skupina, ki se tuji jezik učijo drugače kot mlajši učeči se, zaradi svoje starosti in drugih dejavnikov. V teoretičnem delu diplomske naloge je zato najprej govora o starosti učečih se oz. so razloženi pojmi starost in starati se. V poznejših letih deluje človeški spomin počasneje in ne zmore več tako hitro ohraniti toliko informacij. Iz tega razloga je treba pri učenju tujega jezika v starosti porabiti veliko več časa in strpnosti. Poleg tega igra pri učenju pomembno vlogo motivacija. Če pri starejših obstaja notranja motivacija, je učenje veliko lažje. Da pa so starejši pri učenju uspešni, so poleg motivacije pomembni še motivi. Kateri motivi so pomembni za starejše, je v delu podrobneje prikazano. Poleg že vseh opisanih dejavnikov, je za starejše pomembno, da je pri učenju prisoten dober učitelj. Učitelj se s svojimi učečimi poistoveti in uporablja za učenje metode, ki pripomorejo k uspešnemu učenju. Poleg tega predstavi učečim strategije in jim pokaže, kako lahko te strategije uspešno uporabijo. Kako vidijo učenje nemščine v starosti starejši in kako njihovi učitelji, je prikazano v drugem delu diplomske naloge. Ugotovitve so bile pridobljene s pomočjo anketnega vprašalnika.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: starejši, starost, spomin, učenje tujega jezika v starosti, motivacija, motivi, učeči se, učitelji, metode za učenje, strategije
Objavljeno: 29.03.2011; Ogledov: 2696; Prenosov: 263
.pdf Celotno besedilo (850,80 KB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici