| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 234
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Zadovoljstvo zaposlenih z izobraževanjem v Zavodu RS za transfuzijsko medicino
Klavdija Likar, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo vsebuje raziskavo zaposlenih na Zavodu RS za transfuzijsko medicino glede zadovoljstva z izobraževanjem in njihove motivacije za udeležbo. Zanimalo nas je, v kolikšni meri so zaposleni zadovoljni z izobraževanjem in motiviranjem. Izvedeli smo tudi, kateri dejavnik zaposlene najbolj preprečuje pri udeležbi na izobraževanjih. V teoretičnem delu bomo predstavili pomen in osnovne pojme izobraževanja ter motivacije. V nadaljevanju bomo opisali motivacijske dejavnike, ki vplivajo na udeležbo izobraževanj in načine motiviranja. V drugem delu smo s pomočjo raziskave ugotovili, da je večji del zaposlenih zadovoljnih z organizacijo in izvedbo izobraževanj. Spodbudna je bila ugotovitev, da zaposlene k udeležbi izobraževanj najbolj motivira pridobivanje novih znanj. Manj spodbudna je, da zaposlenim preprečujejo udeležbo finančna sredstva, ki jih je vsako leto manj. Na temelju analize lahko sklepamo, da so izobraževanja organizirana ustrezno. Tudi motiviranje zaposlenih je zelo uspešno, saj so dejavnik motiviranja višje plačilo umestili na zadnje mesto.
Ključne besede: Izobraževanje, motivacija, zaposleni, zadovoljstvo, Zavod za transfuzijsko medicino
Objavljeno: 21.09.2021; Ogledov: 15; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

2.
Izbira e- izobraževanja pri mladih
Neža Šlibar, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili teorijo o e-izobraževanju ter analizirali stanje na področju e-izobraževanja med mladimi in njihova mnenja. V teoretičnem delu je predstavljeno e-izobraževanje na splošno in njegove prednosti. Nadalje predstavljamo izobraževanje na daljavo, njegove oblike, načine ter orodja za e-izobraževanje. Opisali smo tudi informacijsko-komunikacijsko tehnologijo (IKT). V raziskovalnem delu je bil cilj ugotoviti in predstaviti rezultate raziskave e-izobraževanja med mladimi. S pomočjo raziskave smo predstavili dejansko stanje na področju e-izobraževanja med mladimi.
Ključne besede: mladi, e-izobraževanje, motivacija, motivacijski dejavniki
Objavljeno: 13.08.2021; Ogledov: 86; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (359,59 KB)

3.
Stili učenja pri izobraževanju odraslih
Nina Hojak, 2021, magistrsko delo

Opis: V nalogi z naslovom Stili učenja pri izobraževanju odraslih, opisujemo učne stile, izobraževanje odraslih, podrobneje pa smo opisali potek razvoja učnega stila pri odraslih in na to, kako osebnostna rast vpliva na njihov razvoj učnega stila. V empiričnem delu je sodelovalo 93 anketirancev, ki so vključeni v izobraževanje odraslih. Proučevali smo, katere pripomočke ter tehnike učenja odrasli uporabljajo tekom izobraževanja, s kom in kje se odrasli učijo, koliko časa namenijo učenju pred ocenjevanjem, ali tekom izobraževanja kdaj izgubijo motivacijo za učenje in na kakšne ovire so naleteli tekom izobraževanja. Ugotovili smo, da večina odraslih kot pripomoček učenja najpogosteje uporablja računalnik, od tehnik učenja pa prevladuje uporaba zapiskov. Najpogosteje se raje učijo samostojno, prostor za učenje pa je največkrat doma. Prav tako smo ugotovili, da odrasli namenijo učenju pred ocenjevanjem od 1–3 tedne časa, ki ga znajo glede učenja dobro organizirati. Motivacijo za učenje redkokdaj izgubijo, njihova največja ovira, na katero so naleteli tekom izobraževanja, pa je najpogosteje pomanjkanje časa.
Ključne besede: odrasli, izobraževanje, stili učenja, pripomočki učenja, motivacija
Objavljeno: 12.04.2021; Ogledov: 119; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (680,29 KB)

4.
Motivacija za izobraževanje kadrov v podjetju Karcher d. o. o.
Maj Sotlar, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na tematiko motivacije za izobraževanje zaposlenih, konkretno v podjetju Karcher d. o. o.. Podjetje je svetovno znano po prodaji čistilnih naprav za gospodarsko (profesionalno) kot domačo uporabo, še posebej pa visokotlačnih vodnih čistilcev. V delu smo predstavili teorije o motivaciji in njene elemente, dejavnike motivacije, motive in procese izobraževanja. Predstavljen je del psihologije, ki vpliva na delo posameznika. V drugem delu smo s pomočjo ankete postavili osnovo raziskave o mnenjih in videnjih zaposlenih v podjetju Karcher d. o. o., glede motivacije in izobraževanja, kakšna je njihova pripravljenost za izobraževanje, kdo jih najbolj motivira in na kakšen način ter kateri načini izobraževanja so jim najbolj primerni. Na koncu smo predstavili vse odgovore na raziskovalna vprašanja. Prišli smo do ugotovitev, da zaposlene najbolj motivira možnost napredovanja, višina plače in osebno zadovoljstvo. Kljub starosti jim ne manjka ambicij in motivacije. V delu smo ugotovili, da najraje opravljajo krajša skupinska praktična izobraževanja. Kot največjega motivatorja pa vidijo same sebe.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje kadrov, procesi, podjetje Karcher d. o. o.
Objavljeno: 10.11.2020; Ogledov: 210; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

5.
Motivacija zaposlenih za delo in izobraževanje v podjetju A1 slovenija, d.d.
Zala Vertačnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema raziskavo v podjetju A1 Slovenija, d. d., glede motiviranosti zaposlenih za opravljanje dela in udeležbo na izobraževanjih. Predstavili bomo pojem motivacije, opisali različne motivacijske dejavnike in teorije, ki vplivajo na posameznike. V nadaljevanju bomo opredelili tudi pojem izobraževanja, motivacijo za izobraževanje zaposlenih ter ovire, s katerimi se srečujemo pri izobraževanju. Vsakega posameznika motivirajo drugačni dejavniki, zato morajo podjetja ugotoviti primerne in najbolj ustrezne načine motiviranja zaposlenih za opravljanje delo in izobraževanja, da bodo svoje cilje dosegli čim bolj učinkovito. V sklopu raziskave smo s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika ugotovili, da se zaposleni zavedajo pomembnosti izobraževanja za opravljanje svojega dela in so za izobraževanje tudi primerno motivirani. Najbolj pomembna dejavnika motivacije za izobraževanje sta nadgradnja znanja ter možnost osebnega razvoja. Zaposlene pri udeležbi na izobraževanjih najbolj ovirajo nezanimiva izobraževanja in pomanjkanje časa. Na motivacijo za delo najbolj vplivata zanimivo delo ter dobri odnosi med sodelavci.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, zaposleni, motivacijski dejavniki
Objavljeno: 27.10.2020; Ogledov: 224; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

6.
Motivacija za izobraževanje zaposlenih v podjetju LOTRIČ meroslovje d.o.o.
Vesna Blažević, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo skušali ugotoviti, kako so zaposleni v podjetju LOTRIČ Meroslovje d. o. o., enota v Selcah, zadovoljni z obstoječimi izobraževanji, zakaj se ne udeležujejo izobraževanj, kaj jih motivira k udeležbi na izobraževanjih in katera so tista izobraževanja, ki bi se jih zaposleni z veseljem udeležili. Cilj vsake organizacije je motivirati svoje zaposlene, ki bodo z izobraževanjem doprinesli k izboljšanju poslovanja podjetja in tudi k osebnemu razvoju ter razvoju posameznikove motivacije. Za zbiranje podatkov in ugotavljanje obstoječega stanja smo uporabili metodo spletnega anketiranja. V raziskavi smo ugotovili, da so anketiranci pozitivno naravnani do izobraževanj. Večina anketiranih je zadovoljna z obstoječimi načini in njihovo ponudbo. Neustrezne vsebine izobraževanj in pomanjkanje časa so glavne ovire pri udeležbi na izobraževanjih. Sodelujoči so v raziskavi potrdili, da je izpopolnjevanje samega sebe zelo močan dejavnik motivacije za izobraževanje. Med anketiranci iz raziskovanega podjetja je prisotna želja po pridobivanju novih znanj in kompetenc. Zaposleni se strinjajo s trditvijo, da izobraženi zaposleni dvigujejo kulturo in konkurenčnost podjetja. Ugotovili smo tudi, da si poleg strokovnih vsebin, želijo tudi drugačnih, neformalnih izobraževanj, ki niso povezana s službo. Želijo si vsebin predvsem s področja osebne rasti, meditacije in informacijsko komunikacijske tehnologije.
Ključne besede: izobraževanje, motivacija, zaposleni, LOTRIČ Meroslovje d. o. o.
Objavljeno: 15.06.2020; Ogledov: 358; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

7.
Motivacija zaposlenih za izobraževanje in delo na osnovnih in srednjih šolah na Gorenjskem
Nina Slapar, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava motivacijo za izobraževanje in delo zaposlenih na srednjih in osnovnih šolah na Gorenjskem. V diplomskem delu bomo predstavili osnovne pojem motivacije, teorije, dejavnike, ovire. V nadaljevanju bomo predstavili tudi izobraževanje, motivacijo za izobraževanje ter ovire, na katere naletimo pri izobraževanju.da ne izgubi motivacije, preden doseže cilj. Prav tako se tako pri motivaciji kot pri izobraževanju srečujemo z ovirami. Cilj in namen diplomskega dela je ugotoviti, kaj motivira zaposlene za izobraževanje, jih spodbuja ter ovira.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, motivacijske teorije, motivacijski dejavniki, zaposleni
Objavljeno: 17.02.2020; Ogledov: 667; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

8.
Motivacija za izobraževanje v športnem društvu Atemi
Nejc Repanšek, 2019, diplomsko delo

Opis: Pri odločitvi za izobraževanje pomembno vlogo igra motivacija, saj povzroča in usmerja naša dejanja. V primeru, da je posameznik slabo motiviran, se bo posledično manj verjetno izobraževal. V nalogi smo želeli ugotoviti kakšna je stopnja motivacije za izobraževanja v športnem društvu Atemi. Za zbiranje podatkov smo uporabili anketo anonimnega tipa, ki je bila elektronsko posredovana članom društva Atemi. Poizvedeli smo, kaj je tisto, kar jih za izobraževanje motivira, in kateri so dejavniki, ki jih pri tem ovirajo. Ustrezno izpolnjenih je bilo 50 anket. Rezultati so pokazali, da je osebno zadovoljstvo tisti dejavnik, ki najbolj motivira člane za izobraževanje. V najmanjši meri pa posameznike motivirajo vpliv in ugled ter položaj v društvu. V največji meri jih za izobraževanje ovirajo situacijski dejavniki, kot npr. pomanjkanje časa in družinske obveznosti. Ugotovili smo tudi, da si člani želijo več praktičnih izobraževanj in seminarjev. Podatki bodo društvu Atemi morda lahko v pomoč za pridobitev novih članov in povečanje prepoznavnosti.
Ključne besede: motivacija, športno društvo, izobraževanje, osebno zadovoljstvo, situacijski dejavniki
Objavljeno: 02.12.2019; Ogledov: 462; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (848,10 KB)

9.
Motivacija za izobraževanje zaposlenih v podjetju t-2, d.o.o.
Nika Gregorin, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali motivacijo za izobraževanje zaposlenih v podjetju T-2, d. o. o. T-2 je sodobna telekomunikacijska družba, ki na trgu ponuja kakovostne in zanesljive telekomunikacijske, informacijske in medijske storitve. Njena platforma pa so najsodobnejše tehnologije. Razvojno je družba usmerjena v konvergentno širokopasovnost in personalizirane interaktivne storitve. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu, smo predstavili kaj je to motivacija, motivi, potrebe, motivacijski dejavniki. Predstavili smo najbolj znane motivacijske teorije, kot so Maslowa teorija potreb, Herzbergova teorija motivacije, Hackman – Oldhamov model, Vroomova teorija in McGregorjeva teorija X in Y. Opredelili smo pojme izobraževanje, usposabljanje in učenje. Spoznali smo, katere vrste izobraževanj poznamo, kakšne so značilnosti izobraževanje odraslih in kako poteka izobraževalna dejavnost v organizacijah. V empiričnem delu pa smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali, kateri so tisti dejavniki, ki motivirajo zaposlene za izobraževanje. Zanimalo nas je, katere ovire so tiste, ki ovirajo zaposlene pri izobraževanju. Poleg tega smo ugotavljali kakšnih oblik izobraževanja si želijo zaposleni, kdaj želijo, da bi bila izvedena izobraževanja in na katerih področjih se pravzaprav želijo izobraževati. Ob koncu smo na osnovi empiričnega dela odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja. S pomočjo naše raziskave smo ugotovili, da je največji motivator zaposlenih za izobraževanje prav želja, da prispevajo k lastnemu razvoju. Kljub temu, da so, kot največjo oviro navedli pomanjkanje prostega časa, je večina še vedno mnenja, da si želijo izobraževati. Najbolj si želijo izobraževanj v obliki praktičnih delavnic, najraje pa bi imeli izobraževanja organizirana v službenem času.
Ključne besede: motivacija, motivacijski dejavniki, izobraževanje, izobraževanje zaposlenih
Objavljeno: 14.11.2019; Ogledov: 589; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

10.
Motivacija za učenje tujega jezika pri starejših odraslih
Karina Fujs, 2019, magistrsko delo

Opis: V življenju želijo vsi ljudje pridobiti čim več znanja in tako napredovati na najrazličnejših področjih. Učenje in izobraževanje sta pojma, ki se pojavljata skozi celotno življenje. Potreba po odkrivanju nečesa novega se zato ne spremeni niti v poznem življenjskem obdobju. Ko posameznik doseže starejšo odraslost, ga ženejo določene potrebe, ki jih želi zadovoljiti, zato si velika večina želi znova odkriti že znana ali neznana področja iz mlajših let. Prav tu nastopi pomemben dejavnik motivacije, ki je tako pomemben del posameznikovega življenja, ker s pomočjo le-te sprejema določene odločitve, ki so v korist njegovi osebnostni in mentalni rasti. Posamezniki, ki se v tem obdobju odločijo za učenje nemškega jezika, se srečujejo z najrazličnejšimi ovirami, ki so povezane z okoljem in osebnostnimi značilnostmi. Namen magistrskega dela je izluščiti motivacijske dejavnike, ki so najpogosteje prisotni pri odločitvi za učenje nemškega jezika pri starejših odraslih. Osrednji del magistrskega dela sestavlja proučevanje literature s področja izobraževanja, motivacije ter obdobja starejše odraslosti. V empiričnem delu ugotovimo, da na motivacijo za izobraževanje ključno vpliva spol ter uporabnost nemškega jezika, ker le-ta dejavnik, starejše odrasle najpogosteje spodbuja, da se odločijo za učenje nemškega jezika. Osredotočili smo se le na tiste posameznike, ki se učijo nemškega jezika, zato je bilo število anketirancev manjše. Zelo pogost motivacijski dejavnik je, razumevanje nemških televizijskih programov, ker se posamezniki s temi srečujejo vsakodnevno. Zanimalo nas je tudi, kako starejši vidijo sebe po obisku tečajev in se na podlagi rezultatov, počutijo bolj psihično ter fizično dejavne. Hipoteze, ki smo si jih zastavili na podlagi teoretičnih izsledkov, smo v veliki večini ovrgli.
Ključne besede: starejši odrasli, izobraževanje, izobraževalne ovire, motivacija, nemški jezik
Objavljeno: 12.11.2019; Ogledov: 572; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (956,20 KB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici