| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Motivacija za izobraževanje poklicnih gasilcev Maribor
Karolina Čerče, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali motivacijo za izobraževanje poklicnih gasilcev Gasilske brigade Maribor. Izobraževanje poklicnih gasilcev je ključno za uspešno delovanje. Spreminjajoči se scenariji nesreč zahtevajo ažurno znanje in prilagajanje novim tehnikam. S tem gasilci ohranjajo visoko stopnjo učinkovitosti, izboljšujejo varnost ter zagotavljajo zaščito. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu diplomske naloge smo s pomočjo navedene literature razložili in opisali koncept motivacije, motivov, motivacijskih dejavnikov in teorij motivacije. Pojasnili smo tudi, kaj pomeni izobraževanje ter preučili različne vrste izobraževanja, predstavili smo izobraževalno dejavnost v organizaciji ter ovire pri izobraževanju. Predstavili smo Gasilsko brigado Maribor, njeno organiziranost in zgodovino. V empiričnem delu smo izvedli anketo, s katero smo preučevali dejavnike, ki vplivajo na motivacijo za izobraževanje. Prav tako smo ugotavljali morebitne ovire, s katerimi se srečujejo poklicni gasilci pri svojem izobraževanju. Poleg tega smo raziskali njihove preference glede izvedbe izobraževanj, kot so čas izvedbe, vrsta izobraževanja, pa tudi morebitne spremembe, ki bi jih želeli videti v procesu izobraževanja.
Ključne besede: motivacija, motivacijski dejavniki, izobraževanje, izobraževanje zaposlenih, motivacija za izobraževanj
Objavljeno v DKUM: 24.10.2023; Ogledov: 373; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

2.
RAZVOJ KADROV V ZAVODU ZA ZDRAVSTVENO ZAVAROVANJE SLOVENIJE - OE MARIBOR
Marjetka Bercko, 2010, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je izobraževanje in sposobnost to pridobljeno znanje čimbolj uporabiti nujnost in tudi privilegij. Kajti, kdor nima možnosti ali pa dovolj motivacije za vključevanje v izobraževanje in se tako seznaniti z nenehnimi spremembami, ga čas hitro prehiti, ostane za sodelavci ... Zato moramo v hitro razvijajočem se svetu, v katerem se nenehno spreminja način dela, tem spremembam slediti in se nenehno izobraževati in izpopolnjevati. Če želimo biti uspešni, napredovati na delovnem mestu in si tako zagotoviti boljšo socialno varnost, moramo biti sami dovolj motivirani in aktivni v samem procesu izobraževanja. Podjetja posvečajo vedno večjo pozornost izobraževanju in usposabljanju zaposlenih, saj se zavedajo, da so primerno strokovno izobraženi in usposobljeni delavci ključni dejavnik razvoja, kakovosti in uspešnosti organizacije. Temeljno izhodišče za načrtovanje izobraževanja je plan razvoja kadrov. S planiranjem izobraževanja se na podlagi izobraževalnih potreb in možnosti odločimo za določene vrste izobraževanja, za njihov obseg, število udeležencev, ki jih bo izobraževanje zajelo, za časovne termine izobraževalnih dejavnosti, o nosilcih dejavnosti ter o potrebnih finančnih sredstvih. V uvodnem delu diplomskega dela smo se osredotočili na teoretične osnove razvoja kadrov in izobraževanje. V drugem delu diplomskega dela pa smo s pomočjo ankete želeli dobiti mnenja zaposlenih na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije (v nadaljevanju Zavod) o izobraževanju s strani Zavoda in posameznika
Ključne besede: razvoj kadrov, izobraževanj, motivacija
Objavljeno v DKUM: 24.08.2010; Ogledov: 1744; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici