| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU DOLINŠEK-S, D.O.O.
Nataša Štefančič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavila motiviranje in nagrajevanje zaposlenih v teoriji in nato še na podlagi praktičnega primera, in sicer podjetja Dolinšek-S, d.o.o. V današnjem času, ko je konkurenčna bitka na trgu neizprosna, se mora vsako podjetje potruditi, da čim bolje zadovolji potrebe in želje strank, predvsem pa svojih zaposlenih, saj so le-ti najpomembnejši element za doseganje dobrih poslovnih rezultatov. Zaposleni morajo biti zato ustrezno motivirani, saj so motivirani ljudje bolj zagnani za svoje delo, imajo drugačen odnos do dela, dosegajo boljše rezultate in posledično tudi podjetje bolje posluje. Usklajeni način motivacije in nagrajevanja zaposlenih predstavlja ideal vsakega podjetja.
Ključne besede: motivacija, motiv, motivacijski dejavniki, nagrajevanje, sistemi nagrajevanja, plača, nedenarne nagrade, analiza motiviranja in nagrajevanja v podjetju Dolinšek-S, d.o.o.
Objavljeno: 25.01.2010; Ogledov: 2943; Prenosov: 397
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

2.
MOTIVACIJA IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU UNIOR, D.D.
Mateja Dečar, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Motivacija je pomemben element za doseganje boljših rezultatov zaposlenih. Prav tako pa je pomembna pravilna izbira motivacijskih dejavnikov v organizaciji, da so zaposleni zadovoljni z delom, ki ga opravljajo. S tem pa so pripravljeni dati zaposleni na razpolago vse svoje sposobnosti zato, ker sami tako želijo in ne zato, ker bi morali. Zaposleni so najpomembnejši resurs vsake organizacije. Zato morajo biti ustrezno motivirani, informirani in vodeni. Človeški viri so vsi ljudje, ki ustvarjalno sodelujejo v neki obliki organiziranega dela. Za njih je značilno, da so si med seboj zelo različni. Zato ne moremo vseh motivirati na enak način. Vsi delovni procesi so odvisni od človekove prizadevnosti in usmerjenosti, človekovih pričakovanj in odločitev, zato je zelo pomembno, da podjetja ustrezno motivirajo in nagrajujejo svoje zaposlene. Nekatera podjetja posvečajo več pozornosti finančnim, druga pa nefinančnim nagradam. Znano je, da zaposleni niso zadovoljni, če prejemajo samo finančne ali samo nefinančne nagrade, zato mora podjetje zagotoviti pravo kombinacijo obeh ter oblikovati sistem motiviranja in nagrajevanja, ki bo vplival na zaposlene tako, da bo hkrati zagotovljena uspešnost podjetja in zadovoljstvo delavcev. Šele raziskava je pokazala, kako obširen in pomemben je pojem motivacije in nagrajevanja. Ugotovili smo, da kljub temu, da podjetje posveča veliko pozornosti motivaciji in izboljšavam na področju nagrajevanja zaposlenih, obstaja še veliko možnosti za izboljšave. Veliko avtorjev raziskuje ta področja in podaja mnogo koristnih ugotovitev, vendar je spremljanje nenehnih novosti na teh področjih in prenašanje novih znanj o tem v podjetje precej zahtevno. Kljub svoji zahtevnosti je skrb za razvoj področja motivacije in nagrajevanja v podjetju zelo pomembna. Analiza anketnih vprašalnikov je pokazala, da so zaposleni srednje zadovoljni s trenutno motivacijo in nagrajevanjem v podjetju. Najpomembnejša ugotovitev pa je nedvomno ta, da način nagrajevanja pomembno vpliva na motivacijo. Ugotovili smo, da različne nagrade motivirajo zaposlene, kar je bil namen raziskovalnega dela. Podali smo tudi predloge za podjetje, ki izhajajo iz ugotovitev raziskave. Menimo, da smo z raziskavo prišli do uporabnih ugotovitev.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: motivacija, področja motiviranja, motivacijski dejavniki, generacije delovno aktivnih, finančne nagrade, nefinančne nagrade, sistem motiviranja in nagrajevanja, motiviranje in nagrajevanje v podjetju Unior, d.d..
Objavljeno: 10.05.2011; Ogledov: 3716; Prenosov: 861
.pdf Celotno besedilo (6,27 MB)

3.
SISTEM NAGRAJEVANJA V MALEM PODJETJU
Doroteja Klobučar, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem najprej predstavila sistem nagrajevanja in motiviranja zaposlenih iz teoretičnega vidika različnih avtorjev. Nadaljevala sem s praktičnim vidikom v katerem sem analizirala sistem nagrajevanja v podjetju Silva Bračko s.p. Praktični del sem dopolnila z raziskavo opravljeno z anketo, ki sem jo izvedla med desetimi zaposlenimi v podjetju. Sistemu nagrajevanja in motiviranja v podjetju pripisujejo vedno večji pomen. V podjetju se zavedajo, da brez dobro motiviranega ter usposobljenega kadra ne morejo biti uspešni. Zaposleni v zameno za dobro opravljeno delo poleg redne plače pričakujejo še druge vrste denarnih in prav tako nedenarnih nagrad. Moč denarnih nagrad naj bi bila sicer večja kot moč nedenarnih, vendar zaradi specifičnosti posameznika in njegovih osebnih interesov ni vedno tako. Potrebno je izoblikovati takšen sistem nagrajevanja, ki bo upošteval individualne interese posameznika in težil k čim boljšemu zadovoljevanju le- teh. Zelo pomembno je, da znamo motivirat sebe, kajti nemogoče je motivirati druge, če nismo motivirani sami. Da motiviramo sebe in dobimo zagon je eno, navdihniti druge pa povsem nekaj drugega. Čeprav je lastna motiviranost drugim lahko vzor, je pri tem zelo pomembna strategija, ki lahko vpliva na nadaljnje dejavnosti ter uspešnost podjetja. Analiza ankete je pokazala, da je večina zaposlenih s sistemom nagrajevanja zadovoljnih in da je mnenja, da je doseganje ciljev povezano z njihovim delom. Kot najpomembnejši dejavnik motiviranja je večina zaposlenih na prvo mesto postavila prav plače. Prav tako večina zaposlenih dela oziroma vztraja pri delu zaradi plače, ki jo dobijo ne pa zaradi veselja do dela. Vzrok je predvsem tudi ta, da ljudje potrebujejo denar, da lahko preživljajo sebe in svoje družine, zato je plača pomemben dejavnik, zakaj nekateri še vztrajajo pri določenem delu, saj vemo, da je v času krize že tako težko najti zaposlitev. Cilj vsakega uspešnega podjetja je, da bi bili njegovi zaposleni zadovoljni, saj so ravno zadovoljni zaposleni bolj produktivni, ustvarjalni, delovni ter uspešni.
Ključne besede: nagrajevanje, sistem nagrajevanja, denarne nagrade, nedenarne nagrade, motivacija, motiv, motivacijske teorije, organizacija, nezadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih, analiza motivacije in nagrajevanja v podjetju Silva Bračko s.p.
Objavljeno: 06.07.2011; Ogledov: 2582; Prenosov: 301
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

4.
ANALIZA MOTIVIRANOSTI SODELAVCEV V PODJETJU INFORMATIKA D.D.
Jana Miklavc, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Motivacija je eden izmed najpomembnejših elementov za doseganje boljših rezultatov zaposlenih. Zaposlenim morajo podjetja omogočiti, da opravljajo svoje delo z zadovoljstvom, da se ne ukvarjajo z mislimi o boljšem zaslužku in boljših pogojih v drugem podjetju, hkrati pa jih moramo tudi motivirati, da se osebno razvijejo. Motivirani posamezniki dosegajo boljše rezultate kot nemotivirani, zato morajo managerji motivirati zaposlene v podjetju. Namen diplomskega seminarja je bil preučitev in analiza motivacije zaposlenih v Informatiki d.d., zato je diplomski seminar sestavljen iz dveh delov. V prvem delu naloge smo podrobneje predstavili motivacijo in motivacijske dejavnike. Prav tako je podrobneje predstavljeno zadovoljstvo pri delu in dejavniki, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih. V drugem delu diplomskega seminarja pa smo raziskovali ali so zaposleni v Informatiki d.d. dovolj motivirani in zadovoljni pri opravljanju svojega dela. Raziskavo smo izvedli s pomočjo anketnega vprašalnika, kjer smo ugotovili stanje motiviranosti in zadovoljstva zaposlenih s posameznimi dejavniki. Na podlagi vprašalnika smo opisali analizo in ugotovitve raziskave. Podali smo tudi nekaj predlogov izboljšav, s katerimi lahko podjetje poveča motivacijo in zadovoljstvo zaposlenih, da bo organizacija delovala še bolj učinkovito. Odgovori na posamezna vprašanja so pokazali, da je motivacija v podjetju Informatika d.d. dobra, vendar bi jo lahko še izboljšali ter posameznim dejavnikom motivacije posvetili več pozornosti. Ugotovili smo, da zaposlenim predstavlja plača najmočnejši motivacijski dejavnik, zadovoljni pa so z medsebojnimi odnosi, delovnimi pogoji in delovnim časom. Motivacijo v podjetju lahko izboljšamo z materialnimi ali nematerialnimi dejavniki, saj lahko poleg finančnih nagrad zaposlene večkrat pohvalimo za dobro opravljeno delo, omogočiti pa jim moramo tudi možnost napredovanja in osebnega razvoja.
Ključne besede: motivacija, motivacijski dejavniki, motivacijske teorije, analiza motiviranja v podjetju, zadovoljstvo pri delu
Objavljeno: 08.11.2011; Ogledov: 1951; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (855,66 KB)

5.
KAKO OBDRŽATI USPEŠNE KADRE V PODJETJU ROMA-TEX D.O.O.?
Katja Cvenkelj, 2012, diplomsko delo

Opis: Kadri so danes pomemben element vsake organizacije. Če so ti kadri še uspešni, jih je potrebno obdržati v podjetju. Kako jih obdržati je za vodilne dostikrat samoumevno in temu ne posvečajo pretirane pozornosti, vendar so uspešni kadri eden ključnih elementov vsake uspešne organizacije. Zato je potrebno vse kadre v organizaciji spremljati in ugotoviti kako uspešni ali neuspešni so. V prvem delu diplomskega dela smo s pomočjo literature opredelili pojem kadri, kako ravnati z njimi, zakaj in kako jih razvijati ter kako ugotavljati in ocenjevati njihovo uspešnost. V nadaljevanju smo ugotavljali, kako obdržati uspešne kadre v podjetju. Izpostavili smo nekaj dejavnikov, ki se nam zdijo najpomembnejši in jih tudi opisali. To so organizacijska kultura in klima, vodenje zaposlenih, motiviranje zaposlenih in komuniciranje z zaposlenimi. V drugem delu diplomskega dela smo najprej predstavili podjetje Roma-tex d.o.o., v katerem smo ugotavljali kako obdržati uspešne kadre v podjetju. V nadaljevanju pa smo se osredotočili na raziskavo, ki smo jo izvedli s pomočjo anketnega vprašalnika med zaposlenimi v podjetju. Pridobljene rezultate smo predstavili v grafični obliki nato pa z njihovo pomočjo odgovorili na raziskovalna vprašanja, ki smo si jih zastavili v začetku pisanja diplomske naloge. Na koncu smo podali še predloge, ki bi po našem mnenju pripomogli k zadržanju uspešnih kadrov v podjetju.
Ključne besede: kadri v podjetju, uspešnost, vodenje, motivacija
Objavljeno: 09.08.2012; Ogledov: 1148; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (15,46 MB)

6.
VLOGA SOUPRAVLJANJA ZAPOSLENIH V VODENJU PODJETJA
Špela Pušelc, 2015, magistrsko delo

Opis: Delavsko soupravljanje je v Sloveniji urejeno z Zakonom o sodelovanju delavcev pri upravljanju, od delavcev pa je odvisno, ali te pravice koristijo ali ne. Ob ustanovitvi sveta delavcev v podjetju imajo delavci preko le-tega možnost pridobitve določenih informacij, ki se navezujejo posredno ali neposredno na njihovo delovno mesto in so na ta način obveščeni o tekočih dogodkih. Možnost imajo tudi soodločanja in/ali vplivanja na poslovne odločitve vodstva in si na ta način zagotoviti stabilna delovna mesta in boljšo prihodnost. Pravica delavcev do soupravljanja je lahko dober način za dvig motivacije zaposlenih, kar pa se management pogosto ne zaveda. Zaradi pretežno negativnega mišljenja in zaviranja delavske participacije s strani managementa le-ta ne more biti eden izmed dejavnikov uspešnosti podjetja. Le s sinergijo med željo po delavskem soupravljanju s strani delavcev in participativnim načinom vodenja s strani managementa je moč doseči obojestransko korist in zadovoljstvo, ter posledično učinkovitejše in uspešnejše podjetje kot celoto. Zaposleni so v zadnjem času postali za podjetja ključnega pomena, zato morajo biti na svojem delovnem mestu visoko motivirani, da se od njih lahko pričakuje visoka produktivnost in uspešnost. S pomočjo delavskega soupravljanja je moč doseči višjo stopnjo informiranosti zaposlenih, s čimer se počutijo pripadne podjetju. Na ta način se med drugim vzpodbuja tudi inovativnost zaposlenih, na podlagi katere dajejo pobude in predloge za izboljšanje, od managementa pa je odvisno, v kolikšni meri jih bodo upoštevali. Glavni pobudniki za ustanovitev sveta delavcev v podjetju so najpogosteje sindikati, katerih glavna naloga je, boriti se za pravice delavcev. Z delavskim soupravljanjem pa želijo sindikati doseči, da zaposleni svoje pravice, ki so jim z zakonom dane, izkoriščajo v večji meri in jim pri tem nudijo strokovno pomoč s tega področja. Pri sestavi članov sveta delavcev je smiselno, da se vključijo tudi kadrovske službe, saj s svojimi evidencami in izkušnjami z zaposlenimi vedo o njih največ.
Ključne besede: delavsko soupravljanje, participativni management, motivacija, informacije, pripadnost podjetju, kadrovske službe, sindikati, svet delavcev, zaposleni, vodstvo
Objavljeno: 21.04.2015; Ogledov: 2839; Prenosov: 239
.pdf Celotno besedilo (2,41 MB)

7.
MOTIVIRANOST IN ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Mojca Tratnjek, 2016, diplomsko delo

Opis: Motivacijo lahko predstavimo kot glavni temelj človekove dejavnosti, saj nas spremlja vsak dan, na vsakem koraku. Ker pa je vsak posameznik za sebe edinstven, žal ni enotnega načina, s katerim bi lahko motivirali vse zaposlene. Pomembno je, da organizacije poznajo motivacijo in zakonitosti motiviranja, da lahko to potem uporabijo. Poleg tega, da morajo dobro poznati motivacijo, pa se od njih zahteva tudi to, da poznajo svoje zaposlene v organizaciji in vedo, s čim jih bodo pripravili do tega, da bodo opravili svoje delo učinkovito in po najboljših zmogljivostih. Splošno znano je, da so redna mesečna plača, varnost zaposlitve, možnosti komuniciranja v organizaciji in tudi dobri odnosi znotraj celotnega kolektiva najpogostejši dejavniki motiviranja zaposlenih. Obstaja veliko različnih motivacijskih dejavnikov, ki se jih lahko uporabi za motivacijo zaposlenih in ravno ti dejavniki delujejo kot spodbuda zaposlenim, da se pri svojem delu maksimalno potrudijo. Skrb za zaposlene, vlaganje v njih in njihovo motiviranje je glavna skrb vodstva v organizacijah. Vsekakor pa je ob tem potrebno paziti, da se vedno ne motivira na enak način, kajti ena in ista rutina motivacije sčasoma izniči učinek le-te. Anketni vprašalnik o motiviranosti zaposlenih smo izvedli v podjetju X. S tem nam je bilo omogočeno, da dobimo odgovore na naša vprašanja, ali so zaposleni zadovoljni na svojem delovnem mestu, kaj najbolj vpliva na njihovo motivacijo in kaj je po njihovem mnenju potrebno storiti za izboljšanje stopnje motiviranosti v organizaciji.
Ključne besede: motivacijske teorije, motivacija, motivi, načini motiviranja, samomotivacija, motivacija v podjetju X
Objavljeno: 01.04.2016; Ogledov: 983; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

8.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH V PODJETJU KREBE TIPPO D. O. O.
Simon Krepek, 2016, diplomsko delo

Opis: Motivacija je glavni temelj kadar govorimo o človekovi dejavnosti. Zaradi tega ker je vsak posameznik individualen ni enotnega načina, s katerim bi lahko motivirali vse zaposlene. Tukaj pa pride do izraza manager, saj mora načine motiviranja prilagoditi vsakemu zaposlenemu posebej. Zato mora vse zaposlene dobro poznati in se hkrati zavedati tistih stvari, s katerimi jih lahko navduši in spodbudi k boljšemu delu. Cilje, ki si jih ljudje zastavimo in jih poskusimo doseči pa predstavljajo motivacijski dejavniki. Odvisni so od različnih okolij in obdobij, so različno pomembni za različne ljudi in se med seboj dopolnjujejo ter nadomeščajo.
Ključne besede: motivacija, motivacijska struktura, moč in cilji motivacije, motivacijski dejavniki, tenzija, potreba, motivacija zaposlenih v podjetju Krebe Tippo
Objavljeno: 06.01.2017; Ogledov: 700; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

9.
MOTIVACIJA ZA DELO IN IZOBRAŽEVANJE ZAPOSLENIH V DEŽELNI BANKI SLOVENIJE D.D.
Mateja Peternelj, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo poskušali ugotoviti, kateri so glavni motivacijski dejavniki zaposlenih v Deželni banki Slovenije d.d. za doseganje dobrih poslovnih rezultatov in kakšna je želja oz. potreba po dodatnem izobraževanju za dosego le teh. Nekaterim so pomembnejši dobri medsebojni odnosi, pohvale nadrejenih in zadovoljstvo strank, drugim pa so pomembnejše materialne dobrine, nagrade, dobre plače in dobra uvrščenost v družbi.
Ključne besede: Motivacija, nagrajevanje, izobraževanje, zadovoljni delavci v podjetju.
Objavljeno: 04.07.2016; Ogledov: 616; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (959,04 KB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici