| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Motivacija zaposlenih v SKB : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Gregor Malnar, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: motivacija, motivi, motivacijski dejavniki
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 2489; Prenosov: 287
.pdf Celotno besedilo (490,05 KB)

2.
3.
Vpliv motivacije in nagrajevanja na zaposlene : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Petra Gatej, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: motivacija, motivi, potrebe
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 1766; Prenosov: 255
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

4.
MOTIVACIJA IN ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V SLOVENSKI VOJSKI
Tina Ferbežar, 2009, diplomsko delo

Opis: Motivacija zaposlenih je ena izmed najbolj pomembnih karakteristik učinkovitega dela Slovenske vojske. Nanjo vplivajo mnogi dejavniki. V naši raziskavi smo se osredotočili na raziskovanje različnih delovnih motivov, zadovoljstva pri delu, zadovoljstva z zaposlitvijo in zadovoljstva z življenjem. V raziskavo smo zajeli 148 vojakov, častnikov in podčastnikov v starosti od 25 do 50 let. Uporabljeni so bili znani psihodiagnostični inštrumenti za merjenje omenjenih značilnosti. Rezultati potrjujejo največji vpliv za delo odnose s sodelavci in plačo, zadovoljstvo z delom je največje pri odnosih s sodelavci, najnižje pa s plačo. Pokazalo se je, da je zadovoljstvo z delom višje pri častnikih in podčastnikih v primerjavi z vojaki, prav tako so častniki in podčastniki bolj zadovoljni z zaposlitvijo in splošnim življenjem kot vojaki. Na zadovoljstvo z zaposlitvijo najbolj vplivajo delovne razmere, zanimivost dela in ugled dela, na zadovoljstvo z življenjem pa svoboda in samostojnost pri delu, ustvarjalnost in plača. Omenjeni rezultati dajejo dobra izhodišča za iskanje možnosti motiviranja zaposlenih v Slovenski vojski.
Ključne besede: motivacija, motiv, delovni motivi, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 15.12.2009; Ogledov: 2345; Prenosov: 445
.pdf Celotno besedilo (200,08 KB)

5.
VPLIV MOTIVACIJSKIH DEJAVNIKOV NA ZAPOSLENE V KOVINARSKEM PODJETJU
Petra Gatej, 2009, diplomsko delo

Opis: Pogosto slišimo, da so zaposleni največje bogastvo podjetja. Posamezniki so pri svojem delu različno uspešni. Poleg znanj in sposobnosti je uspešnost posameznika pri delu odvisna tudi od motivacije. Če zaposlenemu primanjkuje znanja, je zanj potrebno poskrbeti z izvedbo treninga, izobraževanja ali učenja. V primeru pomanjkanja sposobnosti, pa je potrebno znati razvijati njegove zmožnosti ali ga prerazporediti na tako delovno mesto, da bo uveljavljal svoje prednosti, hkrati pa mu pomagati, da bo odpravljal slabosti in razvijal zmožnosti, ki so potrebne za dobro opravljeno delo. V primeru, da se pojavi problem v motivaciji, se je potrebno soočiti s pravim izzivom in na pravi način motivirati zaposlene, da bodo bolj učinkoviti in da bodo svoje delo opravljali z veseljem. Tako smo skozi diplomsko nalogo, v empiričnem delu, določili cilje, namen in hipoteze, opredelili problem, metode dela, predstavili okolje podjetja ter omenili predpostavke in omejitve. V teoretičnem delu smo spoznali, kaj je motivacija, katere motivacijske dejavnike poznamo, kakšen vpliv ima motivacija na zaposlene, katere oblike nagrajevanja poznamo, katere so glavne motivacijske teorije, kakšna je vloga vodje pri motiviranju zaposlenih ter opredelili zadovoljstvo in izobraževanje. V raziskovalnem delu pa smo s pomočjo raziskave v Kovinarskem podjetju proučili zgoraj navedene motivacijske elemente, ter z rezultati ankete potrdili oziroma zavrnili predvidene hipoteze. S pomočjo raziskave smo ugotavljali ali so le dobro motivirani, nagrajeni ter zadovoljni zaposleni ključ do uspeha v organizaciji, ali je zadovoljstvo zaposlenih v Kovinarskem podjetju na visoki ravni oziroma ali je upravičeno ter poizvedovali, kateri so glavni motivacijski dejavniki v času recesije.
Ključne besede: motivacija motivi in potrebe motivacijske teorije nagrajevanje plača
Objavljeno: 04.12.2009; Ogledov: 2266; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

6.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Manuela Roudi, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomskega dela smo se lotili, ker nas je zanimalo stanje zadovoljstva in motivacije v podjetju X. Ugotovili smo, kateri so najpomembnejši motivacijski dejavniki, ki vplivajo na motiviranost zaposlenih v podjetju X. Na podlagi rezultatov raziskave smo ugotovili, da je večina anketiranih z delom v podjetju zadovoljnih, kar je izjemno pomembno, kajti z delom zadovoljni posameznik predstavlja ključ do uspeha podjetja. Za podjetje je pomembno, da zadrži svoje zaposlene. To mu bo uspelo le, če se bodo posamezniki v njem dobro počutili. Za uspešno motiviranje je potrebno poznati potrebe zaposlenih, jim ponuditi privlačne nagrade in natančno zastaviti cilje njihovega dela, zagotoviti povezavo njihove ne/uspešnosti z nagradami, ustrezne povratne informacije o njihovem delu ter pravičnost in poznavanje sistema nagrajevanja. Ugotovili smo, da motivirati pomeni spodbujati ljudi k določenemu načinu dela z določenimi motivacijskimi dejavniki, da bodo opravili dane naloge dosledno, učinkovito in hkrati na podlagi lastnega interesa. Pogosto slišimo, da so ljudje največje bogastvo podjetja. Ljudje so tisti, po katerih se v konkurenčnem poslovnem okolju podjetja medsebojno najbolj razlikujejo. Ker je njihova učinkovitost precej odvisna od njihovega zadovoljstva, lahko rečemo, da zadovoljni zaposleni v današnjem času predstavljajo ključ do uspeha podjetja.
Ključne besede: Motivacija, motivi, motivacijski dejavnik, motivacijska teorija, vodenje in motivacija, zaposleni, zadovoljstvo pri delu, podjetje X.
Objavljeno: 25.05.2010; Ogledov: 5613; Prenosov: 1001
.pdf Celotno besedilo (788,36 KB)

7.
POSEBNE DENARNE IN NEDENARNE OBLIKE V UKC - MARIBOR
Simona Vodopivec, 2010, diplomsko delo

Opis: Kot navaja Lipičnik (1995), ko si ljudje postavljajo vprašanje, zakaj delajo, se sprašujejo po silnicah, ki človeka motivirajo, da dela, da se napreza, porablja svoje sile in vlaga fizičen in psihičen napor. Mnogim se zdi vprašanje povsem preprosto. Človek dela, da bi sebi in tistim, ki so od njega odvisni, priskrbel sredstva za življenje oziroma, da bi si pridobil denar. Po logiki takšnega odgovora bi moralo obstajati pravilo, da ljudje delajo toliko več, kolikor več možnosti imajo, da si pridobijo denar. Življenje in številni primeri kažejo, da takšne logike in takšnega pravila v mnogih primerih ni. Drugi menijo, da ljudje delajo zato, da bi se uveljavili. Resnično se pri delu navadno uveljavijo tisti, ki se trudijo in uspevajo. Vendar je takšnih, ki se uveljavijo in zato dobivajo tudi posebna priznanja okolice mnogo manj, kakor tistih, ki se neprestano trudijo, vendar se nikoli posebno ne uveljavijo in ne dobivajo posebnih priznanj. Kaj vse te ljudi, pridne delavce, vendarle spodbuja k delu? Mogoče zaslužek? Mnogi od njih bi na drugih mestih več zaslužili in se lažje uveljavili, vendar ostajajo tam, kjer so. Številna preučevanja na področju delovne motivacije so privedla strokovnjake do zelo pomembnega sklepa. Niti ena sama človekova aktivnost, tako tudi delo ne, ni nikoli spodbujena samo z enim, temveč s številnimi zelo zapletenimi, poznanimi in nepoznanimi dejavniki. Zato ni treba hlastati z odgovorom na vprašanje, zakaj človek dela. Tudi tedaj, ko mislimo, da smo, in včasih tudi smo odkrili, večino poglavitnih gibal človekove aktivnosti, se ne smemo slepiti, da smo odkrili univerzalno resnico o človekovi motivaciji za delo. V moji diplomski nalogi želim pokazati, kateri so tisti dejavniki, ki medicinske sestre v intenzivnih enotah motivirajo, da delajo, ter kateri so tisti dejavniki, ki ne motivirajo.
Ključne besede: motivacija, motivi, motivacijske teorije, nagrade (denarne, nedenarne)
Objavljeno: 12.04.2010; Ogledov: 1809; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

8.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH ZA DNEVNO MOBILNOST
Klara Cofl, 2010, diplomsko delo

Opis: Vsak človek je svet zase, je edinstven in v sebi nosi lastne motive, težnje, želje, cilje. Načinov in metod, kako motivirati zaposlene, pa je ravno toliko kot njih samih. Namen raziskave je bil ugotoviti, kaj na splošno motivira ljudi pri delu, kaj jih motivira za sprejem nekega dela ter kaj motivira tiste, ki sprejmejo dela v oddaljenih krajih in se tako odločijo za dnevno mobilnost. Najprej je bil zastavljen cilj ugotoviti profil ljudi, ki se dnevno vozijo dolge kilometre v službo in motive za mobilnost. So to pretežno moški ali ženske, mlajši ali starejši, poročeni ali neporočeni, z otroki ali brez otrok, delajo v velikih državnih podjetjih oziroma ustanovah ali pri zasebnikih, so s trenutnim stanjem bolj zadovoljni delavci, ki stanujejo blizu kraja dela ali bolj oddaljeni, se prioritete razlikujejo glede na oddaljenost, bi bili pripravljeni sprejeti podobno delovno mesto bližje domu ali je glavni motiv za sprejem delovnega mesta osebni dohodek ter ali je glavni motivacijski dejavnik pri opravljanju dela plača. Raziskava je pokazala, da plača ni glavni motiv za sprejem nekega dela, temveč veselje do dela in občutek usposobljenosti za opravljanje le-tega. Prav tako rezultati kažejo, da dejavniki kot so spol, starost, izobrazba, starševstvo, partnerska situacija vplivajo na sprejem dela v oddaljenih krajih. Stopnja zadovoljstva ni pogojena z oddaljenostjo kraja dela od kraja bivanja, sprejem podobnega dela bližje domu, za nižje plačilo pa je. Zaradi zaostritve razmer na trgu delovne sile, kot posledice gospodarske krize, se je od leta 2008 naprej dvigala stopnja brezposelnosti. Pomanjkanje dela v domačem in bližnjih krajih je tako postalo še dodaten motiv za dnevno mobilnost v bolj oddaljene kraje. Posledično so se na lestvici pomembnosti dvignili dejavniki kot so varnost in stalnost zaposlitve, narava dela, odnosi s sodelavci. Pomembnost posameznih motivacijskih dejavnikov pri delu se razlikujejo glede na oddaljenost zaposlenih od kraja dela. Podatki, zbrani na osnovi anketnega vprašalnika, so statistično pregledani, prikazani v tabelah in z grafi ter interpretirani.
Ključne besede: motivacija, motivacijski dejavniki, trg dela, dnevna mobilnost, motivi za mobilnost.
Objavljeno: 01.12.2010; Ogledov: 1944; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (2,72 MB)

9.
MOTIVACIJA ZA IZOBRAŽEVANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU MM KARTON KOLIČEVO D.O.O.
Štefan Daničič, 2010, diplomsko delo

Opis: Vsak dober vodja se vsakodnevno srečuje z vrsto vprašanj, kako motivirati svoje zaposlene, je to višja plača, nagrada, pohvala, ali kaj drugega. Tako motivacija ostaja ena izmed primarnih, a težjih nalog managementa. Le motivirani ljudje stremijo k svojim ciljem, ki so istočasno cilji podjetja. Taka naravnanost zagotavlja njihovo osebno zadovoljstvo in dobre poslovne rezultate, saj so le zadovoljni zaposleni ključ do uspešnega poslovanja. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem delu je predstavljen pojem motivacije, motiva, motivacijskih teorij, pojem izobraževanja, izobraževanja odraslih ter motivi za izbiro dodatnega izobraževanja in ovire, ki pri tem lahko nastopijo. Drugi del pa je raziskovalni, v katerem so podani odgovori v povezavi z motiviranostjo zaposlenih za dodatno izobraževanje v podjetju MM Karton Količevo d.o.o.. Namen oz. cilj raziskave je priti do podatkov, koliko so zaposleni v podjetju naklonjeni dodatnim oblikam izobraževanja, v kolikšni meri podjetje to spodbuja in ali so zaposleni sploh motivirani pri svojem delu ter kakšne motivacijske metode uporabljajo v podjetju. Ugotovitve kažejo, da je izobraževanje v podjetju zelo dobro organizirano. Rezultati so pokazali, da je veliko število anketirancev dobro seznanjenih z možnostjo izobraževanj v podjetju. Raziskava je tudi pokazala, da so anketiranci izredno pozitivno naravnani do izobraževanja, da so motivirani in da so se pripravljeni izobraževati tudi prostovoljno, ker se zavedajo, da je to zanje pomembno in koristno, in da takšna klima hkrati ugodno vpliva tudi na poslovne rezultate podjetja. Vodstvo je izobraževanju naklonjeno, ga spodbuja in intenzivno sodeluje z zaposlenimi, tako da prisluhne njihovim željam in potrebam.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, motivi, zaposleni, vodstvo.
Objavljeno: 04.03.2011; Ogledov: 2183; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (3,08 MB)

10.
UČENJE NEMŠKEGA JEZIKA KOT TUJEGA JEZIKA V STAROSTI
Nina Bertalanič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Učenje nemščine kot tujega jezika v starosti so v ospredju starejši, ki so se odločili za učenje tujega jezika nemščine. Starejši so specifična skupina, ki se tuji jezik učijo drugače kot mlajši učeči se, zaradi svoje starosti in drugih dejavnikov. V teoretičnem delu diplomske naloge je zato najprej govora o starosti učečih se oz. so razloženi pojmi starost in starati se. V poznejših letih deluje človeški spomin počasneje in ne zmore več tako hitro ohraniti toliko informacij. Iz tega razloga je treba pri učenju tujega jezika v starosti porabiti veliko več časa in strpnosti. Poleg tega igra pri učenju pomembno vlogo motivacija. Če pri starejših obstaja notranja motivacija, je učenje veliko lažje. Da pa so starejši pri učenju uspešni, so poleg motivacije pomembni še motivi. Kateri motivi so pomembni za starejše, je v delu podrobneje prikazano. Poleg že vseh opisanih dejavnikov, je za starejše pomembno, da je pri učenju prisoten dober učitelj. Učitelj se s svojimi učečimi poistoveti in uporablja za učenje metode, ki pripomorejo k uspešnemu učenju. Poleg tega predstavi učečim strategije in jim pokaže, kako lahko te strategije uspešno uporabijo. Kako vidijo učenje nemščine v starosti starejši in kako njihovi učitelji, je prikazano v drugem delu diplomske naloge. Ugotovitve so bile pridobljene s pomočjo anketnega vprašalnika.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: starejši, starost, spomin, učenje tujega jezika v starosti, motivacija, motivi, učeči se, učitelji, metode za učenje, strategije
Objavljeno: 29.03.2011; Ogledov: 2682; Prenosov: 263
.pdf Celotno besedilo (850,80 KB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici