| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 988
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Motivacija zaposlenih za izobraževanje in delo v marketinškem podjetju
Ana Ljubić, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava raziskavo glede motivacije za izobraževanja in delo v marketinškem podjetju. V teoretičnem delu smo predstavili različne opredelitve pojma motivacija. Opisali smo različne motivacijske teorije, kot so teorija Maslowa, Herzbergova dvofaktorska teorija, Teorija X in Y, Vroomova motivacijska teorija, McClellandova motivacijska teorija in Hackman-Oldhamov model. Nato smo predstavili tudi motivacijo zaposlenih za delo in motivacijske dejavnike. V nadaljevanju teoretičnega dela smo se lotili opredelitve pojmov izobraževanja, nalog in ciljev izobraževanja ter izzivov pri izobraževanju zaposlenih. Teoretični del smo zaključili z opisom motivacije za izobraževanje. Po teoretičnem delu je sledila raziskava, ki smo jo opravili s spletnim anketnim vprašalnikom. Z raziskavo smo odgovorili na določena vprašanja, ki smo si jih zastavili na začetku. Ugotovili smo, da zaposlene za izobraževanje najbolj motivirata karierni razvoj in osebno zadovoljstvo, za delo pa jih najbolj motivirata nagrada za uspešnost in dobro plačilo. Zaposleni se strinjajo, da motivacija vpliva na njihovo delo, večina jih meni tudi, da so dovolj motivirani za delo. Za izobraževanje jih demotivirajo visoki stroški izobraževanja, to, da podjetje ne omogoča izobraževanja vsem, ter preobremenjenost s službenimi obveznostmi.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, kadri, marketinško podjetje
Objavljeno v DKUM: 21.04.2022; Ogledov: 98; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (3,93 MB)

2.
Motivacija starejših zaposlenih in vpliv istega na zadovoljstvo pri delu ter na poslovno organizacijo
Anamarija Krčmar, 2022, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo »Motivacija starejših zaposlenih in vpliv istega na zadovoljstvo pri delu ter na poslovno organizacijo« je pisano z namenom ugotavljanja spodbud, ki motivirajo skupine starejših zaposlenih, kako to deluje na njihovo zadovoljstvo pri delu in kakšen vpliv ima motivirani in zadovoljni starejši delavec na poslovno organizacijo. Delo je razdeljeno na teoretičen pregled, ki ga opredeljujejo ključni pojmi in številne primerjave raziskav iz istih ali podobnih področij različnih avtorjev in strokovnjakov, ter na empiričen del, v katerem se nahaja empirična raziskava. Empiričen del raziskave je bil izvajan s pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga izvedli na področju Hrvaške in je zajemal 200 oseb starih nad 45 let v delovnem razmerju oziroma pri končnih rezultatih so kot reprezentativni vzorec upoštevani tisti, ki so sodili v skupino starejših zaposlenih. S pomočjo raziskave je bilo ugotovljeno, da skupino starejših zaposlenih najbolj spodbujajo notranji dejavniki, dokler motiviranost in delovno okolje vplivata na njihovo večje zadovoljstvo in uspešnost pri delu. Njihovo intelektualno bogastvo, znanje in izkušnje, ki so jih pridobili z leti, so razlog zaradi katerega se številne poslovne organizacije odločajo, da zadržijo starejše zaposlene na delovnem mestu, da bi ti prenašali znanje na mlajše generacije in v sinergiji različnih starostnih ekip prispevali k uspešnosti poslovnih organizacij.
Ključne besede: Motivacija, zadovoljstvo pri delu, starejši zaposleni, skupina starejših zaposlenih, poslovna organizacija.
Objavljeno v DKUM: 11.04.2022; Ogledov: 137; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

3.
Vodenje zaposlenih na daljavo v slovenski banki
Polona Vajdič Crnčan, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena tematika vodenja na daljavo. Pandemija COVID-19 je spremenila svet in odprla nove možnosti, na katere prej nismo pomislili ali pa smo mislili, da se bodo uveljavile šele v prihodnosti. Veliko podjetji je razmišljalo o delu od doma, kako bi to počasi uvedli v svoja podjetja, a je pandemija poskrbela, da so podjetja to morala uvesti v zelo kratkem času. Vodje in zaposleni so se začeli soočati z novimi izzivi. Vodenje je prešlo na drugo raven, ki je nova in še ne dobro raziskana. V raziskavi smo preverili, kako zaposleni različnih generacij, izobrazbe in spola dojemajo vodenje na daljavo. S pomočjo odgovorov na vprašalnikih smo primerjali njihova mnenja o vodenju, ko so bili v pisarnah in ko so delali od doma.
Ključne besede: vodenje, generacije, komuniciranje, motivacija
Objavljeno v DKUM: 24.03.2022; Ogledov: 153; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (778,28 KB)

4.
Motivacija za delo med pripadniki generacije Y
Nina Vraničar, 2022, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu raziskujemo motivacijo za delo med pripadniki generacije Y. V teoretičnem delu smo predstavili osnovne pojme motivacije ter določene motivacijske teorije in opisali splošne značilnosti pripadnikov generacije Y, ki smo jih lahko zasledili v literaturi. V empiričnem delu smo izvedli raziskavo o motivaciji za delo med pripadniki generacije Y z lastnim anketnim vprašalnikom. Ugotovili smo, da jih od vseh navedenih dejavnikov najbolj motivira uspeh in zadovoljstvo pri delu, medtem ko jih najmanj motivira predvidljivo delo oziroma predvidljive delovne naloge. Rezultatov zaradi neverjetnostnega vzorca sicer ne moremo posplošiti na celotno generacijo Y.
Ključne besede: generacija Y, motivacijske teorije, motivacija za delo
Objavljeno v DKUM: 15.03.2022; Ogledov: 179; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (923,60 KB)

5.
Soba pobega kot učna metoda bioloških vsebin na predmetni stopnji v osnovni šoli : magistrsko delo
Nika Kores, 2022, magistrsko delo

Opis: Soba pobega je socialna in miselna igra, pri kateri je treba ob pomoči različnih ugank in namigov najti izhod iz zaprtega prostora v omejenem času. Koncept sobe pobega je mogoče uporabiti tudi kot učno metodo pri različnih šolskih predmetih. Namen magistrskega dela je sestaviti tri učne priprave za pouk bioloških vsebin na predmetni stopnji osnovne šole, ki bodo vključevale elemente sobe pobega. Epidemiološke razmere niso dopuščale izvedbe dejavnosti sob pobega, zato smo ob pomoči obstoječe literature odgovorili na raziskovalna vprašanja. Želeli smo preveriti, ali na osnovi rezultatov dosedanjih raziskav lahko sklenemo, da pouk z elementi sobe pobega spodbuja sodelovalno učenje, ali lahko naredimo povezavo med učnimi urami, ki vključujejo elemente sobe pobega, ter učno motivacijo in pojavnostjo kritičnega mišljenja in ali lahko ugotovimo še kakšne dodatne prednosti takega načina dela. Ugotovili smo, da soba pobega omogoča sodelovalno učenje in skupinske razprave, pripomore pa tudi k motivaciji učencev za delo. V sobi pobega je potrebno tudi kritično mišljenje, vendar je prisotnost slednjega med drugim odvisna od dejavnosti in stopnje zahtevnosti. Soba pobega lahko pripomore k boljšemu razumevanju učne vsebine, zmanjšani anksioznosti in večji avtonomiji učencev. Učenci so pri dejavnostih uživali in so jim bile všeč. Priprava sobe pobega zahteva veliko učiteljevega časa in napora, vendar je tak način dela prijetna popestritev učne ure, prinaša pa tudi druge prednosti za učence.
Ključne besede: biologija, motivacija, sodelovanje, soba pobega, utrjevanje
Objavljeno v DKUM: 02.02.2022; Ogledov: 192; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (3,00 MB)

6.
Razvijanje socialnih veščin z lutkovnim projektom : diplomsko delo
Mateja Mašek, 2021, diplomsko delo

Opis: Otroci se socialnih veščin naučijo preko interakcij z drugimi otroci in odraslimi osebami. Socialne igre v vrtcu predstavljajo pomemben del socialnih interakacij, ki so lahko v pomoč pri razvoju socialnih veščin. V praktičnem delu naloge smo s pomočjo lutkovnega projekta opisali pripravo, izvedbo in evalvacijo lutkovnega projekta v skupini 20 otrok, starih 5 do 6 let, v katerega smo vključili socialne igre. Otroke smo ocenili pred in po izvedbi projekta po postavkah za posamezne socialne veščine. Ugotovili smo, da obstajajo statistično značilne razlike v izražanju strpnosti otrok, pri otrokovem ustreznem izražanju misli, čustev, želj in potreb, v zmožnostih sodelovanja otroka v socialnih igra s pravili, v spontanem sodelovanju v skupinskih nalogah in prilagajanju članom skupine, v izkazovanju empatije, pri spoštovanju pravil iger, pri uspešni komunikaciji z vrstniki, pri reševanju konfliktov brez agresije, pri vzpostavljanju prijateljskih odnosov, pri spontani igri z lutko, pri otrokovem vključevanju lutke ljubljenke v dnevno rutino in sproščenem odnosu do lutke pred in po izvedbi projekta. Rezultati te naloge so pomembni za razumevanje razvoja socialnih veščin ob uporabi lutke ljubljenke v skupini.
Ključne besede: Socialne veščine, lutka ljubljenka, motivacija, socialne igre, medsebojni odnosi, predšolska vzgoja.
Objavljeno v DKUM: 14.01.2022; Ogledov: 212; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

7.
Pogledi staršev na razloge za športno udejstvovanje njihovih otrok : diplomsko delo
Maša Jerman, 2020, diplomsko delo

Opis: Motivacija je zelo pomembna za ukvarjanje s športom in ima velik pomen pri doseganju ciljev, ki si jih zadamo iz športnega vidika. Prav zato je ena od najpogosteje obravnavanih tem na področju športa, saj je motivacija pogoj za to, da se posameznik sploh začne ukvarjati s športno dejavnostjo. Poznamo notranjo in zunanjo obliko motivacije. Pri notranji motivaciji prihaja želja po športnem udejstvovanju iz posameznika samega, ženejo ga neki notranji goni, za zunanjo motivacijo pa je značilno, da pobuda, dražljaj ali pritisk prihajajo nekje od zunaj, velikokrat pa je prisotno tudi nagrajevanje. Gibanje je za otroka zelo pomembno, podobno kot dihanje, hrana in na primer igra. Predvsem je gibanje pomembno v prvih letih otrokovega življenja, ko se hitro razvija na gibalnem, emocionalnem, socializacijskem in kognitivnem nivoju. Otrok gibanje nujno potrebuje vsak dan, saj tako sprošča nakopičeno energijo, se giba, na tak način skrbi za svoje zdravje in dobro fizično počutje, ob gibanju pa spoznava tudi vrtčevske prijatelje in ustvarja ter razvija odnose z njimi. Podobno kot pri igri, ki je, enako kot gibanje, za otroka nujno potrebna. To je zanj najboljši in najlažji način za odkrivanje sveta, saj se otrok s pomočjo igre uči in razvija na najrazličnejših področjih. Za otroka in njegovo ukvarjanje oziroma neukvarjanje s športnimi dejavnostmi so zelo pomembni starši in vzgojitelji, saj so prav oni tisti, ki odločajo o tem, če in koliko se bo otrok gibal. Starši in vzgojitelji, ki visoko cenijo športno udejstvovanje in želijo to pravilno in pozitivno razmišljanje prenesti na otroka, so na dobri poti, da otroku pomagajo, da bo vzljubil šport in se športno udejstvoval, kolikor bo le mogoče. Želimo si, da bi bilo takšnih staršev in vzgojitelj čim več, saj se dobro zavedamo, kako zelo pomemben vpliv ima gibanje na otroka. V diplomski nalogi smo raziskali pomen gibanja za otroka in njegov razvoj na vseh področjih, kakšno vlogo imajo pri tem starši in vzgojitelji, kako pomembna je ob tem za otroka motivacija, kakšen pomen ima za otroka družina in ukvarjanje oziroma neukvarjanje z gibalnimi dejavnostmi v okviru družine, raziskali pa smo tudi, kakšen je dober vzgojitelj in kakšen pomen ima za otroka igra. Upamo, da bo diplomska naloga pomagala kakšnemu staršu doma in vzgojitelju v vrtcu, da uvidi zelo velik pomen gibanja in omogočanja gibalnih dejavnosti za otroka in njegov razvoj na vseh področjih, ob tem pa tudi, kako zelo pomembna je pri tem motivacija, za katero morajo predvsem v prvih letih otrokovega življenja poskrbeti le ti, starši in vzgojitelji.
Ključne besede: otrok, motivacija, športno udejstvovanje, starši, vzgojitelji
Objavljeno v DKUM: 14.01.2022; Ogledov: 77; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

8.
Pomen rednih letnih razgovorov za motiviranje zaposlenih v zdravstveni negi v izbranih zdravstvenih ustanovah
Tanija Osmićević, 2021, magistrsko delo

Opis: Izhodišča: Letni razgovori vodje z zaposlenimi v zdravstveni negi in ocena njihove uspešnosti so pomembne komponente zdravstvenih organizacij. Ozaveščanje dojemanja vodje in zaposlenih o njihovi uspešnosti in delu lahko dodatno motivira zaposlenega za delo in s tem za izboljšanje kakovosti oskrbe bolnikov. Namen magistrske naloge je bil predstaviti pomen rednih letnih razgovorov za motiviranje zaposlenih v zdravstveni negi v izbranih zdravstvenih ustanovah v gorenjski regiji. Preverili smo stališča zaposlenih na področju zdravstvene nege o osebnostnih lastnostih vodij, kaj vse vpliva na zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu in kako letni razgovori vplivajo na njihov razvoj
Ključne besede: redni letni razgovor, motivacija, zadovoljstvo zaposlenih.
Objavljeno v DKUM: 17.12.2021; Ogledov: 298; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

9.
Lutka pri pripovedovanju pravljic : diplomsko delo
Neža Djakovič, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Lutka pri pripovedovanju pravljic je teoretično diplomsko delo, napisano z uporabo strokovne literature, ki se navezuje na delo z lutko v vrtcih. V teoretičnem delu si razjasnimo, kaj je lutka ter katere vrste poznamo, nato pa se osredotočimo na uporabo le-te v vrtcu. Zanima nas, kakšno vlogo ima lutka pri pripovedovanju pravljic ter kako lahko lutko na različne načine vključimo v pripovedovanje. V praktičnem delu pa smo načrtovali 10 dnevni projekt z otroki starimi od 5 do 7 let. Preko vodenih dejavnosti smo spoznali 6 vrst lutk v povezavi z različnimi pravljicami. Vsako lutko smo spoznali na različne načine ter vsako tudi izdelali na otroku primeren način. Otroci so preko dejavnosti spoznavali različne lutke, pravljice, tehnike izdelovanja lutke ter se ob tem celostno razvijali.
Ključne besede: lutka, pripovedovanje pravljic, lutka pripoveduje, motivacija, lutkovna predstava.
Objavljeno v DKUM: 13.12.2021; Ogledov: 163; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

10.
Motivacija za izobraževanje v biotehniškem centru naklo
Nika Erjavec, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava motiviranost zaposlenih za izobraževanje v Biotehniškem centru Naklo. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti kakšen način motiviranja uporabljajo nadrejeni, ter kateri način je najbolj učinkovit. Diplomska naloga zajema teoretično opredelitev motivacije in izobraževanja, predstavitev podjetja, raziskavo ter diskusijo. Pri teoretičnem delu sta bili uporabljeni metodi deskripcije in kompilacije. Za ugotavljanje obstoječih stanj pa smo uporabili metodo anketiranja. Ugotovili smo, da večino zaposlenih motivira pridobivanje novih znanj, ter da preobremenjenost najbolj ovira zaposlene za izobraževanje.
Ključne besede: Motivacija, izobraževanje, izobraževanje zaposlenih
Objavljeno v DKUM: 01.12.2021; Ogledov: 215; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici