| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1082
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vodenje sodelavcev, ki delajo na daljavo
Lara Sagadin, 2025, diplomsko delo

Opis: Vodenje na daljavo postaja novi trend vodenja podjetij, saj jim to omogoča tehnološki razvoj in spremenjene delovne razmere, ki omogočajo večjo fleksibilnost pri delu. Vedno več podjetij je začelo prakticirati vodenje zaposlenih na daljavo. V diplomskem delu smo proučili ključne vidike vodenja zaposlenih v organizaciji in na daljavo. V teoretičnem delu so predstavljeni definicije vodenja, stili vodenja ter tudi vloge in spretnosti dobrih vodij. Osredotočili smo se tudi na elemente vodenja, med katere spadajo komunikacija, motivacija, razvoj zaposlenih ter vpliv organizacijske kulture na delo v organizaciji. Eno poglavje smo namenili vodenju na daljavo, kjer smo proučili razne definicije vodenja na daljavo, elemente vodenja na daljavo, prednosti in slabosti dela na daljavo z vidika organizacije in vidika zaposlenih, s katerega lahko ugotovimo, da je kar nekaj prednosti in slabosti dela na daljavo. Ena od teh prednosti dela na daljavo je fleksibilen urnik za zaposlene, kar omogoča boljše ravnotežje med delovnim in zasebnim življenjem. Posebej smo se osredotočili na izzive vodij, s katerimi se spopadajo pri delu na daljavo, ter tudi kako se zaposleni spopadajo z raznimi izzivi. Raziskovali smo vodenje na daljavo v podjetju X, pri čemer smo s pomočjo anketnega vprašalnika proučevali vidike, kot so zadovoljstvo zaposlenih, učinkovitost komunikacije ter vpliv organizacijske klime na uspešnost dela. Analiza pridobljenih rezultatov je pokazala, da so ključni dejavniki uspešnega vodenja na daljavo jasna opredelitev ciljev, učinkovita uporaba digitalnih komunikacijskih orodij, fleksibilnost pri delu in prilagojene strategije motiviranja zaposlenih. Na podlagi ugotovitev smo oblikovali predloge za izboljšave, ki vključujejo okrepljeno interno komunikacijo, spodbujanje timskega povezovanja ter večjo podporo zaposlenim pri prilagajanju delu na daljavo.
Ključne besede: vodenje na daljavo, delo od doma, motivacija zaposlenih na daljavo, izzivi dela na daljavo, prilagoditev delovnega mesta
Objavljeno v DKUM: 13.05.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

2.
Motivatorji ukvarjanja s športno dejavnostjo pri različnih starostnih skupinah
Medard Bogataj, 2025, diplomsko delo

Opis: Vse več ljudi se zaveda pomena zdravega načina življenja in ostalih pozitivnih učinkov, ki jih prinaša šport. Razumevanje motivatorjev za ukvarjanje s športno dejavnostjo je posledično ključnega pomena. Telesna aktivnost je pomemben dejavnik za ohranjanje zdravja in dobrega počutja, vendar so razlogi, zaradi katerih se posamezniki odločajo za šport, raznoliki in pogosto odvisni od njihove starosti. V tem diplomskem delu smo se posvetili raziskovanju teh motivatorjev med različnimi starostnimi skupinami, z namenom ugotoviti, kako se te preference razlikujejo in kaj to pomeni za učinkovitejšo spodbujanje telesne aktivnosti v različnih življenjskih obdobjih. Predvidevamo, da bo to diplomsko delo prispevalo k boljšemu razumevanju te teme in hkrati nudilo uporabne smernice za nadaljnje raziskave in prakse.
Ključne besede: Šport, motivacija, starostne skupine, motivacija v športu.
Objavljeno v DKUM: 07.05.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

3.
Motivacija za izobraževanje v podjetju x
Ema Sovinc, 2025, diplomsko delo

Opis: V današnjem poslovnem okolju je neprekinjeno izobraževanje ključno za vzdrževanje konkurenčne prednosti podjetja ter osebni in profesionalni razvoj zaposlenih. Diplomsko delo proučuje področja in oblike izobraževanj ter motivacijske dejavnike in ovire, s katerimi se srečujejo zaposleni v podjetju X. Namen dela je bil seznaniti se s trenutnim zadovoljstvom zaposlenih na področju izobraževanj, določiti ključne motivatorje, ki spodbujajo zaposlene k udeležbi na izobraževanjih, ter hkrati prepoznati morebitne ovire, ki jih pri tem zadržujejo. V diplomskem delu smo uporabili metodo deskripcije, kvantitativno metodo s primarnimi podatki, kjer smo anketirali s pomočjo anketnega vprašalnika, teoretično metodo, metodo kompilacije in statistično metodo. Rezultati kažejo, da so zaposleni s trenutnim stanjem izobraževanja zelo zadovoljni. Kot najpomembnejše motivacijske dejavnike smatrajo razvoj novih veščin, osebno rast in razvoj ter osebno zadovoljstvo med zaposlenimi v podjetju X. Poleg tega so zaposleni navedli, da jim pomanjkanje časa predstavlja največjo oviro pri izobraževanju in poudarili, da kljub temu ohranjajo visoko zagnanost do izobraževanja. Zaposleni so izkazali največje zanimanje za izobraževanja s poudarkom na učenju tujih jezikov in pridobivanju tehničnih veščin, pri čemer so kot najbolj zaželene oblike izobraževanja navedli seminarje in izobraževalne programe, izvedene izven podjetja.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, zaposleni, teorije motivacije, znanje
Objavljeno v DKUM: 25.04.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

4.
Motivacija zaposlenih za dodatno izobraževanje v podjetju X
Klara Pintar, 2025, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali in raziskovali motivacijo za izobraževanje zaposlenih v podjetju X, ki je eden največjih trgovcev z urami in modnim nakitom v regiji. Ker podjetje X deluje v panogi, kjer se povpraševanje in ponudba dnevno spreminjata ter je obenem konkurenca zelo močna, je treba zaposlene ustrezno izobraževati za doseganje boljših poslovnih rezultatov. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, kaj najbolj motivira ali ovira zaposlene pri izobraževanju ter na katerih področjih in kdaj bi si želeli izobraževanja. Za željo po dodatnem izobraževanju sta pri posamezniku ključna spodbudna motivacija in jasen razlog za udeležbo. Diplomsko delo zajema teoretično opredelitev motivacije, izobraževanja in obstoječih motivacijskih teorij. V nadaljevanju sledijo predstavitev podjetja X ter izvedba raziskave in diskusija rezultatov. V teoretičnem delu smo uporabili deskriptivno metodo in metodo kompilacije, medtem ko smo v empiričnem delu s pomočjo anketnega vprašalnika proučevali stanje v podjetju X. Pridobljene rezultate smo nato prikazali v tabelah in grafih z uporabo različnih statističnih metod. Ob koncu diplomskega dela smo odgovorili na raziskovalna vprašanja. Ugotovili smo, da zaposlene za dodatno izobraževanje najbolj motivirata osebno zadovoljstvo in prispevek k lastnemu razvoju. Največjo oviro predstavlja preobremenjenost. Zaposleni bi si želeli pridobiti največ znanja na področju tujih jezikov in komunikacijskih veščin. Najraje bi se izobraževali v službenem času, v obliki praktičnih delavnic, predavanj in skupinskih izobraževanj. Podatki bodo podjetju X v pomoč pri odločitvi, na katera izobraževanja naj se osredotoči in kdaj naj jih začne izvajati. Prav tako bomo pridobili informacije o tem, katera področja in oblike zaposleni najbolj potrebujejo.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, izobraževanje zaposlenih, motivacijski dejavniki, zaposleni
Objavljeno v DKUM: 24.04.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

5.
Pričakovanja starejših zaposlenih v delovnem okolju
Tajda Stokuća, 2025, diplomsko delo

Opis: Hitro starajoče se prebivalstvo prinaša številne izzive za starejše zaposlene v delovnem okolju. Pričakovanja starejših zaposlenih so odvisna od njihovih želja, vendar pa sta ključni merili za zadovoljstvo počitek in upokojitev. Vsebino smo razdelili na teoretični del, v katerem smo s pomočjo virov in literature opisali različna področja, povezana s starejšimi zaposlenimi, ter empirični del, v katerem smo izvedli raziskavo z zaposlenimi, starimi 55 let ali več.
Ključne besede: Staranje, stereotipi, zadovoljstvo, motivacija, nadgrajevanje, organizacijska kultura
Objavljeno v DKUM: 09.04.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (638,59 KB)

6.
Urjenje/učenje jezikovnih spretnosti med rutino z govornimi zgodbami in logopedsko lutko : diplomsko delo
Pia Pinter, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu raziskujemo vpliv uporabe logopedske lutke kot motivacijskega sredstva za sodelovanje predšolskih otrok pri logopedskih vajah, usmerjenih v razvoj govornih sposobnosti. Namen raziskave je bil preveriti, ali prisotnost lutke poveča zanimanje otrok, starih od 2 do 4 leta, za izvajanje logopedskih vaj in poslušanje zgodb v primerjavi s situacijami brez lutke. Raziskava je bila izvedena v Vrtcu Radlje ob Dravi na vzorcu 13 otrok, pri čemer so se dejavnosti izvajale v dveh pogojih: z lutko in brez lutke. Podatki so bili zbrani z opazovanjem, beleženjem odzivov in izpolnjevanjem ocenjevalnih listov. Rezultati kažejo, da logopedska lutka pozitivno vpliva na otrokovo motivacijo, saj spodbuja glasno ponavljanje zlogov, angažirano sodelovanje in boljše izvajanje vaj, še posebej pri ponavljanju gibov jezika. Lutka je delovala kot vizualni pripomoček, ki je otrokom olajšal razumevanje nalog in jih spodbujal k samozavestnejšemu sodelovanju. Na podlagi teh ugotovitev smo oblikovali priporočila za vključitev lutke v logopedske obravnave, saj lahko uporaba lutke pripomore k večjemu učinku terapije in hitrejšemu govornemu napredku otrok.
Ključne besede: logopedska lutka, motivacija, razvoj govora, logopedske vaje
Objavljeno v DKUM: 28.02.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (4,09 MB)

7.
Pomen sodelovanja staršev in trenerjev v mladinskem športu : diplomsko delo
Urška Kadilnik, 2024, diplomsko delo

Opis: Ta diplomska naloga obravnava pomen sodelovanja med starši in trenerji v mladinskem športu, pri čemer poudarja njun ključni vpliv na celosten razvoj mladih športnikov. Poudarek je na vlogah staršev in trenerjev, ki skupaj ustvarjajo podporno okolje za telesni, čustveni in socialni napredek otrok. Raziskava analizira, kako učinkovita komunikacija in usklajeno delovanje med obema stranema prispevata k pozitivnim izkušnjam mladih športnikov. Starši zagotavljajo čustveno in materialno podporo, spodbujajo vztrajnost ter pomagajo otrokom razviti zdrav odnos do športa. Trenerji delujejo kot mentorji in vzorniki, s tehničnim znanjem in prilagojenimi metodami treninga spodbujajo razvoj spretnosti, samozavesti in discipline. Sodelovanje med starši in trenerji zmanjšuje možnosti za prekomerni pritisk ter omogoča boljše usklajevanje športnih ciljev in potreb otrok. Raziskava temelji na kombinaciji kvalitativnih in kvantitativnih metod, vključno z anketami staršev in trenerjev različnih športnih disciplin. Rezultati kažejo, da kakovostno sodelovanje izboljšuje športne rezultate, motivacijo otrok in njihovo splošno zadovoljstvo s športom. Študija potrjuje, da je usklajeno delovanje staršev in trenerjev ključno za dolgoročen uspeh in užitek otrok v športu, hkrati prispeva k njihovemu osebnemu razvoju in vrednotam, ki so pomembne zunaj športnih aktivnosti.
Ključne besede: mladinski šport, sodelovanje med starši in trenerji, motivacija, celostni razvoj, komunikacija, podporno okolje, razvoj spretnosti, osebnostna rast, disciplina, timsko delo
Objavljeno v DKUM: 14.02.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

8.
Motiviranje zaposlenih v računovodskem podjetju unija smart accounting
Saša Tanasković, 2024, diplomsko delo

Opis: Motivacija je ključno gonilo, ki posameznika spodbuja k opravljanju svojih nalog, ne glede na to, ali so naloge povezane z nalogami zasebnega življenja človeka, ali naloge poslovnega sveta. Razumevanje motivacije je zelo pomembno za izboljšanje lastne produktivnosti, uspešnosti in samozavesti. Motivacija je lahko notranja in zunanja. Notranja motivacija izhaja iz nas samih, kar pomeni, da mogoče določene naloge radi opravljamo in potem nam jih ni težko dokončati. Zunanja motivacija pa pride iz okolja in to pomeni, da mogoče potrebujemo tudi druge osebe, da nas motivirajo, ali nagrade, ki jih dobimo od drugih. Ugotavljamo, da ne vpliva ista motivacija na različne osebe, torej tudi s tega vidika se lahko vprašamo, ali dejavnost vpliva na način motiviranja posameznika. Različne teorije motivacije so predstavljene in analizirano je mnenje zaposlenih v evropskem računovodskem servisu, da bi ugotovili, ali je res pomembno, kateri posel opravljamo, da nas lahko motivira..
Ključne besede: motivacija, zaposleni, računovodstvo, produktivnost, učinkovito
Objavljeno v DKUM: 09.01.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (969,15 KB)

9.
Vpliv življenjskega sloga na motive smučarskih turistov v Sloveniji : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Jan Mladkovič, 2024, diplomsko delo

Opis: Življenjski slogi imajo vpliv na motive smučarskih turistov v Sloveniji. Izbrana tema zaključnega dela v preteklosti še ni bila raziskana. Namen raziskave je bil ugotoviti, ali imajo življenjski slogi vpliv na motive smučarskih turistov v Sloveniji. V teoretičnem delu smo predstavili pregled obstoječe literature na temo športnega turizma, športnega turizma v Sloveniji, smučarskega turizma, zimskega turizma, življenjskega sloga, motivacije in motivov. V empiričnem delu smo po zaključenem zbiranju podatkov s pomočjo anketnega vprašalnika najprej opravili opis vzorca. Sledila je faktorska analiza preverjanja življenjskih slogov in motivov anketirancev s pomočjo programa SPSS. Po končani faktorski analizi smo preverili tudi vse štiri hipoteze in zapisali ugotovitve našega zaključnega dela. Ugotovili smo, da po eni strani obstaja povezava med življenjskimi slogi in motivi smučarskih turistov v Sloveniji, po drugi strani pa ne obstaja razlika pri motivih za obisk smučarskih destinacij glede na višino osebnega dohodka in status posameznika. Z zapisom ugotovitev in zaključka smo tudi izpolnili vse zadane cilje diplomskega dela.
Ključne besede: športni turizem v Sloveniji, zimski turizem, smučarski turizem, življenjski slog, motivacija
Objavljeno v DKUM: 07.01.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

10.
Vpliv usposabljanja na motivacijo za delo v podjetju Stopanska banka AD Skopje
Iva Ingilizovska, 2024, diplomsko delo

Opis: Družbeno življenje ljudi, ki je prepleteno s finančnimi in gospodarskimi težavami, zagotovo prispeva h globalizaciji in množični mobilizaciji. Zaposleni v matičnih organizacijah se pri svojem delu vsak dan srečujejo z različnimi težavami, ki lahko ugodno ali negativno vplivajo na njihovo motivacijo in učinkovitost v procesu rasti. Programi usposabljanja so koristno orodje za večjo zavzetost zaposlenih, saj delavcem omogočajo pridobivanje novih kompetenc in sposobnosti. Zaposleni, ki so se udeležili izobraževanj, poročajo, da se glede na izkušnje počutijo bolj kompetentne in samozavestne glede svoje sposobnosti opravljanja poklicnih nalog. So zelo motivirani, da zadane naloge opravijo hitro in učinkovito, kar zagotovo vpliva na rast podjetja. Ogledali smo si teoretične koncepte, povezane z usposabljanjem, metodami usposabljanja, motivacijo na delovnem mestu in teorijami motivacije. V diplomskem delu bo skozi raziskovalni del prikazano, kako programi usposabljanja vplivajo na motivacijo zaposlenih. V fazi raziskovanja smo izvedli anketo, ki nam je dodatno pomagala pri iskanju odgovorov na raziskovalna vprašanja in doseganju vseh ciljev diplomskega dela. V Stopanski banki AD – Skopje smo ugotovili, da usposabljanje pozitivno vpliva na motivacijo zaposlenih. Odkrili smo tudi dejavnike, ki negativno vplivajo na motivacijo zaposlenih, kot so slabo organizirani programi usposabljanja, neprimerni delovni pogoji in občasno tehnične težave, ter dejavnike, ki pozitivno vplivajo na motivacijo, kot so podpora vodstva, uspešnost in zadovoljstvo pri opravljanju delovnih nalog, ustreznost vsebine usposabljanja in možnosti za karierno napredovanje. Razvili smo tudi predlog modela usposabljanja, ki bo pomembno vplival na povečanje motivacije za delo in razvoj zaposlenih v Stopanski banki AD – Skopje.
Ključne besede: usposabljanje, motivacija, uspešnost, razvoj
Objavljeno v DKUM: 21.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (3,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici