SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 48
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Vpliv plače na motivacijo zaposlenih : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Marta Mihelič, 2005, diplomsko delo

Ključne besede: plača, motivacija, motiv
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 3551; Prenosov: 557
.pdf Celotno besedilo (348,31 KB)

3.
4.
Motivacija delavcev na MORS : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Mojca Lebar, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: motivacija, motiv, motivacijska teorija
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 1729; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (532,22 KB)

5.
6.
7.
8.
VPLIV PLAČE NA MOTIVACIJO ZAPOSLENIH V PODJETJU ANNI D.O.O.
Silvo Pec, 2009, diplomsko delo

Opis: Motiviranost vse bolj postaja merilo delovne uspešnosti podjetja. Pomembno je, da vsi zaposleni delo opravljajo uspešno, s tem se pokaže uspeh in posledično tudi dobiček. Za doseganje višje mere motiviranosti zaposlenih je potrebno primerno plačilo za opravljeno delo. Z diplomsko nalogo želim ugotoviti, kdo je glavni motivator za delovno uspešnost v podjetju Anni, d. o. o. v času finančne in svetovnogospodarske krize. Ali se bo podrla teorija, da je denar oziroma prejeto plačilo za opravljeno delo glavni motivator zaposlenih v podjetju. Pomemben je tudi vrstni red med motivacijskimi dejavniki. S pomočjo moje diplomske naloge bodo vodilni v podjetju dobili povratno informacijo, kako dobro izpolnjujejo potrebe in pričakovanja zaposlenih. S pomočjo tega pa bo lahko podjetje sestavilo načrt za realizacijo sprememb. Upam, da se bom v nalogi približal ugotovitvi o pravilnosti ali pomanjkljivosti motivacijskega modela v podjetju Anni, d. o. o.
Ključne besede: • Motivacija • Motiv • Plača • Nagrajevanje • Recesija
Objavljeno: 20.07.2009; Ogledov: 2098; Prenosov: 276
.pdf Celotno besedilo (667,12 KB)

9.
MOTIVACIJA PRI LIKOVNIH DEJAVNOSTIH V VRTCU
Helena Šerc, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Motivacija pri likovnih dejavnostih v vrtcu v teoretičnem delu predstavlja vlogo in pomen likovnega izražanja, motivacijo in njen pomen pri predšolskih otrocih, motiviranje predšolskih otrok pri likovno-vzgojnem delu, naloge vzgojitelja pri likovno-vzgojnem delu v vrtcu ter Kurikulum za vrtce. Empirični del zajema raziskavo, s katero smo želeli ugotoviti, kako poteka motivacija pri likovnih dejavnostih v vrtcu. Zanimalo nas je, koliko časa namenijo vzgojiteljice motivaciji pri likovni aktivnosti, katera so najpogostejša motivacijska sredstva pri likovni aktivnosti, katere metode uporabljajo vzgojiteljice za dviganje motivacije, kateri so najpogostejši likovni motivi ter kako lahko sprememba okolja vpliva na izvajanje likovne dejavnosti. S pomočjo anonimnega anketnega vprašalnika za vzgojitelje je bila v vrtcu Jadvige Golež Maribor in v vrtcu Jožice Flander Maribor izvedena raziskava. Ugotovili smo, da vzgojiteljice motivaciji pri likovni dejavnosti povprečno namenijo pet do deset minut, da je najpogostejše sredstvo za motiviranje lutka, da so otrokom najbolj blizu živalski motivi, kakor tudi da sprememba okolja motivacijsko vpliva na otroka. Rezultati raziskave so tabelarično, grafično in interpretacijsko predstavljeni v empiričnem delu diplomskega dela.
Ključne besede: predšolski otrok, likovno izražanje, motivacija, motiv, motiviranje, vzgojitelj.
Objavljeno: 06.07.2009; Ogledov: 6586; Prenosov: 1163
.pdf Celotno besedilo (370,31 KB)

10.
MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU DOLINŠEK-S, D.O.O.
Nataša Štefančič, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem predstavila motiviranje in nagrajevanje zaposlenih v teoriji in nato še na podlagi praktičnega primera, in sicer podjetja Dolinšek-S, d.o.o. V današnjem času, ko je konkurenčna bitka na trgu neizprosna, se mora vsako podjetje potruditi, da čim bolje zadovolji potrebe in želje strank, predvsem pa svojih zaposlenih, saj so le-ti najpomembnejši element za doseganje dobrih poslovnih rezultatov. Zaposleni morajo biti zato ustrezno motivirani, saj so motivirani ljudje bolj zagnani za svoje delo, imajo drugačen odnos do dela, dosegajo boljše rezultate in posledično tudi podjetje bolje posluje. Usklajeni način motivacije in nagrajevanja zaposlenih predstavlja ideal vsakega podjetja.
Ključne besede: motivacija, motiv, motivacijski dejavniki, nagrajevanje, sistemi nagrajevanja, plača, nedenarne nagrade, analiza motiviranja in nagrajevanja v podjetju Dolinšek-S, d.o.o.
Objavljeno: 25.01.2010; Ogledov: 2883; Prenosov: 394
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici