| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OBLIKOVANJE IN KONSTRUIRANJE MODNIH DODATKOV IZ OSTANKOV MATERIALOV
Valerija Balažic, 2009, diplomsko delo

Opis: Ostanki različnih materialov, ki ponavadi končajo na odlagališčih ali v sežigalnicah in s tem vedno bolj vplivajo na okolje, lahko dobijo novo obliko kot inovativni in izvirni modni dodatki. V diplomski nalogi z naslovom Oblikovanje in konstruiranje modnih dodatkov iz ostankov materialov, smo se osredotočili na izdelavo verižic in brošk, ki smo jih izdelali na podlagi eksperimentiranja ostankov usnja, plastike, tesnilne gobe in polsti. V nalogi je predstavljenih šest kolekcij verižic in dve kolekciji brošk, kjer je šest kolekcij sestavljenih iz treh modelov, ostali dve kolekciji pa iz štirih modelov. Vsak model ima svojo značilno obliko in predstavlja unikat.
Ključne besede: ostanek materiala, modni dodatki, nakit, verižice, broške
Objavljeno: 09.10.2009; Ogledov: 1767; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (3,27 MB)

2.
KOMUNICIRANJE V PROCESU PRODAJE V PODJETJU TAURUS D.O.O.
Benita Lihović Mujagić, 2014, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je proučiti komunikacijo podjetja v procesu prodaje. Opredelili in raziskali bomo produkte, ki jih podjetje Taurus d.o.o. ponuja slovenskemu tržišču in jih primerjali s produkti konkurence. Proučili bomo tudi prodajne površine, ki so namenjene Taurusovim produktom ter potencialne kupce tovrstnih artiklov. V prvem, teoretičnem delu so opisane osnove komuniciranja, marketinga in prodaje. V raziskovalnem delu je predstavljeno proučevano podjetje ter zastavljena vprašanja, na podlagi katerih smo raziskali obstoječe stanje v podjetju. Raziskava je bila izvedena z metodo opazovanja in spraševanja. Intervju smo opravili z direktorjem podjetja in zaposlenimi v procesu prodaje. Pri ugotovitvi obstoječega stanja smo si pomagali tudi z analizo SWOT. Pod drobnogled smo vzeli štiri aspekte analize, in sicer prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti dejavnikov, ki so v procesu prodaje najbolj pomembni: produkt, produkt konkurence, potencialni kupci, nakupna mesta in promocija. Ugotovili smo, da je podjetje Taurus uspešno pri komuniciranju z obstoječimi in potencialnimi kupci. Najboljši pokazatelj uspešnosti je doseganje zastavljenih ciljev in načrtovane prodaje. V svoji ponudbi nudijo poleg modnih dodatkov za ženske, tudi pester izbor artiklov, primernih za moške in otroke. Kljub temu, da ob besedi modni dodatki najprej pomislimo na žensko populacijo, se Taurus trudi v ponudbo vključiti tudi modne dodatke za moške, čeprav takšna prodaja za enkrat še ne prinaša željenih rezultatov. Ugotovili smo tudi to, da so komuniciranje v procesu prodaje v podjetju Taurus prične že na oddelku nabave. Večina nabav modnih dodatkov poteka prek evropskih uvoznikov, kar poveča stroške, nabavno ceno in posledično tudi maloprodajno ceno. Če bi podjetje izvajalo taktično nabavo modnih dodatkov iz Kitajske, bi bilo veliko bolj konkurenčno. Ugotovili smo, da je podjetje v fazi pogajanja s trženjskimi partnerji zelo uspešno. Pogajanja vodi dobro usposobljen komercialni direktor, ki največkrat strmi k osebni prodaji. Komercialni direktor vodi tudi ekipo servisa na terenu. Taurus je na zaposlene na terenu še posebej ponosen, saj mu to daje veliko prednost pred konkurenco, ki takšnih storitev ne nudi. Med raziskovanjem podjetja smo pri iskanju odgovorov na vprašanja ugotovili, da je podjetje uspešno pri komuniciranju s kupci, vseeno pa obstajajo stvari, ki bi jih morali izboljšati. Podali smo predloge za rešitve. Najpomembnejši predlogi so: • Vključevanje moških modnih dodatkov v ponudbo. • Uvedba bolj taktične nabave modnih dodatkov iz Kitajske. • Uvedba opreme blaga na Kitajskem • Okrepitev oglaševanja in osveščenosti kupcev.
Ključne besede: komunikacija, proces prodaje, modni dodatki, produkt
Objavljeno: 11.04.2014; Ogledov: 924; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (627,71 KB)

3.
Analiza izbora tkanin za izdelavo torbe iz krpanke
Natalija Jager, 2016, diplomsko delo

Opis: Patchwork je starodavna tehnika šivanja krpanke, za katero se uporabljajo majhni kosi tekstilij, običajno kvadratne oblike, ki se spajajo v večje kose.S sestavljanjem in šivanjem različnih kosv tkanin, nastajajo različni načini patchwork tehnike, in s tem pestra paleta dekorativnih tkanin za izdelavo najrazličnejših izdelkov.
Ključne besede: krpanke, konstrukcijski parametri, oblikovanje in izdelava torbe, tkanine, vtkanje niti, estetski videz, dimenzijske spremembe, gubanje, uporabne lastnosti tekstilij, modni dodatki
Objavljeno: 17.10.2016; Ogledov: 447; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici