| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izdelava vtičnika za proceduralno generiranje mesta v programskem orodju za 3D modeliranje Autodesk Maya
Tadej Stošić, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu obravnavamo tehnike proceduralnega generiranja vsebine in njihovo uporabo za opis objektov iz resničnega sveta. Iz teoretičnega vidika zato podrobneje predstavimo metodo L-Sistemov ter pristop s sestavljanjem ploščic in opišemo sam postopek implementacije vtičnika za generiranje mesta. Rezultate naše implementacije analiziramo iz vidika časovne zahtevnosti in natančnosti. Na tej osnovi lahko potrdimo dejstvo, da je uporaba takšnih pristopov, v primerjavi s tradicionalnim digitalnim kiparjenjem, hitra in preprosta. Vseeno pa je izvedba takšnega algoritma časovno zahtevna, njegova implementacija pa zahteva veliko znanja o problemu, ki ga rešujemo. Domensko znanje namreč bistveno pripomore k natančnosti izvedbe.
Ključne besede: proceduralno modeliranje, računalniška geometrija, vizualizacija, modeliranje mest
Objavljeno v DKUM: 21.12.2018; Ogledov: 565; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (3,84 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici