| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NUMERIČNA ANALIZA VPLIVNIH FAKTORJEV EMISIJSKIH MODELOV V DIZELSKEM MOTORJU
Sašo Berić, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Računalniška dinamika tekočin predstavlja učinkovito orodje pri iskanju izboljšav na področju motorjev z notranjim zgorevanjem. Razvoj komercialnega programa FIRE, ki temelji na metodi končnih prostornin, poteka v smeri razvijanja in dodajanja novih modelov, ki upoštevajo nove formule za natančnejši izračun. Te naprednejše modele bi bilo smiselno ponuditi uporabnikom kot privzete parametre za podobne industrijske simulacije. V okviru naloge je prikazana študija posameznih modelnih konstant različnih emisijskih modelov za oceno emisij saj na primeru AVL-ovega raziskovalnega Dizel motorja FM530, in sicer za 5 različnih ESC (European Stationary Cycle) obratovalnih režimov, za katere obstajajo meritve tlaka in emisij. Študija je pokazala, da se s spremembo posameznih parametrov in s starimi nastavitvami ni mogoče približati eksperimentalnim vrednostim.
Ključne besede: Računalniška dinamika tekočin, modeli zgorevanja, emisijski modeli, tvorba saj, radiacijska korekcija, European Stationary Cycle (ESC).
Objavljeno: 01.10.2010; Ogledov: 1880; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

2.
Numerična simulacija procesa zgorevanja v dizelskem motorju ob uporabi različnih goriv
Matevž Štumberger, 2012, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je ugotoviti vpliv uporabe biogoriv na karakteristike dizelskega motorja s pomočjo numeričnih simulacij. V ta namen je bil v programskem paketu AVL BOOST izdelan računalniški model motorja. Delovanje motorja temelji na vnaprej določenih fizikalnih modelih in modelnih konstantah. Numerične simulacije so bile izvedene v vseh obratovalnih točkah, ki jih določa ESC test. Študija je pokazala, da uporaba biodizelskega goriva negativno vpliva na zmogljivostne karakteristike dizelskega motorja.
Ključne besede: Računalniška dinamika tekočin, dizelski motorji, programski paket BOOST, modeli zgorevanja, karakteristike motorja
Objavljeno: 10.12.2012; Ogledov: 1399; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

3.
Numerična simulacija procesa zgorevanja v dizelskem motorju ob uporabi različnih modelov zgorevanja
Jan Šimić, 2014, diplomsko delo

Opis: Numerične simulacije nam lahko skrajšajo potreben čas za razvoj novega motorja ter zmanjšajo potrebno število eksperimentalnih testiranj. V predstavljenem diplomskem delu so bili testirani štirje matematični modeli (Vibe, 2-conski Vibe, Woschni/Anisits in AVL/MCC) za popis razmer zgorevanja v avtobusnem dizelskem motorju MAN. Dobljeni rezultati (numerične simulacije, tlak v valju motorja, sproščena toplota pri zgorevanju, moč in navor motorja ter specifična poraba goriva) so bili primerjani z eksperimentom. Na osnovi analize in primerjave dobljenih rezultatov je ugotovljeno, da veliko vlogo igrajo nastavitveni parametri v posameznih modelih in da je treba poiskati njihove optimalne vrednosti. Z optimalno izbranimi vrednostmi nastavitvenih parametrov je bilo doseženo najboljše ujemanje numeričnih rezultatov z eksperimentom z modelom AVL/MCC.
Ključne besede: Modeli zgorevanja, dizelski motorji, programski paket BOOST, karakteristike motorja, numerični izračun.
Objavljeno: 15.10.2014; Ogledov: 733; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici