| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VKLJUČITEV KOMBINIRANEGA UČENJA V IZOBRAŽEVALNI PROCES NA FAKULTETAH
Petra Furjan, 2016, magistrsko delo

Opis: Kombinirano učenje vključuje kombinacijo tradicionalnega učenja in distribucijskega učenja, za katerega je značilna uporaba novih tehnologij za distribucijo komunikacije in interakcije. V magistrskem delu so razloženi modeli kombiniranega učenja, način njegove uporabe ter je pojasnjena njegova funkcionalnost. Osnovno področje raziskav magistrske naloge je uporaba kombiniranega učenja na fakultetah. V nalogi so ugotovljeni ter preučeni vsi faktorji, ki so vključeni v izvedbo kombiniranega učenja. Prav tako so spomočjo vnaprej pripravljene vsebine prikazani načini priprave učnih vsebin učne enote z različnimi orodji, s katerimi se kombinirano učenje opravlja, ter so preučeni in je narejena njihova primerjava.
Ključne besede: Kombinirano učenje, one-size-fits-all, nov študent, modeli kombiniranega učenja, Edmodo, Moodle, TED-Ed, BlendSpace, LessonPaths
Objavljeno: 14.11.2016; Ogledov: 796; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (69,82 MB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici