| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ANALIZA STROŠKOV KAKOVOSTI V PODJETJU ADRIA MOBIL, D.O.O.
Lea Anžlovar, 2009, diplomsko delo

Opis: Modeli stroškov kakovosti omogočajo organizaciji, da ugotovi, kateri ji glede na cilje in stopnjo kakovost najbolj ustreza. Predvsem pa je pomembno, da se osredotočijo na dejavnosti, s katerimi bodo zmanjšali stroške kakovosti in posledično izboljšali sistem managementa kakovosti. V diplomski nalogi je prikazana uporaba P-A-F modela stroškov kakovosti podjetja Adria Mobil, d.o.o., ki jim služi kot orodje za zbiranje stroškov kakovosti. Leta 2008 so tako stroški preventive predstavljali 33%, stroški ocenjevanja in kontrole kakovosti 6%, notranje izgube 20%, zunanje pa kar 41% vseh stroškov kakovosti. Ugotovitev, da veliko stroškov povzročijo notranje izgube zaradi prijav napak v proizvodnji, nas je privedla do analize dobaviteljev, ki te stroške tudi povzročijo. Stroški dodatne izdaje materiala zaradi prijav napak predstavljajo v letu 2008 kar 62% vseh stroškov notranjih izgub. Eden največjih je tako podjetje Plastoform, d.o.o., katerega dobave smo tudi nadaljnje analizirali. Stroški prijav podjetja Plastoform tako predstavljajo 7,7% stroškov prijav napak vseh dobaviteljev Adrie Mobil. Na podlagi narejenih analiz smo izdelali predloge za izboljšave, saj so te ključne za nenehen razvoj in napredek organizacije.
Ključne besede: kakovost, management kakovosti, stroški kakovosti, modeli stroškov kakovosti, stalno izboljševanje
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2513; Prenosov: 477
.pdf Celotno besedilo (5,20 MB)

3.
4.
POMEN UPORABE MANAGERSKIH ORODIJ V OBDOBJU KRIZE S PRIMEROM DOBRE PRAKSE
Marko Kašan, 2010, diplomsko delo

Opis: Krize postajajo redni spremljevalec podjetij, zato dobrih managerjev kriza ne bi smela presenetiti. Pri vodenju podjetij, so managerjem v veliko pomoč managerska orodja, z uporabo katerih dosežemo uspešnejše in učinkovitejše poslovanje ter omilitev vplivov krize na podjetje. Prva managerska orodja so se začela po svetu razvijati in uporabljati že leta 1960 in od takrat naprej uporaba in razvoj teh orodij strmo narašča. Slovenska podjetja so managerska orodja začela uvajati z zamikom, zato jih ima večina danes več kot desetletni zaostanek, predvsem pri uporabi 3. generacije managerskih modelov. Veliko slovenskih podjetij bistveno premalo uporablja sodobna orodja, zato so ta podjetja v krizo vstopila nepripravljena in brez rezerv. Izjema pri uporabi sodobnih managerskih orodij je podjetje Trimo d.d., ki se lahko pohvali, da je v sistemih vodenja primerljivo z vodilnimi svetovnimi multinacionalkami. Podjetje Trimo d.d. je eden redkih zmagovalcev globalne krize saj je, v primerjavi s panogo in neposrednimi konkurenti, uspešnejše. Problem slovenskega gospodarstva je bistveno prenizka ustvarjena dodatna vrednost na zaposlenega, zato je sistematično uvajanje in posodabljanje managerskih orodij eden ključnih dejavnikov za uspešnost slovenskega gospodarstva v naslednjih 10 letih.
Ključne besede: Kriza, managerska orodja, managerski modeli, pristopi, uspešnost poslovanja, inovativnost, analitska orodja, management kakovosti, neotipljivi viri.
Objavljeno: 24.11.2010; Ogledov: 2038; Prenosov: 353
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

5.
MODELI MERJENJA KAKOVOSTI STORITEV NA MEDORGANIZACIJSKEM TRGU
Dušan Cestnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Vse večja konkurenca na medorganizacijskih trgih sili tako storitvena podjetja, kot tudi podjetja, ki tržijo izdelke, da svoje delo opravljajo vse bolj kakovostno na vseh ravneh svojega delovanja. Podjetja morajo svoje odjemalce obdržati, prav tako pa morajo delovati tudi na pridobivanju novih odjemalcev. Da pa podjetja svoje odjemalce obdržijo morajo nenehno delovati tako, da uživajo zaupanje svojih odjemalcev. Odjemalec že z odločitvijo za neko določeno podjetje XY pričakuje, da bodo storitve v tem podjetju kvalitetno opravljene in že z odločitvijo izkaže zaupanje do podjetja, medtem ko mora podjetje opravičevati svojo kakovostno storitev oz. izdelek skozi celotni proces menjave. Razumevanje koncepta kakovosti storitev je zelo pomembno za vzpostavitev takšne organizacije in metod dela, ki vodijo k čim višji kakovosti storitev. V tej diplomski nalogi sem poskušal predstaviti modele merjenja kakovosti storitev na medorganizacijskem trgu. V zvezi z zadanim problemom sem poskušal opredeliti medorganizacijski trg, storitve, kakovost storitev, ter modele merjenja kakovosti storitev. Z opisno metodo sem želel predstaviti prednosti in slabosti modelov merjenja kakovosti. Ker pa v literaturi nisem uspel zaslediti zbranih opisov modelov in njihove najboljše uporabe na medorganizacijskem trgu na enem mestu, se mi je zdelo smiselno vse to predstaviti v eni skupni celoti Skupni imenovalec vseh modelov, o katerih sem pisal v diplomski nalogi so načela usmerjenosti podjetja k odjemalcem, učinkovito in kakovostno delo v podjetju, ter seveda zadovoljstvo zaposlenih. Vse to pa vpliva na podobo podjetja in v končni fazi tudi na kakovost storitev. Z merjenjem zadovoljstva strank skušajo podjetja ugotoviti, če in koliko so izpolnili zahteve in pričakovanja odjemalcev. Njihovo mnenje upoštevajo tako, da skušajo doseči ali celo preseči njihova pričakovanja.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE:  Medorganizacijski trg  Storitve  Kakovost storitev  Modeli merjenja kakovosti storitev
Objavljeno: 09.03.2011; Ogledov: 1606; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (20,97 MB)

6.
IZBOLJŠANJE STORITEV MOBILNIH OMREŽIJ TRETJE GENERACIJE Z METODO ŠEST SIGMA
Tamara Baniček, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: S pomočjo pridobljenih informacij iz različnih raziskavah na temo poslovne odličnosti in zvišanja kakovosti poslovanja, smo ugotovili, da je pomembno kontinuirano izboljšanje proizvodov in storitev za uspešnejše tekmovanje na trgu. Koliko bodo podjetja uspešna pri izboljšanju poslovanja je odvisno od uvedenih metod za izboljšanje kakovosti in izvedbe te metode v poslovanju. Najboljšo podlago za uvajanje takih metod imajo finančno bolj stabilna podjetja, z usposobljenim delovnim kadrom in vodstvom katero si prizadeva doseči visoko zastavljene cilje. Pri telekomunikacijskih podjetjih se je metoda Six Sigma pokazala kot zelo uspešna, kar je prikazano tudi na študiji primera uvedbe Six Sigma metode v poslovaje podjetij katera ponujajo storitve mobilnih omrežjih tretje generacije t.i. UMTS storitve. Učinkovita orodja in usposobljen Six Sigma tim, lahko skrajša stroške in izboljša kakovost izdelkov podjetja.
Ključne besede: kakovost, poslovna odličnost, Six Sigma model, UMTS, modeli izboljšanja kakovosti
Objavljeno: 23.11.2011; Ogledov: 1310; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (412,87 KB)

7.
ELEMENTI KAKOVOSTI POTNIŠKEGA PROMETA SLOVENSKIH ŽELEZNIC
Davor Pečnik, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo obravnavali organiziranost železniškega potniškega prometa z vidika pestrosti in predvsem kakovosti storitev. V teoretičnem delu bomo opredelili kakovost, prikazali modele kakovosti, predstavili ponudbo prevoznih storitev potniškega prometa Slovenskih železnic, javni potniški promet RS, kakor tudi infrastrukturo ter vozni park, s katerim le-te razpolagajo. V empiričnem delu bomo z uporabo ankete elementov kakovosti preučili in analizirali zadovoljstvo potnikov, poleg tega prikazali obstoječe stanje potniškega prometa ter s predlogi podali določene ukrepe za izboljšavo prevoznih storitev potniškega prometa Slovenskih železnic. Sodobni gospodarski sistem zahteva varen, hiter, reden in točen prevoz. Nenehne spremembe zahtevajo večjo fleksibilnost in prilagoditev storitev, ki jih ponujamo uporabnikom. Tako se bo za potovanje z vlakom odločalo vse več ljudi, če bo prišlo do razvoja kakovostnejših storitev, uvedbe novih sodobnih prodajnih kanalov, večje interoperiabilnosti prometnega sistema, modernizacije železniške infrastrukture in voznega parka železniškega potniškega prometa.
Ključne besede: Ključne besede: modeli kakovosti; elementi kakovosti; prevozne storitve; potniški promet. Elements
Objavljeno: 01.11.2012; Ogledov: 824; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

8.
OGRODJE ZA NAPOVEDOVANJE NAPAK PROGRAMSKE OPREME V AGILNIH OKOLJIH
Danijel Radjenović, 2013, doktorska disertacija

Opis: Metrike programske opreme so uporabljene v modelih za napovedovanje napak programske opreme. Model določi dele izvorne kode, ki vsebujejo napake in jih je potrebno pregledati. S tem usmerja proces zagotavljanja kakovosti programske opreme. Z identifikacijo napak se izboljša kakovost programske opreme, z določanjem njihove lokacije pa se znižajo stroški testiranja. Metode razvoja programske opreme se počasi oddaljujejo od tradicionalnega modela slapu (Waterfall) k bolj agilnim pristopom (Scrum, XP), s tem pa se spreminja tudi način testiranja programske opreme. V agilnih okoljih si ne moremo privoščiti, da bi izvedli testiranje celotnega sistema za vsako različico programske opreme, zato testiramo le dele, ki jih je napovedovalni model določil za nepravilne. Glavni namen je bil razviti učinkovit model za napovedovanje napak programske opreme v agilnih okoljih. Da smo model razvili, smo opravili sistematični pregled literature, analizirali produktne in procesne metrike ter ocenili klasifikacijske tehnike. Dobljeni model smo ovrednotili v industrijskem okolju. Model, ki vsebuje zgolj štiri procesne metrike, se je izkazal za uspešnega v industrijskem okolju, saj je odkril več kot polovico vseh napak (popolnost > 0,5) in ni vseboval enkrat več lažno pozitivnih napovedi (pravilnost > 0,33). Zaradi visoke multikolinearnosti metrik je bil uspešnejši od polnega modela, ki vsebuje 80 metrik. Procesne metrike so bile uspešne pri napovedovanju napak, medtem ko produktne metrike niso bile. Napake v agilnih okoljih so najbolj pogojene s starostjo in velikostjo sprememb programske opreme, pri čemer imajo nedavne in velike spremembe večjo verjetnost, da vsebujejo napake.
Ključne besede: metrike programske opreme, napovedovanje napak, napovedovalni modeli, zagotavljanje kakovosti, testiranje, kakovost programske opreme
Objavljeno: 15.11.2013; Ogledov: 1272; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (2,73 MB)

9.
Procesni model v novih standardih skupine ISO 9000 : 2000
Romana Vajde Horvat, Mirko Soković, Ivan Rozman, József Györkös, 2000, strokovni članek

Opis: Standardi skupine ISO 9000 so se pojavili prvič leta 1987, da bi popolno zaščitili kupca-uporabnika pred nekakovostnimi proizvodi in storitvami. Njihova dosledna uporaba pripomore k izboljšanju kakovosti dela, organizacije in procesov. Vendar ima poleg vrste pozitivnih elementov, trenutno veljavni model standardov ISO 9000 (verzija 1994) tudi nekatere pomanjkljivosti, ki se kažejo predvsem v njegovi izraziti usmerjenosti k proizvodnim organizacijam in preveliki statičnosti sistemov kakovosti, zasnovanih na podlagi ISO 9000. Na podlagi številnih predlogov je nastal osnutek novih standardov ISO 9000 (verzija 2000), katerega izdajo pričakujemo ob koncu leta 2000. Zanjo je značilno predvsem troje: prilagoditev standardov procesnemu pristopu, bistvena poenostavitev sestave standardov in vnos nekaterih novih zahtev v vsebino standardov. S tem, ko so sistemi kakovosti v novih standardih opredeljeni v obliki procesnega modela, so podani boljši pogoji za vodenje procesov, analize medsebojnih vplivov, zapletenosti in podobno. V prispevku je opisan potek priprave novih standardov ter vsebina predlaganih sprememb.
Ključne besede: standardi kakovosti, strukture standardov, prenove standardov, procesni modeli, organizacija
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 445; Prenosov: 33
URL Povezava na celotno besedilo

10.
IZBOLJŠANJE KAKOVOSTI STORITVE PRI PRODAJI MODNIH DODATKOV V PODJETJU ACRON D.O.O.
Katarina Kubelj, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Namen diplomskega dela je analizirati kakovost storitve pri prodaji modnih dodatkov v podjetju Acron d.o.o. Kakovost storitve velja za enega izmed osnovnih meril po katerih se meri uspešnost in po kateri se ocenjujejo organizacije, saj je kakovost še vedno pomembnejša od kvantitete. Stalno izboljševanje kakovosti organizacije in posledično tudi storitev je ključni element rasti organizacije in pridobivanja konkurenčne prednosti. Zavezanost h kakovosti smo opazili tudi v obravnavanem podjetju Acron d.o.o. V teoretičnem delu smo predstavili pojem kakovosti storitve z vidika različnih avtorjev. Prikazali smo lastnosti, značilnosti in koncept storitve, ter da se v grobem kakovost storitve deli na splošne in izvedbene lastnosti storitve. Dotaknili smo se tudi osredotočenosti na kupca in na kratko obrazložili predprodajne pogoje, ki so pomembni. V drugem delu smo predstavili naslednje modele za ocenjevanje in izboljševanje kakovosti storitve: model kakovosti storitve 4Q, model pričakovane ali zaznane vrednosti, model razkorakov, model SERVQUAL in model vzajemnega odnosa med izvajalcem in porabnikom storitve. Na podlagi omenjenih modelov smo s pomočjo člankov in literature predstavili identifikacije izboljšav, ter kako se izogniti čim večjemu številu reklamacij. Diplomsko delo temelji na študiji primera, s pomočjo katerega smo želeli odgovoriti na vprašanje kako in na kakšen način dvigniti stopnjo kakovosti storitve v obravanavanem podjetju. V ta namen smo združili različne metode zbiranja podatkov: neposredno opazovanje preučevanega pojava, analiza interne dokumentacije podjetja in nestrukturirani intervjuji z zaposlenimi. V praktičnem delu smo prikazali analizo obstoječega stanja kakovosti storitve in ključne ugotovitve. V prvem delu smo si pomagali z analizo finančnega poročila za obdobje od 1.1.2012 do 31.12.2013, v drugem delu pa smo prikazali analizo s pomočjo tehnik in orodij managementa kakovosti. S pomočjo analize finančnega poročila smo identificirali potencialne vzroke, s katerimi smo izvedeli razlog, število in vzrok reklamacij in analizo uspešnosti prodaje. Pri analiziranju s pomočjo orodij smo se lotili analize kakovosti storitve s pareto diagramom, timskim ustvarjanjem idej, vzročno-posledičnim diagramom, evidenčnim listom in modelom razkorakov. Pri vsakem smo analizirali izboljšave z vidika kakovosti storitve obravnavanega podjetja. Na osnovi izvedene analize kakovosti storitve smo identificirali vrsto potencialnih izboljšav. Ugotovitve kažejo, da so modeli za ocenjevanje kakovosti storitve in orodja managementa kakovosti lahko zelo uporabni pri obravnavanju praktičnega primera.
Ključne besede: storitev, izboljšanje kakovosti, zadovoljstvo kupca, modeli managementa kakovosti, reklamacija
Objavljeno: 21.09.2015; Ogledov: 1236; Prenosov: 213
.pdf Celotno besedilo (2,99 MB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici